4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

VE VZDUCHU: Čechoviny 35

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
David Zítko 20.2.2008 9:12

Reakce spokojeného čtenáře

Děkuji za nový příspěvek, zase jsem se pobavil. Jsem jen fanda do letadel a prakticky jsem s nimi přišel do styku jen na vojně v Čáslavi, ale to snad nevadí. Těším se na pokračování.

P.S.možná by nebylo marné se pokusit nejlepší historky a fotky např. z doby totality vydat knižně?

Honza Čech 20.2.2008 17:35

Re: Reakce spokojeného čtenáře

Knížka by měla vyjít koncem března a bude se jmenovat: Droga zvaná letadla 

Tomáš Kubín 19.2.2008 14:16

manažerka

Ta ve článku zmíněná dáma je Zuzana Řezníčková. DOporučuji si přečíst například toto http://ekonomika.idnes.cz/eko_profily.asp?r=eko_profily&c=A040830_114400_ekonomika_maf . Nejenom podle tohoto článku, ale i podle svědectví lidí z branže vím, že autor vůbec nepřehání.

Tomáš Kubín 19.2.2008 14:20

Re: manažerka

JO a stojí za to přečíst si i diskusi pod článkem.

honzak 19.2.2008 20:26

Re: manažerka

jako vulgární materialista se připojuji ke konstatování, že to musí být neuvěřitelná kráva. Ještě horší je, že takových managerů a managerek má Česko tisíce. Bylo by dobré je "zprocesovat" (poslat do brusele).

janoryna 19.2.2008 13:36

k top managementu, případně politice

slyšel jsem průpovídku, ve které stálo:

hlavoun je odměňován podle toho, jak velkou škodu páchá .....

třetí 19.2.2008 12:20

Tedy dobře.

Tak pane Čechu, jak se jmenuje antiblokovací zařízení na kole Migu 21F, ha ? Co se ovládá ventilem Pu-7 ? Jak se jmenoval velitel pluku v Bechyni ? Jaký motor měl Mig 15? Kolik vojenských letišť bylo na území Čech a Moravy v r. áí, he? Kolikrát je dnešní letectvo ČR slebší než tehdy, co?:-):-):-)

honzak 19.2.2008 13:18

Re: Tedy dobře.

CHYBÍ UŽ JEN OTÁZKA NA ČÍSLO PILOTNÍHO DIPLOMU jANA tLESKAČE!

Šnek 19.2.2008 12:03

Protestuji.

Článek je z větší části ne o letadlech, ale o standardních armádních blbcích, které jednak všichni známe a kteří zdaleka nebyli jen na Ruzyni.

Příště raději přece jen o těch letadlech.

Jura Jurax 19.2.2008 13:39

Re: Protestuji.

Ale těm blbcům se jeden taky rád zasměje - jaksi omládne, připoměv si mladá léta, kdy měl takové hňupy s rudou knížkou kolem sebe a hlavně nad sebou ... :-D ... to jednou v roce 1975 k nám na sál počítače EC-1021 (to byla tehdy horká novinka a veliký úspěch socialistického průmyslu, takž náš řiditel se chlubil) ) přišla delegace zasloužilých papalášů okresní úrovně, dostalo se jim odborného výkladu a po něm jeden se sháněl po mikrofonu - jak prý tomu počítači dáváme příkazy co má dělat ... :-D

Lucina(pes) 19.2.2008 13:53

Re: Re: Protestuji.

No, zasměje... Tvrdík páchal zcela nedávno..

Jura Jurax 19.2.2008 14:05

Re: Re: Re: Protestuji.

No, zasměje - a co má taky jiného dělat, když politický vysloužilec, ač blb to dostane jako trafiku a hraje si na velkého managora, dokud škoda nedosáhne řádu desítek, u pilných pak i stovek miliónů - pak je vykopnut a instalován na jiné lukrativní místo - jednou managor, navždy managor, zvláště je-li politicky podporovaný ... naštěstí tohle jde převážně u státních podniků - u nestátních politického blba odříznou od moci a rozhodování a jenom ho platí ... ;-(

honzak 19.2.2008 14:07

Re: Re: Protestuji.

jen pro pořádek - "připomenuv". Jo přechodníci, ti jsou moji!

Oni se dneska taky najdou sqělé týpky, hlavně u "managerů systému qality". Kam se na ně hrabe kpt. Mach František!

Šnek 19.2.2008 15:26

Re: Re: Protestuji.

Juro Juraxi, neváhejte a napište něco o blbcích naší lidově demokratické armády. Všichni s radostí připojíme své zkušenosti. Ať ti mladí koukají jaké jsme měli pašáky důstojníky.

Jiří 19.2.2008 11:50

Omluva

Vážený pane autore, když začaly vycházet na NP Vaše články, tedy hned z počátku, jste mi v jednom z nich připadal jako trochu nafoukaný a nymyšlený voják z povolání. Napsal jsem Vám tehdy dosti výrazně odsuzující komentář. Považuji za slušnost nyní prohlásit že jsem se hluboce mýlil! Omlouvám se za tehdejší, doufám že již dávno zapomenutý, celkem hloupý můj komentář. Promiňte prosím. Vaše články čtu rád a líbí se mi. těším se na další.

krmič 19.2.2008 11:43

Nebylo by možno

zase dávat podrobnější popisky k obrázkům? Čechoviny 35_1 moc neříká. Většina čtenářů jsou znalci, kteří ta letadla okamžitě poznají, ale občas se sem podívá i neodborník...

krmič 19.2.2008 11:45

Re: Nebylo by možno

Pozdě :-/

F.Havala 19.2.2008 11:41

Prosba.

Dobrý den, měl bych prosbu, zda po umístění kurzoru na obrázek by se zobrazilo okénko s typem letadla jak to bylo v dřívějších článcích. Informace u obrázku (čechoviny xz) mi jako laikovi co nerozezná typy letadel nic neříká. Jinak den, kdy zveřejníte nový článek začíná veseleji. Moc Díky.

Overlord 19.2.2008 11:24

Hydraulika či vzduch

Vážený autore, ten, kdo Vám vyčítá, že "o pravdu nejde, když píšu, že se revers u motoru Rolls Royce RB 211 u

Boeingu 767 ovládá hydraulikou, když se ve skutečnosti ovládá tlakovým

vzduchem" nemusí být někdo, kdo má na tento motor papíry. Je spousta nadšenců, kteří mají o technice dosti podrobné znalosti díky samostudiu, bohužel nemálo z nich (jakkoliv smekám když  je někdo schopen výkonu typu "nadřu se pro můj virtuální Boing z fandovství komplet příručku, checklisty, postupy ...) pod vlivem takřka encyklopedických znalostí pociťují nezřízenou potřebu tyto znalosti předvést při jakékoliv vhodné, a ještě často při jakékoliv nevhodné příležitosti, typu chytání za slovíčka kde podstata je jinde ... a myslím si, že to byl přesně tento případ. Věřím, že nikdo "s papírem" potřebu na tento lapsus upozornit nepocítil.

Honza Čech 19.2.2008 14:23

Re: Hydraulika či vzduch

To, že se reverz na motorech RB 211 na 767 ovládá vzduchem vím, tady mě to uletělo a opravil jsem to. Nevím, jak se ta chyba opět po roce vynořila. Děkuji za upozornění.

Milan 19.2.2008 11:04

Pane Čechu nebojte se

Pane Čechu, jsou to bezva články. Jsou velmi poučné a je vidět, že to máte v hlave srovnaný. Jen jednu poznámku. Nebojte se pojmenovat tu manažerskou expertku. Já jsem se trochu mrknul na internetu a může to být jen Zuzana Řezníčková . Takže jak říkal Jan Pavel II " Nebojte se".

Pejsek 19.2.2008 9:09

Roboš

No, aspoň víme jak přemýšlejí a čemu se smějí blbí roboši.

Yarda 19.2.2008 8:48

Tak tohle - že na vedoucích místech jsou nekompetentní idioti -

se vyčítalo komunistům.

Jura Jurax 19.2.2008 13:52

Re: Tak tohle - že na vedoucích místech jsou nekompetentní idioti -

No a dodnes zůstali v organizacích státem řízených ...

Karel 19.2.2008 8:45

Ono to ale jinde není zásadně jiné

Koneckonců to vlastně pan autor sám dokazuje v závěrečné části o paní manažerce. Průměrná hustota blbů je v celém světě konstantní a že kdo to neumí, tak to sice nemůže dělat, ale řídit ano, platí také univerzálně. To jen v nás je pěstován pocit, že na tom Západě dělají všecho lépe.

R 19.2.2008 9:32

Re: Ono to ale jinde není zásadně jiné

R^R^R^

emil 19.2.2008 8:31

manager

Vaše psaní o top manažerech potvrdil Tvrdík. Před a po něm byly aerolinky v plusu, bohužel za něj byly hluboko červené, přesto nebyl nikdy hnán k odpovědnosti.

bombík 19.2.2008 8:53

Re: manager

nechci rejpat,ale o Tvrdíkovi to vlastně bylo.

Prokop Holý 19.2.2008 7:33

„Mne nezajímá, jaký je rozdíl mezi Airbusem a Boeingem, marketing je jenom jeden!“

tahle věta je bohužel pravdivá a to musím uznat i jako letecký modelář. Světu opravdu vládne marketing, ať se nám to líbí nebo ne, a technické detaily (teď nemluvím pouze o letadlech) zajímají pouze odborníky nebo nadšence.

Jan 19.2.2008 7:39

Re: „Mne nezajímá, jaký je rozdíl mezi Airbusem a Boeingem, marketing je jenom jeden!“

Z hlediska marketingu je to jiste jedno. Nicmene z hlediska nakladu aerolinek to rozhodne jedno neni. Predpokladam ze ta pani patrila ke grupe "top managera" Tvrdika...