3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pierino 11.4.2009 1:39

Co je cesky, to je prej hezky....

Ale kdyz prijedu do Ceska a vidim vsude kam oko dohedne psi hovinka a pak mi jeste ukradnou i kolo, nechci byt uz ceskym vlastencemRv8-o

J.G. Pašek 10.4.2009 22:04

Kdyby se vímvšechnonejlíp Mackovi v té Francii dařilo, tak by se necpal do politiky . . .

chce si polepšit = naplnit kapsy a slávu  . . . a to se nikde nesplní tak štědře, jako šimlovi v Bruselu . .  . . .

josef krouman 10.4.2009 20:14

typická EU rycḧlokvaška

realista 10.4.2009 18:43

KDYŽ VÁS TO TAM TÁHNE,TAK TÁHNĚTE,.....KAMKOLIV,....

Můžete Šarkymu pomoci vyřešit občas hořící předměstí Paříže,kam policajt vjede pouze autem a ve dne,Merkel pořešit Turecká gheta,kde se německy nejen nedomluvíte,ale kde taky kvete islám a s ním spojené podhoubí terorismu,tam se v té různosti můžete vyžít,pokud budete mít odvahu do oněch multikulti vlízt,....RvRvRvVV>-VV

libero 10.4.2009 16:19

Víte pane,

ono je to možná jednodušší. Třeba mají ti, které kritizujete, jen jednoduše na mysli že jste lépe seznámen s francouzskými problémy (asi jich bude dost), než s českými.

A smůla dnešní podoby EU je, že většinou do věcí chtějí kecat ti, kdo se v nich neorientují. A z Brusele vynalézt ideální řešení povinně platné pro celou Evropu.

Pokud na něčem Brave New Europe kiksne, bude to na tomhle. Kvoty, regulace, směrnice ....

Gaston 10.4.2009 16:17

Také souhlasím

Zapomněl jste ještě uvést jak neduživě a s jakými trapnými poznámkami komentoval V.Klaus nominaci pana Schwarzenberga na mimistra zahraničí.. Ostatně, kdo nejvíce dehonestoval "odrodilce" v dobách rané demokracie. Právě Klaus s ODS. Zahraniční Češi byli posuzováni téměř jako zrádci a bylo jim to náležitě dávat znát ve všech směrech. Ani si nejsem jist, jestli už konečně také mohou volit, snad jo.

libero 10.4.2009 16:20

Re: Také souhlasím

Pokud znáte odsud jistého Zimu, nelze se zase tak moc divit.

Gaston 10.4.2009 16:34

Re: Také souhlasím

Kdo je Zima a proč se není co divit?

Fafa 10.4.2009 18:01

Gastone, tady mate citat pana Zimy

podceňujete českou blbost. Dnes nejde u Čechů o národ schopný žít v evropsky uspořádaných poměrech, ale o chaotické šašky s obdivem ke kriminelním sklonům nechápající parlamentarismus . Bohužel je součástí českého maňáskového divadla i ta Vaše SNK ED.

AeroKarel 10.4.2009 21:26

Re: Také souhlasím

Najdete ho výše, v 18,45.

Emigrant zkonzumovavší Šalamounův exkrement.

pH 77 10.4.2009 15:29

Naprostý souhlas, pane Macku

Víc není co dodávat.

Niky 10.4.2009 14:51

Stovky agentů,

poslala STB do fiktivní emigrace,takový kapitán Minařík byl čičmunda,který měl odpoutat pozornost od těch skutečně nebezpečných agentů,když sledujete soudruha Peheho,tak na toho bych si klidně vsadil.Kolik emigrantů,kteří se vrátily něco pro Českou republiku udělali,co například udělal soudruh Švejnar,tedy kromě toho,že pomohl Madarsku k hospodářskému kolapsu!

libero 10.4.2009 16:21

Re: Stovky agentů,

Švejnar ani nepomohl, ani neuškodil, protože se jeho hraběcími radami (také velmi obecnými, občas nereálnými) naštěstí nikdo neřídil.

Gaston 10.4.2009 16:33

Re: Stovky agentů,

Byla chyba, že se Švejnar nestal prezidentem namísto Klause. To je dnes zcela evidentní. A to Vám sděluji, jako zapřísáhlý odpůrce ČSSD.

Hanák 10.4.2009 14:08

emigranti contra vlastenci

Po příchodu do Německa před mnoha mnoha lety mne mimo jiné překvapilo, jak Němci reagují na svoje emigranty. A těch tam bylo a jsou spousty - předválečných, poválečných (zejména ženy), i zcela nových, mladých. To se nějaký Němčour z různých důvodů rozhodl vystěhovat někam, rozprodal co měl a jel. Nikomu to nevadilo, každý (tedy alespoň většina) to bral jako že je to jeho věc. Někde se usadil, zabydlel se, a když se chtěl podívat domů, tak přijel - a zase to nikomu nevadilo. Nikdo po něm také nežádal, aby se s nimi dělil o to co ve světě získal, vydělal. Nikdo nezkoumal, jestli zůstal Němcem, nebo je už Taliján či Australan. Když se mu ve světě nedařilo, tak se vrátil (někdy i s holým zadkem), a zase to nikomu nevadilo. Pokud měl nárok na penzi, tak ji dostal, pokud nikoliv (což v podstatě bylo možné jen teoreticky), tak dostal sociálku. A teď se milí čeští vlastenci zeptejte sami sebe, jak je tomu u nás.

Shodou okolností skutečně "uvědomělým" vlastencem (v hlavě, nikoliv na papíře)  jsem se stal až v cizině. Teprve tam jsem začal číst historické knihy a doháněl, co jsem ve škole zameškal. Teprve tam jsem si uvědomil, že mateřská řeč není jen na to, abych si u řezníka řekl o deset deka salámu s houskou. Je to něco, o čem ti "bojovní vlastenci" nemají ani ponětí. A pokud někdo z jakýchkoliv důvodů získá občanství jiného státu, tak to nemá absolutně nic společného s tím, za co se považuje a jak cítí. Ono ten "Rakušák" Schwarzemberg (ale se švycarským pasem) je podle mne daleko větší "český" vlastenec, než ti, kteří mu nemohou z tohoto důvodu přijít na jméno. A co to vlastně znamená "bejt Čechem, českým vlastencem"? Jen se podívejte do telefonního seznamu na naše příjmení - pánové a také dámy.

Zcela s vámi souhlasím pane Macku.

Dan 23 10.4.2009 15:05

Re: emigranti contra vlastenci

Máte naprostou pravdu, souhlas.

Hrdlička. 10.4.2009 15:45

Re: emigranti contra vlastenci

Překvapuje mne, že se někdy v komentáři na NP a i v diskuzi objeví  inteligent.

dino 10.4.2009 16:09

Re: emigranti contra vlastenci

Milý Hanáku - nikdy jsem nezkoumal, čím a jak se cítí Čech žijící v cizině (ani po návratu z ní), ať už tam žil  z jakéhokoliv důvodu a jakkoliv dlouho. Je to věc toho dotyčného a zkušeností, kterými prošel. Nejsem "milý český vlastenec", jsem prostě Čech v Čechách usedlý. I zamyslel jsem se, a zjistil, že srovnáváte obtížně srovnatelné: Němec odešel ze země svobodně za větší příležitostí nebo za dobrodružstvím, nebo kvůli partnerovi, a nikdo mu v tom nebránil. Ani z Čech neodcházeli jen lidé, ohrožení režimem na životě či existenci. I odsud odcházeli lidé nejen za svobodou, ale i za příležitostí, někdy i za partnerem... Bylo jim v tom bráněno všemi prostředky včetně zbraní, byla jim nasazována psí hlava, jejich blízkým byl zabavován majetek a byli omezováni ve svých, už tak dost chudých občanských právech. Ten člověk se nemohl a nesměl vrátit, bylo to pálení mostů. Myslím, že je to psychologicky daleko náročnější varianta emigrace, a to pro všechny zúčastněné. A tudíž to může být i zdroj většího napětí.

S druhým odstavcem vašeho příspěvku souhlas.

Gaston 10.4.2009 16:31

Re: emigranti contra vlastenci

R^

fg 10.4.2009 23:19

Re: emigranti contra vlastenci

říšskej Němec byl vždycky víc než Sudetak

Honza 11.4.2009 22:58

Re: emigranti contra vlastenci

Nelze nic jiného než, zajména s druhým odstavcem vřele souhlasit! R^

Ježek 1 10.4.2009 12:41

Odrodilec

Lukáš Macek nepochopil význam slova odrodilec.  Tímto slovem není nazýván proto, že žije dlouhodobě v zahraničí, ale protože nehájí zájmy České republiky, ale zájmy Francie či evropanského establishmentu.  Případně se mylně domnívá, že tyto zájmy jsou totožné se zájmy České republiky.   Proč není za odrodilce označován leader kandidátky SSO Benjamin Kuras, který žije v zahraničí mnohem déle než Lukáš Macek ? Protože hájí zájmy České republiky.

Marat 10.4.2009 12:54

Re: Odrodilec

Co to jsou ty zájmy České republiky? Natírat česká hovínka pozlátkem a  v zaharničí pulírovat?

Ježek 1 10.4.2009 15:06

Re: Odrodilec

Rozhodně není zájmem české republiky poslušně plnit vše, co nařídí Brusel.

King 10.4.2009 15:58

Re: Odrodilec

R^R^-Pana Macka jsem nepochopil,a nevím proč stále naráží na jména Jakl,Klaus.Nechce on dělat politika-a najednou se zviditelnovat:Tedy správně:Za koho chceš Macku kopat????

libero 10.4.2009 16:23

Re: Odrodilec

Nejspíš za sebe. V EUparlamentu je teplíčko, pohodlí, penízky, kdo nechce, ani nemusí kočovat do Strasbourgu.

Gaston 10.4.2009 16:37

Re: Odrodilec

Za takové, celkem normální a alespoň trochu uvažující lidi, kterým není lhostejné jak to v naší zemi vypadá..

TINKA 10.4.2009 11:05

VÁŽENÝ PANE AUTORE

Nedivte se panu presidentovi a jeho poradcům, za Havla byli emigranti a jejcih názory vyhledávané a vážené, až to bolelo. Teď jsme v jiném extrému a pan president by nejradši doživotní presidentování, protože už nic víc nemůže být (ještě bohem, ale to by ho musel někdo za božstvo považovat) a tak se nedivte, že názory a náhledy někoho, kdo na nás kouká povětšinou zvenčí jsou opravdu, ale opravdu nežádoucí.:-/;-)

King 10.4.2009 16:03

Přesně tak-každý je jiný-ale nevím jakou bolest Mockovi kdo způsobil.

Jeho práva nejsou pošlapána.Ale o Klause se nebojím.I po presidentování bude jeho pozice v politice asi viditelná.Možná viditelnejší,než Mackova.

ok 10.4.2009 10:44

vstupujte do politických stran!!!

Existuje jediné řešení - vstupujte do politických stran, ovlivňujte je zevnitř, eliminujte kriminálníky, kteří do politických stran vstupují jen kvůli státním zakázkám.

To je věc, kterou musíme zládnout sami, nikdo to za nás neudělá. Pokud politické strany ponecháme kriminálníkům, budou nám vládnout kriminálníci.