22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Značka Česko

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
RMR 6.3.2006 17:23

česko nemo moravsko

Vážení Moravané i Češi, pokud budeme chtít naše národnostní příslušnosti prosazovat, je to samozřejmě legitimní. Nevede však cesta k této národnostní identitě
právě přímou demokracií, založenou na místních a obecných referendech? Právě rozhodování všech občanů o svých regionálních problémech je cílem dosažení
spravedlnosti. Veřejný zájem je již od první republiky definován potřebou, která musí být platná i v případě, že by se vyměnila dokonce i polovina obyvatelstva. Z
toho vyplývá, že dnešní rozhodování politiků v údajně veřejném zájmu je velice zavádějící a nesprávné. Disponují s našimi daněmi tak, že moravský občan doplácí
ze svých daní na hokejový klub v Kladně a naopak český občan na dámský házenkářský klub v Olomouci - to jen jako příklad, prezentující aroganci politiků, kteří
již ani neskrývají manipulaci s veřejnými - našimi -  penězi. Neuděláme-li přítrž tomuto nesmyslu a nevydobydeme si rozhodování o použití našich daní pro místní
potřeby dle našich požadavků, budeme se, ukřivděni nespravedlivostí, drobit na Moravany, Čechy, monarchisty, strany zdravého rozumu, atd., atd. Buďme
vlastenci, trpme přistěhovalce jen jako hosty, kteří musí dodržovat zvyky hostitelské země nebo ji musí opustit, pěstujme kulturní dědictví, folklór, jazyk s krajovými
dialekty, ale proboha nenechme se vodit na porážku jako nemyslící stádo. Alespoň pro tyto volby se sjednoťme a prosaďme si přímou demokracii, referenda na
všech úrovních, odvolatelnost politiků a ztrátu jejich bezbřehé imunity. Pak, až toho dosáhnem, buďme Moravany a Čechy!
BSteve 5.3.2006 15:29

Proc neni turisticky ruch mimo Prahu?

Vůbec se divím jak turistický ruch v ČR mimo Prahu nevyužívají.   Podívejte se jak se vydělávají prachy na turistech jinde: v Tanznií jedeš na safari a žiješ ve stanech, nebo v chatrčích.   V USA můžeš strávit týden na dude ranch.   V různých končinách světa vidíš jak cizinci platí fůry peněz za týden žít v romantických podmínkách.   Nevím proč to v ČR nikdo moc nevyužil.   V ČR je fůra zámků a hradů na kterých se nevydělává.   Ono to nebylo tak těžké pár malých zámků nebo hradů upravit a pronajímat.   Když v jiných částích světa rodina je zvyklá za nocleh v romantickém setting platit 500 až 1000 Euro za noc, tak proč né v ČR?
 
Jestli se mýlím, a existuje něco takového, tak rád bych o tom slyšel.
BSteve 5.3.2006 15:11

Re: Marketing: Ach jo.... Rumcajz? Kafka?

Jestli vážně vláda chce udělat marketing na turistický ruch, tak ať si pozve a zaplatí na pár měsíců přes léto pár vysokoškoláků z Brazílie, Anglie, Japonska, Kuwaitu, a Singpůru,   ať ČR projedou, a ať napíšou co se jim v ČR líbí nejvíce.   Nebude to nic o židli, Rumcajsovy nebo Kafce.   Bude to o historických památkách, a jak je Češi mimo Prahu vůbec nevyuživají k lákání turistů.   V knihkupectví v USA najdeš 15-20 průvodcí Prahou, ale jen 2 průvodce Českou Republikou.  
BSteve 5.3.2006 15:10

Marketing: Ach jo.... Rumcajz? Kafka?

No, marketing země není jednoduché.   Problém co vidím v reklamách na turistický ruch do ČR, je že je to psané jako kdyby to bylo pro Čechy.   Rozumím že pro průměrného Čecha vnitřní turistické cíly jako jsou Slapy nebo Krkonoše jsou pěkné, ale toto lidi z ciziny nepřiláká.   Lidi co dělají marketing se na to musí podívat očima cizince, a né Čecha.   Něco docela co připadá exotické pro cizince připadá   obyčejné, a něco co je obyčejné je docela exotické.   Např. pro Egypťana asi nějaká mešita je významná, ale Egyptská vláda ví že na to Češi kašlou, a ale že si váží slunce.
 
Myslet si že “Za Česko mluví bubliny; v jedné spočívá Kafka, v další pivo, jinde je Rumcajs, Jágr, židle Thonet, Hurvínek a kontaktní čočka” nějak naláká cizince je nesmysl.   Tyto věci něco říká Čechům ale skoro nic cizincům.
 
Jestli vážně vláda chce udělat marketing na turistický ruch, tak ať si pozve a zaplatí na pár měsíců přes léto pár vysokoškoláků z Brazílie, Anglie, Japonska, Kuwaitu, a Singpůru,   ať ČR projedou, a ať napíšou co se jim v ČR líbí nejvíce.
Josef 3.3.2006 1:19

Re: Re: Re: Kdo je to my?

Omyl," my " nezamestnani, mame moznost ziskat praci v turistickem ruchu a potom, kdyz zde cizinci plati statu dane, tak potom obcane CR, uz tolik tech dani platit nemusi ! 
tris 2.3.2006 23:14

Re: Re: pane Robejsek, co je, prosim vasim povolanim?

Mám pocit, že pan Robejšek je ředitel školy diplomatů (nevím přesně, jak se to jmenuje)?
tris 2.3.2006 23:11

Re: Re: Kdo je to my?

Pan Robejsek mluvi o "my". Jsem ja clenem "my" nebo nejsem? Mel jsem pocit, ze ano. A ja z toho nic nemam. Propagaci CR by mel platit hospodsky a ne ja, neni liz pravda?
Vaud 2.3.2006 20:07

Já bych dal slogan

Welcome to Czech Republic, the homeland of time to time ice hockey champions!
G. Pašek 2.3.2006 19:45

Nu a Česká Republika dala světu SEMTEX . . . .

vyobený úmyslně z naprosto čistých chemikálií, extrémně obtížně a draze vyrobit, aby SEMTEX nezanechal žádné stopy, výpary  anečistot na které jdou detektory založeny a psi cvičeni. 
SEMTEX. Tak si ČR pamatuje svět.
SEMTEX který se dnes vyrábí  v Pardubické chemičce a pužívá v dolech a jinde není chemicky čistý, a je to prach obyčejná vybušnina . . . . které detektory a psi na letišti poznají.
vlk 2.3.2006 19:45

Politici a reklama na nase uspechy

No jeden politik uz to zkusil, takhle kolomazit, jak jsme perfektni. Pak zacal povidat, ze to mysli uprime a pak jsme mu dali kopacky.
G. Pašek 2.3.2006 18:25

Re: Re: Na nevyssi posici - Svedsko...

Pardon, já vybíral co Josef předložil.
Pochopitelně švédská rodina Nobelů, dala světu bezbečný nitroglycerin = dynamit a také dali světu překližku.
nobel 2.3.2006 18:10

Re: Na nevyssi posici - Svedsko...

a dynamit?
G. Pašek 2.3.2006 17:43

Re: Na nevyssi posici - Svedsko...

Možná v EU.
V USA je známé pouze Volvo a SAAB . . . . nic moc. Světlo nemá cenu svíčky.
Josef 2.3.2006 17:15

Na nevyssi posici - Svedsko...

Na mezinarodnim zebricku nejpopularnejsich zemi, zaujima Svedsko jedno z nejvyssich mist. Velice spravny poznatek. Bylo by ale vhodne dodat, ze to neni diky nejake reklame nebo logu. Vsimnl si uz nekdo, kolik slavnych znacek (brandu) ma domov v teto zemi? Pokusim se zde pripomenout jen nektere z nich: Primus, Sandvik, Alfa-Laval, SKF, Ericsson, Elektrolux, Atlas-Copco, Scania, Volvo, Saab, a dalsi a dalsi. Jsou to vsechno znacky prvotridni kvality z male zeme 7 milionu obyvatel. Tam dalsi reklamy netreba! 
Josef 2.3.2006 16:41

Re: Kdo je to my?

Jste hlupak. Vice turistu neznamena vyssi prijmy ?? Tohle rikejte hospodskemu, ted v zime, v lokalite nekde na D1!
Josef 2.3.2006 16:31

Re: pane Robejsek, co je, prosim vasim povolanim?

Pripojuji se k dotazu. Pan Robejsek asi nejakym specialistou na marketing. Ma to navic take v hlave pekne srovnane a umi to popsat.
G. Pašek 2.3.2006 16:29

Re: pane Robejsek, co je, prosim vasim povolanim?

5. pád oslovujeme voláme "pane Robejsku" . . . .
Přečet jse pár prvních vět co napsal o slavném CNN a kdo se na to kouká a dál přestal číst . . . .
Otázka měla být "čím živí rodimu" a ne povolání . . . politik není povolání.
tris 2.3.2006 16:10

Kdo je to my?

Existuje dost výrazný rozdíl mezi "my" a Česká republika. Například více turistů neznamená větší příjmy pro "my", ale pro Česká republika (příjemce daní). Opravdu mi není jasné, proč by "my" mělo mít nějaký zájem na propagaci České republiky....
šakal 2.3.2006 15:54

...(7;- ))...

...chi, chi, chi...
Pavla B. 2.3.2006 15:12

Havel naši zemi zviditelnil dost,

to mu upřít nelze. Bez ohledu na to, že později jakoby mu občas hrabalo.
Havel by se v bublině vyjímal docela hezky:-)
www racek 2.3.2006 14:56

Re: Konečně fundovaný názor

milý JK, o tom ožranovi vondrovi hulícím marjánu snad už bylo řečeno dost. bože, jak moc dáte na ksicht ... 
www racek 2.3.2006 14:54

pan robejšek jako vždy ... excelentní.

jo ti krajánci ...
ptakopysk 2.3.2006 14:16

Re: ...Značka "ČESKO"...???...

to česko musí bejt hrozná země. Z toho, co se o ní dočtu v novinách mi slejzaj chlupy. Denně děkuju pánubohu, že bydlim v Čechách a né v Česku.
Byg 2.3.2006 11:54

Reklamní kampaň ČSSD

Tak už chápu jak Paroubek s Rathem dosahují oblíbenosti u lidí. Prostě pořád opakují jak to dělají dobře, jak se jim daří, jaké mají úspěchy, jak země pod jejich rukama vzkvétá atd. A i když je to totální kravina, stejně jako že Actimel je zdravý nebo že je nutné holit si nohy, lidé tomu časem uvěří a kupují Actimel, depilátory a volí ČSSD. Jak je ten svět jednoduchý.
JK 2.3.2006 9:00

Konečně fundovaný názor

To, co nám předvádějí vládní "odborníci", je naprostá trapnost. Co můžou vymyslet známí známých? A co může prosadit premiér jehož životní obzor je omezen stranickou legitimací (viz kauza Vondra)? Za prezentaci celé republiky je přece zodpovědný právě on.
honzak 2.3.2006 7:00

pán je intelektuál, že?

Dobrá třetina reklam na televizním "vysílači" CNN .
šakal 2.3.2006 6:53

...Značka "ČESKO"...???...

...To znám! Česko mi bývá občas od žaludku, když něco sním (7:- P)
Jan Sika 2.3.2006 5:58

pane Robejsek, co je, prosim vasim povolanim?

Dekuji.