30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Zideologizovaná otázka

Vystoupení poslankyně Pavlíny Nytrové rozpoutalo debatu o řadě otázek; nejvíce možná o tom, do jaké míry občané České republiky propadají ruské propagandě. A opírat své názory o ruské weby nebo diskuse pod internetovými články je opravdu krajně nemoudré.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Slejsarová 23.7.2016 10:36

Děkuji za článek pane Drápale. Zase jednou ukázal pravou podstatu některých diskutujících na NP, když zdejší diskuse si ještě drží lidsky slušnou úroveň. Někdy si člověk prostě nemůže pomoct. A to bez ohledu na názor k předmětu příspěvku.

J. Jurax 23.7.2016 0:58

Re: Co takhle

Hm ... vdovecký důchod dostanete, až když je rodina rozpadlá, anžto partner umřel. Viz http://www.duchody-duchodci.cz/vdovsky-duchod-narok.php - odkaz, který sama uvádíte.

Ergo stěží může být onen důchod příčinou rozpadu tradiční rodiny. Mohla byste blíže objasnit, jak jste to myslela? Protože mně to fakt nedochází ... :-)

E. Erat 22.7.2016 21:53

Re: Homosexualita

Svět se mění, to jistě. Ale, změna nemusí být vždy k lepšímu. Zřejmě máte zažranou to marxisticky -leninskou teorii o nové lepším člověku. Tedy i když se svět mění, tak se člověk prakticky nezměnil. Vraždí, krade, válčí atd. ve stejné míře jako před tisíci lety i když v sofistikovanější podobě. Princip je, ale stejný. Každý chlap chce mít hezkou a plodnou samičku ( tedy normální chlap) a každá žena (opět) chce mít doma úspěšného a bohatého muže, mít se dobře atd. A je jedno jestli to bohatství představuje mamut či konto v bance. Prostuduché je bourat co funguje bez větších problémů tisíce let. Nebo to narušovat hloupostmi jako je adopce dětí homosexuály. V přírodě se také vyskytují homosexuální jedinci i u jiných druhů, ale stejně jako třeba albíni časem vymřou.Protože je nikdo nepodporuje, nikdo jim nedá mládě k výchově atd. A jistě se narodí noví jedinci, příroda je továrna která vyrábí milióny jedinců každý den. A jako v každé továrně se i u ní vyskytne nějáký bazmek.

R. Morava 22.7.2016 21:31

Re: Monogamní trvalé manželství

No vy to nějak berete zkratkou směr Sodoma Gomora. Prostě manželství ženy a muže stejně jako Křesťanství je lety osvědčený model který funguje určitě líp než lidojedi, lidské oběti, potraty a homosexuálové.

Nemluvě o tom že monogamie je i mezi zvířaty a i člověk má geny pro monogamii. Tento gen funguje prý zhruba tak, že když člověk začne provozovat sex až v stabilní dvojici se kterou má jistotu zázemí a společné budoucnosti, nemá tendenci k promiskuitě... Buhužel nemám odkaz na název toho genu, ale třeba ho na netu najdete.

Možná že jednou lidé vymyslí něco lepšího. Zatím evropská kultura smrti směřuje spíš ke konci, tak je otázka jestli lidstvo nějakou šanci na něco lepšího někdy mít bude.

E. Erat 22.7.2016 20:05

Re: Homosexuální rodiny jsou přirozené

Takových případů již tady bylo v dějinách. Např. po 1 WW a 2WW, po třicetileté válce atd. Nemít otce či matku je někdy bohužel normální. Mít dva "tatínky" či "maminky" je nenormální. Je to deviace.

E. Erat 22.7.2016 20:03

Re: U nás přestalo být homosexualní chování trestné

Homosexuálové žádný normální pohlavní styk nemají. Normální pohlavní styk je mezi mužem, a ženou i když nemusí být přímo koitální. To je jako byste řekl, že nemohou mít normální pohlavní styk např. s kozou dokud jí nebylo patnáct let.

P. Boublíková 22.7.2016 17:17

Re: Homosexuální rodiny jsou přirozené

Normalni je, maminka se jmenuje Mařena a taťku nemám.

I. Fencl 22.7.2016 17:09

homosexualitu lze předstírat

Homosexualitu lze předstírat a nepochybně nastanou situace, kdy bude dítě v rodině dvou heterosexuálů. Proč by to dělali? Ať už 2 muži nebo 2 ženy? --- O tom by se daly napsat bohužel romány. (Ten zákon neměl být nikdy přijat a věřme, že bude zase zrušen.)

J. Kanioková 22.7.2016 16:37

to je taky pěkná fotečka

http://jdem.cz/cac562

J. Krásenský 22.7.2016 16:15

Re: Děkuji

S panem Drápalem a s jeho článkem.

P. Vaňura 22.7.2016 14:44

"Ruské weby" a Putin osobně celkem logicky

využívají nesporného faktu, že Evropě vládne smečka zločinců a šílenců!

Míra hovadin na ruských webech není větší než na webech evropských, či někde v Bruselu. Což ovšem NENÍ ZÁSLUHA PUTINA!!!

J. Ráž 22.7.2016 14:30

Re: Nesprávná argumentace

Ale slušelo by jim to spolu, není-liž pravda?

J. Ráž 22.7.2016 14:27

Homosexuální rodiny jsou přirozené

Co je na tom nepřirozené, či dokonce by mohlo být terčem posměchu, když dítě ve škole na otázku jak se jmenují rodiče spoluzakoum odpoví: Taťka se jmenuje Mirek a maminka se jmenuje Karel..... vždyť to je normální, že ano?

P. Boublíková 22.7.2016 14:03

Re: Než byla homosexualita na nátlak homosexualistů

Blíže znam jenom jednoho hošana. Je to naprosto spokojený a velmi sympatický člověk, se spoustou ruznych aktivit. Kromě toho, mozna diky absenci rodiny, neví co s prachama :-) Myslim si, ze pokud okoli temto lidem nehaze klacky pod nohy, žijí úplně stejne jako my.

Jako rodic hono dítěte bych měla sice jen malou šanci na pokračování sveho zivota ve forme jeho potomků, ale tu nemam zaručenou ani teď.

Strávila bych to.

P. Boublíková 22.7.2016 13:48

Re: Ackoliv nijak nefandim propagaci homosexuality

:-)

P. Boublíková 22.7.2016 13:47

Re: Prosím?

Tohle jste vzal hopem pro zmenu vy :-)

http://www.duchody-duchodci.cz/vdovsky-duchod-narok.php

P. Boublíková 22.7.2016 13:44

Re: Monogamní trvalé manželství

Děkuji za upřesnění, vzala jsem to tak nějak zkratkou :-) opravuji tedy na: křesťanská kultura preferuje.

A. Alda 22.7.2016 13:24

U nás přestalo být homosexualní chování trestné

už dávno pradávno za komunistů. Pouze byla legalita homosexuálních styku omezena na dospělé: Dospělý s osobou pod 18 let homosexuální styk mít nesměl pod hrozbou trestu. (S osobou pod patnáct let nesměl a dosud nesmí mít ani normální pohlavní styk.)

A. Alda 22.7.2016 13:22

Než byla homosexualita na nátlak homosexualistů

vyřazena z mezinárodního seznamu nemocí, zkoumaly se její příčiny. Šlo na to hodně státních peněz ve všech vyspělejších státech. Vyřazením ze seznamu nemocí tento zdroj peněz pro výzum vyschl, či skoro vyschl.

Než se tak stalo, bylo prozkoumáno mnoho možností a jednou z nejvážněji braných hypotéz bylo podezření na karenci mědi v těhotenství (to jsem se dočetl v časopisech medicinských, za komunismu u nás vydávaných, nikoli v bulvárním tisku). Vyškrtnutím ze seznamu nemocí však už tato hypotéza nemohla být dále v potřebném rozsahu ověřena.

Ať už je příčinou homosexuality cokoli, je její výskyt průšvih. Jak pro poškozeného, tak pro jeho rodiče. Je to nepochybná tragedie dané rodiny. Velmi se mi ulevilo, když jsem v pubertě svých synů zjistil, že hledají na počítači jen porno s holkami, nikoli s muži nebo se zvěří... Do puberty žijí totiž rodiče v nejistotě, zda je jejich dítě i v tomto směru zdravé.

A. Alda 22.7.2016 13:10

Porodnost se nezvyšuje.

Stoupající počet obyvatel státu je dán kombinací přistěhovalství a prodlužováním délky života.

Příslušné statistiky lze najít na stránkách ČSÚ. https://www.czso.cz/

A. Alda 22.7.2016 13:08

Prosím?

Jak by to bylo možné?

Nárok na vdovecký důchod má jen ovdovělý muž pečující o nezletilé děti z ono smrtí zaniklého manželství. A existuje teprve velmi, převelmi krátkou dobu - jednu generaci a kousek. Byl zaveden ve výši 650 Kč od 1. 8. 1991.

A. Alda 22.7.2016 13:03

Monogamní trvalé manželství

nezavedli křesťané, ale Římané pár set let před narozením Krista. Jmenovalo se to matrimonium stricktum. A zavedli to tím způsobem, že uznali i jiné volnější formy manželství (celkem 6).

Monogamní manželství je záležitost povýtce indoevropská (mluvíme-li o lidech, u zvířat se ovšem vyskytuje také). Polygamie byla zejména u centumové větvě nositelů indoevrepských řečí nezvyklou výjimkou, častá ovšem původně nebyla ani u přílušníkům satémové větve. Neozlučitelné monogamní manželství se projevuje i v řecké mytologii (byť se značnou adorací nevěry a záletů).

Indové přistoupili na polygamii (částečně) teprve po ovládnutí Indie, kdy převzali většinu tamní předárijské kultury. Indoevropané na Blízkém východě přistoupili na polygamii teprve po přijetí islámu.

I o našich slovanských předkřesťanských předcích psal jakýsi arabský cestovatel, že svobodná mládež je sice velmi promiskuitní a pannu že by si za manželku nikdo nevzal, ale po vstupu do manželství že dodržujeme věrnost a manželky že nemáme ve zvyku zapuzovat.

Takže křesťanství za monogamní trvalé manželství v Evropě opravdu nemůže - to jen zaselo na zorané půdě.

Z. Lapil 22.7.2016 12:39

Re: Nesprávná argumentace

K. Lorenz, Takzvané zlo:

Homosexuální páry tvoří kromě jiných i ptáci, konkrétně husice (nějaké husy; slovo husice znám je z téhle knížky a dál jsem nepátral). Takové páry se nemusejí starat o husicata, takže se velmi často stávají vůdčími páry hejna. Tak nějak předpokládám, že - volební kampaně nemajíce - jsou vůdčím párem nejlepším z možných.

Tolik k přínosu homosexuálních párů pro budoucnost. Je ale pravda, že představa svatby Sobotky s Dienstbierem mi přijde poněkud děsivá jak politicky, tak společensky.

Z. Lapil 22.7.2016 12:28

Re: Ackoliv nijak nefandim propagaci homosexuality

Počítám, že se shodneme na tom, že čím jsou lidé bohatší, tím jsou zpovykanější a mají čas na cokoliv, co není boj o život; například na propagaci homosexuality. Také píšete, a já souhlasím, že jednotlivec (s jedním? Se dvěma? dětmi) je ekonomicky soběstačný.

Takže: párová rodina je "na osobu" bohatší, než rodina nepárová.

Takže: párová rodina má víc prostoru například na propagaci homosexuality, než nepárová.

Takže: chcete-li omezit propagaci homosexuality, zrušte párovou rodinu.

Chcete oslí most, máte ho mít. Takže: já za to nemůžu :-).

P. Boublíková 22.7.2016 11:50

Re: Kromě genetických abnormalit

A od koho se to zvířata naucila?

Myslim si, že je to jen náhradní sexuální chování, tak jako treba u lidí ve věznicích.

Berte si priklad z čeho chcete, já jsem opravdu daleka komukoliv radit, co má delat.

R. Langer 22.7.2016 11:29

Re: Kromě genetických abnormalit

Ano, i zvířata se mohou homosexuálnímu chování naučit, pokud není dostatek samic. Není to nic neobvyklého, třeba u psů či opic. Máme si z toho podle vás brát příklad?

V. Podracký 22.7.2016 10:13

Nesprávná argumentace

Jak v článku, tak v komentářích je nesprávná argumentace protože v současné společnosti, která adoruje jednotlivce a jeho hédonismus, nemůže být argumentace společenských jevů správná. Je nutno vidět společenské zájmy na prvním místě a potom je argumentace velmi jednoduchá: Homosexuálové pro společnost nic nepřináší. Rodina není výsledek konzervativní ideologie, ale nutnost k přežití národa. Když skončí adorace jednotlivce, skončí i adorace homosexuality. Společnost přirozeně potřebuje to, co jí zajišťuje budoucnost. To není homosexuální pár. Otázka mnohoženství je zcela něco jiného.

Z. Čábelka 22.7.2016 9:57

Re: Dost pěkný blábol,

OK

J. Fridrich 22.7.2016 9:06

Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti nebylo

Perzekuce a trestání homosexuálů v minulosti nebylo v pořádku, ale nynější " hrdost " 4 % menšiny také není v pořádku..... Proč a na co jsou hrdí ? Proč máme v Evropských městech my 96 % být " terorizováni " jejich pochody hrdosti ? Dávat na výchovu děti dvěma tátům nebo dvěma mámám je cesta k výchově dalších podivínů a potížistů v naší společnosti - a máme jich dost i bez tohoto dalšího experimentu.

P. Boublíková 22.7.2016 8:44

Re: Homosexualita

Ano.

A monogamni manželství nejspíš casem zase zanikne :-)

Pan Drapal má totiž ještě další mylnou utkvelou představu, že manželství v té podobě, v jaké ho zavedla křesťanská kultura, je nejvyšší vývojový stupeň lidskeho soužití. Neni tomu tak a s tím, jak mizí ekonomický tlak na jeho existenci, mizí i manželství a klasická rodina. Považovat za příčinu úpadku rodiny propagaci homosexuality je nesmírně prostoduche.

Svět se mění, pomalu, ale jistě.