2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Zbraně v rukou civilistů jsou hrozba

První skupina tvrdí, že každý člověk může hájit svoji svobodu a svůj majetek i prostřednictvím legálně drženého arzenálu zbraní, druhá radí spoléhat se na stát a jeho ozbrojené složky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Mrázek 27.2.2016 8:58

Někde byla zmínka...

..o tomto páru lidí a že s islámskými zvyky a že se to nesmí zveřejnit......viz následné odmítání muslimů....blábolů je okolo dost.

B. Uhlich 27.2.2016 9:03

Re: O tom Uherském Brodě

To Vám říkal kamarád dobře a dokonce to není ani žádné tajemství... Spíš si položte otázku, jak by to tady vypadalo, kdyby každý pomatenec, který s někým přijde do konfliktu šel hned střílet... to by třeba nakonec nebyly ani internetové diskuze... protože by už nebyli diskutéři.. :)))))

Víte on tu sice koluje takový bonmot, že tu masové střílečky nejsou časté..., že tu jsou tak jednou za uherský brod..., ale mě právě takoví magoři jako byl ten z Brodu docela serou ,protože pak se zvednou takoví idioti jako Jelínek, nebo Stehlíková s začnou chtít odzbrojovat obyvatelstvo... víte my jsme do těch zbraní nedali málo peněz a při představě, že se to jednou bude sypat na hromadu a bude v tom jezdit buldozer a my za to nedostaneme ani jako za šrot mě fakt vadí...

Zajímavé je, že na silnicích hromady mrtvol vůbec nikoho nevzrušují, nikdo nechystá žádná systémová opatření, ale jak si někdo vystřelí hned je z toho společenský problém číslo jedna.

K. Křivan 27.2.2016 12:14

Re: "jak by to tady vypadalo"

Asi by si lidi dávali pozor na to co říkají, co dělají, chovali by se slušněji,.. bylo by mnohem méně konfliktů,.. Magoři by asi umírali mnohem dříve.

Dnes se lidi chovají jako hovada, protože si myslí, že se jim nemůže nic stát. Může, jak jsme viděli.

P. Vaňura 27.2.2016 13:28

Ono je to s těmi americkými šílenými střelci tak, že

chodili po škole třeba půl hodiny a stříleli, koho je napadlo. Nebyl nikdo, kdo by je zastavil. V Izraeli by toto bylo NEMYSLITELNÉ, tam jsou ve školách ozbrojeny i uklizečky.

Toho magora z Tucsonu co zabil šest lidí odzbrojila ŽENA V DOMÁCNOSTI až když vyměňoval zásobník. Před 120 lety, kdy tam kde kdo nosil revolver, by byl takovýto masakr NEMYSLITELNÝ. Uvědomte si, že pachatel vystřelil DVACET mířených ran, ale věšina kromě šesti mrtvých byla raněných.

Slušný střelec potřebuje v vytažení koltu a vystřelení na blízký cíl 1,5 sec, kolik takových by asi pachatel stačil postřílet???

Mimochodem, pokud by Breivik nenapadl tábor sluníčkářů ale tábor Hitlerjugend, neumím si představit, že by vedoucí UTEKLI a nechali své svěřence osudu. I kdyby byli neozbrojení a měli ztráty, útočníka by ZASTAVILI. Ozbrojení vedoucí by ho ovšem zabili hned.

Z. Lapil 27.2.2016 10:21

Re: O tom Uherském Brodě

Všechny v jedné hospodě?

P. Dvořák 27.2.2016 8:44

Máme významné výročí!!!

Civilistům se daly do rukou zbraně a vidíme, jak to dopadlo! Takže Jelínek ví, z čeho je třeba mít strach.

Aj, aj, aj, to jsem to popletl, to nebyli civilisté. Dostali na ruku pásky od té chvilky nebyli civilisté. Vznikly Lidové milice.

P. Maleček 27.2.2016 8:34

Zbraní se oprávněně bojící levičácký ideolog

Ano zbraně v rukou civilistů jsou hrozba - hlavně pro socialistické mocipány a jejich ideology jako je Jelínek. Jejich cílem je snadno manipulovatelný, bezbranný dav, který zpitý socialistickými sliby a neozbrojený sehne hřbety pod socialistickou totalitní mocí. Chráněnou kromě ozbrojené policie i levičáckými ozbrojenými Lidovými milicemi.

Za tohle by vám Jelínku prezident Masaryk, jehož jméno i jím budovanou demokracii, stojící na svobodném a odporu schopném občanu, jste zneužili ve jménu své průhledně totalitní instituce, dal řádně přes držku.

Tak jak to uměl s levičáky vašeho typu k násilí vyprovokovanou (viz Duchcovský viadukt) proletářskou lůzou. Také proto byla Masarykova republika jedním z mála demokratických států, když všude okolo vítězily vámi vzývané, socialistické (nacismus, komunismus) totality.

P. Manda 27.2.2016 8:32

Chápu,

že se jelen bojí. Psát takové hlouposti..........

J. Novák 27.2.2016 8:14

Když gauner či šílenec chce, vždy si zbraň pořídí. Toto znění zákona tedy omezuje jen a pouze na slušné a normální občany.

A. Richter 27.2.2016 9:47

Re: Souhlas

Souhlasím.

.... *8-(

J. Novák 27.2.2016 8:14

Když gauner či šílenec chce, vždy si zbraň pořídí. Toto znění zákona tedy omezuje jen a pouze na slušné a normální občany.

P. Vaníček 27.2.2016 8:08

To není spor mezi pravicí a levicí!

Je o rozhodnutí se sám bránit a mít legální zbraň. A gauneři si najdou vždy způsob,jak se k pistolkám dostat.

P. Švejnoch 27.2.2016 8:03

Týýý jo

15 příspěvků se 100% shodou na tom, že zakazovat zbraně je hloupost a sociálista Jelínek je blbec.

No, nepůjdu proti proudu - tedy 16... :-)

J. Lepka 27.2.2016 8:51

Re: Týýý jo

17

P. Lenc 27.2.2016 9:40

Re: Týýý jo

18!

A. Richter 27.2.2016 9:45

Re: Týýý jo

Tak 19.

.... *8-(

A. Richter 27.2.2016 9:44

Re: Týýý jo

18

.... *8-(

V. Karda 27.2.2016 11:52

Re: Týýý jo

20

J. Krásenský 27.2.2016 6:20

Totalitní argumentace hned v počátku

Jestliže "Zbraně v rukou civilistů jsou hrozba" pak tedy civilisté jsou hrozba. Civilisté jsou občané s volebním právem a jsou hrozbou pro socialisty včetně Jelínka. Jestliže tedy jsou občané hrozbou a mají volební právo, je třeba jejich volbu korigovat. Proto označí za populistu toho, který plní volební sliby a vůli svých voličů. To přeci není možné, je absolutně nutné chránit voliče před nimi samými. Socialisti vědí, co je pro ně dobré a proti vůli voličů to i prosadí. Tak jako se v roce 1945 se seskupili no Národní fronty ve spravedlivém boji proti "fašistům", "revanšistům" a "reakcionářům", tak se nyní spojili v boji proti "fašistům", "rusofilům", proti "šíření nenávisti" a za "společný evropský dům". Bojím se, že to dopadne jako tenkrát. Volby jsou už v Evropě jen fraška. Když referendum nedopadne podle přání socialistů, musí se opakovat dokud občané nezvolí tu "správnou" budoucnost. A pak se odvolávají starými známými větami: "Jednou se lid rozhodl" a je už jedno, dosadíte-li únor nebo jiné datum. U nás jsou jen "proevropské" strany a "proevropská" media a mocní si dávají velký pozor, aby se to nezměnilo. Proto je tak dráždí relativní svoboda na internetu.

L. Novák 27.2.2016 7:53

Re: Totalitní argumentace hned v počátku

Přesně na tu "hrozbu" jsem chtěl reagovat.

Takže "jen" podepisuji. ;-)

K. Kovář 27.2.2016 5:50

Nicméně mám za to, že virus Zika postihl Jelínka!

Lidé takto postižení nemají vivynutý mozek a. mají také šišatou hlavu! V důsledku postižení potom píšou nesmysly do neviditelného psa čehož je pan Jelínek klasickým případem!

K. Kovář 27.2.2016 5:53

Re: Nicméně mám za to, že virus Zika postihl Jelínka!

Oprava:vyvinutý mozek. Miněno zdegenerovaný!

S. Rehulka 27.2.2016 3:54

Pane Jelínku.....

....to, že jste pravděpodobně majitel modré knížky - protože říkáte "Kalašnikovu" samopal, mi nevadí. Zato mi vadí Váš názor, i když jenom opatrnoučce prezentovaný, že by lidé (občané) neměli mít střelné zbraně na ochranu svoji a své rodiny či obydlí. Podpásový názor podporujete uváděním příkladů z Ameriky, i onoho vražebného cvoka v České republice. Uvědomte si, že i když invazní masa muslimských vetřelců do Evropy stále touží a proudí do Německa, či Skandinávie, Francie a tunelem do UK, až budou jimi tyto země přeplněné, dojde i na ty země "chudší". Takž Vám radím, jste-li kriminálně i duševně "zachovalý" kupte si kvér, munici a naučte se střílet, protože už lépe nebude, ba naopak hůř !

M. Drašner 27.2.2016 9:04

Re: Pane Rejhulko.....

Nenavážejte se prosím do majitelů modrých knížek. Znám pár, kteří jsou současně aktivními střelci. A jak to vím? Potkáváme se na střelnici.

J. Křivánek 27.2.2016 3:46

Soudruh Jelínek nikdy nezklame.

Soudruh Jelínek nikdy nezklame. Jsem rád že tu na NP píše. To si hned člověk uvedomí co jsou to za blbce ti levičáci.

Je skoro až neskutečné jak tenhle levicovel pisálek neumí srovnávat a vyhodocovat fakta a skutečnosti. Jaké nicotnosti zdůrazdnuje. A podstata mu zcela uniká.

Vždy si jen říkám jestli by nebylo lepší republiku rozdělit a ať si v jedné části žijou tihle pitomci, mohli by si tam zakázat úplně všechno, všechno zregulovat.

P. Dvořák 27.2.2016 2:56

Jelínek by se nehodil ani jako dvorní šašek.

Dvorní šašci totiž panovníkům říkali věci, které by se napřímo říct nedaly. Což Jelínek nedělá.

Ale hlavní důvod, proč by se nehodil ani jako dvorní šašek, je ten, že dvorní šašci nebyli žádní blbci.

P. Sulc 27.2.2016 1:36

Pripokaleny Jelinku, kdyz se nechcete branit,

tak se nebrante. Ale kazdy poradny chlap bude za zivot svuj i sve rodiny bojovat, a na to potrebuje slusne zbrane. Nemejte strach o zastrelene, za 70 let se svetovaq populace ztrojnasobila a je nas stale dost, dokonce vice nez je treba. A zlocinost nestoupa protoze nekdo mA pistole, ale prptp, ze Zeme je silne prelidnena a prelidnenost kazdym rokem stoupa a to hlavne v chudych, primitivnich zemich a to presto, ze se tam tito primitivni lide navzajem udesne vrazdi. A v ne tak davne minulosti platilo, ze pan mel zbrane, jake chtel, ale nevolnik jen malo, to co mu hodny pan povolil. Takze vy, Jelinku, nam zase chcete zavest rezim panu a poddanych ! Kde pocitate ze budete vy? Ja bych podle vasich slunickarskych clanku rekl, ze se s vasi vlezlozti proplazite na tu panskou stranu, ci alespon budete panskym slouhou "lepsi" kategorie, co stoji na kocare vzadu na stupatku.

J. Kovaříček 27.2.2016 1:26

Zbraně nejsou problém.

Přiznám, že já sám zbraním nefandím a ani žádnou nemám. Kromě tedy postřiku proti moskytům a ty vraždím nemilosrdně. Ve Švýcarsku mají kvér v každé domácnosti, a je tam nemnoho vražd střelbou způsobených. V Americe je problém násilí, které se stalo formou zábavy. Nu a o tom to je. Jde o kulturu společnosti. Kdyby měli lidé doma zbraně, asi by si hodně lupičů rozmyslelo vloupat se. Ovšem musel by na to platit i patřičný zákon. V mnoha západních zemích když poztřelíte lupiče, který se vloupal do vašeho domu, můžete skončit v žaláři a postřelenému platit doživotně bolestné! Nejde tedy o zbraně, ale o to, zdali má občan právo bránit sebe a svou rodinu. JIstě nemá právo útočit. Zločinci však na to kašlou, takže mají prostě navrh.

J. Svoboda 27.2.2016 1:24

Není Jelínek muslim?

Je to děsný, jak každý - a hlavně "intelektuálové" - hned všemu rozumí. Jak se někdo dostane na vysokou školu, automaticky rozumí všemu. I jakýsi Jelínek; ten snad rozumí i houpacímu koni. Vůbec se nedivím, že ho Česká televize používá. Když televize nesouhlasí se svýnm názorem, povolá Jeklínka. Ten to zvládne politicka korektně.

J. Vintr 27.2.2016 1:23

Autorovi údajně naskakuje husí kůže

že zbraní mezi občany. Mně zase naskakuje husí kůže z toho, že se podobným idiotům jako je autor může podařit omezit držení zbraní občany ...