23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Žalovat smějí jen komunisté?

Média, policie a státní zastupitelství se zabývají trestním oznámením podaným kolegou blogerem Františkem Matějkou na komunistického předáka Vojtěcha Filipa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šetka 30.12.2011 14:05

Jak na ně?

Plně souhlasím. Plně souhlasím s tím,že se soudruh Filip dopustil takové míry hnusu a nevkusu,že je to až zarážející. Ale žalovat ho za to? Ne! Tím mu totiž nabíjíme. Na to on možná čeká. Jenom si představme ty nechutné tahanice ohledně zbavení imunity. Ty žvásty soudruhů o svobodě slova,o právo na vlastní /ano,samozřejmě zvrácený/ názor. Zase se budou naparovat na obrazovkách a otravovat.

Že je tady dvojí metr,to už je jasné. Orgány činné v trestním řízení jsou orgány nečinné. A politici? Škoda mluvit. Už se pomalu dostávám k meritu věci. Jak na ně? Zkusím následující výzvu: Milá veřejnoprávní televize,veřejnoprávní rozhlase,šéfové velkých deníků: Máte vše ve svých rukou. Tak prostě dělejte,že neexistují. Žádné rozhovory s nimi,žádné zvaní do debat,jejich příspěvky v parlamentu ignorovat,maximálně oznámit,že nějaký soudruh vystoupil v diskuzi. Jakmile zmizí z velkých deníků a veřejnoprávních médií,budeme mít dobře našlápnuto k tomu,aby pomalu vysublimovali. Že je to nedemokratické? To možná trochu je,ale věřtě mi,bude to účinné. Nakonec,proč bychom se měli zabývat tím,že si nějaký bolševik bude stěžovat? Jo a prosím žádné fotky. Sejde z očí,sejde z mysli. Ostatně,mají své Haló noviny.

Nechť zajdou na veřejnou neexistenci.

J. Urban 29.12.2011 19:39

Bolševici umějí jen lhát, krást a zabíjet- dokázali to už mnohokrát na mnoha místech světa. Díky svému

intelektuálnímu a morálnímu profilu se na jiný, slušnější či prospěšnější způsob zviditelnění a seberealizace nikdy nezmohou ("lidé zvláštního ražení", jak řekl sám velký Lenin - CHA CHA!). Z toho, že mají u nás podporu 15 procent obyvatel (lidských §raček) ovšem přece jen trochu mrazí. Buďme ve střehu - a už nikdy na ně neaplikujme žádný samet.

J. Václavíková 29.12.2011 19:37

Souhlasím.

Ž. Halabudová 29.12.2011 17:51

Víš co?

Víš co Heusingře,nebo Heusingerko,ty jseš takový ten svinský zmetek,co jenom popichuje lidi a pak se směje za bukem.Jseš hajzlík zlej,ne hloupej, ale zlej.Tipovala bych tě na na nečlena KSČ, naprosto bezpáteřního, ale využívajícího známostí s papaláši a StBáky.Dodnes se slzou v oku vzpomínáš na starý, dobrý pořádek.Ty jseš a vždy budeš naprosto servilní, s každým kdo má nějakou šarži.Už dlouho mně nikdo tak nenasral, jak se trfeně říká česky.

E. Heusinger 29.12.2011 19:02

Milostivá,

nepásli jsem spolu husy, takže si netykáme. Tykejte si se soudružkami z vašeho ukličního výboru.Sice tady vykřikujete ta jediná správná ideologická hesla, ale když má dojít na argumenty, tak se zmůžete jen na nadávky. Jste typický produkt dnešní doby.

E. Heusinger 29.12.2011 19:04

Dodatek,

kdybych byl servilní, milostivá, tak budu velebit Klause a Sekundéra až do halelujá.

Ž. Halabudová 29.12.2011 19:51

Re: Víš co?

Koukám,že jsem se trefila do černého.Nojo, stará, blbá, ale odhad zatím funguje dobře.

E. Heusinger 29.12.2011 21:57

Halabudová,

žijte si dál ve svých představách. Toho vašeho bolševické myšlení (kdo nečůrá s námi čůrá proti nám) se už nezbavíte.

F. Michek 29.12.2011 15:40

Očekával jsem,

že se to procento (15) neuvěřitelně nevědomých, spíše však hnusných, zlých a arogantních lidí bude rychle snižovat.

Není tomu tak, je to v nich zakořeněno, snad i v tom Rusku zmizí dřív.

J. Frolík 29.12.2011 14:03

Proč

by směli žalovat jen komunisté a choromyslní ne ?

M. Šejna 29.12.2011 13:13

lidé už opravdu blbnou

Je neuvěřitelné, co dokáží média a zblblí občané dělat za divadlo kolem úmrtí dvou státníků. Včera jsem sledoval záběry z pohřbu Kim-Čong-ila. Opravdu to byl nářez. Fanatický pláč, omdlévání fanynek. To nebylo na povel, to byl fanatický pláč vymytých korejských mozků. U nás se poněkud méně okázale blblo při pohřbu Havla. Státní pohřeb Havla byl zneužit církví, a tak v ateistickém Česku jsme poprvé v historii pohřívali prezidenta církevním obřadem. Modrátorka Voldánová při zprávách mluvila o "našem milovaném presidentovi" (sakra, kde já jsem tohle už četl?).

Každopádně bychom se měli mít na pozoru. V Česku se dostáváme do situace, kdy kondolence k úmrtí může být považována za trestný čin a naopak ne-kondolence k úmrtí může být popudem k ekonomickým restrikcím.

Máme svobodu slova a svobodu názoru. Trestné by mělo být pouze schvalování trestných činů. V žádném případě by nemělo být trestné vyhjádření soustrasti, nebo zpochybňovaní zločinů (například holokaust), nebo nošení nacistických či komunistických znaků. Za chvíli budeme mít strach říci i "do-pr-de-le", protože se bude zkoumat, čí zadnici jsme měli na mysli a podle toho hodnotit, zda jsme neurazili něčí svátost. 

Osobně považuji kondolenci od Filipa za krajně nevkusnou, nikoli trestnou. Oni to voliči Filipovi spočítají. Pokud ale Filipa zavřeme a uděláme z něj mučedníka, spočítají to voliči nám.

J. Anděl 29.12.2011 13:47

Re: lidé už opravdu blbnou

Ano, lidé blbnou. "Už" a "opravdu" bych vynechal.

Zneužití pohřbu církví, hysterii v Koreji, vyjadřování komentátorky Voldánové - to vše bych ponechal těm lidem, kteří to dělají, abychom brzo neměli strach říci "náš milovaný prezident".

Zda se v kondolenci jednalo nebo nejednalo o trestný čin, posoudí soud.

V jaké zemi to žijete, že se obáváte strachu z toho říct do-pr-de-le? Zdá se mi, že se u nás hovoří dost sprostě (alespoň v diskuzích na webu), politicky či genderově (či jak) nekorektně a svobodně, kritizuje se církev... pardon, chyba, nenávistně se plive na církev zcela svobodně... a do toho pořád někdo remcá, že se u nás nesmí nadávat, hovořit nekorektně a kritizovat církev. Bando nenažraná slepá nenávistná nespokojená.

Kajan měl s těma remcalama pravdu.

P. Novák 29.12.2011 17:18

Re: lidé už opravdu blbnou

Myslíte, že si církev uzurpovala práva na páně Havlův pohřeb? Nebývá to na základě poslední vůle zemřelého, popř. dle přání pozůstalých, jaký obřad proběhne?

J. Václavíková 29.12.2011 19:36

Re: lidé už opravdu blbnou

Proč pořád někdo zaměňuje fakt prosté kondolence s tím, co v té kondolenci bylo?

Ž. Halabudová 29.12.2011 12:07

Když.

Když jsem po roce 1989 tvrdila,že obnova a znovu zrození morálky v Čechách, bude trvat minimálně 50 roků,byla jsem za blbce.Když jsem zde jednou(ane jednou) napsala,že za všechno můžou komunisti,byla jsem označena jako stará,blbá,senilní a vůbec ničemu nerozumějící krá...va.Třeba taková jsem, ale stojím si za tím, že morální devastace tohoto národa komunisty, je tak hluboká a do lidí naroubovaná,že ne 50,ale možná nikdy se toho nezbaví.Je to nastaveno, jako norma.Lhaní,podvody,nedůvěra a všechna ostatní negativa. 

E. Heusinger 29.12.2011 12:13

Škoda,

že nejste Makropulos. To byste tohle mohla tvrdit i za 300 let.

Jenom nevím co může za morální devastaci tam kde komunismus nikdy nebyl.

Ž. Halabudová 29.12.2011 12:40

Re: Škoda,

Nevím,proč škoda?Já bych to tvrdila i za třista let. Jinak,pokud to nechápeš,tak článek i úvahy jsou o čekých komunistech.To za prvé.A komunistický mor, je rozlezlý po celém světě, tak bych ráda věděla, kde nikdy nebyl?To za druhé.

E. Heusinger 29.12.2011 15:02

Re: Škoda,

Račte prosím pojednat o vlivu komunistů na sexuální zneužívání dětí katolickými mnichy.

R. Langer 29.12.2011 15:08

Re: Škoda,

Komunisté a věřící toho mají společného mnohem víc, než by se na první pohled mohlo zdát. Můj osobní názor je, že se jedná o jedno a totéž.

J. Anděl 29.12.2011 13:49

Re: Škoda,

Lidi. I tady za to můžou/mohli lidi.

Tady ti lidé byli komunisty. Pochopitelně nejen, ale vyhráli, tak vyžerou všechnu slávu.

Š. Šafránek 29.12.2011 11:34

Žaloba? Na místě je spíše dík

Soudruhu Filipovi je především potřeba poděkovat, že to udělal. Kdyby stejným způsobem odkryl karty Gottwald v roce 1946, řada troubů by třeba prohlédla dřív, než bylo pozdě. Jsem rád, že komunisti pláčou nad smrtí Kima a nepláčou nad smrtí Havla. Nechápu, že se nad tím někdo může pohoršovat, znepokojilo mne, kdyby tomu bylo naopak.

F. Matousek 29.12.2011 12:45

Re: Žaloba? Na místě je spíše dík

Inu, bylo dobre si pripomenout, jak to s námi pan Filip a jeho strana, v prípade prevzetí moci myslí.

Ale jestli se domníváte, ze tech 15% úchylákú ted prohlédne, to se asi mýlíte. Bohuzel.

J. Anděl 29.12.2011 13:56

Re: Žaloba? Na místě je spíše dík

souhlas

R. Langer 29.12.2011 15:03

Re: Žaloba? Na místě je spíše dík

Ono je to jednoduché, oni totiž chtějí dělat to samé, co ten Kim Čong-il, a ani se za to nestydí, připadá jim to normální a správné...

E. Heusinger 29.12.2011 9:02

Rudolfe,

že Vás hrozně žere, že jste to oznámaní nepodal Vy?

P. Lenc 29.12.2011 9:30

Re: Rudolfe,

p.Heusingere,myslím,že to žere mnoho lidí včetně mé osoby.A je pochopitelné,že vás to žrát nemůže,aspoň podle žvástů,které zde pravidelně v diskuzi publikujete.

E. Heusinger 29.12.2011 11:00

Re: Rudolfe,

Tak něco dělejte. Třeba sepište petici za spravedlivé potrestání ztroskotanců a zaprodanců.

M. Vondráček 29.12.2011 11:08

Re: Rudolfe,

Možná, že stačilo začít tím, že každámu zastánci komunizmu, kterého potkáme dáme pár facek. Kam chodíte na odpolední vycházku pane kolego ??  

E. Heusinger 29.12.2011 12:09

Re: Rudolfe,

Vondráčku, bude mi "potěšením" potkat někoho kdo má plno keců a když dojde na lámání chleba, tak stáhnou vocas mezi nohy.

Na Silvestra odpoledne budu na Milešovce. Vyhovuje?

J. Slanina 29.12.2011 12:12

Re: Rudolfe,

Ale pozor, pane Vondráčku. Na té vycházce neshánějte jakéhosi Heusingera (ten už zemřel v roce 1886), ale pravděpodobně jistého Šoustala, který se nestydí už léta se tu vydávat za třeba za dyšnu z lokomotivy (kylchap) či právě za pana Heusingera, takto německého železničního konstruktéra. Ale pokud ho podkáte, klidně mu ty dvě facky přidejte i za mne. Recipročně též rád vyhovím.