3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Zajatci liberálních doktrín

V každém období vývoje lidské společnosti se většina občanů ochotně podřizuje určitému způsobu myšlení. Otázkou je, kdo toto myšlení určuje a diktuje. Od konce druhé světové války ovládlo postupně Evropu takzvané liberální myšlení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 11.1.2017 21:12

Re: Výborně, pane Černocký,

Pardon, nenazvu, naopak, to patřilo jinam ...

J. Jurax 11.1.2017 21:12

No, jestli je to desatero vskutku liberální

tak jsem zarytý konzervativec.

Jenže tohle desatero je desaterem spíš poblblého levičáka a samozřejmě věrchušky EU.

J. Jurax 11.1.2017 21:07

Re: Výborně, pane Černocký,

Mýlíte se.

Já nazvu autora alternativně inteligentní naprosto grátis.

P. Mach 10.1.2017 18:51

Až na to, že to tzv. desatero

nemá s liberalismem nic společného. Pokud je to něčí desatero, tak jen a pouze levičáků. To ovšem není levičáckému blábolilovi černockému po chuti, takže si fakta překrucuje podle toho jak mu jeho ideologie velí.

J. Fridrich 10.1.2017 15:31

Re: Indové

Víte vy nade mnou, že mluvíme opravdu o jedné miliardě Indů ?? Víte vůbec jaké jsou tam filosofie a jak jsou tam cca procentuálně v Indii zastoupeny ??

M. Prokop 10.1.2017 13:22

Re: A není protimluv termín "liberální demokracie"?

Protimluv ne, spíše redundance.

Protimluv je liberální socialismus, liberální levice, ekologická liberální strana, prostě vše, kde se za liberály vydávají levičáci. EU je toho plná.

M. Prokop 10.1.2017 13:19

Re: Výborně, pane Černocký,

Jo, to je část našich médií, spíše těch soukromých.

Lidé ve veřejnoprávních tedy nejsou demagogové, jsou-li o svých bludech přesvědčeni.

M. Prokop 10.1.2017 13:18

Re: Nějak tam neshledávám ani to desatero.

Ani tak nevymyslil, jako odkoukal.

Pár výhrad jsem k tomu měl, ale celkově to odpovídá tomu, co přemoudrá EU (hlavně) páše.

V. Braun 10.1.2017 13:17

Re: Výborně, pane Černocký,

Ano, dobrou demagogii je třeba patřičně ocenit.

Demagog je člověk, který hlásá věci, o nichž ví, že nejsou pravda, a to lidem, o nichž ví, že jsou hlupáci. https://cs.wikipedia.org/wiki/Demagogie

P. Klíma 10.1.2017 13:12

Výborně, pane Černocký,

a až na pár placených hlupáků to Vaši čtenáři dokázali ocenit.

V. Braun 10.1.2017 13:12

Re: K tomu sendviči

Nějak tam postrádám tu informaci, že byl poslán mezi muslimské spolivězně. A není to ani v dalších zdrojích, které google našel. Že by další z výmyslů pana Černockého? Jo a přežil tam 6 měsíců. Důvody úmrtí se vyšetřují.

V. Braun 10.1.2017 13:02

Nějak tam neshledávám ani to desatero.

Milý autore, kde jste takové desatero našel? Máte nějaký odkaz kde někdo takové desatero vyhlašuje? Pokud ne tak Vás budu podezřívat z toho, že jste si jej vymyslel, jen abyste měl s čím polemizovat.

S. Netzer 10.1.2017 12:01

Re: A není protimluv termín "liberální demokracie"?

Facit: "Pracovití emigranti z Evropy" jsou vlastně vinni tím že nezachovali rasově čisté USA, protože přitáhli líné černé kůže z Afriky.

R. Morava 10.1.2017 11:01

Re: Stačilo dočíst po:

Jenomže on tu nikdo nevychvaluje komunismus, naopak "nadává" nad podobným neomarxistickým liberalismem. A správně se tu jakkoliv s občasnými gramatickými chybami píše o tom, že současná politika v Evropě ať už to ještě je údajný liberalismus, nebo třeba údajný neomarxistický multikulturalismus je špatná.

Když už jste začal s komunismem. Pokud je dnes něco v Evropě ještě horší než za komunismu V ČR, tak to snad znamená pěkný prů..r. A takové věci které bych v roce 1989 v Evropě nečekal najdete. Vánoční stromky v ČR za Husáka byly, v některých Evropských městech už ne. Masový chaotický přísun migrantů, kteří nedodržují zákony v ČR nebyl (Vietnamci v ČR byli legálně, pracovali a kdyby byli problémy = což nebyly, sypali by domů)...

J. Chaloupka 10.1.2017 10:52

A není protimluv termín "liberální demokracie"?

Buď je liberální nebo demokracie. Ostatně i Hitlera si demokraticky zvolil lid, tak proč by totéž neudělal Erdogan v Turecku, že?

Spíše musíme rozlišovat civilizace. Opustit tu pokaženou OSN, založit organizaci zemí NAŠÍ tj. euroatlantické civilizace. Uvidíme, jak dlouho se tahle takyorganizace (myslím OSN) udrží, když jí opustí a zejména přestanou financovat státy naší civilizace.

Všichni se diví, že v USA zvítězil Trump. Ale USA založili pracovití emigranti z Evropy a ne z Afriky nebo z Mexika. To byla poslední šance, jak zachovat v USA bílou civilizaci.

Aby si někdo nemyslel, že jsem rasista: miluji černochy v Africe, Asiaty v Asii, Araby a muslimy v arabských a muslimských zemích.

M. Prokop 10.1.2017 10:52

Re: Indové

Nečekal jste, doufám, že tahle agitační dvojka článek pochopí?

M. Prokop 10.1.2017 10:50

Re: Nějak na tom "Liberárním desateru"

No ovšem.

Socani si ukradli slovo liberální, liberalismus.

M. Prokop 10.1.2017 10:49

No,

bod 4 by byl v pořádku, ovšem, není tomu tak. Různá vydírací sdružení dostávají práva, které jednotlivec nemá.

Vysvětlení k bodu 8 kulhá: V těch (i dalších) zemích se zhroutila, se vší parádou, diktatura a začal se tma do toho montovat kdekdo, zdaleka ne jen B.H.O. a Hillary.

Jinak celkem souhlas.

R. Morava 10.1.2017 10:40

Re: K tomu sendviči

Zkuste google, milý Lojzo

http://metro.co.uk/2016/12/29/man-who-attacked-mosque-with-bacon-sandwiches-found-dead-in-prison-6350609/

R. Morava 10.1.2017 10:37

Nevím jestli liberální desatero ale idiotské to je

Liberalismus třeba podle Hayeka to možná není, ale popis naprostého idiotství kterým je dnešní Evropský hlavní proud to určitě je. A ukázka zcestnosti a sebevraždy Evropy. Bohužel to není nevinné tak jak to vypadá. Náznakem kam to dovedli jsou první drobné teroristické útoky i ten zmíněný případ odsouzeného za to, že dal vepřový sendvič na kliku mešity, kdy ho soud odsoudil k "trestu smrti" - pravděpodobně spoluvězni http://metro.co.uk/2016/12/29/man-who-attacked-mosque-with-bacon-sandwiches-found-dead-in-prison-6350609/

Evropani jsou dost debilní a naivní, když takovou politiku dál prosazují a hodně se divím, že ještě neotevřeli oči. Volí si Hollandy, Merklové, Zelené, jako by se nechumelilo. Maslím si že přežitý je jakýkoliv liberalismus, ten neomarxistický, který popisuje to desatoro je dokonce sebevražedný.

M. Drašner 10.1.2017 10:32

Re: Indové

Myslím, že muslimové jsou Indové jen co do pasu. Vždy budou cítit věrnost spíše k náboženské komunitě, než ke státu, v němž se nacházejí. Ono od rozdělení na Indii (převážně hinduistickou) a Pákistán (muslimský) byly s touhle menšinou v Indii problémy každou chvíli.

M. Drašner 10.1.2017 10:24

K tomu sendviči

Vzhledem k tomu, že autor na rozdíl od serióznějších přispěvatelů NP (Kechlibar, Kremlík a pár dalších) necituje zdroj info o "sendviči s

vepřovou slaninou před mešitou", mohl by to protentokrát změnit? Nekritizuji, zajímá mne co možná původní info.

P. Rudolf 10.1.2017 10:16

Re: Stačilo dočíst po:

To bezesporu. Taky na hloubku jeho sdělení nemám.

S. Kalužík 10.1.2017 10:12

Re: Stačilo dočíst po:

Běžte někam se svými komančskými žgryndy, doufám, že tato země už nikdy nebude v tak mizerném stavu, v jakém ho mladší lidé zdědili po komančské zhoubě. Ale přečetl jsem si ostatní komentáře a vidím, škoda pro vás slov.

R. Morava 10.1.2017 10:12

Re: Indové

Bohužel neliší, ale považoval bych to za velký problém, že se muslim z Luckov, Islamabádu ani Londýna se neliší.

J. Fridrich 10.1.2017 9:58

Re: Indové

Pardon, myslel jsem, že jste schopna MYSLET, Netzer. Indů je přes 1 000 000 000 a jistě nejsou všichni muslimové, právě v Indii je více myšlenkových proudů.. S poměrně velkými počty Indů na Západě ( hlavně v Británii, ale i jinde ve Světě ) za desítky-stovky let nejsou významnější problémy - myslel jsem, že je to obecně známo a tedy i vám.. Proto jsem je do těch s malými problémy s integrací do západních zemí uvedl - na rozdíl od muslimských Arabů a Romů-Cigánů.. Tak asi tak.

S. Netzer 10.1.2017 9:52

Re: Stačilo dočíst po:

Já příspěvky diskutéra Kardy nečtu. Jsou příliš náročné. Duševní strava pro intelektuální fajnšmekry.

P. Rudolf 10.1.2017 9:37

Re: Stačilo dočíst po:

Viz můj příspěvek pod panem Dvořákem v 8:39.

P. Lenc 10.1.2017 9:23

Re: Nějak na tom "Liberárním desateru"

Socialismus nebyl nikdy jiný.

S. Netzer 10.1.2017 9:05

Re: Indové

Článek je, jak je u tohoto blogera zvykem, naprosto slabomyslný. Autor polemizuje s chimérami, které žádný příčetný nemůže myslet vážně.

Nejlepší je premisa, že musíme ("my") akceptovat názory jiných národů. Asi se budu muset přizpůsobit – anebo odejít. Nemám totiž stejné názory jako tento nešťastník.