7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Za protest k psychiatrovi?

Brno, 25. září 2013. 54letý cyklista protestuje proti Zemanovi pískáním na píšťalku během jeho projevu. Výsledkem je mnohahodinové zadržení cyklisty a psychiatrická prohlídka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Horák 1.10.2013 17:52

Pane Polanecký, zkuste mi u ucha pískat déle

než 1 minutu a ai vás rychle požádám, abyste toho nechal a pokud nevyhovíte, tak vás pravděpodobně bacím.

Pokud tam jsem, tak asi proto, že jsem si to přišel vyslechnout, či vznést otázku, nebo třeba demonstrovat s transparentem.

Hvízdáním jako magor lidem u ucha po delší dobu u většiny lidí vyvolá nevoli a pokud se nepodaří ten zdroj hluku odstranit prosbou či odebráním píšťalky, tak se prostě jen stupňují protiopatření.

Proč si ten (dle vás takřka vetchý a slabý kmet)nepřinesl transparent? On je podobný magor jako Kateřina Jau Jau atp.

Z. Sohorova 1.10.2013 18:21

Re: Pane Polanecký, zkuste mi u ucha pískat déle

Myslim ze magor jste Vy

M. Gavlák 1.10.2013 13:55

Pane Polanecký,

chápu - nenávidíte Zemana, ovšem co je divného nebo nezákonného na tom, že policie odvede chlápka, který nepřetržitým pískáním na píšťalku narušuje akci jiných lidí a nedá si říci? Jeho záměr byl evidentní - vyvolat incident a být slavný, to je vskutku na vyšetření... je prací policie zasáhnout, když někdo hrubým způsobem narušuje někomu jinému řádně svolané a povolené shromáždění. Kdyby si tam ten týpek vzal transparent "Nesouhlasím se Zemanem", těžko by to někomu dvakrát vadilo, on ale pískal tak, že nikdo v jeho okolí neslyšel nic jiného.... Dotyčný si může, když ho to baví a někdo mu tam přijde, svolávat demonstrace proti Zemanovi každý den, bude pak ale mít právo na to, aby mu je policie v případě potřeby ochránila před nepřiměřeným narušováním...

F. Matousek 1.10.2013 14:34

Re: Pane Polanecký,

pane Gavláku, nikdo asi neschvaluje, ze tam ten pán rusil. Tady se kritizuje zásah policie.

Ta nemela zádnej duvod drzet nekoho 7 hodin a vysetrovat ho psychiatrem. To byla msta a zneuzití pravomoci. Pána mohli odvézt na kraj Brna a byl klid.

Sbalit a pokutovat meli pouze tu kulhavou paní co ohrozovala holí. A o tom je problém. Ne o Zemanovi a jeho povídání. Ten mel samozrejme právo na klidnej míting. A ten se evidentne neschopné policii zajitit nepodarilo.

R. Langer 1.10.2013 15:53

Re: Pane Polanecký,

Ale policie přece toho pána zachránila na jeho vlastní žádost před nevůlí davu, a on potom nechtěl po podání vysvětlení odejít ze služebny... :-)

Ale kdo ví, jak to vlastně bylo, že? I když máte pravdu, že věřit policii není zrovna populární, a zhusta po právu.

Z. Sohorova 1.10.2013 18:24

Re: Pane Polanecký,

A myslite ze jste o neco prisel,kdyz Vam tam piskal ten muz?  Asi jste nemohl spat ze jste dopodrobna neslysel to lhani  a zvasty Zemana ze?

E. Sevrát 1.10.2013 13:20

Měl štěstí,že tam nebyl Kalousek

ten by mu pod vlivem alkoholu, jak je jeho dobrým zvykem dal rovnou přes hubu.

Z. Sohorova 1.10.2013 18:25

Re: Měl štěstí,že tam nebyl Kalousek

Jako vzdy soudruh Servat zvani a plete pate pres devate

M. Pechr 1.10.2013 13:18

...

...to pískání by mi taky vadilo, vyřešit jej měl pořadatel, případně se strážníky, 7 hodin je poměrně dost, ale musel počítat s tím, že jde do čertova mlýna, že jeho forma prostu je taky provokace a může cosi přihodit... ...já bych tam pískat nešel, přitom na Zemana a spol. mám alergii...kontakt s psychiatrem mu koneckonců prospět může, kdoví jak se choval posléze... ...na větě "zdravím pána s píšťalkou" bych nic hloupého neviděl... ...coby řečník moc na výběr neměl, buď ignoraci nebo komentář, případně pozvání... ...předpokládám, že to zprvu ignoroval, posléze přišel pozdrav a pozvání... ...ještě se mohl urazit a konstatovat, že bude pokračovat až jej umlčí...aby jej šel sám připravit o píšťalku snad nikdo nepředpokládá... ...chování obdivovatelů Zemana je příznačné, je to jejich "vůdce"... jaké má z toho všeho Zeman pocity, dojmy, myšlenky je s otázkou a netroufal bych si tvrdit, že jsou takové nebo makové... ...doba utažených šroubů tu dávno je a patrně přituhne... ...ovšem šermovat tu komunisty jezbytečné...doporučuji knihu Hitler v nás - Max Picard http://www.cbdb.cz/kniha-36584-hitler-v-nas-hitler-in-uns-selbst ...je zbytečné mluvit o tom, co by možná někteří rádi, jelikož o tom víme prd...

F. Matousek 1.10.2013 13:16

nejsem právník

ale ze zkusenosti vím, ze v civilizovaných zemích, se za problematický zásah  musí policie zodpovídat, event. nést následky, ( personální zmeny ). Mnohdy jde zaloba na Policii i pred soud.

Proc tomu tak není v CZ ? To se nenajde poslanec, nebo partaj, kterej by se o stíznost, nebo o zalobu postaral? Co to tam volíme za debily ?

To budeme vsichni cekat, az nás budou policajti za kdejakej prestupek vysvlékat do naha a potrhlé báby bít holema ?

P. Čása 1.10.2013 13:55

Re: nejsem právník

Taková partaj tu je, Svobodní. Ale zatím nejsou v parlamentu a tak na ně nikdo z mocných nebere ohledy. Zatím ...

Ale už i paní Němcová pomalu otevírá oči a "varuje před tříštěním hlasů pravice". Jako kdyby ODS měla něco s pravicí společného ... kromě pár vět v programu.

M. Gavlák 1.10.2013 13:58

Re: nejsem právník

... nebyl jste, předpokládám, u toho a tudíž vůbec nevíte,jak onen hrdina reagoval, takže bych byl s tím hodnocením policie opatrný. Existuje, koneckonců, inspekce, takže si dotyčný, bylo-li mu zkráceno nějaké právo, na postup policie stěžovat. Nepochybujte o tom, že by inspekce něco nechala jen tak...

F. Matousek 1.10.2013 14:21

Re: nejsem právník

u toho jsem pravda nebyl. Ale vzít pánovi pístalku, event. ho odvézt na konec Brna by postacilo a pár policajtu to melo zvládnout.

U ceho jsem naopak byl, ne jako úcastník, ale jako místní, to byl Czech -Tech na Mlýncích, to uz je pár let. Tam policie zbabrala úlne vsechno, v podstate vsechno vyprovokovala. A zádná komise nic nevyresila, zádnej politik do toho nesel. Média sirila smyslené pohádky a lid jim to bastil. A bastí dodnes, kdyz na to prijde rec. Tam to zacalo.

Zatýkáním bezbranejch lidí po zuby ozbrojenými teskoodenci to pokracuje a uvidíme kam to pujde dál, bude-li nám to vsem a nasim zastupitelum jedno.

V. Němec 1.10.2013 10:58

Za protest k psychiatrovi?

Být tak Zemanem, pozval bych pískajícího naivku na tribunu, aby se vyjádřil slovně, mohl by na tribunu i s kolem.

P. Zeman 1.10.2013 12:10

Re: Za protest k psychiatrovi?

Soudruh prezident ho údajně k pokecu na tribunu pozval. Já osobně bych s diktátorem nediskutovat nešel. Vy jo?

R. Langer 1.10.2013 12:17

Re: Za protest k psychiatrovi?

Jasně, lepší je na něho pískat, na diktátora jednoho. Takové přesvědčivé argumenty rozhodně zlomí každého diktátora. :-P

J. Kratochvíl 1.10.2013 10:57

Na psychiatrii by spíš parřil autor článku.

"Opět se dostáváme do doby, kdy nesmíme projevit svůj názor? Kdy tento náš názor a nesouhlas bude trestán, kdy za názor budeme zadržováni policií a nuceni se podrobovat psychiatrickým vyšetřením? ......"

Ale ten kdo omezoval ostatní v jejich svobodě, když chtěli poslouchat názory pana prezidetnta, byl přece muž s píšťalkou, že je rušil a znemožňoval poslech pískáním. Na psychiatrii by spíš parřil autor článku.

M. Moravcová 1.10.2013 10:34

Ta prezentace pana prezidenta a SPOZ

na náměstí Svobody se konala za peníze daňových poplatníků celého státu a za peníze Brňanů. Tedy za peníze i toho cyklisty, který měl právo nenásilným způsobem vyjádřit svůj nesouhlas. Zaťatá pěst, jak ji známe z komunistických pomníků, to zase chtěla vyřešit fackami.

P. Zeman 1.10.2013 12:13

Re: Ta prezentace pana prezidenta a SPOZ

Buďme rádi, že "obyčejní občané" mají zatím jenom pěsti a hole (a sem tam nějaká kudla či neautomatická bouchačka). Až si s. prezident svou schutzstaffel či nějakou odnož lidových milicí ozbrojí, může být hůř.

Č. Milota 1.10.2013 13:20

Re: Ta prezentace pana prezidenta a SPOZ

"Dobrý oddíl!" Máte s paní Moravcovou společnou vycházku ? :-)

L. Honajzer 1.10.2013 8:22

Takový hloupý Č.Milota.

Takových blbů se mezi lidmi najde spousta !!

Č. Milota 1.10.2013 13:18

Re: Takový hloupý Č.Milota.

Vítejte v klubu, anonymní deprivante. Vy mi taky. :-)

E. Vašátko 1.10.2013 6:49

Zjišťuji, že úroveň diskusí v NP v poslední době

stále klesá. Člověk by řekl, že pokud jsou příspěvky anonymní, je pochopitelné, že se projevují zastydlí primitivové, kteří se skrývají za anonymitou. Ale tady má přece každý diskutující svojí ověřenou adresu...

K článku samotnému - s autorem souhlasím. V r.1969 nepřišla také normalizace ze dne na den. Začínala nenápadně, postupným a pomalým přitvrzováním, autocenzurou v redakcích a najednou jsme se probudili v třeskuté normalizaci. Myslím, že diskutovaná událost je jeden z prvních projevů snahy o omezování svobody projevu. Víte jak je to s tou žábou - voda se začíná pomalu ohřívat a "pan prezident" má nejméně 5 let čas. Pokud se mezitím neuchlastá.

P. Čulík 1.10.2013 8:07

Když nějaký magor bude pískat na plné zastávce autobusu,

tak asi všichni uvítají, když ho Policie zklidní. Svoboda jednoho nesmí ohrožovat svobodu druhého. Jestli tam přišli lidé poslouchat prezidenta, tak jim asi vadilo, že jim někdo píská do ucha. Nebylo nutné ho tak dlouho vyslýchat, stačilo by ho upozornit, že ruší veřejný klid, případně ohlášené vystoupení a případně vykázat. A nejlepší by bylo ho vzít na podium a nechat diskutovat s prezidentem, jsem přesvědčen, že na víc než pískání neměl. A pro pořádek: já bych si tam prezidenta poslechnout nešel, já ho mám plné zuby z televize.

R. Langer 1.10.2013 12:12

Re: Když nějaký magor bude pískat na plné zastávce autobusu,

Asi tak. Ne že bych měl něco proti pískání na Zemana, ale ti co tam byli zřejmě ano. A jak se do lesa volá...

P. Lenc 1.10.2013 8:59

Re: Zjišťuji, že úroveň diskusí v NP v poslední době

Děkuji, tak nějak podobně jsem se chtěl vyjádřit i já.Cesta do pekel je vždy dlážděna výhradně nejlepším úmyslem.

M. Šejna 1.10.2013 9:12

přesně tak pane Vašátko

musíme přece umět rozlišovat. A tak ten,kdo protestuje proti socanům nebo proti Zemanovi, tak jen vužívá své svobody projevu (pískání na mítinku, házení vajec na kandidáty ČSSD, fyzické napadení Sobotky na mitinku). Naopak pokud někdo protestuje proti pravici, je potřeba s ním tvrdě zatočit a ukázat mu, že je potřeba dodržovat veřejný pořádek (odsouzení tykadlového řidiče nebo rozmlácení huby exotovi, co počátkem 90.let protestoval proti mítinku ODS).

Nedělej jiným to, co nechceš, aby oni dělali tobě, pane Vašátko. Jak byste proti mě zasáhl, kdybych pískal při projevu V.Klause, nebo házel vejce na Němcovou a Kubu, připadně na Schwarzenberga a Kalouska? Mimochodem v roce 2010 byly vajíčkové kanonády na představitele ČSSD označeny našimi médii za angažovaný projev naší uvědomělé mládeže.

P. Maleček 1.10.2013 6:40

Píšťalko antiperlové atentáty

Oba " píšťalko antiperlové atentáty" byly na tolik pitomé, že existuje jediné možné vysvětlení. Byly objednány v obou případech chorobnými narcisy za účelem aby byli svými příznivci litováni a pak o to víc obdivováni.

J. Blažek 1.10.2013 5:40

Autorův omyl

Svoboda jednince končí tam, kde začíná svoboda jiných.

Stovky lidí si přišly dobrovolně a svobodně poslechnout názory prezidenta republiky. A ten jedinec se jim v tom snažil zabránit. Jakým právem? Vždyť pískat si mohl svobodně v polích kolem Brna od rána do večera.

I. Lyčka 1.10.2013 7:49

Re: Autorův omyl

Asi nechápete. Nejde o to, že byl vyveden za rušení mítinku. ALe že ho drželi tak dlouho kvůli takové ptákovině. A jaké vysvětlení musel hoch podávat celých sedm hodin? Věta: "Nemám rád Zemana.", to řeknete za tři sekundy, s administrativou to nemůže trvat déle než čtvrt hodiny. Takže je to vlastně taková "malá" šikana.