6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Vypatlanost ze svobody

Ti, kteří v neděli hrubě verbálně napadali Václava Klause mladšího, který byl na Národní třídě se svou dcerou, se odkopali téměř dokonale. Já jsem slyšel opakovaně ve veřejnoprávní bedně blábolené, jak lidé důstojně oslavují na Národní výročí 30 let od událostí 17. listopadu 1989.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Müller 20.11.2019 13:33

Myslíte, že je to možné? Nechat emoce čekat několik let? Když mi na schodech domu někdo řekne, že jsem "vypatlanec" , mám čekat až na domovní schůzi s reakcí?

Chtěl jsem naznačit, že za stav věcí mohou politici... politici lidem nenaslouchají. Váš názor zastává V. Klaus, M. Zeman, A. Babiš... o volbách jsme vám pověsili bulíky na nos, tak teď 4 roky buďte zticha. Ale to mi přijde hodně pohodlné a alibistické. V dnešní rychlé době ty 4 roky je dlouhá doba.

Je to chyba politiků, že nenaslouchají. Lidé se budou ozývat více a více, dokud je někdo z politiků neuslyší. A bude to méně a méně příjemné...

J. Vlček 20.11.2019 13:31

S vámi tluče blbost, vás je třeba politovat, chudáku Valento.

J. Vlček 20.11.2019 13:28

Je vidět, že se zamýšlíte opravdu široce, pane Pesku. Zamyslete se zcela jednoduše, není to ostuda určité skupiny lidí (chvilkařů), když nemůže jedinec vzít na oslavu státu sebou dítě? Zkuste si odpovědět a přitom se nezastydět.

M. Valenta 20.11.2019 13:27

Říká se tomu vytloukání politického kapitálu. Chudák děcko.

J. Svoboda 20.11.2019 13:22

Dlaší sprostý hulvát z Trikolory, Vlček Rv

Pěkný den.

J. Vlček 20.11.2019 13:19

Žádná chybička se nevloudila, s tím vaším pěkným dnem a vašimi názory zastydlého puberťáka jste prostě tupá hlava, hnusný den. Lepší jméno vám pan Langer nemohl vymyslet. Jinak už vás oslovovat nelze, hnusnej dni.

D. Müller 20.11.2019 13:19

To že lidé křičí není o tom, že jsou vypatlanci, ale tom, že jim nikdo nenaslouchá. Nemají přístup do médií, do sněmovny... snaží se upozornit na na svou nespokojenost, jejíž příčiny kolikrát ani neumějí správně pojmenovat. Chápu, že byl VKm z toho otrávený a překvapený. Ale měl to podchytit pozitivním způsobem. Myslím si totiž, že i když se to nezdá, tak právě o tyto nespokojené voliče usiluje. Ale určitě si to uvědomí, není hlupák.

B. Pešek 20.11.2019 13:14

Souhlas.

B. Pešek 20.11.2019 13:11

Hm, a šel teda Klaus s ochrankou a dcerou nebo jen s dcerou ? Chci říct, když očekávám problémy tak velké, že si vezmu ochranku, proč brát dítě ?

R. Langer 20.11.2019 13:09

Ale patříš, Hnusný dne, patříš... ;-D

D. Müller 20.11.2019 13:09

Přesně o tomto jsem psal... neznáte mne, nevíte, co dělám, kolika lidem jsem pomohl, co jsem v životě udělal. Vyjádřil jsem svůj názor, ale najednou jsem ubožák a lhář.

Je to takový starý trik, když bych o někom prohlásil, že je blbec, v podstatě tím říkám, jsem lepší člověk než on. Ale protože nechodím ve vašich botech, nemohu vás soudit... neznám pohnutky vašich činů. A tak bych si nikdy nedovolil říci to, co o vy o mně. V čem se tedy liší vaše reakce od těch, co vykřikovali na VKm? Nikde jsem nezmínil ani Drahoše, ani Kalouska nebo piráty... proč máte pocit, že je obhajuji nebo velebím? Jen jsem se snažil dobrat příčin problému. Protože je lepší odstranit příčiny než plakat nad následky. Příště to můžeme spolu zkusit znovu a lépe :-)

R. Langer 20.11.2019 13:06

Ne, pro mě je to už prostě Hnusný den, do čehož se sám nominoval. Ale možná že popisujete totéž jinými slovy. Je pravda, že z projevů Páté kolony, Zeleného bolševika a Hnusného dne mne opravdu jímá hrůza, a proto na ně výslovně upozorňuji, vidím to ovšem zcela jako POZITIVUM. ;-)

R. Brzák 20.11.2019 13:06

Děkuji že jste mi to vysvětlil (sorry za tu ironii).

Ano, VKml je v politice, tudíž je pod vlivem strachu více, než průměrný občan. Ale pořád je to otec (to je rovina, která nás stabilizuje v normalitě). Proto je nepravděpodobné, že by vědomě ohrozil své dítko. Proto dle mého názoru podcenil reakce na svou osobu. Je ostatně přesvědčený (zjevně), že to se svými spoluobčany myslí dobře - a tak není snadné očekávat, že bude takhle napadán.

Ano, ořezávat nedůležité stránky sporu je třeba umět - já posuzuji podle sebe a svého pochopení lidského fungování. Vycházím ze svých zkušeností s lidmi. Pravděpodobně tedy jsem při práci u policie, v sociálních službách i v soukromém sektoru potkával lepší lidi, než Vy.

R. Langer 20.11.2019 13:03

Ano, na to že je to 30. výročí nic moc...

Ale tak snad se to udrží alespoň tak, jak to je. :-(

R. Langer 20.11.2019 13:01

My jsme spolek Kaputin, rasi jsme jak Rasputin. ;-D

Ano, ta vazba na Rusko tam rozhodně bude, jenom není poznat, z jaké vlastně strany. :-P

R. Brzák 20.11.2019 12:57

Proísm, pane Anděli, nenechte se semlít (ať podzimem, nebo debatami). Dokud jsou debaty, je to dobré.

Válku nikdo nechce - to jen hubou... Ale uznávám, že hubou se lze k válce postupně dostat. Důležité je právě nenechat se semlít a dívat se na protistranu (anebo na obě dvě) jako na normální lidi, kteří se jen nechávají semlít strachem... Strachu vstříc lze jít jen s láskyplným pohledem - jsou to ostatně moji sousedé, takže je musím zkoušet mít rád...

P. Harabaska 20.11.2019 12:57

Provokace je to pro ty, kteří to jako provokaci chtějí vidět. Jinými slovy: Oni sami by rádi - pokud by nebyli posraní až za ušima - provokovali. Což takhle variantní pohled: V. Klaus Jr. věřil ve slušnosti lidí, kteří se shromáždili na místě, odkud prý vzešla nově svoboda a demokracie? Vy dokazujete, že byl odsouzeníhodně naivní, protože tam byli lidé jako vy.

K. Zelený 20.11.2019 12:57

S vámi je řeč jako rozprávka. Břitva je nástroj, který musíte správně použít, jinak si něco ufiknete - v tomto případě zjevně vnímání Klausova politické působení.

Samochvála je prezentování svých kladných činů nepodložené skutečností.

J. Anděl 20.11.2019 12:53

A nebo na mě padá podzimní depka.

Ovšem letošní sedmnáctý listopad a věci a debaty kolem jsou pro mě tak nějak poslední kapka. Ne jen kvůli této události.

Obě strany tu válku chtějí. Pro naivní trouby, jako jsem já, je načase vyklidit pole mezi nimi.

R. Brzák 20.11.2019 12:52

tedy málo (nebo moc?). Prostě, je mi jasné, že každý člověk je schopen toho nejlepšího i nejhoršího - a to podle okolností, ke kterým nemohu dohlédnout... A priory tedy předpokládám dobré záměry (ve smyslu "mne nikoliv záměrně ohrožující"). ale pokouším se být připraven i na varianty opačné...

J. Uzel 20.11.2019 12:49

...a pak se potkali u pamětní desky...

R. Brzák 20.11.2019 12:48

můj pohled - prostě jste pod dlouhodobým vlivem "diskuze" z mladým progresivistou a socialistou Svobodným podlehl své obavě z jeho případného nenávistného záměru...

já za jeho urputnou snahou zase vidím jeho podlehnutí jeho strachu, že když nebude korektní, nebude pravdivý. Což je jeho sice roztomilý, ale omyl... - protože o pravdivosti rozhoduje rozumová analýza, která je strachem omezena.

J. Svoboda 20.11.2019 12:45

Tak to se vám do toho vloudila chybička, já k nim nepatřím Rv

Pěkný den.

R. Langer 20.11.2019 12:44

Když už to říkáte vy, tak to pro mě znamená, že situace je horší, než jsem myslel. :-(

J. Anděl 20.11.2019 12:44

Ha, Kaputin. Další vojáci boží.

R. Brzák 20.11.2019 12:43

nejste nakonec jejich účastníkem?...

ale pokud se jedná o kritiku technického uspořádaní, hlásím první naši dnešní shodu...

R. Langer 20.11.2019 12:43

Vy věříte lidem jako sobě? Cizím? No... 8-o

V. Povolný 20.11.2019 12:42

Jojo, jít na 17. listopadu položit kytku na Národní, to je typický diletantismus nebo provokace. ;-)

J. Anděl 20.11.2019 12:42

Paradoxní je, že když je opravdu válka, tak tam děti dříve nebo později berou.

Tohle chování je samozřejmě naprosto odsouzeníhodné a nevidím pro něj omluvu. A to se považuji za k omluvě velice svolného.

Já bych malé dítě, být politik budící vášně, na takovou akci nevzal. Osobně naprosto nevěřím davu a minimálně ideálům (jejich schopnosti dav zkrotit).

Ale to není omluva.

J. Uzel 20.11.2019 12:41

Zvláštní smysl pro humor. Zlatá Netzer. Diskuze na NP je po změně formátu nějak méně věcná, více osobní a značně nechutná.