4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva!

Se mi zdá, že se nám ta korektnost nějak vymkla z rukou. Počkat – řekla jsem „korektnost“? Je to vlastně ještě korektnost? Bůhsuď, co to vůbec je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hruška 25.4.2016 15:55

Zločin a trest

Pro masového vraha nebo teroristu není trestem oběšení. Adekvátním by byl koncentrák typu Osvětim nebo Galeje, (viz "Bídníci") nebo stalinský gulag, nebo popraviště typu "Jáma a kyvadlo", nebo francouzská Guyana (viz "Motýlek"), nebo radši zdař Bůh.-

A. Reček 25.4.2016 17:47

Re: Zločin a trest

Pro takového chlapa by měl být již dávno vyzkoušený sovětský gulag na Sibiři a s tehdejším vězeňským režimem. Na toto už Norové zapomněli.

J. Kanioková 25.4.2016 13:36

Díky, paní autorko, naprosto souzním..

Dle BBC a norských statistik je nejvíc dětí odebráno v Norsku kvůli "nedostatku rodičovských schopností". Ne kvůli týrání, zneužívání, zanedbávání, drogové či alkoholové závislosti. Ne, jen kvůli "nedostatku rodičovských schopností" !!! Například z posledních měsíců - dvojčátka odebraná hned po porodu (takových případů tam bylo dost a dost), případ Bondariu - žádná vyšetření nepotvrdila násilí, jen co řekly děti a rodiče - občas plácnutí po zadku při opětovném neuposlechnutí pokynu. Případ dvojčátek odebraných hned po porodu či hodně jiných případů (ještě víc než "cizincům" - vlastním Norům) publikovaných v norských médiích za poslední měsíce dokazují, že pod "nedostatek rodičovských schopností" se v Norsku skryje kdeco !!!

1. Děti jsou odebírány bez předchozí spolupráce s rodinou či snahou o nejdřív SKUTEČNÉ prošetření rodiny a prokázaná fakta, a s rodiči se zachází stylem - presumpce viny !

2. Děti jsou odebírány už jen kvůli plácnutí po zadku. Barnevern a Norsko porušuje biologický princip ignorováním širší rodiny - případ Michalákových, Bodnariu, Maxine, čínsko norské holčičky, Švédky Haselstrem a další a další.

3. Barnevern vyšetřuje děti návodnými otázkami a lže o jejich přání - případ norské matky, kterou po dvou létech nejvyšší soud zprostil obžaloby z týrání svých čtyřech dětí kvůli téměř nulovým "důkazům" a vyšetřování dětí návodnými otázkami.

4. Důkazy psané "odborníky", kteří mají být absolutně nezávislí - a ve skutečnosti to jsou životní partneři, kteří spolu žijí... a k tomu článek - Někteří odborníci říkají, že si nemohou dovolit nesouhlasit s CPS - http://jdem.cz/bwtk49

J. Kanioková 25.4.2016 13:47

Re: Díky, paní autorko, naprosto souzním..

5. Barnevern lže, manipuluje s fakty, falšuje fakta. Případ v Andebu, Sandnes di případ zveřejněný i na iDnes, kdy po 2 létech BV musel vrátit dítě, protože celé 2 roky lhal, že chlapec zpět k matce odmítá. Pak se prokázalo, že to bylo naopak, chlapec celou dobu moc chtěl nazpět k matce. A soud vyvrátil, že obvinění, kterými z BV obvinili, byla lživá. Takových případů je tam moc a moc ! A většinou jsou "důkazy" jen na základě subjektivních názorů.

Hrůza kolem ochrany dětí - http://jdem.cz/b5unn2 .... SKRYTÉ VAZBY - http://jdem.cz/b5unp2 ..... (P) nemocné Norsko - http://jdem.cz/b5unq5

Musíme přestat s norskou judikaturou a politikou péče o děti s velmi totalitními rysy.- http://www.f-b.no/debatt/barnevern/stadig-flere-barnevernssaker-ma-det-vare-sann/o/5-59-350432

CPS- používání soukromých konzultantů Branevernem ohrožuje právní stát, právní záruky pro děti - http://www.nrk.no/norge/_-privat-barnevern-truer-barnas-rettssikkerhet-1.12187236

71 % odebrání dětí násilně - 3.března publikovala Elin P. Gregusson (velmi se angažující) toto na Twitteru. - statistika - https://twitter.com/EGregusson/status/705308465678434305

J. Mach 25.4.2016 13:15

Breivikova práva

Já se jen nestačím divit, kde se tady vzal tenhle svět. Vrah 77 lidí, patřičně hrdý na svůj čin, má nějaká práva??? Podle mě má jen jediné právo: na kulku do palice z patřičný blízkosti. To se ale asi sotva naplní. Musíme být humanisty. Jen doufám, že se nedožiju ještě šílenějších pí.ovin, než tech, které už dnes platí za obecně závazné normy. Bohužel nejen v oblasti lidských práv.

P. Vaňura 25.4.2016 13:49

Proti zrůdám, jako ke Merkelová je Breivik

dobrodinec a spasitel lidstva.

Jeho odsouzení je dáno jakousi adresností trestného činu. Když někdo zabije 77 konkrátních lidí, je vrah ale když někdo svou činností zaviní smrt 7700 lidí, nikdo se nad tím nevzrušuje!

J. Mach 25.4.2016 17:25

Re: Proti zrůdám, jako ke Merkelová je Breivik

Přesně podle slov soudruha generalissima Stalina: zemře-li jeden člověk, je to tragédie. Zemře-li milion lidí, je to statistika.

V. Plocek 25.4.2016 20:29

Re: Breivikova práva

Pane Mach, pokud bude vývoj naší civilizace (nebo spíše úpadek) pokračovat, dožijeme se ještě "zajímavější" věcí. Připravte se.

B. Rameš 25.4.2016 12:51

Pro mne je Breivik

(oslovení "pan" vynechávám záměrně) stejný neřád, jako fanatický islámský terorista, který vtrhne na koncert s útočnou puškou a postřílí nevinné lidi. Oba se svým činem vydělují z lidské společnosti a patří se je eliminovat. A tím myslím zabít. Na teroristické akty, které mají za následek usmrcení většího počtu lidí, lhostejno z jakých ideových důvodů spáchané, by se mělo nahlížet jako na zločiny proti lidskosti a jako takové by měly být souzeny.

To, že dnes požívají větší ochrany zločinci a všeliké minority, než oběti a běžní občané, je samozřejmě smutný fakt.

K. Potoček 25.4.2016 12:47

socialismus

ve skandinávii si něco vyděláš, stát tě notně zdaní a tobě zbyde menšina výdělku, když započítáš přímé i nepřímé daně.

stát totiž lépe ví, než ten jednotlivec, co je správné, takže pak spravedlivě přerozděluje.

takový hezký socialismus s lidskou tváří.

západní evropa se diví, proč jsou ti z východu takoví kverulanti. vždyť by měli být vděční, že se mohli připojit do toho svobodného světa a demokracie a blahobytu.

oni ale ti z toho západu ten socualismus nezažili na plný pecky. a ti kverulanti z východu najednou rozčarovaně zjišťují, že jim sem zase přichází. ne razantně z ruska, ale tak nějak nenápadně a plíživě z bruselu. a těm kverulantům se už do toho podruhý nechce, tak halt víc držkujou.

M. Hoblík 25.4.2016 10:48

Taková diskuze je zbytečná!

Asi nám svým činem chtěl Breivik něco důležitého sdělit. Ale i tak mám dojem, že měl zaviset!

M. Valenta 25.4.2016 10:12

Jó ta národní specifika.

Breivik má nárok se odvolat, tak se odvolal. Třeba se bude pak moci o hodinu déle koukat z okna. Je mi to fuk. Horší je, že mnozí v něm vidí hrdinu. A ta paní si nejprve měla zjistit, jak to v Norsku chodí a podle toho se zařídit. I ti Syřané, když zjistili jak to u nás chodí, vzali nohy na ramena. Jeden kamarád se počátkem devadesátých let vrátil USA (J. Dakota)a první s čím přišel bylo." Jsou to úplný magoři, na ulici si musíš dát flašku da pytlíku, jinak tě zašijou," no a o tom to je.

K. Janyška 25.4.2016 9:45

Ano, jednání s Breivikem je důsledkem socialismu, tedy

přesvědčení, že máme lidský svět ve svých rukou a můžeme si s ním dělat to, co se nám zlíbí. Absence vzdělávání kompozitivní teorií, tedy teorií spontánního řádu lidské interakce a lidského světa, ve světě, lidi utvrzuje v tom, že marxismus, který je skrytě vyučován i na nejprestižnějších univeritách náboženskými fanatiky všech barev se svojí fatou morgánou, největšího zločinu lidstva na sobě samém, sociální spravedlsnotí, je jedinou a správnou představou. Je, avšak jen pro primitivy, kterých jsou na světě bohužel v tomto smyslu miliardy... Dzp.

V. Kopta 25.4.2016 8:45

zlatá slova

zlatá slova, do kamene tesat...

V. Hejdak 25.4.2016 8:37

Dobrá,

ať si tedy Norové uplatňují své zdegenerované právní normy na své občany, ať jim tam přibývají Breivikové a podobní pomatenci, ať si na své občany ať z původních Norských předků nebo i na přistěhovalce, které se jim nepodažilo asimilovat, ale ať své Barnevernetové výklady neuplatňují na děti, které těmi Nory vlastně dosud nejsou.

Breivika si stejně po pár letech sami omilostní a ten něco podobného provede znovu. Bylo by přece pro Nory nehumánní mu odpírat svobodu do konce života.

Z. Čábelka 25.4.2016 8:49

Re: Dobrá,

Mám dojem, že se tomu říká pštrosí politika. Pravdou stokrát prokázanou je, že blbost nezná hranic!

J. Dostál 25.4.2016 7:30

Problémem není

Problémem není respektování práv těch nejhorších. Zásadním problémem je disproporce mezi respektováním práv těch nejhorších a nerespektování práv těch ostatních.

Z. Lapil 25.4.2016 13:16

Re: Problémem není

Zní to dobře, ale asi to není tak úplně pravda. Klíčovým problémem podle mě je nerozlišování práva na něco (právo na práci; právo na dostatečně teplou kávu) a práva jako neexistenci zákazu (vězeň smí pít kávu, stejně jako já smím koupit Microsoft. Je otázkou, jak si to Breyvik nebo já dokážeme zařídit, ale zakázané to není).

J. Kanioková 25.4.2016 13:54

Přesně !

V. Plocek 25.4.2016 1:19

SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Autorka používá příkladu zdegenerovaného rozhodování norského soudu v případu Breivik jako protiargumentu v případu českých dětí (pokud jsou vůbec české), což vůbec nechápu. V prvním případě jde o tak zvaný korektní přístup ke tvoru (ne člověku), který má tu drzost protestovat proti běžnému chodu ve vězení. A soud na tuto drzost přistoupí, místo aby tvrdě postoupil proti viníkovi a dal tak všem najevo, že takto ne. U dětí to chápu trochu jinak. Norsko je země, která aniž se to někde píše, přibírala imigranty z méně rozvinutých zemí s podmínkou, že budou plně respektovat norská pravidla chování. Která jsou dosti přísná, protože mají strach, aby se jim neztratila současná velmi kvalitní společnost ( z hlediska kulturnosti, bezpečnosti apod.). Proto takové zásahy v případech, kde rodiče nezajišťují plně výchovu dětí v tomto duchu. A tito lidé mají možnost nežít v norském prostředí, pokud jim nevyhovuje, zatímco většině ano.

P. Dvořák 25.4.2016 3:10

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Přečtěte si znovu, co jste napsal.

Nevím, podle jakých kritérií jste stanovil Norsko jako "velmi kvalitní společnost", když současně píšete o "zdegenerovaném rozhodování norského soudu".

Vlastně se na vás ani nelze zlobit, že děti a jejich českou mámu považujete za "imigranty z méně rozvinutých zemí". Norsko se nám rozvinulo nevídaně.

Koneckonců bychom podle vás mohli v ČR stanovit podobná kritéria jako mají ve "velmi kvalitní společnosti" a poté ihned odebrat děti přibližně tři sta tisícové menšině, protože "rodiče nezajišťují plně výchovu dětí v tomto duchu".

P. Lenc 25.4.2016 8:32

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Souhlas Petře.Jenom si dovolím být oproti tvému příspěvku být poněkud neslušný.Pane Plocku, vy jste opravdu povedený srandista.

V. Plocek 25.4.2016 11:26

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Norsko jako velmi kvalitní společnost jsem pocítil při pobytech v této zemi na každém kroku (vyjma právě Breivika). Tento každodenní pocit (vztah k přírodě, pořádek, vstřícnost místních lidí, kosmopolitní společnost atd.) bych vám moc přál. Je velmi příjemný. Znovu opakuji, vše co cítím je výsledkem pobytů v této zemi. A byl bych moc rád, kdyby takto alespoň trošku fungovalo i Česko a velký souhlas s Vaším nápadem ohledně české menšiny. Ubylo by nepříjemností v českém prostředí. Asi nepopřete nárůst problémových dětí v Česku, který se bude dále zvyšovat. Proč. To je právě důvod, proč obhajuji norské chování. Zdravím.

R. Morava 25.4.2016 14:30

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Pane Plocek. Norsko, Francie, Švédsko jsou bohaté vyspělé demokratické země (1985). Všiml jste si na mém textu něčeho podstatného?

R. Morava 25.4.2016 14:43

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Tak Vám napovím. Československo (1932, 1988). Skandinávské země jistě byly země se sociální rovností, s výborným vztahem k přírodě, demokracii, socilní rovnosti kde se nekradlo. Francie byla demokratická země... Francie je pořád ještě bohatá země. V Norsku jsem nebyl ale je tam jistě hezky, jenomže to s tím socialismem a lidskými právy trochu přehnali a evidentně to nabírá divný směr i když zatím je to ze setrvačností krásná země. Váš argument, že děti přistěhovalých (třeba Muslimů) by měl převychovat Bonenvert je částečně správný, jenže oni převychovávají Čehy za to, že plácnou dítě po zadku....Takže pokud dál půjdou tímto směrem může to dopadnout jako s Československem, které bylo v roce 1932 v první desítce vyspělých států a kam se v roce 1988 dostalo snad víte ne?

V. Plocek 25.4.2016 20:44

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Omlouvám se, teprve nyní jsem objevil Vaši reakci - vysvětlení, se kterým plně souhlasím. Zejména s konstatováním o trestání dětí, kde jsou již některé státy mimo. Konečně jako Amerika ve vztahu k ženám, kdo příslovečné dání přednosti ženě je označováno jako harašení. Toto jsou novinky, které mě děsí. Ale současný vývoj civilizace ukazuje na degeneraci základních pravidel chování, která umožňovala vývoj naší civilizace po dlouhá století. Já nyní očekávám na zhodnocení dění v Norsku, ale po delší době, kdy opadnou emoce a nastoupí reálné zhodnocení. Ale to může trvat i několik let. Stejně jako u nás za bolševika, kdy jste pravdu "pod čarou" objevil po delší době.

V. Plocek 25.4.2016 20:22

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Omlouvám se, ale nevšiml. Můžete mi pomoci? . Rád se poučím. Děkuji.

J. Křivánek 25.4.2016 9:05

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Smutné je, že i takoví tvoři jako V.Plocek mají volební právo. Před udělením práva volit by se mě dělat test rozumových schopností. Volič by měl být schopen rozpoznávat černou a bílou, řešit jednoduché logické úlohy, dělat jednoduché logické závěry.

V. Plocek 25.4.2016 10:38

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Vážený pane Křivánku. Docela rád bych se volebního práva vzdal, pokud by společnost u nás v případě dětí fungovala jako Norsku. Ubylo by v současné době stále četnějších případů šokujícího jednání omladiny (viz 14letý vrah). A jednu věc na závěr: s tou černou a bílou se to má tak, že já rozeznávám právě jen černou a bílou. V mnoha věcech mi to umožňuje jednoduše rozhodnout. Připouštím, že občas chybně. Ale kdo z nás je bez chyby\.

J. Křivánek 25.4.2016 17:06

Re: SPOLEČNOST: Vraťme vrahu Breivikovi jeho práva

Hodnotím kladně upřímnost. Ovšem, kdybych něco takového o sobě napsal jinak než vtip, nejen že bych nechodil volit ale asi bych si hodil mašlu.