26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Udavač z ČT a jiní elitáři versus občané

Co nebylo v televizi, to se nestalo. A pokud se to stalo, nestalo se to tak, jak se to stalo, nýbrž jak odvysílali, že se to stalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kusý 11.6.2015 19:09

Víte, pane Žantovský, ono je to asi takhle,

ta Vámi "pravičáky" (sic!) tak nemilovaná Amerika, ani EU sice nejsou domovem nějakých "musterknaben", ale rozhodně mají potenciál pro změnu k lepšímu.Po mých osobních zkušenostech (a bohatých!) s CCCP, Ruskem a HLAVNĚ s Rusy jsou mi desetkrát milejší, nežli Vaši ruští přátelé.Poněvadž si myslím, ne, vím, že Rusko by k tomu, aby se stalo standardní demokratickou zemí, potřebovalo sto a možná více let.Ale vy "quasipravice" se v Putinovi vidíte, jistě, občané a občanská společnost je pro něj něco nepředstavitelného.Já bych se však nerad dožil satisfakce za své přesvědčení, byla by velmi, ale opravdu velmi smutná...

Ś. Svobodová 11.6.2015 20:02

Re: Víte, pane Žantovský, ono je to asi takhle,

Pro vás ten lepší potenciál představuje zaplavení Evropy arabskými imigranty (za kolik let se asi stanou demokraty?) Pokud Rusko i nadále zůstane bez tohoto potenciálu, možná se stane poslední baštou odporu pro mnohé.

J. Kanioková 11.6.2015 20:19

Víte,

mě na autorovi příspěvku, na který reagujete, (a stejně jako on jich takto argumentuje víc) štve nejvíc jejich naprosto absolutní a zásadní NESMYSL -

1. ""pravičáky" (sic!) tak nemilovaná Amerika"

2. "vy "quasipravice" se v Putinovi vidíte"

Takže kdo kritizuje Ameriku - ji určitě "nemiluje". A určitě "miluje" Putina.

Černá / bílá ! Nic mezi tím, buď anebo.. "Kdo nejde s námi, jde proti nám!"..... a oni si věří, že jsou demokrati..

V. Kusý 11.6.2015 20:30

Re: Víte,

Ale paní Kanioková, Vy vyčítáte mně to, co sama (v jiném gardu) také děláte!Kolikrát jste své dítě vylila i s vaničkou.Já nechci se zpětně ňoupat ve vašich příspěvcích, není mne to důstojné.Ale evidentně uznáváte dialog jen tehdy, máte li v něm navrch.Kde jsem napsal, že Putina milujete?Ale že se v něm vidíte je nabíledni.Že jsem předeslal to, že Ameriku nevidím jako vzor, to se Vám nehodí do krámu.Prostě vytrhnoutt demagogicky co můžete proti mně (a komukoliv z Všich oponentů) použít a omlátit nám to o hlavu.Ale budiž Vám přán pocit vítězství, procitnutí bude neveselé a o co pozdější, o to neveselejší.

J. Kanioková 11.6.2015 21:13

Omyl,

já tu prakticky nikdy nediskutuji. Nemám čas. Dám tu jen svůj komentář, jak něco vidím, ale nehádám se s jinými, kteří mají jiný názor. Že s nimi nesouhlasím, neznamená, že jsem na zcela opačném pólu, a že vidím jen černě či bíle.

Prostě mám na věc jiný názor, ale nikdy neshazuji oponenty. Neoslovuji je, nenadávám jim. Neodsuzuji je. Každý vidíme téma z jiného úhlu pohledu a každá záležitost má tisíce souvislostí, jejichž vnímáním si ten svůj úhlel pohledu vytváříme.

Pro mě nejsou oponenti blbci či nepřátelé. Jen s nimi prostě nesouhlasím, protože to vidím jinak. A nikdy netvrdím, že můj názor JE jediný pravdivý.

B. Rybák 12.6.2015 0:44

Re: Víte,

Vyjádřila jste to naprosto přesně paní Kanioková!

V. Kusý 11.6.2015 20:21

Re: Víte, pane Žantovský, ono je to asi takhle,

Já věřím, že i když asi dost pozdě, ale přece, zareagují občané (není to fuj výraz ?) když ne vlády a k očistě evropského veřejného života dojde.Zato ve vztahu k Rusku jako zachránci civilisace jsem víc než skeptický.Demografický vývoj, žízeň Číny na Sibiř, odstředivé tendence uvnitř, spolu s úpadkem jiných než zbrojních odvětví průmyslu, nechuť občanů angažovat se veřejně kvůli negativnímu postoji "věrchušky" která se nezměnila od časů Brežněva.....Uvidíme...Váš optimismus Vám přeji, ale nesdílím.

M. Prokop 11.6.2015 21:55

Re: Víte, pane Žantovský, ono je to asi takhle,

Ne, nestane.

Stejně jako se Hitler nestal poslední baštou odporu proti bolševismu.

Arabští imigranti nejsou nic přínosného, ovšem Rusko je ještě horší.

M. Prokop 11.6.2015 21:53

Re: Víte, pane Žantovský, ono je to asi takhle,

Ani Žantovský, ani Štěpánek (autor článku) není žádný pravičák. Ještě tak tajtrdlík. :-P

B. Rybák 12.6.2015 0:40

Re: Víte, pane Žantovský, ono je to asi takhle,

Seriózně zdůvodnit, proč by Rusko nemohlo dokázat to co Maova Čína a mnohem rychleji než ona nelze! Tu, strašlivou čínskou mizérii jste prostě nepoznal tak dobře jako tu ruskou!

L. Novák 11.6.2015 17:07

Kdyby to hlásal v TV Nova V. Železný st.,

Štěpánek by psal útočné články proti jeho kritikům....

P. Adámek 11.6.2015 16:40

Co Moláček napráskal

Pan Štěpánek si stěžuje, že ČT nereferovala o ustavující schůzi jakéhosi sdružení, ale když pan Moláček jenom oznámí, že se schůze bude konat, tak se univerzita připosere a ani na to nepůjčí prostory. Pořád tedy nechápu, co nám chtěl básník sdělit.

P. Skřivan 11.6.2015 15:17

Rusáci nemají občanskou společnost,

mají samoděržaví. ... takže je jasné, že jediná občanská společnost jde z USA a Bruselu.

J. Kanioková 11.6.2015 15:00

Kolik toho například víme o tomto ?

Víte, co je základní pro islám ?

5. srpna 1990 přijalo 45 ministrů zahraničí členských států OIC Káhirskou deklaraci lidských práv v islámu (Cairo Declaration on Human Rights in Islam, CDHRI)51. Ačkoli se svým obsahem od Všeobecné deklarace lidských práv ve svých jednotlivých článcích nijak extrémně neliší (respektive pokrývá stejné oblasti obdobným způsobem), vyvolala silné reakce. A to hned z několika důvodů.

Jeden z nich pramení už ze samotné existence Všeobecné deklarace lidských práv a nastoluje otázku, zda je nutné či vůbec možné definovat lidská práva v různých částech světa stejně, nebo jde v případě „Všeobecné deklarace“ jen o sekulární vyjádření lidských práv vnímaných z pozice židovsko-křesťanské tradice. Dalším důvodem, jsou pak rozdíly mezi všeobecnou a káhirskou deklarací.

Tím nejdůležitějším z nich je pak v úvodu jasný a několikrát zdůrazněný odkaz na islámské právo Šaríja, které má být při ochraně lidských práv určujícím a jediným zdrojem porozumění lidským právům a veškeré nahlížení na ně musí být s ním v souladu.

Jinými slovy, ochrana lidských práv má být tímto zaručena, ale současně ihned limitována tím, že zaručuje „pouze“ svobodu, která odpovídá principům Šaríji. Je tedy jasně deklarovaným čistě islámským úhlem pohledu (respektive úhlem pohledu členských států OIC) na problematiku lidských práv a rozhodně Káhirskou deklaraci lidských práv v islámu nelze považovat za kandidáta na další ze základních dokumentů OSN. Zastánci CDHRI naopak tvrdí, že tato deklarace nemá být soupeřem nebo alternativou k Všeobecné deklaraci lidských práv, jako spíše jejím jakýmsi doplňkem pro islámský svět. CDHRI je svým jazykem mířena přímo pro muslimský svět.

J. Kanioková 11.6.2015 15:07

V preambuli se mimo jiné píše

„Potvrzujíce civilizační a historickou roli islámské Ummy, kterou Alláh učinil nejlepší komunitou, který dal lidstvu univerzální a vyváženou civilizaci, ve které je podle této dohody a v budoucnu nastolena harmonie a kde je znalost spojena s vírou a která má naplnit očekávání vložená do této komunity, aby vedla celé lidstvo, které je zmateno různými a protichůdnými přesvědčeními a ideologiemi, a aby poskytla řešení všech chronických problémů této materialistické civilizace…“

Paní, která žila dlouhé roky v Sýrii a je stále v kontaktu s tamními známými, píše (je to sice komentář u staršího článku, za "panování" Musl. bratrů v Egyptě) - odpovídá - ""nejde o Araby, jde o muslimy - ti vlastně nikdy nikde nechtěli demokracii, protože ta je v rozporu s islámem.

Nedávno jsem se bavila s Kopty, snaží se emigrovat z Egypta. Každý týden je unesena koptská křesťanka, znásilněna a držena pod zámkem a posléze provdaná za muslima, který ji znásilnil, aby se množili efektivněji. Jenže už nedostávají víza, protože tam nyní mají demokracii, jak chtěli.""

USA už to ví: Fašistický islám je neslučitelný se svobodou nejen slova - http://jdem.cz/bseeg9

Káhirská "Deklarace lidských práv v islámu" z roku 1990 - http://jdem.cz/bseeh2

P. Skřivan 11.6.2015 15:14

Re: V preambuli se mimo jiné píše

Jak vysvětlují experti, tak radikální Islám nemá s Islámem moc společného. ... takže žádného Alláha bych do toho nepletl.

To je jen heslo, podobně jako Míru zdar ! za totáče.

... ale to samozřejmě stupidní rusofilové a ruští agenti, nechápou a chápat ani nechtějí.

R. Langer 11.6.2015 15:39

Re: V preambuli se mimo jiné píše

Jasně, a čím se tedy zásadně liší "radikální islám" od islámu? Mohl byste to rozvést do detailů?

J. Kanioková 11.6.2015 14:52

Plný souhlas s autorem

M. Urban 11.6.2015 14:01

Sám jsi gauner a poskok Moskvy

Kecy

M. Moravcová 11.6.2015 12:55

Také nechápu,

proč mi někdo vnucuje odpovědnost za to, že od nás někdy někdo emigroval a nějaké země emigranty přijaly. My co jsme zůstali doma jsme měly své starosti, abychom se jakžtakž uživili, abychom se nenechali uvláčet komunisty, abychom nepodlehli STBáckým a bolševickým svodům a nátlakům, abychom slušně vychovali svoje děti. Neneseme za přijetí českých ani jiných emigrantů vůbec žádnou odpovědnost.

Nemohli a ani nechtěli jsme odejít všichni.

L. Křivan 11.6.2015 10:18

Africké a blízkovýchodní problémy totiž nevyřešíme tím

A proč bychom je měli řešit ?   Afriku oplotit a nechat vyhnít.  Až tam zbude desetina obyvatel, pak teprv se s ní dá něco dělat.

K. Janyška 11.6.2015 9:52

Kurwa, Petře, podporuj společnost občanů a ne ten

fašistický hnus, pod obráceným názvem občanská společnost... Dzp.

P. Neubauer 11.6.2015 9:22

Skvělé

Není co dodat. Kritikům pouze doporučit exkurzi v Marseille, případně na Sicílii.

R. Sartori 11.6.2015 9:10

PETR ŠTĚPÁNEK BOJUJÍCÍ

Hlavně však chce ňákou trafiku !!!

_____________________________________________

TO SE PAK RVE JAKO KYKINA NA BARIKÁDĚ !!!

Z. Švrček 11.6.2015 8:27

Skvěle

Gratuluji starý brachu!

P. Hřebíček 11.6.2015 8:27

Zrušení poplatků ČT

Jediným řešením je zrušení poplatků ČT a ČR, tyto firmy bez nich nevydrží ani měsíc a bude klid. Pan Štěpánek se bude muset začít obouvat do komerčních televizí, protože ty nemají lepší zpravodajství ale ani horší. A pokud jde o tu platformu proti islámu, tak já se tam nepřidám, já jsem raději pro než proti, jsem pro zachovávat v naší zemi ty křesťanské hodnoty, ve kterých jsem byl vychován, větší ambice nemám.

J. Kostelanský 11.6.2015 8:24

Súhlasím s každým slovom

Veľmi dobre a výstižne napísané.

Je to presne o tom - o odtrhnutosti "elít" od más. Dlhodobo to fungovať nemôže. Systém založený na takejto nerovnováhe skôr či neskôr padne...

K. Frauknecht 11.6.2015 8:33

Re: Súhlasím s každým slovom

Přidávám se.

Elitářská společnost se na druhou stranu socanům (elitářství je pro socializmus typické) lépe "drží". Rozdělením společnosti podněcují nepřátelství (např. protiruské nálady apod.) a získávají další prostor a čas. Ale souhlas i s Vaším druhým odstavcem, historie to potvrzuje :-))).

J. Kanioková 11.6.2015 14:54

Přesně..

B. Hamáček 11.6.2015 7:51

Do Evropského

Do Evropského prostoru mimo své hranice se vehementně cpe Rusko !! To trotlové podporují a hodně lidí nechce vidět.