Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
SPOLEČNOST: Trikolóra – marketing zase poráží politiku
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Otava 11.10.2019 9:39Není pravdou, že Trikolóra nemá vybudovanou žádnou strukturu. V současné době má Trikolora přes 10 tis. registrovaných příznivců, organizovaných v lokálních a krajských organizacích. Pan Hvížďala buď neví o čem mluví, nebo úmyslně lže. A pokud jde o ty výsledky: Hnutí existuje čtyři měsíce, má za sebou ustavující sněm, hotový program a na transparentním účtu vybráno přes dva miliony korun. Co víc byste za tak krátkou dobu chtěl? |
M. Moravcová 11.10.2019 9:38A kterápak strana či politické hnutí dělá politiku? Tedy opravdu politiku, ne politikaření. No řekněte. Ti, které preferujete vy? Ostatní jsou političtí podvodníci? No toto. |
Š. Hašek 11.10.2019 9:36??? Hodně expresivní, takové "nad věcí". Závidím Vám, že patříte do té 20% skupiny. Zvládnul bych nějaké testy? Že jako bych tam přestoupil??? Členské poplatky budu platit včas! Ozvěte se. |
J. Vlček 11.10.2019 9:3680% lidí jsou primitivní tupci, jen vy spadáte mezi ty chytré jedince, kteří to vidí správně a jsou vlastníkem jediné pravdy. |
M. Moravcová 11.10.2019 9:35Asi jste jediný, který si o sobě myslíte, že nejste primitivní tupec, blbec, který sedá na lep. Chudáku. |
P. Flener 11.10.2019 9:28Bohužel je i u nás mezi lidmi v národě 80% primitivních tupců, kteří věří grázlům a po všech skandálech s nepoučili, že slinty politiků jsou jen prázdnými slovy. Tak se šmejdi s dalšími a dalšími novými politickými stranami k ničemu dostávají nahoru - to platilo o ANO a to platí dvojnásob o Trikolóře a celé profláklé rodině Klausů, která u normálních lidí už dávno zcela propadla. Blbci ale sedají na lep opakovaně a na ty Trikolóra teď sází. Po třiceti létech různých politických stran a politických zločinců a vyvrhelů jsem tady konečně já, Klaus jun. Váš spasitel, teď už opravdu půjde vše jak po másle. |
P. Dvořák 11.10.2019 9:19Řekl bych, že občas si poslechnout komentáře Soukupa, je přínosnější, než sledovat Moravce v jakékoliv TV formě. |
F. Navrátil 11.10.2019 8:53Ukázka marketingu v politice je volební program ODS. Ukázka ubohého marketingu, který zkompilovat dohromady programy levice, středu a populistů. Jen pravicový a konzervativní proud byl opomenut. Potom se nemůže Hvížďala divit nástupu Trikolory. |
Š. Hašek 11.10.2019 8:53Pane Hvížďalo, tak se smiřte s tím, že pokud Fiala/Schw. dělá marketing politický - tak ho může dělat i Václav Klaus ml. A také se smiřte s tím, že o kvalitě toho marketingu rozhodují Vaši sousedé, občané a nikoliv "odborná" televizně umělecká komise. Člověče, sledujete politický cvrkot, nebo sníte??? Nebo se chcete stát karatelem národa ve jménu bruselláskohodnot??? |
Z. Rychlý 11.10.2019 8:26Po několika letech jsem si přečetl Hvížďalu. Dám si zase na několik let pauzu. Je jak Soukup, kterého jsem taky viděl před několika lety. |
R. Langer 11.10.2019 7:33No, lhář se bojí pomsty obelhaných zejména z toho důvodu, že ti obelhaní poznali pravdu. Takže, ne že se lhář pravdy nebojí, to je lež. |
M. Ja 11.10.2019 0:43V Německu věří na kooperaci skupin, které kooperovat odmítají. V tom bude ten rozdíl, podle Vás "marketingový". . A proč tedy lže lhář, když se nebojí pravdy? A co kdybychom dotáhli myšlenku, že "lhář se nebojí pravdy, ale pomsty obelhaných" a připomněli, že lhář ze strachu z pomsty obelhaných začíná je ničit? |