4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sayrayt 14.5.2008 9:57

Re: Re: Pane Fleishere,

R^ taky mě napadlo, že kdyby Adolfa ještě chvilku nevyháněli, byla tu cikánská otázka vyřešená natotata :-D

Jura Jurax 14.5.2008 9:56

Re: JAK VIDNO

Máte prokopnutý buben ... Rv

Sayrayt 14.5.2008 9:56

Re: Re: Maj pravdu pane Vlk

Souhlas, ale také nelze zločiny jedněch dobytků schovat za zločiny jiných dobytků. Dějiny Sudet nezačínají v květnu 1945.

Jura Jurax 14.5.2008 9:54

Re: Re: Maj pravdu pane Vlk

Ano - zločiny německých dobytků nelze omlouvat zločiny českých a moravských dobytků, o což se dnes kdekdo snaží. A to ti čeští a moravští dobytkové byli proti těm německým ubozí neschopní břídilové a bídní troškaři.

Sayrayt 14.5.2008 9:53

Re: jsem z neodsunuty nemecky rodiny

Když si z té odsunuté rodiny, zeptal si se někdy dědy nebo tatínka, jaké to bylo radostné hajlování, když Adolf zabral Sudety? A jak najednou z obyčejných lidí byli rasově čistí ubermensch a všichni češi museli před nima ohnout hřbet? Docela věřim, že se Vám po tomhle stýská, ale máte peška - válku jste projeli tak si to vyžerte!!

Jura Jurax 14.5.2008 9:50

Re: Na to,

Ale měl jste. Třeba byste se i poučil - jak vidno, potřebujete to.

Jura Jurax 14.5.2008 9:48

Re: Směs pravd, polopravd a pomluv, které autor předvádí,

Bojovník za pravdu a spravedlnost (pro luzu z Matiční třeba), vyznamenaný nedobitými ýbrmenši za podporu názorů proti vlastní zemi - špatná zpráva. Velice špatná. Já měl Uhla víceméně za rebela a pomateného levičáka, ale jak vidno, je to horší ... asi byl taky jako disident podporován z Němec a teď cítí vděčnost - ostatně není v tom sám, kdo ji podobně vyjadřuje ... ;-(

Mirek F. 14.5.2008 9:47

Re: Směs pravd, polopravd a pomluv, které autor předvádí,

Ano, zvláště pak kauza Matiční ulice se mu zvláště povedla, nevím, co tam strážil, ale pravdu a spravedlnost určitě ne..

Mirek F. 14.5.2008 9:46

Re: Nic noveho pan Vlk nerika

Odsun nebyla msta či trest, nýbrž preventivní bezpečnostní opatření. Nikomu se nechtělo riskovat další svěštovou válku kvůli "strašlivému utlačování SN". A že 90% SN hlasovalo ve svobodných volbách pro totalitní Reich, je holá skutečnost, takže odpovědnost nesou, antifašisté měli výjimku. Že se to vždy neoddržovalo, je špatné, zrovna tak jako násilnosti během odsunu.   

Jura Jurax 14.5.2008 9:43

Re: Re: jsem z neodsunuty nemecky rodiny

R^R^R^

Jura Jurax 14.5.2008 9:42

Re: A pane Vlku

I hlava mu slouží, Hnyku - a jak vidno z článku, slouží dokonce výborně.

doktor 14.5.2008 9:41

Směs pravd, polopravd a pomluv, které autor předvádí,

je horší, než čistá lež. Petr Uhl, ač o sobě kdysi prohlašoval, že je trockista, jím nikdy nebyl. Celou dobu, co ho po Listopadu známe, vystupuje jako strážce pravdy a spravedlnosti. Že ho vyznamenal SDLandsmannschaft je pozoruhodné: prokázal tím smysl právě pro tu pravdu a spravedlnost - podle mého názoru je to velká změna v jeho názorech. Dobrá zpráva.

Jura Jurax 14.5.2008 9:41

Re: Tento článek

Jojo, ono historia magistra vitae, ale některé šokuje, Pekárku. Měl jste šanci se poučit, ale jak vidno, promrhal jste ji.

Jura Jurax 14.5.2008 9:40

Re: to jsou tedy sr@čky

No, čtete asi jiné zdroje než já. A sympatie k nacismu, jenž milostivě povolil Slovákům jejich štát, jsou na Slovensku jaksi latentní.

A Uhl je takový vůl, že urazit jej běžnými slovy nelze.

Buvol 14.5.2008 9:39

Re: Ten výbuch se stal v Krásném Březně lihovaru, předměstí Ústí n. L. . . .

My jsme plyn vypínali a Němci ho používali k průmyslovému vraždění, kterému padlo za oběť i cca milión dětí .... symptomatické .... 

Jura Jurax 14.5.2008 9:37

Souhlas

Není co dodat.

Ale je to napsáno jaksi politicky nekorektně - dovolujete si zpochybňovat nepřijatelnost odsunu čistky panensky nevinných sudetských Němců masakrovaných po desetitisících perfidními Čechy a Moravany, nevděčníky, kterří nedocenili, že právě kvůli sudetským Němcům se je Vůdce a říšský kancléř Adolf Hiler laskavě uvolil vzít pod ochranu  

Nečetl jsem dosud komentáře, ale myslím, že nedobití ýbrmenšové a zahnědlí koloušci Vám budou, pane Vlku, hojně spílat.

Jan 14.5.2008 9:34

Re: Tento článek

Á, pro někoho jsou historická fakta hnus? To jsme to teda dopracovali...

čtenář zdrojů 14.5.2008 9:34

to jsou tedy sr@čky

Články Vlka v posledních měsících mají rysy psychycké choroby. Tento článek je gulášem všemožných sr@ček. Nejprve se dozvíme, že Slovensko se osamostatnilo za přispění ladsmanšaftu, pronacistických slovenský politiků a oslabeného Ruska, ale potom nám je hned řečeno, že Slovensko a Česko drží spolu proti ladsmanšaftu. Nejspíš to bude tím, že tam na tom Slovensku mají pronacistické politiky, což je tam prý veřejným tajemstvím. Tedy na Slovensku se vyskytuji dost často, ale o tomto veřejném slovenském tajemství se dozvídám až tady od Vlka.

No a Vlkovy urážky Petra Uhla jsou už obyčejnou trapárnou. Ať je Uhl jakýkoli, bojoval narozdíl do loajálního prorežimního soudruha Vlka proti bolševikům.

Buvol 14.5.2008 9:33

Re: Ještě dodatek

Podle poslední věty soudím, že jste ubožák .....

nosál 14.5.2008 9:28

Re: Gerontovi!

a pracovali tam nadšení volksgenosse - hoby. zajatci a zdechali po stovkách.tak co to bylo?

Buvol 14.5.2008 9:24

Re: jsem z neodsunuty nemecky rodiny

"ceska strana porad musi vnaset do tohoto problemu rozkol." .... asi, že nepřistupuje na sudeťácké požadavky, že, vy troubo ?!! 

autor 14.5.2008 9:24

Re: Nic noveho pan Vlk nerika

Pane, četl jsem Pláč koruny české, knihy podepsané prof.černým mi sebrali estébáci -přžesto tvrdím, že prof. černý, ač přítel mého otce je vypjatý, neobjektvní a sebestředný intelektuál, jehož výplody jsou typickým pokřikem někoho, kdo nic nepochopil a vyžívá se v dehonestaci vlastního národa. To že byl pronásledován nacisty a komunistry , to nic neříká o správnosti závěrů jeho knih. Ostatně, 2.5 postříleli v Terezíně spolupracovníky mého potce z odboje, a pak seděl za bolševika v cele s Husákem. Má to nějaký vliv na Husákovy myšlenky?! Profesor Černý je smutná a tragická postava a jeho Pláč je bohužel jen splácaný pamflet člověka,který byl zmasírován dobou

Pavel Pekárek 14.5.2008 9:23

Ještě dodatek

Přečetl jsem si všechny příspěvky a nemí to s mým názorem tak hrozné.

Dost lidí se staví proti odpornému článku, který jsi Václave napsal.

A mě napadl jedna věta :

Žeby komoušek po tatínkovi ???? Václave????????

Pavel Pekárek 14.5.2008 9:16

Tento článek

je prostě odporný.

Od začátku do konce hnus, hnus, hnus.

A více s k Vlkovu psaní nehodlám vyjadřovat.

autor 14.5.2008 9:15

Re: Ten výbuch se stal v Krásném Březně lihovaru, předměstí Ústí n. L. . . .

Zdravím pane Pašku, už jsem o vás dlouho neslyšel. Ovšem v tomto jste naprosto mimo. Tohle co tvrdíte jste vyčetl proboha kde ? Výbhch byl v TOVÁRNĚ  , kde pracovali tehdy NEMCI -ČÍMŽ NETVRDÍM, ŽE TO BYLA JEJICH PRÁCE!!! žádní ožralí čs. vojáci se nevyskytovali, nikldo se ikde nechechtal, jak furt a furt tvrdí landsmašaft- byl to čirý výbuch šílenství lidí ktzeří se třásli i několik měsíců po válce strachy - wehreolfové už zase stříleli v noci lidi-  každý den se v Krušných horách nacházely mrtvoly-z pochodů smrti i nové, vracely s e"živé kostry" z koncentráků- pane, do Sudet se tehdy vrátili mí příbuzní coi ne v roce 39 hernleinovci vyhnali a tak mám z první ruky,jak to bylo. nevěřte Hedvičkovi a landsmašaftu. nebudou se vám liid smát.

Buvol 14.5.2008 9:15

Konečně to někdo nazval správnými slovy! Děkuji, pane Vlku!

gycur 14.5.2008 9:14

Re: Re: Ten výbuch se stal v Krásném Březně lihovaru, předměstí Ústí n. L. . . .

Anellusi, chce se mi nad tvým výplodem blít... Hrdinové se rodí po vyhrané bitvě jako houby po dešti, což? Kde je špetka lidskosti? Topit matky s dětmi? Fujtajfl! - Můj otec byl odvelen po válce na českou hranici ve Hřensku a z prvních poválečných dnů měl doživotní trauma. Vyprávěl nám (až když jsme byli dospělí) o stovkách mrtvých a zohavených těl, co plavaly po Labi, o nikým neřízené uhelné lodi, která byla zřejmě bez kormidla a v níž byly zubožené lidské bytosti. Zakrvavělé, živí s mrtvými, plakající děti. Hřenskem proplula, na řece se točila, prý otřesný pohled. Vlkův názor je v mnohém správný, ale ne ve všem. Je to jak s Doležalem. S tím musím taky leckdy souhlasit, ale diferencovat, třídit.

Hnyk 14.5.2008 9:13

A pane Vlku

Až na tu hlavu, jinak zdravíčko slouží?;-D;-D;-D

Arthur Longen 14.5.2008 9:12

jsem z neodsunuty nemecky rodiny

a z lidi jako jste vy je mi spatne... ceska strana porad musi vnaset do tohoto problemu rozkol. a obcas krici aby prekricela svoje spatny svedomi.. nemci ani cesi /ne vsichni/ nebyli v te dobe zedni beranci.o tom se tu ale nebavime

Štváč 14.5.2008 9:09

Na to,

že jste Vlk st. nemáte za mák rozumu a papouškujete komunistický názor o kolektivní vině. Sotva jsem to dočetl.