5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Strach aneb Rozděl a panuj

Náboženský fanatismus, nacismus, fašismus, marxismus... vlastně autoritářství obecně, potřebují ke svému šíření mezi lidmi vyvolávat a udržovat pocit ohrožení - strachu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 26.3.2015 0:21

U nás kvůli moslemínům žádný policejní stát nehrozí

nám vbrzku EU nařídí kvótu muslimských imigrantů, jejichž práva bude ostřížím zrakem hlídat Šabatice ...

I. Mertl 25.3.2015 20:24

Vážení

Autor má pravdu: muslimové momentálně nepředstavují v ČR prakticky žádné nebezpečí. Muslimská emigrace je nepříjemná v některých zemích západní Evropy (např. Francie, severské země). Zdůrazňuji nepříjemná, protože vyžaduje rostoucí pozornost bezpečnostních složek, čili stojí peníze. Jinak v Evropě a v USA muslimové okamžitě skutečně reálné nebezpečí nepředstavují, např. v Americe od po záři 2001 do dnes zahynulo 42 (čtyřicetdva) lidí v důsledku prokazatelného muslimského teroru, tj. méně, než kolik je tam týdně (zhruba tisíckrát kratší období!) obětí násilných činů a silničních nehod. Přes strašlivou nedávnou zkušenost s Charlie Hebdo to bude v Evropě podobné. A v ČR? Ano, islamisti naveliko vraždí své bližní a také marketingově straší Západ. Nelíbí se nám to a je tomu třeba věnovat rozumnou pozornost, za 50 let by to (třeba!) mohlo být horší. Zatím se to hlavně hodí příznivcům pevné ruky a bezpečnostním mágům: penízky tečou a občana můžeme víc hlídat!

Evropa žije s islámem bezmála 1500 let, několikrát doopravdy vážně hrozil, ale i když byl mnohokrát silnější než dnes a s velmocenským charakterem, nikdy doopravdy neuspěl. S výjimkou Pyrenejského poloostrova na počátku minulého tisíciletí a Balkánu na konci toho tisíciletí. A v obou případech mu navíc musíme přiznat i jisté kulturní zásluhy.

Nestrašme se zbytečně, s nějakým tím nebezpečím je vždy nutno žít, a momentálně ruská agresivita i domácí rodící se autokracie přestavují závažnější příčiny k obavám.

L. David 25.3.2015 20:29

Re: Vážení

Ano Mertle. Vlna tsunami je teprve 100 metrů od pobřeží.

Takže buďme v klidu. Není čeho se obávat!

J. Vintr 25.3.2015 22:10

Re: Vážení

Vy asi nechápete v čem je nebezpečí islamizace. Terorismus to ani zdaleka není.

J. Václavíková 25.3.2015 23:52

Re: Vážení

Jenže tady je v módě hysterie. A blázen Konvička, který chce muslimy napravovat sexuální revolucí.

J. Jurax 26.3.2015 0:09

Re: Vážení

No, hysterie ... ona má reálný základ.

A náprava moslemínů sexuální revolucí je furt lepší než jiné navrhované metody od násilného vystěhování, plošné sterilizace až po fyzickou likvidaci :-)

J. Václavíková 25.3.2015 23:53

Re: Vážení

Jenže tady je v módě hysterie. A blaazen Konvička, který chce muslimy napravovat sexuální revolucí.

J. Václavíková 25.3.2015 23:54

Re: Vážení

Pardon, nevěděla jsem, proč to nechce projít.

J. Schwarz 27.3.2015 22:25

Re: Vážení

Hrozil, hrozil - ale tehdy se v Evropě nepraktikovala žádná  politická korektnost ani tu nevládli šílenci, prosazující stavbu mešity v Římě jako projevu úcty ke všem náboženstvím a k islámu zvláště...

P. Vaňura 25.3.2015 18:20

Autor patrně nezná dějiny a pokud je snad zná, NENÍ

schopen se z nich poučit. Imigrnti ve větším počtu dostanou moc nad původním obyvatelstvem! A v minulosti je třeba vyvraždili.

V. Karda 25.3.2015 14:03

Jak přemýšlí muslim

tps://www.youtube.com/watch?v=4JOuMY7UAP8

V. Karda 25.3.2015 14:10

Re: Jak přemýšlí muslim

Omlouvám se za předchozí chybu.Už je to správně.

https://www.youtube.com/watch?v=4JOuMY7UAP8

S. Donát 25.3.2015 11:57

Jaké šíření strachu z muslimů?

Ze strany státu našeho, ani sousedních jsem nic takového nezaznamenal. Spíš naopak, chystá se imigrace islámu do Evropy ve velkém, podpora multikulti, kam se podíváš. Jakýkoliv názor, že islám do Evropy nepatří, se nálepkuje jako rasistický, xenofobní a kdovíjak ještě.

J. Boleslav 25.3.2015 15:38

Re: Jaké šíření strachu z muslimů?

Přesně tak.

J. Kalina 25.3.2015 10:13

tak k té totalitě směřuje Evropa

neb povoluje stále více přistěhovalců a až jich tu bude dost a po nějaké té jiskřičce se to do sebe pustí, tak ti samí lidé pak budou "řešit" ty nepokoje pomocí stanného práva!!

Nemusíme mít tady přistěhovalce na to, aby tzv. levicové strany měly více voličů, to je jen otázka kde se ustaví - odhadne ten voličský střed a tomu se přizpůsobí volební rétorika a zaměření stran. Vždy bude nějaký střed a vpravo , vlevo. Spíš bych to viděl na nějaký skrytý záměr na zlikvidování naší civilizace nějakými ambiciózními kretény od Multikulti po zelené komouše.

S. Landa 25.3.2015 9:56

Díky

Hezký článek.

L. David 25.3.2015 9:03

Milý autore, hrdino bez bázně a hany !

Jestliže z těch dábelsky zločinných muslimů nemáte strach, co kdybyste se neprodleně vydal do Libye vyjednat propuštění momentálně tam islamisty zajatého českého občana?

A až se oba vátíte (pokud se tedy vrátíte), napište nám do NP o muslimech nový článek.

Velmi se na něj těším!

J. Boleslav 25.3.2015 9:09

Re: Milý autore, hrdino bez bázně a hany !

:-)))

D. Šimáček 25.3.2015 21:22

Re: Milý autore, hrdino bez bázně a hany !

100%ní souhlas

P. Lenc 25.3.2015 8:49

Pane autore,

co se týče pohádek, tak na to máme jiné kapacity.

J. Pražák 25.3.2015 7:42

Autor 100% nečetl korán ani historii islámu.

Jinak by věděl, že islám je nenávistná, rozpínavá ideologie, která sešněrovává všechny aspekty života člověka nesmyslnými krutými pravidly. Bojuje všemi prostředky do doby než nastane vláda islámu, tj. dharb al islam, tedy "dům míru", kde jsou všichni podřízeni šarii. Pane autore, to chcete, aby v islámské totalitě žily i vaše děti? Probuďte se, studujte a pak napište verzi 2.0!!

L. Křivan 25.3.2015 8:19

Re: Autor 100% nečetl korán ani historii islámu.

Velice dobře napsáno !!!!

P. Lenc 25.3.2015 8:50

Re: Autor 100% nečetl korán ani historii islámu.

Ano!

J. Boleslav 25.3.2015 9:10

Re: Autor 100% nečetl korán ani historii islámu.

Kde jen se ti různí nepoučitelní pořád líhnou?

J. Jurax 26.3.2015 0:18

Re: Autor 100% nečetl korán ani historii islámu.

No, on autor je takový vyznavač svobody po mém soudu anarchistického střihu; nemůže spávat, jsou-li jeho svobody kráceny; kdyby se měl prokázat občankou, zkolabuje (neodpustitelná policejní zvůle), z pouličních kamer dostává kopřivku (Velký Bratr!) a mailuje zásadně kódovaně, aby ho nešmírovala NSA :-)

L. Křivan 25.3.2015 7:21

Ano, nemějme strach z muslimů, a odstraňujme je všude,

kam se nikým nezváni vetřeli !  Takhle je to správně autore ! Plíživá invaze odvěkého nepřítele - z toho musíme mít strach, ale ne strach odzbrojující, ale ozbrojující !

M. Krátký 25.3.2015 5:16

Naprostý nesmysl - pomatený autor

níže uvedené příspěvky to jen potvrzují - autor se hluboce mýlí - žádná evropská ( USA ) vláda dosud nepojmenovala hrozbu islámu pro naši - evropskou civilizaci adekvátním způsobem. Všechny evropské vlády vlády jen mlží a blábolí. Jedinou naší vyjímkou je náš nemilovaný - milovaný Miloš Zeman, který opakovaně a správně hodnotí islámskou hrozbu. Sluníčkoví pitomci a multikultura, kvóty přidělování islámských přistěhovalců - nevzdělatelných a nevzdělaných pod záštitou komunistickosocialistickývh vůdců z EU v Bruselu jsou pro nás zdrojem strachu, ale nikdo z vůdců EU se neodváží celou situaci pravdivě popsat. Autore - brobuďte se !!!

R. Gramblička 25.3.2015 8:24

Re: Naprostý nesmysl - pomatený autor

Tady nejde jen o muslimy. Kdo nás straší s globálním oteplováním, jaderným ohrožením, hrozbou GMO???

S Islámem se to má jinak. Jednak je imigrace v mocenském zájmu evropských špiček - přibývají jim voliči a jednak mám za to, že Islámu se bojí právě ti samí lidé, protože agresivní reakce muslimů by mohli přimět poddané k vyvíjení tlaku na zastavení imigrace, proto se nám snaží vsugerovat, že Islám žádné nebezpečí nepředstavuje a měli bychom ho naopak mít v úctě (podlézáním se předejde teroristickým útokům)

R. Langer 25.3.2015 15:25

Re: Naprostý nesmysl - pomatený autor

Odpověď je jednoduchá - levicoví lháři a zloději, včetně těch muslimů...

J. Vintr 25.3.2015 1:10

Zatím jsem si nevšiml

že by naši (ani jiní evropští) politici přijali jakékoliv opatření, motivované "strachem z islamizace". Snad něco "proti terorismu" (ale nikdo se v této souvislosti neodváží oficiálně použít slovo islámský). Obecně se dělají opatření spíš opačného charakteru - čili lidově řečeno se oficiálně leze muslimům do zadku. Islamizace není planá hrozba, ale tvrdá realita budoucího vývoje Evropy. Že je zatím u nás muslimů celkem zanedbatelná hrstka nic neznamená. Jsme rovněž součástí Evropy a budeme sdílet i její osud.