4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Standarta prezidenta byla umělecky pomočena...

Státní symboly jsou jedním z mála pojítek, které by měly držet v dnešní Evropě občany našeho státu na jedné lodi. Když jejich zneuctění tleská poslanec parlamentu, je to téměř na pár výchovných facek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 26.9.2015 14:13

Už se vlajka našla?

:-) Hlavně si s falešným útlocitem neucvrknout do gatí, MatějkO. Vlajka se musí najít a včera už bylo pozdě. Jak z toho ven?... Chce to akci! Začal bych hledat i jinde a prověřil bych zejména taky šmejda, hradního Mlynáře..

http://i.lidovky.cz/13/091/lnorg/VAM4db664_bf2k6886.jpg

protože ten by ji mohl mít schovanou jako trofej, až bude muset vypadnout konečně z Hradu. Pak by si ji třeba vyvěsit v obýváku v té nové vile, co přikoupil za pusu.

Jo, a u Ovčáčka prohlídku určitě taky, time mu už běží.

http://www.tyden.cz/obrazek/201412/5489ac988cb1b/ovcacek-5489ae0ce20e4.jpg

P. Sulc 24.9.2015 2:42

Pane Matejko,

taci magori, co by umirali pro , jak rikate, symboly, snad ani neexistuji. Lide ovsem bojovali a umirali pro svoji zem, to ano, ale pro symboly tezko. Nicmene stari vojaci vam potvrdi, ze v zapalu boje nemysleli ani na svou vlast, proste bojovali a umirali pro svoje druzstvo, pro sve kamarady. A nedeljte z komara velblouda. Nikdo by nevyvesoval trenyrky, kdyby ten pan pod nimi za neco stal a nedelal permanentni ostudu.

T. Vidím 24.9.2015 20:53

Re: Pane Matejko,

Dobra reakce, pane Sulci, uprimne gratuluji! :)

T. Vidím 24.9.2015 0:29

Nad Matejkou clovek tape

:) Velice hezky se tu k Matejkove problemu vyjadril uz pan Kostal. Uderny autor pochopitelne nereaguje, mozna mu ucvrkava do kalhot.

Proto se ptam, co nosite vy, pane Matejko, barevne trenky nebo obycejne spodare?

Holcman 26.9.2015 15:31

Re: Nad Matejkou clovek tape

Ovčáček údajně nosí taky červený, má na to rudý právo.

P. Selinger 23.9.2015 21:58

Pane Košťále

Když už naši pomýlení voliči na hrad Škrholu poslali, musíme to do konce funkčního  období vydržet. Hlavně zajistit, aby nebyl zvolen ještě jednou.

Č. Punčochář 23.9.2015 21:24

Souhlas,

pane Matějko.

J. Kyselková 23.9.2015 21:07

Je zarážející

jak upadá lidská důstojnost a co již mnoho Čechů považuje za "umění" !

V předvečer  oslavy  Dne české státnosti a svátku svatého Václava vyleze dvé "hoven" na střechu pražského Hradu a vymění státní standartu  za jakýsi hadr, aby zlomyslně zesměšnili svého  prezidenta. Následuje mnohočetný jásot a sprosté urážky hlavy státu. Veřejnoprávní televize to s lehkým humorem prezentuje a poslanec Komárek tam bezmocně řehtá.

Zdá se, že umíme oslavit své dějiny čím dál lépe. Možná si koledujeme.

J. Kanioková 23.9.2015 21:24

:))))

Je to trapné. Chápu, že jsou lidi, co Zemana nesnáší, budiž. Ale toto nebyl "útok" na Zemana, to bylo zesměšnění ČR pro svět..

Podobně jako "chilské pero", což bylo jediné video k této události a natočené ČT, které bylo okamžitě nabízeno a prodáváno do světa..

Hmm, "patrioti".. plivání do vlastního hnízda..

J. Slanina 23.9.2015 21:33

Re: :))))

Zesměšnění ČR pro svět??? To bylo pro svět pouze upozornění, že jsou zde ještě lidé, kteří si uvědomují jak ten Ovar ČR ve světě zostuzuje.

V. Kusý 23.9.2015 18:54

Asi budu nařčen ze staromilství a já nevím

z čeho ještě, ale naprostá ztráta úcty k symbolům a lidem, kteří jsou jí hodni (nemyslím zrovna Zemana), stejně jako ztráta ochoty nést odpovědnost za svá rozhodnutí, jsou jedny z příčin toho, že svět je tam, kde je.

J. Slanina 23.9.2015 21:37

Re: Asi budu nařčen ze staromilství a já nevím

Tak z tou ztrátou ochoty nést odpovědnost za svá rozhodnutí, s tou tedy s vámi absolutně souhlasím. Ten virotik, obývající momentálně Hrad totiž už dávno něco podobného ztratil a ty trencle místo prezidentského praporu na tento fakt jenom upozornily. Sice poněkud drsně, ale ha hrubý pytel hrubá záplata.

D. Stirský 23.9.2015 18:17

Já bych to tolik neprožíval:

To, že u nás velká úcta ku státním symbolům není, je, bohužel, běžné. Ruku na srdce: kdo z nás vyvěsí 28. října nebo 6. července prapor, kdo z nás povstane, krom oficiálních příležitostí, při hymně? A o úctě politiků či novinářů k mateřskému jazyku si v záplavě módních floskulí a anglicismů můžeme jen nechat zdát. O českých, moravských a slezských dějinách toho také mnozí moc nevědí, takže nejaké chvilkové nahrazení standardy trenclemi (měly to být spíše bombarďáky nebo tepláky s vyvěšeným zadkem) žádná tragédie není. Byť bych performerům napařil mastnou pokutu a zeptal bych se jich, co oni sami činí pro Česko krom narcistního uspokojení z toho, jak jsou dobří a neotřelí.

J. Slanina 23.9.2015 21:39

Re: Já bych to tolik neprožíval:

Jojo, asi takhle se věci mají.

L. David 23.9.2015 17:37

Je to k pláči, kolik bezduchých primitivů

se nachází mezi tzv, "umělci", a dokonce i mezi poslanci.

I. Kudrnová 23.9.2015 15:55

Proč mají Svobodní a moc mně to mrzí ,ve znaku berana?

Svobodní mi nevadí, ale Váš znak    má znamenat, že beran vede ovce na porážku? Promiňte můžete nám vysvětli toto znamení, nebo je to z nějaké mytologie a jaké.Něco mi to říká, ale není do dobré. Jak  to tedy je? Jinak Váš článek je bezvadný.

S. Donát 23.9.2015 15:58

Re: Proč mají Svobodní a moc mně to mrzí ,ve znaku berana?

Berani vodí ovce na porážku? Na které salaši jste to viděla? Beran je ochránce stáda.

I. Kudrnová 23.9.2015 16:22

Re: Proč mají Svobodní a moc mně to mrzí ,ve znaku berana?

.Díky za vysvětlení. Ale myslím si, že  to může být ještě něco jiného.Ale Dík.

M. Košťál 23.9.2015 15:09

Víte, pane Matějko,

nevím, co vadí vám, ale mě vadí především to, že v úřadu prezidenta na Hradě trůní ohavná stvůra placená Ruskem. Když pomineme hrozivé bezpečnostní dopady takového stavu věcí pro českou státnost, je to znesvěcení nekonečně větší než kdyby nad Hradem vlály všechny trenýrky světa. Naopak, takové trenýrky slouží dokonale svému účelu - je to upozornění, aby každej věděl, co se děje. Jako když loď s nákazou na palubě vyvěsí žlutou karanténní vlajku.

V. Kain 23.9.2015 15:13

Re: Víte, pane Matějko,

Když je podle vás prezident ohavná stvůra Košťále,tak byste nám mohl zdělit kterou neohavnou nestvůru byste si přál na hradě mít.Vsadím boty,že patřite mezi ty kretény sluníčkáře.

J. Šimek 23.9.2015 15:41

Re: Víte, pane Matějko,

Já se s váma vsadím, že patříte mezi ty z mé ikonky.

M. Košťál 23.9.2015 16:25

Re: Víte, pane Matějko,

Určitě to tak bude. A proto nemá smysl takovým týpkům odpovídat.:)

J. Schwarz 23.9.2015 17:24

Re: Víte, pane Matějko,

Týpek sem, týpek tam - určitě máte důvod svého prezidentského favorita / favoritku? / neprozradit. To se za své myšlenky tolik stydíte?

M. Košťál 23.9.2015 18:58

Re: Víte, pane Matějko,

jakýho favorita? já jsem napsal, že to, co sedí na hradě teď, je stvůra. dovedu si představit nějakých pět, šest kandidátů, kteří by to mohli dělat, ale těch co by byli lepší než milouš, je nekonečné množství, protože milouš je hnus.

P. Vaníček 23.9.2015 15:07

Těch sto hoven

má jejich idol Kádl ve svých plínkách.

J. Slanina 23.9.2015 15:17

Re: Těch sto hoven

Furt lepší, než si je pouštět rovnou do trenclí jako ňákej vaníček.

V. Peroutka 23.9.2015 14:37

MAtějko takže národní symbol je nad prezidenta?

Tahle doba je vyprázdněná a nějaký prapor co visí nad Zemanem ...

B. Rameš 23.9.2015 13:52

No jo,

pan Matějka by to pozavíral všechno. Pořádek musí bejt a nemáte-li přirozenou úctu, pár kopanců okovaným bagančetem už vás přesvědčí, zpovykanci.

P. Zdenek 23.9.2015 13:05

Mne by zajímalo, čím se Ztohovni dopustili hanobení vlajky.

Oni jí poplivali nebo zapálili nebo na ní nakreslili srp a kladivo?

Ne, oni sundali vlajku, protože si jí Zeman nezaslouží a pověsili tam trencle.

J. Kalina 23.9.2015 11:17

slyšel jsem v TV Ovčáčka, komárka, člena skupiny Stohoven

Ovčáček se držel zneuctění státních symbolů, Komárek to měl za velké umění a srandu neb je to hajzlík 1. kategorie a byl dost trapný neb bylo na něm vidět, že dobře ví jak zrovna lže. Všem těm co vidí za akcí umělců cosi velkého bych zdůraznil, že ten z nich co se k tomu vyjadřoval v televizi hovořil o tom, že chtějí rozbourat systém v jakém naše republika funguje a tato akce byla pouze jedním z kamínků celkové mozaiky. Jim vadí i volby, natož ten kdo v nich vyhrál. Doporučil bych přísně rozlišovat mezi státním symbolem a jistou úctou k němu a mezi tím kdo zrovna sedí na hradě. Jsem zcela přesvědčen, že ti kdo tento čin obhajují by se mohli posr.t vzteky a psali by přesně opačně, kdyby na hradě byl nějaký jejich oblíbenec. Tedy protestovat proti některým činům zvolených je správné, standartu nechat na pokoji je ještě správnější.