2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hrad 24.8.2007 9:27

Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Nebo spříznění. Což se nevylučuje.

Hrad 24.8.2007 9:23

Re: tykání

Na Žižkově? To se nedivím. Žižkovší kluci to pár destiletí umí. Jak se rázně vypořádali se Šmeralem a jemu podobnými ukázali v roce 1928. Žižkov je jednou z geopatognních zón v Praze. Druhou je Jánský vršek.

Hrad 23.8.2007 18:18

Re: Re: Vízku, prověrky, to byl náš radostný okamžik!!!

KAN. Klub angažovaných nestraníků pro ty, kterým je všechno jasné, byť mají zatím modrou skořápku na zadnici. A víte kolik nás bylo? Absolutně, na kilometr čtvereční, % z počtu obyvatel,   % z dělníku(lůzy), % z těch, kterým se dnes říká střední třída, koncentrace podle regionů.....?Pokud to nevíte, jenom pábíte(znám také peprnější výraz). Závěry podle toho vypadají!!Umíte vůbec bez sundání bot napočítat do dvaceti?  

No 23.8.2007 10:32

Re: Re: Hrdinská móda se ovšem dost rychle mění

A takovému člověku zakázali vstup do USA! Fuj!

No 22.8.2007 23:32

Re: uvnitř KSČ nebyla možná změna

Pokud za obrodný proud pokládáte skupinu kolem Dubčeka, tak máte pravdu. Ale tzv. druhé centrum (výraz Bilaka) kolem městského výboru v Praze, Vojenské politické akademie a ČSAV šlo mnohem dál i když jejich představa o vítězství obrozené KSČ ve svobodných volbách nad obnovenou Soc. dem. byla asi hodně naivní.

No 22.8.2007 23:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dnes se to tady bude asi komunisty rojit...

Ba, komunismus a komunisty si vymyslel rabínův vnuk.

AAA 22.8.2007 19:37

Re: Re: Re: Re: Re: Cesi si nikdy nemuzou sami vladnout, nebot se navzajem nenavidi...

Ale jo, byl to převrat, leč poněkud palácový.

benon 22.8.2007 14:47

děkuji panu Vízkovi

děkuji panu Vízkovi za odpověď

Jura Jurax 22.8.2007 10:09

Re: Příteli, oni po konci v Evropě pokračovali v Asii - to vás také bolševik neučil, viď?.

Od lidí jako ty se dočkala celkem 57 let lágru, totálního okradení na majetku a konce smyslu života - takže se z toho dá dedukovat, že občanem ČSR byl. Dubový mužíku, prostě Vám moc nevěřím - ono letců, co dostali VC, bylo taky pár. Občas si kontroluju co píšete - a musím říct, že semtam se dá o Vašich informacích s úspěchem pochybovat.

Jednoduchá odpověď je zveřejnit jméno onoho příbuzného - soudím, že se za něj přece nestydíte ...

Druhý odstavec ... Jen upozornuji ... je čirá demagogie, nikoliv argument.

A mimochodem miluju lidi, co místo argumentace nazvou oponenta hlupákem a sílu argumentů nahrazují silou výrazů,

Emil XX 22.8.2007 10:03

Re: Prověrky pro každého?

Notně přeháníte. Já třeba vím o podniku, kde lidé hromadně vystoupili ROH, když začátkem roku 1970 "shora" vyměnili vedení. Když se komunistům podařilo v dalších letech skoro všechny nahanat zpátky, začali mít z odborů v 80 letech do jisté míry strach, protože tím pádem ztráceli nad nimi kontrolu.

kapral 22.8.2007 0:28

Re: Re: Re: Re: Cesi si nikdy nemuzou sami vladnout, nebot se navzajem nenavidi...

A dovoluji si poznamenat, ze 89 nebyl prevrat, ani revoluce ;-€

kapral 22.8.2007 0:25

Re: Re: Re: Re: Cesi si nikdy nemuzou sami vladnout, nebot se navzajem nenavidi...

Spatne jsem se vyjadril, nenavist nepomuze, davani do drzky ano >-

Ladislav N. 22.8.2007 0:20

Re: Re: Re: Cesi si nikdy nemuzou sami vladnout, nebot se navzajem nenavidi...

Zásada "on do tebe kamenem, ty do něj chlebem..." taky ne. Podívejte se na převrat v '89 a na to, co si rudí dnes dovolují hlásat....

Ladislav N. 22.8.2007 0:17

Re: Luboš IP: 88.103.58.xxx

Ty jsi jenom primitiv, od něhož nelze očekávat jakýkoli rozumný argument, jenom nadávky, štěky a okopávání kotníků ostatním diskutujícím. Podívej se, co tady dnes po tobě zbylo... Rv

Ladislav N. 22.8.2007 0:14

Re: Re: Re: ..za neco podradneho ??

 ;-DR^ ... !!

kapral 22.8.2007 0:10

Re: Re: Cesi si nikdy nemuzou sami vladnout, nebot se navzajem nenavidi...

Nenavist nepomuze, - 1938, 1948, 1968, 1989 >-

Jerry 22.8.2007 0:09

Re: Re: ..za neco podradneho ??

OK, mas na lidovkach dvojnika (IP 88.146.167) takze to nejsi ty, ovsem nazory mate dost podobne. :-/

Ladislav N. 22.8.2007 0:08

Re: Re: Komunismu jedno z největších svinstev na světě

Jo. To je přesně komunistický vzor chování... ;-PR^

Ladislav N. 22.8.2007 0:06

Re: Cesi si nikdy nemuzou sami vladnout, nebot se navzajem nenavidi...

Hlavně nenávidíme ty, co nám chtějí vládnout násilím a daňovou zlodějnou ... jako socani s komunisty. ;-)

Luboš 22.8.2007 0:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Ruku na srdce ty věříš co píše třeba ten oakman?A co mě překvapuje,že každý ,který tady sedí celý den na netu je soukromník a nadáva na komouše.Tak,že vlastně soukromník je vlastně sranda anebo kecají,ti naši úředníci?

kapral 22.8.2007 0:02

Pane Vlku

Dobre napsano a komentare jednoznacne ukazuji, ze Cesi si nikdy nemuzou sami vladnout, nebot se navzajem nenavidi. Je to hodne smutne ;-(>-

třitečky 22.8.2007 0:02

Re: Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Ale copak můžeme soudit, kdo byl hrdina a kdo ne? Pro mě táta byl, pro jiné ne, protože ho zlomili. Každý je jiný i vnitřně. Jeden leze na skály a druhý se drží zábradlí a má závratě ve druhém patře. Totéž je i v postojích vůči moci. Nelze přece lidi rozdělit jen do dvou skupin - hrdina/zbabělec. Pro někoho bylo hrdinství opsat pár stránek Škvoreckého sám pro sebe, jinej šel klidně na palchův týden a byl v pohodě, přestože měl modrý záda. Tohle přece nejde!

Luboš 22.8.2007 0:01

Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Hele HuHu,my jsme s kámošema chodili vždy při nějakém výročí na Václavák,dělat ty kriminální a deklasované živly.Proč nás tam tenkrát bylo tak málo?Kde byli ti oakmanové,Ládíčkové?A můžu pochválit  policajty,že nás polejvali teplou vodou.

huhu 22.8.2007 0:00

Re: Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

už s tím vysmíváním se ponižovaným přestaň, planá gesta nemají smysl. Když v r. 89 konečně byla naděje a mělo to smysl na Letný bylo milion lidí....stejně tak když svitla naděje v 68, tak se lidé angažovali. Ale jen jít jako vůl na porážku nemělo smnysl.

Luboš 21.8.2007 23:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Tak at něco dělají pro bolševikům v normálním životě,ale vždyt jsou trapní,když tady v pracovní době píšou furt to samé.A ještě lžou.jednou je ten dotyčný ročník 1971 a druhý den je zase v padesátých letech.Prostě bajkář.To mě právě štve a dávám to najevo.S tím Vízkem,to je každý den.

třitečky 21.8.2007 23:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

omlouvám se za překlepy, ale jsem tak trochu nas*án a hodně znechucen.

třitečky 21.8.2007 23:51

Re: Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Vy víte, jaké mají motivy a jaký život prožili, že je proti nim bojujte(=dehonestujete je) ?

Luboš 21.8.2007 23:51

Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Já nechci nikoho ukřičet,ale nenechám sebe umlčet.Já jsem ročník 1949 a 68 prožil  v Praze a potom na vojně ,tak vím jak to vypadalo.V okolí jsem znal dost podobných případů tvého táty.,ale to neznamená,že když někomu vyčtu,že je ted hrdina a on  mi napíše,že jsem bolševik.

třitečky 21.8.2007 23:47

Re: Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

ono těch 99,9 nikdy nebylo, ani za komoušů, to až teď šířený mýtus. Bývalo tak 96-97%.

Je zajímavé, jak dopadka společenská diskuse, kdo smí být antikomunista. U nás to je jen ten, kdo nebyl ani v Poinýru. Naproti tomu třeba ve Franicii je "legitimní" antikomunista jenom ten, kdo se s nimi rozešel. Ač jsou úplně opačné výsledky, společné mají jedno: obě společenské diskuse byly moderovány komunisty, kteří nakonec dosáhli toho, co jim vyhovuje. U nás je pro ně výhodné to, že rpávo má poze ten, kdo nikdy-nikde, protože to je naprostá menšina. Ve Fracii je zase výhodné zahrnovat jen odpadlíky, protože těch, co prozřeli je taky mnohem méně než těch, co se nikdy nezapletli. Docela krásně to je v knize Angažovaný pozorovatel o Raymondu Aronovi, která nedávno vyšla v češtině.

Luboš 21.8.2007 23:44

Re: Re: Re: Re: jak mrchožrouti

Hoši ,vy jste doopravdy magoři.Já souhlasím,že tady komouši dělali svinstvo.O tom přeci se nikdo nehádá.Dělali svinstvo a měli jít po právu do basy.Já jsem pouze psal,že jsme byli posraní a chodili volit,že tenkrát takoví bojovníci/oakman,Ládínek aj/měli poslat komouše do p.....Tenkrát by to bylo hrdinství,ale dnes je to ubohost.