1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ital 17.4.2008 12:43

Re: Proboha

To je právě to nesprávné - když něco dělali proti zákonům Cikáni - nazvali jsme je ROMOVÉ. Když Romové zdevastovali byty a celá sídliště, tak je nezdevastovali, ale VYBYDLELI. Když Romové ničí své okolí oslavami do rána, kdy pak unaveni usínají, zatímco ostatní odcházejí do práce - tak se nejedná o narušení veřejného pořádku, ale o spëcifika daného etnika, které bychom měli tolerovat....... je to blbinec a vše postavené na hlavu

Milan 17.4.2008 13:01

Re: Re: Proboha

Itale - naprost přesně jste to popsal.Nazývat věci pravým jménem je ta PRVNÍ a zásadní věc. Pomáhat,??,ale proč jen jim??Jak je možné,že cikáni dokážou za 3 roky úplně zruinovat barák a měst.úřad jim dá jiné byty a oni ještě z dávek neplatí nájem?????Rv!!;-€

Ital 17.4.2008 13:10

Re: Re: Re: Proboha

myslím, že jsem to popsal dost přesně, ale ty jsi netrefil to nejdůležitější. Oni nezdevastují baráky a sídliště, ale hlavně veškeré obyvatele ve svém okolí!!!!!! to je největší hrůza jejich života a základ všech negativních až rasistických názorů slušných lidí ( to zdůraznuji, protože reakce skinheadů a jim podobných mají zcela jiný mšlenkový základ)

Hobo 17.4.2008 16:10

Re: Re: Re: Proboha

Kdo jim zakázal kočovat? Kdo je nastrkal do baráků, ve kterých to neuměli? Kdo jim dává nový byt, když starý zruinují? Kdo je to sakra pořád kazí? Kdo jim znovu a znovu potvrzuje, že mohou (skoro) všechno?

Budete souhlasit se zrušením dávek v nezaměstnosti, s přídavky na děti atd.? Ony totiž žádné "romské" dávky neexistují. Tak co, jste pro?

Romové jsou takoví, jaké jsme si vytvořili. Jsou naše zrcadlo. Jenže v tom neumějí tak mazaně chodit.

Ital 17.4.2008 16:19

Re: Re: Re: Re: Proboha

At kočují, ale z čeho budou živi, a zeptej se jich, jestli vůbec chtějí. Myslím, že jejich názor dovedu odhadnout. A hlavně - l. at je nazýváš Cikán, nebo Rom, tak se nesnesou ani mezi sebou (zvlášť ti, kteří mezi většinu zapadli a chovají se slušně)

2. Za komoušů byli v barákách a přestože s nimi byli problémy, tak baráky nepadaly na hlavu.Čím to jek - někdo jim prostě musí říci, že můžeš odtud-potud. A když tuto hranici překročíš budeš potrestán.

Ale tady začíná to, co jsem už psal dříve - UNIE+ USA - a jejich názory na diskriminaci menšin. Dokud přivandrovalci ve Francii, Holandsku a jinde tyto země nezboří, a tam nepoznají, že je možné pouze donucovací metoda, tak u nás budeme ohýbat hřbety a bourat ploty, které chrání slušné lidi.

Zajímavé taky je, že plot USA-Mexiko je správný - ostatní jsou diskriminační

Hobo 17.4.2008 16:36

Re: Re: Re: Re: Re: Proboha

1. Nepotykali jsme si.

2. Češi se mezi sebou snesou?

3. Komouši jednali úplně stejně. Baráky jim na hlavu padaly. Byl jsem u toho profesně 15 let. Často to bylo cíleně připravené - národní výbor potřeboval snést barák, nechtěl platit demoliční četu, nastěhoval tam pár cikánských rodin (zejména ty, které se vzájemně nesnesly, to bylo lehké), neprováděl opravy a za pár let byl dům zlikvidován. Tomuhle učili komouši cikány. Na čí straně je vina? Typické bolševické pokrytectví.

4. Nikdo jim neřekne odtud-potud. Žádné hranice pro Romy totiž neexistují. Dotklo by se to i necikánů. To by bylo řevu!

5. Donucovací metody používají rasisté. Až Češi začnou dodržovat pravidla, dotkne se to i Romů. 6. Plot USA-Mexiko je na státní(!) hranici.

Ital 18.4.2008 9:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proboha

Tento příspěvek mi připadá jen zoufalá snaha něco napsat - argumenty mizerné.

l. - souhlasím - myslím, že se s tím nějak psychicky vyrovnám

2. - kdyby se náhodou Češi nesnesli jako Cikáni-Romové, tak nás chraň Bože

a to jsem ateista. Dívám se na náš dům, naše sídliště, naše město, kde se

Češi nesnášejí a srovnávám to s Chanovem, kde se Cikani-Romové milují

nevidíte v tom drobný rozdíl 3. Chanov byl za komoušů cikánský, stejně jako dnes - nevidíte v tom rozdíl. Bordel tam byl vždycky, ale aby tam stála řada "vybombardovaných" domů, to jste nemohl potkat ani vy. Nevím kolik je vám let a kde jste 15 let působil, ale pokud by dnes naše demokracie působila na hajzlíky různého kalibru stejně jako komoušovské pokrytectví, tak to v mnoha směrech beru. Nemuseli bychom Cikánům stavět nová sidliště (prosím nerozebírat, že chce někdo návrat komoušů. Jednak to nechce, pokud vím, prakticky nikdo a vždy tím končí veškeré debaty. 4- odtud-potud je potřeba říci všem, nejen Cikánům-Romům. Hranice existují zcela přesné(zákony) a nemyslím si, že by slušní řvali. - kradeš - zavřít - makat - škodu nahradit - zničil jsi byt - makat - nahradit každý jistě najde příkladů nespočet - překračuješ-li jakýkoliv dohodnutý princip - musí přijít náprava, pokud ne,pak trest Co je na tom k nepochopení a proč by měl někdo řvát?

+ 18.4.2008 9:27

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proboha

5. DONUTIT je potřeba Cikány-Romy, stejně jako Čechy a jiné národnosti - na tom nevidím nic

rasistického. Např. chceš podporu v nezaměstnanosti? Nejdřív zameteš určenou

ulici, nebo provedeš jinou určenou práci. Je na tom něco rasistického?

6.Pokud není jiná možnost, pak jakýkoliv plot, který má chránit slušné lidi od nenapravitelných

a nevychovatelných individuí (jedno jak se jmenují a jak vypadají) je pro mě v pořádku. A je mi jedno

jestli je na hranici státní, nebo na hranici dvou ulic. 7. jak jsem psal už výše, pak vy jste jeden z adeptů na můj princip, každému zastánci Chanovské líhně, jednu cikánskou rodinu do baráku. Myslím, že vaše léčení by trvalo tak týden 8. rád bych znal váš myšlenkový rozbor kočování v dnešní době. to může být také docela podnětná myšlenka 9. A JEN NA ZÁVĚR: NEJSEM ZNALEC PŘÍRODNÍCH VĚD, ALE MYSLÍM SI, ŽE NA TÉTO PLANETĚ JE JEDINÝ TVOR, KTERÝ JE SCHOPEN SI ZNIČIT SVÉ HNÍZDO (A TO AˇT SI HO POSTAVÍ, NEBO JINÉMU UKRADNE) - JEDINĚ CIKÁNI SI ZE SVÉHO OBYDLÍ VYROBÍ ŽUMPU, STOKU, NEOBYVATELNÝ PROSTOR. POKUD ZNÁTE JINÉHO PRIMITIVA, SDĚLTE MI TO, PROSÍM. (prosím všechny slušné Romy, aby si této poznámky nevšímali - nepatří jim)

Sumo 17.4.2008 10:04

A kdo pomůže mě ?

Jako běloch si musím pomoct sám. Nezdědil jsem nic, majetek jsem si zajistil prací, teď mám dvě děti, o které se se ( samozřejmě se ženou ) musím postarat a nikoho moje potíže nezajímají, ať je mám jakékoliv.  Dostávám měsíčně 2 x cca 200,- přídavků a dostal jsem porodny, toť vše.

Proto: a. Když mi někdo ničí majetek, nebo krade, dostane přes držku, barva nebarva. B. Nevěřím, že cikán nemůže dosáhnout téhož, co já, protože jsem taky začínal rukama a navíc jsem odešel z domova, takže jsem se o sebe z vydělaného musel postarat. Kdo chce, to dokáže c. Když mi někdo řekne, že se nepojistí, protože když, se mu něco stane, půjde si " něco" vyřve, ja hajzl. Běloch mi to zatím neřekl Ani se mi nechce pokračovat

IH 17.4.2008 9:11

Pomáhat nemá cenu

Cigánům nebo Romům se pomáhá snad tisíc let a je to k ničemu. Tudy cesta nevede. Jde z velké části o mentálně postižené etnikum  s nízkým IQ, které se nechce vzdělávat a asi na to ani nemá. Jediná cesta je humálně omezit jejich rozmnožování např. vypsáním vysoké finanční dávky za sterilizaci.  Romové žijí ze dne na den a určitě by se jim to líbilo. To, že mám asi pravdu dokazují Větnamci, kteří řádně posílají své děti do škol. Lze jim mnohé věci vyčítat jako šmelinu či podvody, ale rozhodně jsou mimořádně pracovití a inteligentní. Přitom v naší většinové společnosti také nemají na růžích ustláno.

hawk 17.4.2008 9:49

Re: Pomáhat nemá cenu

Neproblémoví Vietnamci. Sociální dávky, pravda, nechtějí a i nahnilý banán prodají s úsměvem. Uvědomme si, že ti vietnamští, svělí gymnazisté jsou většinou potomky zdejších vietnamských "elit". Tedy lidí, kteří tady už za totáče studovali a pracovali, případně jejich příbuzných, kteří si se sem postupně přistěhovali. Tihle studenti a vybraní zaměstnanci byli bez diskuze výběr i z běžné vietnamské populace, že (že to byl výběr i partajní je celkem jedno).

Současně tady už máme (a další budou přicházet -zelené karty) "normální" Vietnamce, kteří se sem dostávají za cenu velkých dluhů, na jejichž splacení tu pracují léta. Pracují pro vietnamské (velko)obchodníky nebo už i v montovnách, česky neumí. Co s nimi bude až hospodářství přestane šlapat a přijdou o práci?Budou žádat o socdávky (pokud budou mít vůbec nárok), zmizí v černé konomice nebo v kriminalitě? Zatím netušíme, že

O vietnamské kriminalitě se dozvídáme jen z policejních zpráv v novinách, když se nedopatřením objeví mimo jejich komunitu nějaká mrtvolka, nelegální dílna s vietnamskými "otroky" nebo zatknou dýlery drog. Neodehrává se s kraválem na ulici, ale v dost uzavřené společnosti.

Tohle není výpad proti Vietnamcům, jen konstatování asi méně známých skutečností.

Dan Drápal 17.4.2008 11:18

Re: Pomáhat nemá cenu

Vážený pane, Romům se nepomáhá tisíc let. Ještě před třemi sty lety bylo možno cikána beztrestně zabít. Ještě před dvěma sty lety byli odevšad vyháněni. Ještě před sto padesáti lety byli v podstatě bezprávní. Ještě před pětašedesáti lety jsme téměř všechny české Romy nechali povraždit (Romové,které tu máme nyní jsou vesměs původem ze Slovenska).

dulcibelka 17.4.2008 12:57

Re: Re: Pomáhat nemá cenu

No a co, že jsou ze Slovenska - to je jen o pár kilometrů vedle! Nebo to už není Evropa?! V těchto končinách jsou cikáni už cca pětset let...jak dlouho ještě budou potřebovat, aby si zvykli na evropská špecifiká?

Mimochodem, před těmi dvěma sty lety byli vyháněni ještě se sousedovou slepicí v ruce...tak nějak.

MF 17.4.2008 13:40

Re: Re: Re: Pomáhat nemá cenu

Cikáni jsou u nás cca 800 let. Když přišli, šlechta je vítala. protože si myslela, že přišli noví osadníci ze kterých něco bude mít. Dost rychle ji to přešlo a vyhnala je. Od té doby se nic nezměnilo.

IH 17.4.2008 16:41

Re: Re: Pomáhat nemá cenu

Pane Drápale, máte pravdu s  tisíci lety. Ale sto let pomoci Vám nestačí k tomu si uvědomit, že  tudy cesta nevede. Spíš se vyjádřete, jak to je z jejich IQ. Pokud je průměrné IQ Romů někde kolem stovky a to podle Bakaláře: Tabu v sociálních vědách je, tak jim nepomůže ani svěcená voda natožpak nějací aktivisti.

EW 17.4.2008 17:09

Re: Re: Re: Pomáhat nemá cenu

Ale to by byla nadhera, kdyby bylo kolem stovky, to je totiz norma!

Ceske prumerne IQ je 97, nemecke 102. U cigosu je to nejspis kolem 80, ono tech spolehlivych studii moc neni.

Jenze - k zdarnemu fungovani moderni spolecnosti je rozhodujici podil lidi s IQ nad 105. Coz je pri prumeru IQ 100 37%, pri prumeruIQ 97 30%, u americkych cernochu s prumerem 85 ale uz jen 9% a v africkych statech, kde se prumery pohybuji kolerm IQ 70 uz mizive 1%!

honzak 17.4.2008 8:05

při vší úctě, velbnosti,

oni jsou taky užitečný idiot. Ta ženská řekla pravdu a slovíčkaření na tom nic nezmění. Pro Vaši informaci - pro normálního člověka je Cikán ten, který kope kynety pro kabely, případně dělá všeuměla v technických službách. Naopak Rom je ožralé a líné prase, které plodí další Romy a bere sociální dávky.

Zdraví selektivní rasista!

Ben 17.4.2008 8:23

Re: při vší úctě, velbnosti,

 Poraďte mně prosím, kde a komu se mám omluvit, neboť si v podstatě myslím totéž co ministryně Stehlíková!

honzak 17.4.2008 9:45

Re: Re: při vší úctě, velbnosti,

doporučuju www stránky melounistické strany. Nebo to napište nejchytřejšímu z trockistů.

Pepamix 17.4.2008 8:35

Re: při vší úctě, velbnosti,

Myslím,že jste řekl velkou pravdu.A teď bychom se ale měli oba dva za to štandopede rychle omluvit,nebo budeme muset někde někomu vysvětlovat proč jsme,nebo nejsme rasisti! Howg!

Ludvouš 17.4.2008 5:50

Tak se čiňte!

Hodně zdaru!:-D

MILA 17.4.2008 5:12

opravdu ciny mluvi hlasiteji nezli slova

ale socialni pomoc, davani penez za nic nikomu nepomuze. Pomoct, to znamena necemu toho cloveka naucit, nanejvis oblect ho aby si mohl jit zadat o zamestnani a nic vic. A rikam cloveka, nemusi to byt cikan.

Co se bezdomovcu tyce, to uz je jiny problem, to je problem pro psychiatry, bohuzel - az na vyjimky co se octnou na ulici bud proto ze propadli depresi nebo se jim neco stalo, prisli o praci a majetek- tak se to neda doposud bohuzel lecit.

PST 17.4.2008 7:23

Re: opravdu ciny mluvi hlasiteji nezli slova

Pokud chceme někomu pomáhat, tak jak u Cikánů tak u bezdomovců je základem, že oni sami musí chtít. Jestliže Cikán usoudí, že soc. dávky a sem-tam nějaký ten měděný kabel, případně - jak odpověděl 14tiletý hoch učitelce: "já se nemusím učit, až vyjdu ze školy, táta mi koupí holku a ta mě uživí" , mu přinesou více než nekvalifikovaná práce (kvalifikovanou dělat nemůže, protože "učit se nemusí", jestliže bezdomovec pracovat nechce a život v kanále mu vyhovuje, veškerá pomoc je nesmyslná. Je zajímavé, že slušné a pracovité rodiny, jako široká rodina Ing. Dr. Holomka, Gondolánové a další méně známé rodiny žádnou pomoc nepotřebují. Podle přísloví "snaž se a pámbu Ti pomůže".

Pepamix 17.4.2008 8:37

Re: Re: opravdu ciny mluvi hlasiteji nezli slova

Pod tohle se můžu i podepsat!

Hawk 17.4.2008 9:30

Re: Re: opravdu ciny mluvi hlasiteji nezli slova

Jenže zapomínáte na jedno: rodina ig Holomka, Gondolánovi a  myslím, že i bývalá posalankyně M.Mihaličková (jméno za svobodna mi vypadlo) jsou potomci cikánských rodin žijících zde před WWII. Znal jsem se i z řadou Cikánů z rodin, které se do Čech přistěhovaly (byly přistěhovány) začátkem 50. let. Někteří byli fajn, jiní méně, ale prakticky všichni měli svá povolání, od kulisáka, barového muzikanta po závozníka.

lukavak 17.4.2008 10:28

Re: Re: Re: opravdu ciny mluvi hlasiteji nezli slova

Jo, ale to,co převedla na př. rodina Červeňákových v 90. letech( Čechy-Slovensko-Čechy)-/aniž vím  odkdy  zde žili- je klasická ukázka  vypočítavosti  této etnické skupiny. /slušně řečeno/ .  A to vše za podstatné podpory mediálně vystupujících právníků stejného smýšlení, jen mnohokrát lépe honorovaných..