3.7.2024 | Svátek má Radomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
arch.JJ 28.5.2006 6:40

Přátelům ČSSD

Přečtěte si iDNES z 27.5. - aféry ČSSD a zkuste  nahlas provolat : " NEJSME JAKO ONI !"Za týden už vám to nikdo věřit nebude.

Pěkný den

karel 27.5.2006 13:19

pane hora-ani einstein neměl takovou fantazii a to objevil teotii relativity-vy jste jen žvanílek,který otravuje lidi svými bláboly-co takhle používat mozek

VH 26.5.2006 14:37

Pozor na

většiny, opak je pravdou. Otevřete www.volebniprognozy.cz.  Nevěřte v médiích zveřejňovaným zmanipulovaným volebním průzkumům!!!!

Tomáš 26.5.2006 13:48

Místo lepance kopanec

Krásně to sedlo,moc jsme si to uzili.Ale záhlavec není ono(pro ty utlocitné-zkuste dát záhlavec zepredu,varován byl),lépe pěkně nasměrovat,pro tento případ ven z ministerstva a krásným nedestruktívním kopem vyrazit na ulici.Nic jiného si tento namyšlený znárodňovatel nezaslouží.Velký socialista platící dluhy svých(státních)nemocnic z našich kapes.Je to mlsek a je dobré si na něm smlsnout.

Saša 26.5.2006 13:22

robot, okurka, píšťala, tvaroh

a další slova již z češtiny do mnoha cizích jazyků přešla a našla tam důstojné místo. Slovo facka ostatně už také češtiny přešlo aspoň do některých německých dialektů (např. v podobě die Watsche). Nyní by bylo hezké, když už všude viděli ten videozáznam, aby se také ujali našeho krásného nového slova pro pohlavek aneb lepanec čili záhlavec = macek.

Je to věc našich krajanů, aby se toho ujali a vhodný způsobem, s přihlédnutím k cizí výslovnosti slova macek, to do cizích jazyků prosadili. Macek jakožto označení pohlavku jistě může obohati angličtinu, němčinu, španělštinu, italštinu, ba i ruštinu... Jen to musí někdo začít užívat, a rychle. Třeba i s vysvětlením, že pro políček se u nás užívá i slovo facka (původem z hanáčtiny) a opakované dávání políčků se nazývá fackování a obdobně k tomu pro pohlavek se nově ujímá slova macek a pro pohlavkování slovo mackování. To se přeci bude líbit všude! Zvlášť když jim přitom připomenete i jiná česká slova, která do svých jazyků převzali (na to, jak malý jsme nárůdek, je jich překvapivě dost - i když v němčině samozřejmě nejvíc).

vládík 26.5.2006 14:19

Re: robot, okurka, píšťala, tvaroh ... rath

Název by měl být rath (případně rat) - aby připomínal všem podlým darebákům, že na ně jednou dojde (i když každotýdenní "deka", nebo alespoň přes hubu by byla lepší).

Jakub S. 26.5.2006 18:49

Re: robot, okurka, píšťala, tvaroh

Ano, je to úkol pro krajany!!! Všichni za velkými loužemi, horami i doly - ujměte se toho, aspoň ve svých komunitách! To je teda něco. Pane kolego,  p r i m a . Teda vlastně, abych byl aptudejt: super! - JS - A čekám(e) na nějaké reakce, snad ze Států či od protinožců.

Ondřej 26.5.2006 20:50

Re: robot, okurka, píšťala, tvaroh

To se jako bude říkat, že někdo dostal pár macek nebo macků ?8-o

Šedovous 26.5.2006 12:24

Ach tak, už jsem pochopil, kdyby ODS fackováním rostly preference ,

tak fackování byla by  přímo stranická povinnost.

Mě se líbí ta bohorovná bezelstnost se kterou ODSáci na sebe všechno vykecají......

Xaver X.X. 26.5.2006 13:59

Jo, nelépěji to na sebe řekne každý sám... :-)

A fakt jsem zvědav, komu eskalující se agresivní hovadnost volebních kampaní přinese body. Řekl bych, že agresorům ne. Viz mobilizace a následná kolaborace.

Ladislav N. 26.5.2006 23:43

Re: Jo, nelépěji to na sebe řekne každý sám... :-)

Teď se ještě domluvit na tom, kdo byl prvním agresorem. Mám zato, že Miloš Zeman.

Krakonoš 26.5.2006 11:56

Budu volit ODS?

Už mám svého volebního koně vybraného. Ale jinak bych volil ODS právě jen proto, že Macek nafackoval Rathovi. Ať jdou všichni korektní blazeovaní pitomci do řiti! Škoda každé rány, která padne vedle!

Xaver X.X. 26.5.2006 11:54

No, jestli ten pohlavek ODS pomůže,

tak se už těším na příští předvolební kampaň...:-)

Pavla B. 26.5.2006 15:35

Re: No, jestli ten pohlavek ODS pomůže,

;-D;-D;-D

Cruton 26.5.2006 10:54

Zbabělý hlupák

Člověk, který uráží jiné a pak se diví, že je taky urážen, je hlupák.

Člověk, který pohlavkuje nicnetušící oponenty zezadu je zbabělec.

A i když to v této diskusi tak nevypadá, tak pevně doufám, že zdejší obdivovatelé zbabělých hlupáků netvoří reprezentativní část národa.

vládík 26.5.2006 14:22

Re: Zbabělý hlupák

Ach jo!!!. Mí rodiče mě "zbaběle" pohlavkovali. Ale jsem poměrně rovný člověk. Je fakt, že Ratha jediný pohlavek nevychová. Těch by potřeboval .....

Xaver X.X. 26.5.2006 14:48

Když se nepochválíte, kdo to za vás udělá, že....

Cruton 26.5.2006 15:03

Re: Re: Zbabělý hlupák

Poměrně rovný člověče,

mně vůbec nejde o nějakého Ratha nebo Macka. Mně jde o to, abych si všude nemusel sedat pouze zády ke zdi a abych si všude sebou nemusel tahat zbraň k obraně před samozvanými vychovateli.

Ladislav N. 26.5.2006 20:14

Re: Re: Re: Zbabělý hlupák

Nejhorší jsou "vychovatelé", které si rudá lůza zvolí ve volbách...

Jakub S. 26.5.2006 10:33

Podprahové úžasné temné uspokojení,

téměř ersatzsex, jsem pocítil, kdaž jsem to bez předchozího povědomí náhle uzřel v TV. Manekýn z výkladu (to je odborný termín varanžérství), vždy do hladka vyholený a lesknoucí se, pitralonem vonící muž se železným modrým pohledem (ten už jeden dr., Miroslav, měl, že - ?), házející kolem dokola na lidi o dvě generace starší, o dvacet let zkušenější v praxi i v životě neustále nejneuvěřitelnější věci - konečně - - - Pozor: lékaři, pozorující ho profesionálně na podzimním sezení LK, upozorňovali už tehdy: ministrem bude - a to nebude jeho konečný cíl: ten jde ještě výš - nejvyšší varování! A - ? Na tom nic nemění to, že poměry ve farmacii či pojišťovnictví jsou divné.  K a ž d ý  inteligentní štrébr si najde promyšleně pár opravdových parket - a pak už ta jeho jde s tím ruku v ruce. A když se lidi najednou nestačí divit - je pozdě. Mussolini, Hitler atd . všichni měli v mládí v něčem pravdu - totiž vzali si určité efektní nedostatky statu quo za své. To je všem historikům známo.

A k dr. Mackovi: pozor na znevažování jeho schopností, zvláště v literatuře. Když jsem vzal do ruky tehdy v knihkupectví jeho překlad sonetů WS, chlemtal jsem předem rozkoší, jak to potom strhám, všude. Ne: ten překlad, dámy a pánové, je prvotřídní. A spousta jeho esejů v LD, sine ira et studio, taky. Tak kvůli objektivitě. - A zastat se své ženy, rodiny, sebe,a přímo takto, pokud ne ostřeji - to je  p o v i n n o s t  každého muže. Po staletí se toautomaticky řešilo soubojem. A právě tohle byl nejčastější důvod - když se případně naaranžoval, nešlo (v těch dobách...) prostě to takto neřešit.

terra 26.5.2006 11:37

Re: Podprahové úžasné temné uspokojení,

Souhlas, a pokud jde o ty sonety WS - byl za ten překlad dr. Macek oceněn dokonce nějakým překladatelským metálem (neberte to jako znevažování, nadchly mne stejně jako Vás, ale jsem z úplně jiné profese - my máme na vybranou buď Nobelovu cenu - nebo nic. Takže nic:-D). A po osmdesáté šesté: tan pohlavek byl zcela na místě a dráth si v podstatě může gratulovat, že se nenarodil kolem roku 1600. To by při své vrozené zdvořilosti a noblese skončil s několika palci stré oceli v břiše. A v řádném souboji.

Jakub S. 26.5.2006 12:16

Re: Re: Podprahové úžasné temné uspokojení,

D 26.5.2006 12:28

Re: Re: Podprahové úžasné temné uspokojení,

obávám se, že s Mackovým přístupem by skončil spíš s několika palci oceli v zádech.

Jakub S. 26.5.2006 12:34

Re: Re: Podprahové úžasné temné uspokojení,

Děkuji i já. Rád bych se s Vámi nějak kontaktoval, jako i obecně s slušnými kontaktními normálními vzdělanými lidmi tady, ale nevím jak.

Ohledně soubojů - to by nemuselo, víte, být až kolem 1600. Pajďóm na duéľ či (místo Aufforderung zum Tanz, třeba) Ich fordere Euch zum Zweitkampf heraus, Ihr - ! nebo: Ici mon gant, Monsieur-! (se současným mrštěním téže do tváře) atd. - bylo docela běžné vlastně až do doby, než svůj spisek, podrobující souboje zdrcující kritice, zveřejnil jeden slavný Němec 19. století.  - Zdravím všecky příznivce zdravého selského rozumu (common sense, gesunder Menschenverstand...), zdravého cítění morálky a prostého řešení prostých situací. Elementary, my dear Watsons.

boulette de pate 26.5.2006 12:49

Re: Re: Re: Podprahové úžasné temné uspokojení,

Kolik tech "Watsons" Sherlock Holmes znal?

Xaver X.X. 26.5.2006 14:31

Možná to byli synové Jamese Watta....

Jakub S. 26.5.2006 18:40

Ježíši, Knedlíčku:

to je totiž, představte si, vědomá obměna - ano? Že jako je vás k diskusi i porozumění víc, došlo? (Desítiletí jsem jak značným znalcem CD, tak překladatelem.) No nic.

dumpling 27.5.2006 10:55

Re: Ježíši, Knedlíčku:

(samochvala pry smrdi)

Vlastimil 26.5.2006 10:32

Většina lidí sledovala Mackův pohlavek Rathovi s pobavením

To jsem zaznamenal ve svém okolí. Většina si ten záznam kočkování vychutnala několikrát obvykle s komentáři "Ale mlasklo to!" nebo "Ten si to zasloužil!"

Je to spíše jen zbožné přání funkcionářů ČSSD, aby ten pohlavek ODS ve volbách poškodil.

BuBu 26.5.2006 10:39

Re: Nechci malovat anděla na zeď . . .

. . . . ale je velmi pravděpodobné, že opak bude pravdou. ODS to ve volbách prospěje, protože řekla své jasné NE sprostotě, hulvátství a urážkám ! :-D:-D:-D