31.5.2024 | Svátek má Kamila


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Uvažující 31.7.2007 4:02

Na ci radarb v ČR??

Proč radar? 1) Pro bezpečnost ČR to jistě není, tou by se USA určitě tolik netrápily. 2) Nezapadá to do obranné strategie NATO, neboť je to privátní akce USA. 3) Nemůže to být kvůli íránským či severokorejským raketám, neboť žádné takové neexistují a pak do USA se z těchto zemí přes ČR nelétá. 4) Naskýtá se jediná možná odpověď: jde jako vždy v případě USA o prachy. Cílem je prosazovat globální politické, vojenské a ekonomické zájmy USA. Vyvolat další kolo zbrojení, aby zbrojařské koncerny USA měly tučné zisky.

Přečtěte si o tom více v Britských listech,

Bunny 29.7.2007 23:02

Re: Re: Re: Re: Radar je dobry

Kolego,neposlouchejte lidi, kteří vám říkají, (aby jste) abyste mlčel a jen četl. Naopak; (nebo :)projevujte se co nejvíce, jinak bychom se mohli ve vás zmýlit a myslet si, že jste chytrý člověk.

Mám moc rád tyhle zastydlé puberťáky - šroubují sloh a myšlenka i gramatika se jaksi vypařily. Copak nevidíte, že člověk, kterého se snažíte tupit, na vámi duševně ční?

Dan 29.7.2007 20:32

Re: Re: Re: Viděl jsem televizní záběr z "diskuze"

Správně!!!   Ať žije válka!!!!!!

A Karel Čapek s Dr. Galénem ať se jdou vycpat.

Cruton 29.7.2007 19:36

Není co řešit - referendum nebo nové volby

ČR považuji za společný barák pro 10 miliónů lidí. V tomto baráku si nepřeji žít společně s vojáky agresivní a prolhané vlády cizího státu. Myslím si, že podobné přání má i spousta dalších občanů ČR. Současná vláda nemá od svých občanů žádný mandát, aby o umístění základny USA rozhodla. Vládní politické strany problém americké základny před volbami zbaběle zakrývaly a nyní si drze osobují právo o této základně rozhodovat. Myslím si, že politické strany své voliče v této otázce podvedly. Je tak zapotřebí buď zorganizovat nové volby nebo referendum.

lucina 29.7.2007 19:36

Re: Často se zde objevuje slovo odborník (ve spojitosti s rozhodnutím o radaru)

Mohl byste se obrátit na ty poslance za ČSSD, kteří si byli prohlídnout radar v USA, po příjezdu řekli, že proti němu nic nemají, ale budou hlasovat podle rozhodnutí vedení strany.

lucina 29.7.2007 19:32

Re: Dobrý

Leccos se tím vyjasňuje:  hlavní obava těch radaru přilehlých  buranů je, že by na  ně  ten radar moh´  něco prásknout. Jára  da  samozřejmě radar vymyslel, vynález mu byl zcizen  Matou Hari  při procházce v Podbrdí.  Důkaz:  původně  RADAJ (přesmyčka z  vynálezcova  jména), nepochopením zcizitelů zdegenerovalo na RADAR.

Hnyk 29.7.2007 19:14

Dobrý

:-DR^R^

R. 29.7.2007 18:27

Re: Re: Henry A. Obering General Chief Executive of the US Missile Defense .

Je snad CR spojenec ze severu? Boze to je negramota.;-D;-D;-D

T 29.7.2007 17:37

Re: Viděl jsem televizní záběr z "diskuze"

Pro teroristy je radar nezajímavý objekt, stejně tak nevadí Rusům........To jsi vycetl kde?;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

T 29.7.2007 17:25

Re: Re: Henry A. Obering General Chief Executive of the US Missile Defense .

Vis vubec, kdo jsou US spojenci na severu? Treba Canada, ne? Pokud ti neni jasne, ze Americanum nejde o obranu Ceska a sami priznavaji, ze ten radar s obranou CR nema nic spolecnyho, tak co ti nedochazi.Pak musim priznat, ze tvuj intelekt je jeste pod urovni cvicene Gorily.

Capis? Ne no ja to vedel.

J.Horák 29.7.2007 16:39

Re: Re: Viděl jsem televizní záběr z "diskuze"

Správně, ať žije mír. Nedovolme těm sviním bohatým, imperialistickým, útočit na našeho přítele nejvěrnějšího. Na Sovětský svaz (pardon Rusko). Co kdyby se nám pak přítel spravedlivě pomstil za naši licoměrnou zradu.

ciric 29.7.2007 16:28

Re: Viděl jsem televizní záběr z "diskuze"

Pane P, pokud budu chtít na někoho zaútočit, tak v prvé řadě musím vyřadit "obranná zařízení nepřítele" a pak provést hlavní útok.

Jde to i obráceně, pokud chci beztrestně na někoho zaútočit, tak vybuduji obranný systém proti odvetnému úderu.

Toto je smyslem americké národní protiraketové obrany. Proč budovat radar a sila pro  antirakety na druhé polokouli zeměkoule, vykládat, že je proti raketám které dolétnou sotva 2000km a moje území 8000 km daleko. Kdo má mezikontinentální balistické rakety takto daleko od USA a v dostatečném počtu? Odpovězte si sám.

P 29.7.2007 15:24

Viděl jsem televizní záběr z "diskuze"

oni totiž ti odpůrci radaru diskutovat nechtěli, protože bylo evidentně vidět, že jsou zcela mimo. Přicházeli se zcela nelogickými tvrzeními, například, že radar bude cílem útoku. Pro teroristy je radar nezajímavý objekt, stejně tak nevadí Rusům.  Pravděpodobným cílem útoku by byl strategicky zajímavý objekt. Házat drahou atomku na radar kdesi v kopcích, se mi jeví jako nesmysl. A pokud bychom byli ve válce, bylo by asi jedno, zda příslušný občan je v Praze, či někde schovaný v "bezpečí". Jde o věc citovou (fobii), která se na logiku nekouká.

Esmerald 29.7.2007 13:59

Re: Co kdyby naši bullševici.....

Žádná odpověď, soudruzi ? Jste proti radaru, či proti čemukoliv americkému, třeba proti Internetu či proti západní civilizaci ? Jak to tedy je ? Ruský radar je zdraví prospěšný, zatím co americký je zaostalý ? Vaše mrkev v Míšově možná v noci svítí, ale to je zapříčiněno paprsky z východu, Černobylu . Žádali jste o finanční vyrovnání za tuto újmu na zdraví ? Proč ne ? Kolik jste dostali ?

Hrouda 29.7.2007 11:07

Často se zde objevuje slovo odborník (ve spojitosti s rozhodnutím o radaru)

Očekával bych, že někdo ze zastánců radaru bude obětovat trochu času a napíše sem, co to je za člověka (lidi). Snad nechci tak moc. Nebo ano? Aby to nedopadlo tak, že každý o něm slyšel, ale nikdo ho neviděl. Ono to pak vypadá, že odborník je jen zástěrka, která má lidem zacpat ústa.

carda 29.7.2007 11:04

K tématu

Článek je založen na mylné premise,že lidé technicky o radarech mnoho nevědí.Ale ono je to zcela jinak.Lidem je jedno zda bude v Brdech radar nebo jen fortna s americkým vojákem.Lidé v Evropě nemají Američany rádi a to ve valné většině i při vědomí různých amerických válečných i materiálních pomocí Evropě v historii.A v Česku tomu není jinak.USA jsou úspěšnou zemí,patrně nejúspěšnější vůbec a proto je zbytek světa nesnáší,často i nenávidí.Jejich vojenské expanze za poslední desítky let hodnotí zbytek světa velmi negativně a na vlastním kontinentě jsou na to nemlich stejně.Prostě smolaři!

Esmerald 29.7.2007 10:35

Re: Henry A. Obering General Chief Executive of the US Missile Defense .

".....it will defend the territory of the United States and the US allies in North."

Tony, kterému z těchto slov nerozumíte ? Myslíte, že váhu Vašemu důvtipu či intelektu dodá nějaké pitomé, 3x opakované logo ? Kolikrát by to byla schopna zmáčknout jen mírně cvičená gorila ?

Krak 29.7.2007 10:21

Re: no , ja povazuju za pozitivni :-)

Těžko něco porovnávat, když skutečné parametry radaru nám nikdo neprozradí anžto je to vojenské tajemství. Zatím všechny sliby a informace, které garantovali obhájci radaru, včetně Tupohlávka nebyly dodrženy. Skutečnost je taková, že o tom jak to bude rozhodnou vojáci USA a ne politici ČR. Ty budou dělat jen trapnou stafáž. My máme jedinou zbraň a to je referendum.

Jiří K. 29.7.2007 10:06

Re: Re: ...hin sa hukáže - a v kongresu huž hukázalo, chi chi

Chápete tedy asi dobře Petře, nejspíš i to nepochopitelné, což obdivuji zejména vzhledem malému množství informací, které u Vás jsou pro to pochopení podkladem.

Vy nevíte, že jak kongres, tak senát odmítly v plné (Bushem předložené) míře financovat kontroverzní projekt protiraketové obrany a výrazně na něj seškrtaly penízky?

Tož to sa v kongresu (a v senátu USA) hukázalo. Chi chi chi.

Rozsvítilo se aspoň malounko?

tich@dohoda 29.7.2007 8:48

no , ja povazuju za pozitivni :-)

ze zdejsi diskuse se mimo stupidu a fanatiku zucastnuji taky lide co problematice rozumi, tedy nemyslim odborniky primo na radary ale obecne znale problematiky sireni radiovych vln, zareni, vlivu vyzarovani zdroje na lidsky organismus atd.. Pekne ty vysvetlit ten komentar na prikladu mobilniho telefonu. Cest :-)

tich@dohoda 29.7.2007 8:30

vy jste soudruhu poslance mezi "modrymi komunisty" dost rarita

jste zrejme vzdelany, coz u modrych komousu byva vcelku bezne, ovsem u vas to vypada, ze jste i inteligentni, to byva u "modrych" dosti zridkave a perla nakonec, vy mate smysl pro humor, to vasim parteigenosse chybi v 99.9 %, stejne jako vasi rudi strsi  brachove berou vse smrtelne vazne, i ten RADAR . Podle osvedceneho hesla; "kdo nechce radar je zradce" nebo "kdo nekrade s nami, krade proti nam" :-) . Ja ty kraviny/clanky o radaru nectu, u vaseho clanku me zaujal ten nadpis a neprohloupil jsem :-) , takze dekuji a nezbyva nez doufat, ze zase nekdy neco hezkeho s humorem pro Psa napisete, je to za posledni mesic uz druhy pripad, kdy modry komous napsal slusny clanek, to uz zde moc let nebylo, vasi partaj zde reprezentuji prakticky jen vzdelani *itomci a fanatici. Takze dekuji Cest :-)

rafp 29.7.2007 8:05

Re: Článek je selanka ....

tak si ho nechej postavit na zahradě,troubo.

Tony 29.7.2007 4:52

Henry A. Obering General Chief Executive of the US Missile Defense .

Dostatecny duvod rict Americanum at jdou do haizlu i s celou jejich slavou.

General Henry A. "Trey" Obering,

Agency, said clearly on 25th January 2007 that the US radar in the Czech

Republic will protect the US radars in Greenland and in Alaska and that it

will defend the territory of the United States and the US allies in North. (Y)(Y)(Y)

Tony 29.7.2007 4:49

Re: Re: informace pro snaživého

Reagujes jako vzdy na vsechno a stale jako debil: Tady mas zduvodneni rict ne.

General Henry A. "Trey" Obering, Chief Executive of the US Missile Defense

Agency, said clearly on 25th January 2007 that the US radar in the Czech

Republic will protect the US radars in Greenland and in Alaska and that it

will defend the territory of the United States and the US allies in North. Vidis v tom projevu Henryho nejakou zminku o obrane CR. Fuj tele.

PetrH 29.7.2007 1:59

Re: ...hin sa hukáže - a v kongresu huž hukázalo, chi chi

Pochopil jsem. Vy ne? A co potřebujete vysvětlit? Já zase nevím, co se v jakém kongresu - chi chi - hukázalo - cha cha. Můžeme si navzájem vyměňovat informace. Pokud to poslouží k vaší informovanosti, nebo nedej pánbůh k tomu, aby se vám aspoň malouninko rozsvítilo, jsem ochoten do toho jít. Chichi, chacha, cheche.

Alias 29.7.2007 1:20

Re: Článek je selanka ....

... Mimochodem, i lidé z těchto lokalit by měli pochopit, že pro obranu ČR a světového míru vždy někdo musí někde nést určité oběti..

Hm, a myslíš že by vláda měla takto postupovat i v případě úložiště jaderného odpadu?

Esmerald 28.7.2007 23:59

Co kdyby naši bullševici.....

... přišli s demonstrací, že jsou tedy ostře a zásadně i PROTI RUSKÝM zařízením na našem území a že tedy nikdy nepřipustí, aby ani RUSKÁ VOJENSKÁ BOTA kdy znovu vstoupila na naše území.

Na dnes v TV uváděné diskusi o tomto problemu přímo z Míšova jedna dáma argumentovala proti radaru s tím, že jim nevybudují v Míšově kanalizaci. To jen na dokreslení inteligence občanů, kteří mají tvořit " chytrou " množinu.

Rudý Baron 28.7.2007 23:43

dobře napsáno

vtipné a chytré. Docela dobře i po odborné stránce.

Jen ty dějiny se mi trochu nezdají. Myslím, že jste zapomněl na příslovečnou německou píli.

Jo, Japonci, ti šli do válkyv Tichomoří jen se svojí slavnou dokonalou optikou...;-D

Jiří K. 28.7.2007 22:26

...hin sa hukáže - a v kongresu huž hukázalo, chi chi

Pochopil jste někdo, co tímto svěžím dílkem vlastně chtěl pan poslanec sdělit?

Odbornou úrovní by to nestačilo ani do časopisu pro mládež (no, možná tak Ohníček nebo Mateřídouška), logika v tom veškerá žádná a literární úroveň se taktéž nekoná.

S takovýmto manšaftem toho nevážení Hujeři moc nevytrhnete. S podobnými bláboly klidně pokračujte, lidem jsou tak leda k ;-D;-D;-D;-D!

Jiří K. 28.7.2007 22:09

Re: Potřebují? - nejspíš zas tak moc nepotřebujíů

Jinak by na tuto "kvalitní obranu" (;-D) kongresmani a senátoři neseškrtali dolárky.

Celý ten pitomý "protiraketový" program nejspíše půjde RvRv. Dobrá okolnost pro lepší přežití. Nejenom naše.