29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MLOK1 3.7.2008 15:08

Re: Re: nakloněnost

R^R^R^

mira 3.7.2008 17:42

Re: Re: nakloněnost

Prdlajs komunistů,tito tak zvaní komunisté byli většinou bívalí konfidenti gestapa a takhle si chránili svoje zadky a toho blba Pytla někdo zavašte a hoďte do jezu.

whaler 3.7.2008 13:35

Re: nakloněnost

Bože můj, vy jste  b l b !!

ireq 3.7.2008 15:22

Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

Pytle, pytlíku, nebýt buržujů neťukal bys teď do klávesnice a nebrouzdal po webu. Zřejmě bys zůstal na přesčas a potom se přihlásil domovní důvěrnici k úklidu okolo popelnic, aby ses večer podíval na TV noviny, co nového v táboře pracujících.

Pytel 3.7.2008 15:48

Re: Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

Ujišťuju tě, že nebýt neo-buržujů vzniklých u nás po roce 1989, tak bych si dodneška ani nevšiml, že existuje něco jako komunistický program.

ireq 3.7.2008 16:25

Re: Re: Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

Komunistického programu jsem si všimnul dávno. Poprve, když mi bylo asi 6 a strýc-pracující, se vrátil po 15 letech z kriminálu. Měl smůlu. Než se stal pracujícím, byl studentem v Lyonu. A to bolševici nepromíjeli.

Pytel 3.7.2008 16:55

Re: Re: Re: Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

Tak znova. Paragraf "studium v Lyonu" v trestním zákoníku nebyl. Něco musel dělat, nějak podkopávat lidově demokratický zřízení. Já mám vlastně taky rodinnou zkušenost s komunistickým programem. Můj dědeček byl jako komunistický odbojář poslán do německého koncentračního tábora.

ireq 3.7.2008 17:27

Re: Re: Re: Re: Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

Nemá to cenu. Věřte svým soudruhům.

Gregory 3.7.2008 17:36

Re: Re: Re: Re: Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

Normálně jsem velice slušný člověk , ale Vy jste takový hlupák jakého jsem ještě v životě neviděl. Moje teta strávila 8 let v lágru a vrátila se jako troska jen proto , že takzvaně napomáhala k pokusu o nezákonné opuštění republiky . Jděte někam se svým komunistickým zákonikem .

mira 3.7.2008 17:45

Re: Re: Re: Re: Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

A kolik dostal až se vrátil.

Jarda 3.7.2008 20:45

Re: Re: Re: Re: Re: nakloněnost a ostatní příspěvky z Pytle

Soudruhu Pytle, soudruh Gottwald taky podkopaval demokraticke zrizeni, dokonce jako poslanec vyhrozoval svym kolegum-poslancum vrazdou-zkroucenim krkem a co se mu stalo; vubec nic. Valku prozil u svych chlebodarcu v Moskve, vratil se po valce domu ve sluzbach soudruha Stalina se stal mnohanasobnym vrahem podepsavse 300 justicnich vrazd. Ve skole jsem se ucil, ze SSSR jako jediny nepoznal hospodarskou krizi 30tych let kdy na Zapade lide trpeli bidu. Ano trpeli bidu, hladem vsak nezemrel nikdo, zato v SSSR na Ukrajine pri hladomoru umele zpusobenem soudruhem Stalinem v boji proti kulakum zemrelo hladem a epidemiemi 10-12 milionu Ukrajincu.

mira 3.7.2008 17:37

Re: nakloněnost

Nejseš ty nějakej rudej vůl

Mejla 3.7.2008 9:41

A syn odsouzeného, herec Přeučil, se stal oddaným bolševikem........

.

Gregory 3.7.2008 13:47

Re: A syn odsouzeného, herec Přeučil, se stal oddaným bolševikem........

A syn herečky Štěpničkové , která byla v důsledku komunistické provokace odsouzena na 15 let ( v lágru byla 8 ) si s zahrál ústřední roli K. Gottwalda v propagandistickém filmu .

Dandy 3.7.2008 9:18

Budeme čekat dalších devatenáct let na odsouzení komunismu?!

Zcela nepochybně se ozvou hlasy, které popřou věrohodnost protokolů z procesu s M.Horákovou. Je to dané neodsouzením komunistické zločinnosti za celých devatenáct let od Sametové. Bylo několik pokusů, ale tak nějak byly spláchnuty. Autoři těchto pokusů se stali terči útoků v médiích levicového charakteru ba i veřejnoprávních.

Na školách se dodnes nevyučuje o zločinnosti komunismu v socialistické podobě, o stále žijících představitelích bývalé socialistické totalitní moci, o škodách které socialismus způsobil. Nikdo děti nevyučuje ve smyslu poznání, jak se bývalí komunisté pohotově prosadili do veřejných funkcí dneška i jak se pohotově stali kapitalisty a velmi dobře udržují mezi sebou navzájem vztahy napříč politickým spektrem.

Dosud nebyla projevena lítost od těch, co jako mladí podepisovali petice volající po popravě M.Horákové a spol. Nezdá se, že by byli ochotni vůbec přiznat svou spoluúčast na smrti nevinných.

Česká(Československá) veřejnost jako celek vnímá spíše nedostatek žrádla v korytě, bezpracného zisku i nedostatek kulturnosti svých představitelů, než nedostatek své spoluodpovědnosti za justiční vraždy!!

Proto jsem rád, že alespoň něco maličko se veřejnosti umožní k nahlédnutí o minulosti téhle eticky zprzněné České kotlině. Jen ti se špatným svědomím, bez morálního kodexu, se budou k procesu s M.Horákovou a spol. a justičním vraždám vyjadřovat s popíráním faktů. Jestli takových bude hodně, nebo málo, to poznáme již teď u příspěvků pod článkem.

novaz 3.7.2008 10:40

Re: Budeme čekat dalších devatenáct let na odsouzení komunismu?!

R^R^R^

Marat 3.7.2008 11:46

Re: Budeme čekat dalších devatenáct let na odsouzení komunismu?!

O to se musí více řvát o nacistických zločinéch,aby nebyla příležitost mluvit o daleko horších komunistických zločinech.Ten řev o nacistických zločinech musí přehlušit i nesmělé zmínky o zločinech komunistických.

Koho,kterého českého lidumila,kterého českého vlastence trápí,bolí větší utrpení daleko většího množství českých lidi pod českými komunisty,jak pod nacisty?

Nezastávám se zločinu nacismu,ale neustále připominám,že větších a horších bestialit,se na lidech dopouštěli komouši.

Podle většiny z vás je obrovský rozdí v toml,když dva dělají totéž.Musí se rozlišiit kdo je kdo a né co páchá.

Gregory 3.7.2008 12:46

Re: Re: Budeme čekat dalších devatenáct let na odsouzení komunismu?!

Naprostý souhlas ! Komunistické zločiny bylo o to horší , že byly prováděny na vlastním národu , a jen ze zločinných a ideologických důvodů . Nacisté mají tu nepatrnou omluvu , že tak postupovali proti národům " nepřátelským a cizím " . Tím nechci říct , že bych měl pro nácky pochopení , to ani náhodou .

Tis 3.7.2008 9:00

Máte pravdu

Máte pravdu pane Hvížďala, vykonstruovaný proces s  M. Horákovou silně připomíná vykonstruované obvinění pana Čunka. Psychický tlak medií je také druh mučení.

Kanuk 3.7.2008 9:09

Re: Máte pravdu

vykonstruované obvinění...No jo, ale kde se vzalo těch nejmíň půl milionu. To není konstrukce, to je doložený fakt.

Tis 3.7.2008 12:56

Re: Re: Máte pravdu

Půl milionu není fakt, ale výmysl paní Urbanové, která nyní říká, že nikdy netvrdila, že šlo o úplatem.

berg 3.7.2008 20:16

Re: Máte pravdu

máš problém s chápáním psaného textu?

Kanuk 3.7.2008 8:59

"Přiznání" M. Horákové

Kdesi kdosi psal, že M. Horáková se přiznala ke spolupráci se západními mocnostmi v naději, že tyto provedou nějaký diplomatický zákrok nebo něco takového. Já si myslím, že to přiznání bylo vynucené. Je známo, jaké metody používali jak nacisté, tak komunisté, k vynucení přiznání. Je pravděpodobné, že nacisté byli břídily ve srovnání s komunisty.

Kanuk 3.7.2008 9:03

Re: "Přiznání" M. Horákové

Hm. Břídili nebo břídily? (7. pád mn. č.)

muf 3.7.2008 9:44

Re: Re: "Přiznání" M. Horákové

tak napiš "břídilové" a máš to..

Staroch 3.7.2008 10:37

Re: Re: "Přiznání" M. Horákové

Břídil, bez břídila, tedy podle vzoru pán. Byli kým čím - pány - břidliy. Kdysi se to bralo v obecné škole a padaly za to koule. U někoho zřejmě marně.

muf 3.7.2008 11:18

Re: Re: Re: "Přiznání" M. Horákové

a co kdyby  byli  - kdo co..páni - tedy břídili.. a proto  dávám  k diskusi slova kamaráda - pro vysvětlenou pochází z Hané -  a tak  tam se říká - bele sme, viděle sme.. žádný  i nebo y.. a mají po problému.. stejně jako Slováci..čeština vůbec se svými  sedmi pády a příčestími  je pro fajnšmekry..i když je fakt, že v tomto případě se  nejdná o příčestí nýbrž o rod a skloňování..

MLOK1 3.7.2008 15:18

Re: Re: Re: Re: "Přiznání" M. Horákové

Mufe, buď rád, že nežiješ v Maďarsku. Tam prý mají 14(?) pádů a "y" za písmenem funguje coby háček nad písmenem předcházejícím. Na př.:   Nagy = Naď.

      Zlatá čeština (pro Čechy:-):-):-))

Lapil 3.7.2008 16:37

Re: Re: Re: Re: "Přiznání" M. Horákové

No, to je otázka... Prvním pádem se označuje vlastnost "odjakživa", sedmým pádem vlastnost získaná. Neboli "Tento doktor je černoch", ale "Tento černoch je doktorem". Jsou-li komunisté břídili odjakživa nebo se břídily stali v průběhu dějin nechávám na úvaze p.t. komentátorstva.

janík 3.7.2008 20:28

Re: Re: Re: Re: Re: "Přiznání" M. Horákové

Výborně, čeština je výrazově bohatý jazyk, ale musí se umět .