4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Přivedla žebráka na mizinu....

Stávalo se, zejména v době mého duševního zrání poznamenaného odporem k autoritám, že mi můj tatínek velice trpělivě vysvětloval, že není třeba hovořit pohrdlivě například o knihách a autorech tehdy tak zvané povinné četby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Houžňák 6.9.2017 17:14

Já se nikde nekroutím,

já mám z vás a Petrušky jenom srandu. Jste oba božští, ať už Petruška i vy páchnete nebo voníte. Tak ať to Petruška zkusí.

L. Němec 6.9.2017 16:50

Re: No, důkazy, nejsme u soudu, že ano,

To je super, jak se kroutíte na udičce, kterou jste si sám nahodil, Houžňáku. U soudu skutečně nejsme, ale Vy tady urážíte nějakou osobu a ta, kdyby Vás žalovala pro urážku na cti, tak to vyhraje. Ale o to nejde, já Vám ale píšu jen proto, jak jste v úvodu této diskuse týkající se něčeho úplně jiného, mlel něco o jakési pomlouvačnosti, že se Vás netýká a pomlouvat se nemá. Sbohem.

F. Houžňák 6.9.2017 8:45

No, důkazy, nejsme u soudu, že ano,

vy pro svoje tvrzení, že tomu tak není, taky žádné důkazy nemáte, že ano. Běžte za ní a přesvědčte se osobně čuchmo.

L. Němec 6.9.2017 8:19

Re: A jakou obhajobu, já to uvádím jako vysvětlení,

Pan Houžňák se kroutí, roluje a svíjí jako červíček na rybářském háčku, ale na faktu, že pomlouvá bez důkazů, nezmění nic.

Běžte k šípku, Houžňáku.

F. Houžňák 5.9.2017 18:05

A jakou obhajobu, já to uvádím jako vysvětlení,

nejsme před soudem, abych musel uvádět něco na svou obhajobu. I když komentátoři jako vy se často jako soudci cítí a je jim zjevně líto, že nemůžou lidi odsuzovat.

F. Houžňák 5.9.2017 18:01

No, vy Petrušku znáte tak intimně, že víte, že je to

pomluva a ne fakt? Ostatně, já jsem to nadhodil jenom jako možnost, nikoliv jako skutečnost, takže skutková podstata pomluvy není naplněna. Dal byste ruku či jiný úd do ohně za to, že tomu tak není a že to nebylo důvodem chování personálu? Ostatně, baba si to pravděpodobně vymyslela, aby mohla pomlouvat lidi jí nesympatické, to už je taková disidentská úchylka disidentských bolševiků.

L. Němec 5.9.2017 17:51

Re: No, třeba mám štěstí, ale já skutečně

No vivat. Ta výjimka jste asi Vy sám.

Já Vám chci jenom připomenout, jak stále pomlouváte P.Šustrovou, že zapáchá a jako obhajobu uvádíte, že jste to někde četl ve vyjádření nějakýho taxikáře nebo kohosi. To jenom k tomu Vašemu tvrzení o nesnášenlivosti a pomlouvání atd., Houžňák.

O. Dvořák 5.9.2017 14:45

"Zřejmě si každý vybaví její děj"

To nám fandíte pane Andrle.

J. Kyselková 5.9.2017 12:34

Jak to, že už se to neděje ?

Názorným příkladem je zmasakrování ODS.

F. Houžňák 5.9.2017 12:00

Jo, a k těm primitivům,

je to "abyste", "aby jste" je hyperkorektní nesprávný tvar, používaný zhusta lidmi, u nichž pravopis není jejich silnou stránkou. Někdy to ovšem bývá i "pravopisný překlep", co je to u vás, neodvážím se na dálku diagnostikovat. Abyste si z diskuse taky něco odnesl, nějaké to poučení.

F. Houžňák 5.9.2017 11:52

No, to patřilo k tónu komentáře, když někdo píše,

že "jsme takoví - nesnášenliví, podrazáčtí, pomlouvační, prolhaní a demagogičtí", tak Andrle. Pan Andrle tehdy, až on bude dodržovat zdvořilý tón a zdrží se urážlivých generalizací. Abych se opakoval, pokud vy se cítíte osloven jeho charakteristikami "nás", prosím, to je vaše věc, ale pak zkuste spíš začít u sebe, nebýt tak podrazácký atd., jak píše "pan" Andrle. Je to tak lepší?

M. Krátký 5.9.2017 11:39

Re: Nemůžu za to, že Andrle a jeho známí a příbuzní

pane Houžňáku, příště napište "pan Andrle" aby jste nevypadal jako nevychovanej primitiv - děkuji předem i zadem

F. Houžňák 5.9.2017 10:53

No, třeba mám štěstí, ale já skutečně

mezi svými známými, spolupracovníky, příbuznými žádné takové lidi - až na jednu výjimku, to je známý, takový namyšlený, samolibý všechnoznáavšudebyltřikrát - nemám. Je mi líto, že vás musím zklamat. Závist a pomluvy vidím, ale nejsou to "my", ale konkrétní lidé.

P. Lenc 5.9.2017 10:48

Re: Chodím, proč se ptáte?

Pane Houžňáku, ta poznámka pana Vaňury je případná.Já sice již do práce nechodím, ale vzpomínám si, jak si lidé, často ti "méně pracovití" záviděli ten padesátník co měli na hodinu navíc ti pracovitější.A to šlo o peníze.A pokud kolem sebe nevidíte závist a pomluvy, závidím vám.Opravdu žijete mezi lidmi? Tím nechci tvrdit, že všichni lidé jsou špatní.Většin ne, ale ta horší menšina dokáže udělat druhým peklo na zemi.A v politice to bylo, je a bude stejné.Tu také dělají jenom lidé.

F. Houžňák 5.9.2017 10:42

No ale Andrle se na politiky etc. neomezuje,

on píše "zda jsme byli vždy takoví", tedy my. Z kontextu tak nějak plyne, že asi myslí ty politiky, ale explicitně to tak není. A baba milionová z jeho příkladu taky nebyla politik. Chápu, jak to celé asi myslel, ale jakmile někdo začne psát "my jsme takoví a makoví a chováme se tak a tak", mám neodolatelné nutkání mu odpovědět, ať laskavě hovoří za sebe. Když už píšu, mám psát jasně a srozumitelně, pokud to zrovna není lyrická básnička, a to teda tohle není.

F. Houžňák 5.9.2017 10:37

Chodím, proč se ptáte?

P. Vaňura 5.9.2017 9:59

Pokud byste se omezil na politiky, osoby politicky činné

a novináře, tam byste těžko našel někoho, kdo nejsou "nesnášenliví, podrazáčtí, pomlouvační, prolhaní a demagogičtí."

A ani ti relativně slušní se neodváží jít proti obecnému zvrácenému proudu.

P. Vaňura 5.9.2017 9:52

Vy nechodíte do práce????

M. Vondráček 5.9.2017 9:48

Re: Už zase pláč blouznivého moralisty

Vy možná ano :-)

J. Karlík 5.9.2017 9:12

Re: Už zase pláč blouznivého moralisty

Nejsme v morálním bahně? To asi máte růžové brýle mámení. Neovlivní snad vykousání Babiše z ministerstva a následná štvanice vč. jeho obvinění spolu s p. Faltýnkem blížící se volby? Tomu snad nevěříte.

F. Houžňák 5.9.2017 9:09

Nemůžu za to, že Andrle a jeho známí a příbuzní

jsou "nesnášenliví, podrazáčtí, pomlouvační, prolhaní a demagogičtí", já ve svém okolí, až na jednu výjimku, takové lidi nemám. Tak ať si Andrle vybere jiný okruh známých a příbuzných, když mu to tak vadí, a neuráží svými nenávistnými insinuacemi lidi, kteří takoví nejsou. Jako kluci jsme říkávali na takovéhle řeči "vždycky za sebe!", a to bych doporučil i Andrlemu, ať jde do sebe a přestane být nesnášenlivý, podrazácký, pomlouvačný, prolhaný a demagogický.

L. Tušl 5.9.2017 7:56

Souhlas

S autorem souhlasím a pro příklady nemusím chodit nijak daleko. Ale každý má svůj pohled na věc.

V. Vlk 5.9.2017 0:38

Už zase pláč blouznivého moralisty

Takže autor už zase klade otázku " zda jsme byli vždy takoví. Jací? Inu nesnášenliví, podrazáčtí, pomlouvační, prolhaní a demagogičtí. Aby bylo jasno – nemyslím si, že jde o typické vlastnosti všech politiků, jakkoli jsou například pomluvy velice častým prostředkem politického boje..."

Autor mluví o kom? O českých politicích a nebo "západních" ,těch "vyspělých? No, když se podívám na volby v USA a špínu levice, na Francii a špínu Macronovců, na Německo a jejich podrazy třeba na bývalého spolkového presidenta, tak asi myslí ty západní. Protože u nás je velká síla, ale aby byl kandidát na presidenta Strauss-Kahn podvodně zatčen za "sexuální násilí" ,které se jaksi nekonalo, aby policie pomáhala rozbít schůze opoziční strany jako v Německu u AfD, a aby se nepokrytě ovlivňovaly volby jako v Rakousku, tak daleko v morálním a politickém bahně nejsme. Co kdyby se autor vzpamatoval a začetl se raději do Bible Matouš kap.7 "v oku svém břevna neznamenáš?" No a když mluví o těch bajkách, slyšel někdy o Ezopovi, La Fontainemu a podobně.To byli také zrozenci podlých národů, kteří měli jen odporné politiky?