8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Marie 19.7.2007 18:51

nejsme všichni rasisté, ale..

jedině vzdělání Cikánům pomůže jinak nic, a to ale musí chtít oni sami - jinak to ani není možné ..a je krátkozraké, "plivat" po těch kteří si dovolí o Cikánech říci pravdu - lituji, ale zákony jsou pro všechny stejné  :

§ 247 trestního zákona = krádež odst. 1) kdo si přisvojí cizí věc, tím že se jí zmocní - je jednoduše zloděj..

§ 257  hovoří o poškozování cizí věci a to je ten kdo poškozuje cizí majetek...

ani u jednoho § není žádná poznámka o tom, že se tyto § týkají pouze majoritní společnosti - jsou to trestné činy proti majetku - a to bez rozdílu barvy pleti..

Milan 19.7.2007 18:44

díky Vám

ano, díky Vám za pravdivý popis situace, kterou většina z nás vidí a mnozí dost bolestně prožívají. Není mnoho vzdělaných a známých lidí, kteří dokáží psát nebo hovořit o tom, co vidí na vlastní oči. Některé pravdy jsou  prý prostě neslušné, ve společnosti prominentů dokonce nepřípustné. A to je právě to, s čím bychom se neměli nikdy smířit. To pokrytectví mocných je zárukou budoucí katastrofy.

    Nevím, zda se při čtení diskuze dostanete až sem. V těch diskuzních příspěvcích je tolik jalovostí, že bych se nedivil, kdybyste na jejich pročítání neměl dost trpělivosti. Pokud se ale dostanete až sem, opakuji  znoviu - díky Vám.   Milan Pavel.

marie 19.7.2007 18:38

Jeden způsob řešení našeho romského problému

už tady nesměle navrhl člověk odjinud - tuším, že to bylk francouzský velvyslanec. Myslím, že to bylo výborné řešení: podle něhoi je jediná šance začít u dětí a to tak, že je s nástupem školy (tj. cca od 5 let) oddělit od špatných vlivů a formou internátní výuky jim zajistit všestranné vzdělání, hygienické návyky. Po ukončení středoškolského či odborného vzdělání by měli šanci se dál vzdělávat nebo pracovat a tak vymanit se z ghet. Myslím, že je to jediná a efektivní cesta pro zařazení do většinové společnosti.   A víte jak  dopadl onen Francouz? Samozřejmě se strhl povyk o rasizmu a snad i přirovnávání k dětem určených nacisty k převýchově za války. Nestačil se chudák omlouvat, že problém dobře nepochopil.

Rolen 19.7.2007 18:28

Re: Multikulturalismus JE levicová ideologie

Rozložit pomocí vnitřního nepřítele...kde jsem již tuto rétoriku slyšel. JINAK: soužití kultur vedle sebe skutečně propagují zapadoevropští liberálové kteří jsou současně často ultralevičáky...to nic nemění na skutečnosti, že současný tristní stav např. ve Francii ale třeba i v Německu není důsledkem jejich politiky ale důsledkem EKONOMICKÉ politiky předchozích vlád a to pravicových. Navíc, to, že určité názory hlásají ultralevičáci, neznamená, že nejde o liberální ideje - tedy ty samé ideje kterými se PYŠNÍ tzv. pravice!!!!!!8-o8-o8-o

StandaT 19.7.2007 18:22

Sorry, ale musím končit, možná se sem večer vrátím, takže krátce

Sorry, ale musím končit, možná se sem večer vrátím, takže krátce

Personifikace a zobecnění je běžné, protože to vychází z podstaty, jak přemýšlíme. To nemá nic společného s výchovou, tak prostě náš mozek funguje. Výchova/kulturnost určuje pouze mantinely, a ty - dle mě - Vlk nepřekročil.

fuurie 19.7.2007 18:20

Re: Re: souhlas

Humanitní obory se těší velké oblibě u nemajetné pracující mládeže, jejichž rodiče je nemohou na VŠ podporovat. Jsou totiž jedinými obory, které je v ČR možné studovat bezplatně a dálkově současně. Studenti je tudíž studují na základě úvahy, že lepší tahle VŠ než žádná.

PETR 19.7.2007 18:20

Rovnost před zákonem

Od nástupu komunistů se naše společnost chová k Cikánům-Romům nespravedlivě a trvá to do dneška. Neplatí totiž pro ně tytéž zákony, jako pro většinu občanů, ale jsou hýčkání  a rozmazlováni jako děti - a také se jako rozmazlené a hýčkané děti chovají. Samozřejmě  - i z hýčkaných a rozmazlených dětí vyrostou dobří a pracovití jedinci, ale právě, že to jsou  jedinci. Dejme  Romům - Cikánům stejná práva jako všem ostatním čímž  myslím i povinnosti. Trestejme je za to, že neposílají děti do školy, že dělají nepořádek, že neplatí nájem. Když můžeme desetiletou Terezku  dát do léčebny, zotavovny - nepochybuji o tom, že to holce může prospět - proč tam nedáme ušmudlané, líné a pologramatné děti z romských ( cikánských) rodin ? Z necikánských je bereme a dáváme do dětských domovů šmahem. A stačí k tomu jen třeba nezvyklé jméno ( viz Půlnoční bouře ). Přitom Cikánům-Romům fandím a jsem přesvědčena, že většina z nich je velmi nadaná a schopná. Jen - šanci nemají !!! 

Jar 19.7.2007 18:14

Re: To StandaT

...a toje právě ono... skvěle dovedeme vytvářet "personifikace", "zobecnění" a kategorické soudy o jiných (viz pan vlk starší) a neuvědomujeme si, že do nich ve skutečnosti promítáme (někdy obrácené) své vidění světa a že je lepší nikoho neurážet a pokoušet se raději proniknout k podstatě problému. Jakmile si vytvoříme takovou krajinu nepodložených pojmů - můžeme se v ní s určitou logikou pohybovat,ale s realitou už to obvykle mnoho společného nemá. Lepší by bylo, kdyby pan Vlk starší raději napsal: dle mého soudu by řešení věci prospělo kdbyby :....... To by se ovšem nestal populistickým miláčkem davu, který potřebuje silná slova a "chlapácké pózy..." - ty ovšem , jak známo ještě nikde nic nevyřešily....

StandaT 19.7.2007 18:12

Re: Re: To Jar

Z mého hlediska je úplný mimoň, a zásadně s ním nesouhlasím prakticky ve všem. Ale u prof. Koháka bych si nikdy nedovolil použít slovo škodit. Takovéto názory zde jsou, jsou přirozené a že jim já nerozumím nemusí být problém na jeho straně.

StandaT 19.7.2007 18:06

Re: Re: To StandaT

Diagnosu? To fakt nevím, nejsem doktor.

Výše uvedení pánové se pro své aktivity stali jakousi personifikací určitých specifických způsobů, jak přistupovat k řešení problémů ve společnosti. Proto použití pojmů vytvořených na základě jejich jmen ve článku určenému široké veřejnosti je pochopitelné. Otázka je, do jaké míry je správné a etické.

student 19.7.2007 18:04

Re: Re: Demagogie nácka s právnickým titulem

Ano, typický příklad rasismu. Rasismu a diskriminace majority.  Kdyby Giňa totiž nebyl cikán, nikdy by flek ve státní TV nezískal.  :-/

fuurie 19.7.2007 18:04

Re: Bezdomovec

Ale jo, na holešovickým nádraží tvoří asi třetinu houmlesáků - a jsou totálně zrubaný stejně jako jejich bílí kolegové.

student 19.7.2007 18:01

Re: Re: Re: Multikulturalismus není levicová ideologie

Ano - jsou důsledkem západoevropské levičácké politiky, nikoli východoevropské ultralevičácké. Což na podstatě věci nic nemění.

jirka.s. 19.7.2007 17:43

Už jsem to tu psal vícekrát, ale stále to platí !!!

Že v Česku existuje rasismus, začnu věřit až tehdy, kdy se dozvím, že jakýsi Cikán nebyl vpuštěn do divadla, na koncert vážné hudby, do musea, na výstavu výtvarného umění, případně, že pražské tramvaje mají vyčleněny speciální zadní vozy pro Cikány, aby tak nemohli šmejdit po kapsách slušných lidí. Pokud naopak zde budou souzeni podnikatelé, kteří pouze z důvodu ochrany svého majetku prohlásí SVOU restaraci za soukromý klub, budu se v této zemi cítit diskriminován já!

K.Oblich 19.7.2007 17:41

Re: Re: Re: Re: Vlk je tupy nacek.

Problem je predevsim v tom, ze kazdy, sebeinteligentnejsi a sebevzdelanejsi cikan povazuje slusnost a vstricnost vuci nemu za slabost sveho protivnika. A slabost je pochopitelne treba vyuzit...

Jar 19.7.2007 17:04

Re: To StandaT

Abych se v tom vyznal, přidejte ještě diagnózu pana Vlka staršího

VL 19.7.2007 17:03

Re: To Jar

P. Uhl je podle ohodnocení vlastních soudruhů ohodnocen jako vyznavač masového vraha Bronštajna - Trockého.

Jar 19.7.2007 17:02

To StandaT upřesnění

Abych se v tom lépe vyznal, přidejte ještě diagnózu pana Vlka staršího...

Richard III. 19.7.2007 17:02

Multikulturalismus JE levicová ideologie

Stačí se podívat na jména jeho ideologů a na časopisy, které ho propagují. Jeho úkolem je rozložit kapitalismus zevnitř a pak, až bude bezmocný, protože lidé už nebudou schopni rolišit hodnoty od paskvilů, s pomocí bojůvek (třeba islámských) se chopit násilím moci. Jako to kdysi udělal Hitler.

Ja 19.7.2007 17:00

Re: Re: Re: Re: Poznámka

Jak vy to hned poznáte...

VL 19.7.2007 17:00

Re: Demagogie nácka s právnickým titulem

Zapomínáte na Giňu juniora, který byl odsouzen za neoprávněné čerpání sociálních dávek. Ten byl a je redaktorem ČT.

Rolen 19.7.2007 16:57

Re: Re: Multikulturalismus není levicová ideologie

Jenom potvrzujete co říkám, islámská centra v Evropě nejsou důsledkem ultralevičácké politiky.;-D;-D;-D

hardass 19.7.2007 16:53

Re: Multikulturalismus není levicová ideologie

kdo by chtel emigravat do bolsevickych koncentraku, chytroline ??????????

UFON 19.7.2007 16:51

Re: Re: Re: Vlk je tupy nacek.

Dělal jsem barmana v herně v cigánské čtvrti, i když jsem se k nim chova slušně, tak jsem

splakal nad výdělkem, místo zaplacení útěk -  své peníze jsem dával  do tržby, řev, rvačky na denním pořádku. Nakonec jsem skončil s krvácením do mozku v nemocnici a odešel ze

zaměstnání. Dlouho jsem se bál chodit po setmění po ulici.

Podej cigánovi prst, urve ti celou ruku.

Ja 19.7.2007 16:47

Re

No právě...

RZ 19.7.2007 16:33

Re: To Jar

Souhlasím s Vámi. Otázkou ovšem je, kdo z těchto dvou pánů více škodí.

Luu 19.7.2007 16:06

Re: Re: souhlas

Alfréde, jsem právník. Mohu Vás ujistit, že si na sebe vydělávám sama a stát mne rozhodně neživí. Pokud tedy za "obživu" nepovažujete občasnou obhajobu ex offo -  to ovšem rozhodně není žvanění, ale tvrdá práce v "zajímavém" prostředí policejních stanic, věznic, apod. A mimochodem, s nikým jsem se proti civilizaci nespikla, zákony nevytvářím a to že je někdo Cikán se jako obhajoba rozhodně užít nedá (tak na 99,9%).:-P Jste zneuznaný ínženýr, že jste tak zapšklý?

Rolen 19.7.2007 16:03

Multikulturalismus není levicová ideologie

Původně jde o radikální naplnění liberální doktríny typu: stát nemá regulovat pohyb pracovních sil (přistěhovalectví), trh určí sám alokaci pracovní síly, žij a nech žít ap.

Multikulturalismus je dokonce důsledným uplatněním principů malého státu a svobodné (=liberální) společnosti.

Imigrantská (islámská) centra vznikla z důvodu přísunu pracovní síly nebo v důsledku rozpadu koloniálních impérií. To, že nejde o důsledek levičácké politiky, dokazuje nepřítomnost imigrantských center ve východní Evropě, kde panovaly ultralevicové teorie.!!!!!!!!!!!!!!

Fafa 19.7.2007 16:01

Schumachere:

az nekde najdete prazdny ostrov a zalozite tam stat s touhle ustavou, tak mi prosim poslete informace o ziskani obcanstvi. ;-D