3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Podčlověk se vrací

Výrazem podčlověk (untermensch) označovali nacisté bytost, která vypadá jako člověk, chová se jako člověk, ale svou skutečnou podstatou člověkem není. Podčlověk je zbytečný a mnohdy je jeho existence dokonce škodlivá – zabírá prostor, který by měl být osídlen skutečnými lidmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 21.4.2016 9:12

Re: Problém

To snad ani nemůžete myslet vážně.

M. Prokop 21.4.2016 10:04

" chudáci nemají kvůli nízké ceně ropy pomalu co do huby"

Obvykle nejlepší důvod k válce, předhodit chudákům vnějšího nepřítele.

J. Mrázek 21.4.2016 6:58

Zamotané ve Vaší hlavě.

...a opravdu dost .... kdo kamarádí se Zemanem, musí být zlikvidován, to máte za Kááárla, to jsou Vaše hesla..

B. Hamáček 21.4.2016 8:45

Re: Zamotané ve Vaší hlavě.

Rozhodně pomstychtivost není program , kromě levičáků.

M. Prokop 21.4.2016 10:05

Re: Zamotané ve Vaší hlavě.

O Kááárla nejde, Zeman je průser sám o sobě a už dlouho.

P. Švejnoch 21.4.2016 7:21

Re: Problém

...už jsem se bál, pane Hamáčku, že byste do toho nějak nezamontoval to zlořečené Rusko... :-D

B. Hamáček 21.4.2016 7:59

Re: Problém

Bohužel Rusko ( dříve SSSR) stojí za 70-80 % průšvihů ve světě od různých přímých agresí po podporu různých teroristů (včetně IRA) , diktátorů a separatistických hnutí . Prostě vývozce terorismu par exelance. Ovšem mnoho lidí to nechce vidět jednak z vlastní blbosti nebo jsou za to placeni , tož tak.

Š. Hašek 21.4.2016 9:22

Re: Problém

Tak to jste hodně vedle!! Nedívejte se tolik na televizi.

Ve Vašem skutečně odborněprocentním výčtu jste zapomněl dodat, že Stalin si jen tak, napadlo ho to po ránu, vtrhl do mírumilovného, jarně kvetoucího Berlína. Když před tím stihl postavit Auschwitz, jako zákeřné kamuflování svého nápadu. Kolik je Vám let?

Jděte do háje.

M. Prokop 21.4.2016 10:07

Re: Problém

Stalin dlouho podporoval Hitlera, který by si bez té podpory útok na Polsko, Francii či Británii vůbec nemohl dovolit, neměl by čím pohánět tanky a letadla. Že se pak rozhádali, to rozhodně není Stalinova zásluha.

Nechcete také zavítat do toho háje?

B. Hamáček 21.4.2016 22:20

Re: Problém

Stalina opravdu nenapadlo jen tak vtrhnout do Berlína. Byl to zápas o to , kdo bude vládnout minimálně Evropě. Stalin to díky USA vyhrál. Pro vaši informaci , na zprávy moc nekoukám , ale dost čtu. Jinak si bolševika pamatuji moc dobře , a pamatuji si dobře ty bolševické každodenní lži , které vlastně pokračují dodnes.

J. Brunner 22.4.2016 0:19

Re: Problém

Jako někteří generálové, bojujete v minulých válkách.

M. slavík 21.4.2016 16:51

Re: Problém

Jak nás tam vedou? Můžete to nějak vysvětlit?

B. Hamáček 21.4.2016 0:46

Další

Další příspěvek naší vlády a možná i parlamentu. To už je na docela slušnou demonstraci , ale nemusí se jednat jenom o shromáždění lidí na ulici. Posílejme výzvy svým poslancům a senátorům ! Zavalme vládu maily !

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/15277-vlada-pripravuje-novy-zakon-ktery-ma-obcanum-zavrit-usta-uz-nebudeme-moci-nadavat-vubec-na-nikoho-jedine-co-budeme-moci-delat-je-drzet-hubu.aspx

J. Mrázek 21.4.2016 6:59

Tady se nepřu...

To máte správně.

J. Horálek 21.4.2016 0:40

Taky mě zaráží netolerance multikulturalistů

Zaráží mě, jak ti, co se ohání tolerancí, dovedou být netolerantní a nenávistní. Uvádím další příklad přístupu k "podlidem":

"Pět německých obránkyň rodiny a manželství bylo loni na podzim v berlínském divadle Schaubühne zobrazeno jako zombie, které zemřou, jen když dostanou kulku do hlavy. Ve divadelní hře 'Strach' se na jevišti objevují herci, kteří mají na hlavách připevněny zvětšené portréty prorodinných aktivistek. Čtou části projevů, které pronesly osoby, které představují, a těm se následně vysmívají a zesměšňují je. Během hry jsou aktivistky postupně zobrazeny jako nacisté a jako zombie povstávající z hrobu. V jedné chvíli herci z obrazů protagonistek krutě vydloubnou oči a nechají tam zející černé oční důlky. Během několika hodin od premiéry bylo vozidlo jedné ze zobrazených žen podpáleno a zničeno žháři. Týden poté bylo jiné zobrazené ženě její vozidlo také zničeno, přičemž požár se rozšířil do jejího prorodinného obchodu, který kompletně zničil. 'Bitva o rodinu a manželství se dostává do nové fáze, když se útoky začínají posouvat od verbálních k fyzickým,' uvedla Gabriele Kuby, jedna z žen zobrazených ve hře. Mezi další zobrazené ženy patří Frauke Petryovou (předsedkyně strany AfD) a Beatrix von Storchová (europoslankyně za AfD)."

K. Křivan 21.4.2016 0:27

islám není náboženství nýbrž zvrácená totalitní ideologie.

Toto tvrzení mohu podepsat.

B. Volarik 21.4.2016 8:09

Re: Přesná definice islámu:

Islám je politické hnutí, jehož ideologie se maskuje jako náboženství.

Za tuto definici, založenou na výzkumu a rozboru islamských textů by tedy bylo možno býti trestán(a).

R. Langer 21.4.2016 9:03

Re: Přesná definice islámu:

Je to náboženské hnutí, které je totalitní ideologií, stejně jako ostatní náboženská hnutí.

Z. Frys 21.4.2016 11:34

Re: Přesná definice islámu:

Ano, to je přesné. A podobnost islámu s nacismem je očividná.

B. Volarik 21.4.2016 20:56

Re: Přesná definice islámu:

Nikoli pane Langer. Bohužel se mýlíte. Islám je POLITICKÉ HNUTÍ. Nikoli náboženské. Islám vznikl jako reakce na úspěchy judaismu a křesťanství. Jako náboženství nepřinesl nic nového, žádné ho nového boha atd...Korán ale upravuje pravidla života chování muslimů, také chování vůči nemuslimům, tudíž se jedná o hnutí politické s určitou ideologií...ta je pak maskována jako náboženství.

B. Volarik 21.4.2016 21:00

Re: Přesná definice islámu:

Ideologie islámu je rozpínavost, snaha podrobit si celý svět, vyýtit všechny nemuslimy, případně je uvést do kategorie podlidí (dhimmi), kteří jsou naprosto podřízeni muslimům a pokud chtějí žít, musí platit zvláštní daně (džizija). Historicky existovala džizija až do výše poloviny příjmů nevěřících (nemuslimů).

H. Lukešová 21.4.2016 0:15

Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

všech vítačů, levičáků, apologetů islámu, obecně zastánce islamizace, antisemitů. Chtěli by nás, vlastenecké evropské Evropany mučit a likvidovat. Průběh konvičkiády ukazuje, že i u nás umírá svoboda.

P. Sulc 21.4.2016 4:26

Re: Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

Inu, Konvicka nema rad ''slimaky'', a tak je persona non grata. A ten bodry cesky lid ma alespon komu beztrstne nadavat, protoze je to dovoleno, media to preci delaji take.

P. Švejnoch 21.4.2016 7:29

Re: Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

... ano, každý máme svého nepřítele, viďte pane Šulci... Pan Hamáček Rusko, Vy zase Čechy....

Všiml jste si například, že těch, kteří třeba zde na NP vystupují proti Konvičkovi je (dle mého názoru) menšina? A že pravděpodobně nejagilnějším bojovníkem proti Konvičkovi (tedy proti myšlenkám, které Konvička reprezentuje) zde je jakási Frau Netzer, což tedy zřejmě není úplně echt Češka? ;-)

B. Hamáček 21.4.2016 8:05

Re: Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

Pane Švejnochu , já nemám Rusko jako nepřítele , bohužel je to obráceně. Rusko má Evropu jako nepřítele č. 1.

S. Netzer 21.4.2016 9:19

Re: Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

Konvička reprezentuje nějaké "myšlenky"?

Máte mně dobře prokádrovanou, soudruhu.

V minulém režimu byste mně byl nazval nepřítelkyní lidu a žádal mé nejpřísnější potrestání.

P. Vaňura 21.4.2016 10:22

V minulém režimu byste mohla být nahoře i dole,

dokonce by se to mohlo změnit nahoru i dolů, viz kariéra soudruha Husáka!

H. Lukešová 21.4.2016 11:23

Re: Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

Ano, pan docent Konvička reprezentuje myšlenky. Chce zachovat neislamizovanou Evropu. Co je na tom špatného?

S. Netzer 21.4.2016 11:34

Re: Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

"Islamizace", slečno, je chiméra pro hysterické bezmozky, a takoví jako Konvička nebo Hampl, jsou klasičtí krysaři.

H. Lukešová 21.4.2016 11:50

Re: Proimigrantská píseň ukazuje zrůdné chování

Islamizace je faktem, je smutné, že to nevidíte. Ustupováním muslimům (útoky proti ženám, veškerý zákaz alkoholu, vepřového masa, útoky na psy- v ČR (!) Teplicích házeli Arabové z Kuvajtu a SA dělobuchy na lidi se psy, prosazování halal porážek, chození dívek v šátku- střední škola zdravotní má svůj školní řád, který zakazuje veškeré pokrývky hlavy pro všechny žáky, muslimské žákyně se odmítly podřídit a "vydupaly" si svou) se zničíme sami sebe. Živelná muslimská imigrace zničí Evropu, tak jak nájezdy barbarů zničily Řím, či invaze nás Evropanů do Ameriky zničila indiány. Kdyby byli indiáni více xenofobní, nepřišli by o svou zemi.