5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jarda 25.5.2008 14:48

Vyhozenej řediteli Dělnické akademie ,think tanku ČSSD,jak k tomu došlo ? :-)

Pochlubte se Jelínku ;-D

cb 25.5.2008 12:02

Ja jsem

pro placeni CT primo ze statniho rozpoctu. Pak se totiz bude muset ministr kultury rozhodnout, jestli prida na opravdu pamatek, nebo tem netahlum z CT.  A pak to jeste vysvetlit volicum.

rv 25.5.2008 7:30

veřejnoprávní internet

Lid je potřeba vychovávat, protože je blbý. Předkládání výchovných pořadů v televizi a rádiu nestačí. Autore, bojujte za zavedení veřejnoprávního internetu a veřejnoprávních tiskovin, na které bude ten blbý lid platit rád koncesionářské poplatky. Vždyť to bude v jeho zájmu.

Bubeník 24.5.2008 21:55

Nechť vše řídí ODS

Toť jediná naděje "správného řízení a objektivnosti ku prospěchu" občanů.

Rad 25.5.2008 12:45

Re: Nechť vše řídí ODS

trefil jste se mimo mísu. Zkusím polopaticky vysvětlit: Vše mít pod kontrolou a řídit chce právě levice, protože předpokládá nesvéprávnost plebzu, pravice naopak chce ponechat co nejvíce prostředků a rozhodování občanům, protože předpokládá že občan dobře ví co se svými penězi chce udělat a je schopen je neprochlastat a neprohrát v automatu hned po výplatě.

doktor 24.5.2008 14:41

K té rakouské televizi,

kterou jsme tady na jihu Moravy poslouchali přes 30 roků: kvalita TV pořadů se postupně zhoršovala, a před tím, než Rakušané zavedli před půl rokem totálně digitální vysílání (které se u nás - konkretně tam, kde žiju - nechytí ani přes STB, byla už kvalita (umění, hudba, kultura, vzdělávací pořady)velmi slabá. Převažovaly americké filmy a soap opera seriály. Je vidět, že to nezachrání ani početné Rady všech možných složení.

ivana 24.5.2008 13:55

diskuse je potřebná

K diskusi nad hrozbou prïvatizace připojuji :

http://www.iprotest.cz/wp-content/ltn-str14.pdf

J.B.Marconi 24.5.2008 12:18

Normotvorná funkce ČT a ČRo

Po zhlédnutí  dnešního ranního pořadu na ČT24 musím potvrdit, že veřejnoprávní média jsou skutečně NORMOTVORNÉ pro hodnoty ŽVANIVOSTI. Základní jednotkou je 1 ČRo (čti jeden Čé eR Ó) jednotkou jen 10x menší je 1 ČT (čti jeden Čé Té) tyto jednotky jsou pro svojí velikost však prakticky nepoužitelné neboť běžný občan v pohostinství 4.cenové skupiny má hodnotu žvanivosti 1 pČRo (čti piko-ČRo). Další větší jednotkou je odvozená 1 Po (čti jeden poslanec) převodní poměr je 1 Po = 100 pČRo. V běžném politickém životě se vyskytuje ještě jedna větší jednotka mající 100  Po s označením 1 Paroub. +/- výše této jednotky dosahují výkonní jedinci jako Rath, Drtinova, Kraus, Palvlovská, Pokorný, Hvížďala, Hoffman, Pehe a jiní politologové, komentátoři a sociologové. V rozhovoru dvou a více výkonných žvanilů na úrovni 1 Paroubka se úroveň žvanění nerovná součtu ale vektorovému součinu úrovně žvanivosti základních nositelů.  Veřejnoprávní součin dvou žvanilů hodnoty 1 ČRo x 1 ČT se limitně bíží nekonečnu. ;-ORv;-O  Nekonečná je i studnice veřejnoprávních poplatů. A naši ekonomičtí žvanilové - kouzelníci proto zveřenoprávní financování filmové zábavy, zravotnictví a kultůru. Občane máš se na co těšit ;-€. Nositele infekční  veřejnoprávní žvanivosti je možné vyléčit bičem a těžší normovanou prací. Prevencí je použití vypinačů u TV a Radia, ucpávek uší a nápast na hubě žavanila. (Y) 

 

doktor 24.5.2008 14:50

Re: Normotvorná funkce ČT a ČRo

No to nesouhlasím, Marconi. ČT24 je momentálně náš - pro mne - nejzajímavější kanál. Třeba včera v půl dvanácté večer, aby to náhodou nevidělo trochu víc lidí - probíhala velmi zajímavá diskuse o Julínkových "reformách" českého zdravotnictví. Hájil je za TV známý novinář Martin Komárek, a oponovala mu velmi inteligentně evropská poslankyně MUDr. Zuzana Roithová, bývalá ministryně zdravotnictví (její zajímavou reformu tehdy potopily zdravotní pojišťovny). Za to ponocování to stálo.

cb 25.5.2008 12:00

Re: Re: Normotvorná funkce ČT a ČRo

Komarek je blb, ten nema koho co hajit, jen mu uskodi.

Marat 24.5.2008 12:17

Jaká zrada?

Že vás manželka nechce?Chce se s vámi rozvést? Snadná pomoc.Přikováte ji jednoduše k posteli silným řetězem a nebudete se ohlížet na to zda vás chce a může vám bý šumafuk,jestali se to někomu nelíbí či nelíbí. Jednou je vaší manželkou a vaší manželkou musí zůstat.Jsem proti drobení velkých a větších státu,ale když někdo po rozvodu touží,tak nelze tomu bránit.Na každém drobení velkých státu proděla prostý lid a vydělá jen hrstka moci chtivých politiku.Z politiku majících mentalitu vesnických starostu se stanou ministři a přesidenti.Jaká to sláva! Je přece lepší být první i druhý  v okresním městě nežli být první v Zapadlé Lhotě.A lid se dá snadno zblbnout.

Marat 24.5.2008 12:22

Re: Jaká zrada?

Sakra sakra.To patřilo ke Kosovu a nikoliv sem.Stalo se to mojí nepozornosti.

Didi 24.5.2008 23:29

Re: Re: Jaká zrada?

Kouzlo nechtěného zapracovalo a příspěvek pasuje i k tomuto tématu.

Aneb: diváci nejsou spokojeni s tím co co musí platit na televizní a rozhlasové dani v porovnání s "kvalitou" kterou jim veřejnoprávní média servírují. Začíná hrozit, že odhlásí přijímače a budou trávit volný čas jinak, mimo dosah řízené indoktrinace? Tak honem honem, zrušíme televizní poplatky a necháme je to platit skrytě z ostatních daní. Musíme je přece v zájmu jejich vlastního dobra udržet přivázané pred bednou.

Rad 24.5.2008 11:32

Nechápu

proč mám platit daně ještě v podobě poplatků za ČT a ČR. Zbytečně se tím musím zabývat. Jestli ty stanice náš stát potřebuje, ať si to platí z rozpočtu, já je nepotřebuju. Jelínkova logika je mi většinou k smíchu, dneska ne.

ivana 24.5.2008 13:35

Re: Nechápu

Jestli VY veřejnorpávnost nepotřebujete, pak jsou tu ještě tisíce dětí a mládeže, která by měla dostávat vzor kulturnosti a serioznosti bez ohlupování reklamou. Není cílem budoucí občan = ovce, která nic nechce!  Platíte daně za větší blobosti a hlouposti jiných -  tunelářů, zlodějů a šizunků. Ale to se bez seriozních  veřejnoprávních medií ani nedozvíte.

R.J. 24.5.2008 14:33

Re: Re: Nechápu

Rodiče jsou zodpovědní za vzdělání a výchovu potomků!!! NE TELEVIZE!!Kupte jim knihu, věnujte se jim, nesvalujte svoji odpovědnost na jiné,tím méně na televizi, Vy veřejnoprávní  seriozní občanko".

Josef 24.5.2008 15:05

Re: Re: Re: Nechápu

Kupte jim knihu.. HA HA HA ! U televize skonci stejne, vy seriozni hlupaku !  Jedine snad, ze by jste tam neustale stal s karabacem. Zaplat pan Buh, ze alespon ve skole deti nerozhoduji, co bude na programu !! 

watabi 24.5.2008 15:18

Re: Re: Re: Re: Nechápu

Josefe............hlupák (ovšem neseriozní) jste vy. Pokud vaše děti vidí, že se povalujete na gauči před televizí, těžko přijmou jiný model chování. Zkuste jít příkladem a nebudete se  muset spoléhat na to, že výchovnou roli za vás převezme veřejnoprávní ČT.

R.J. 24.5.2008 15:38

Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu

Příteli, vzal jste mi to z " klávesnice".

R.J. 24.5.2008 15:34

Re: Re: Re: Re: Nechápu

No,pokud mají příklad u rodičů,kteří ne bednu čumí jak uhranutá hovada, pak je těžško nalákáte na knihu.Co takle trochu čutat do mičudy, ale to,se musí rodič zvednou od bedny,že,jít na výlet a zodpovídat tisíce dotazů "proč".A co teprve "chatička",sekat trávu a čumet na bednu,popřípadě se zmrskat. Jo to je ten " veřejno- právní "život". Než  veřejno-právní "inteligent ",  tak raději budu "neveřejnoprávní" hovado.Neberte to prosím osobně,já jen v rámci dizkuze.

ivana 25.5.2008 10:06

Nechápu Vaše rozhořčení

Omlouvám se, nemluvila jsem o televizi, ale o Rozhlase. Na nikoho odpovědnost nesvaluji, myslím, že já jsem své děti vychovala tak, že mají svůj názor a umí za něj bojovat. Ale je plno mladých lidí, kde vychovávat by potřebovali jejich rodiče a tak těmto je potřeba dát nějakou alternativu pokud možno veřejnoprávní ve smyslu objektivnosti, kulturnosti a pestrosti.

R.J. 25.5.2008 15:29

Re: Nechápu Vaše rozhořčení

CHápu, ale tam kde stojí "rodiče " ,nemám slušný výraz,tak tam to rozhlas nezachrání. Snad nějaké kroužky modelářů,skautů, hudebky ,prostě aktivitám se meze nekladou. Já vím, něco to stojí,a někteří na to nemají,zde je pak pole působnosti obce města atd.A co granty?Sponzoři?Chce to ovšem práci.Ale kdo jí udělá? Ty rodiče jichž se to týká? No a jsme v začarovaném kruhu. Jak z toho ven? Věděl bych, ale to by mne označili za nedemokrata,přinejmenším.Možná část poplatků za veřejnoprávnost by bodla,co říkate?

ivana 25.5.2008 18:03

Re: Re: Nechápu Vaše rozhořčení

Velmi si v této diskusi nerozumíme. Já neříkám, že má Rozhlas vychovávat za rodiče, ani že má něco zachraňovat. . Jen mám subjektivní zkušenost, že v rodině k tomu nikdo nebyl a tak jsem poznala klasickou muziku, literární tvorbu a divadlo zprostředkovaně rozhlasem . A to bych chtěla popřát i těm mladým, kteří to také naladí možná náhodou, když z rodny či školy jim o té možnosti nikdo neřekne. Poplatky za Rozhals platíme i na ochranu a využití velkého bohatství archivu. Neboť i v tom je bohatství naší země. Jestli jste si ovšem Rozhlas někdy pustili a víte tedy o čem mluvím.

watabi 24.5.2008 15:14

Re: Re: Nechápu

Milá ivano, zřejmě ovšem mluvíte o jiné než české veřejnoprávní televizi. A nemluvte za" tisíce dětí a mládeže", nejste ničí tlampač. Na ČT byla zrušena reklama? Pozoruhodné zjištění.............

Rad 24.5.2008 15:18

Re: Re: Nechápu

V něčem máte pravdu, socani zadlužili naši zemi tak, že to budou splácet ještě moje vnoučata, co s těmi penězi udělali tuším: co neukradli nacpali nemakačenkům, kteří mi pak na ulici ještě šátrají po kapsách, protože jim to je stejně málo. Jako ovce si připadám právě tehdy, když musím platit veřejnoprávní bláboly se kterými nesouhlasím. Pro svoje děti mám lepší věci,než je ČT a ČRO.

watabi 24.5.2008 15:19

Re: Re: Re: Nechápu

Rad...........přesně tak. Televizní a rozhlasová daň je vynucený hnus, za který navíc nedostáváme vůbec nic. O serioznosti a vyváženosti veřejnoprávní televize by se dalo velmi dlouho diskutovat. Ovšem marně ;-)

Rad 24.5.2008 15:39

Re: Re: Re: Re: Nechápu

jojo, ale takových hnusů je mnoho, třeba autorský poplatek, když si koupím tiskárnu nebo třeba flashdisk. Berou mě čerti, ale dělat můžu jen to, že to tu napíšu.

alice 25.5.2008 18:41

Re: Re: Nechápu

Ani jsem si nevšimla, že veřejnoprávní televize už nedává reklamu. Mám spíš pocit, že je zde přímá úměra, čím vyšší koncesionářské poplatky, tím více reklamy.

StandaT 24.5.2008 11:12

klidně bych to zrušil

Ono hlavně není laciné vysílat za pololetí 42 TK k úplnýmu hownu. Nevím, proč mám spoluplatit mediální obcesi normalizačníhio bafuňáře. Defininovat rozsah veřejné služby je to nejmenší, co MUSÍ politici udělat.

jirka.s. 24.5.2008 10:05

To si tedy dovolili moc!

"Organizátoři skvěle připravené každoroční mediální konference v Českém Krumlově nastolili letos jako téma média veřejné služby a jejich smysl."

A představte si tu jejich drzost, naši úžasnou ozdobu brdských lesů nepozvali !!!

Nádherné od paroháče je také jeho rozhořčení : "Není laciné ani přenášet Pražské jaro či juniorské turnaje v košíkové."   A což teprve takový French Open, případně jediná zmínka v BBV o výsledcích druholigových týmů, předpokládá snad ona rohožka z lihového domu, že si na takovéto přenosy či informace platím málo?

Je ovšem pravdou, že za svých pár halířů mám možnost třikrát do týdne vidět našeho nejvyššího, vyšší mocí nám přiděleného Bufa bufa a výrazně tak rozšířit svůj politicko-ekonomický rozhled! Ó, děkuji, ty naše jedinečné veřejnoprávní medium!