30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Trurl 12.10.2009 15:10

Re: Podle průzkumů nejsou Češi rasisti, protože rasista nenávidí VŠECHNO cizí

Ano, trefil jste jádro pudla. Drtivé většině Čechů vůbec nevadí etnický původ nebo barva kůže, ale způsob života a hodnoty, které kdo vyznává. Dokladů kladných postojů v Čechách je dost, úspěšní Romové, pilní a snaživí asiaté, pracovití dělníci z východu, atd. Naopak, bez ohledu na etnický původ lidé nemají rádi mafiány z východu, kapsářské gangy z jihovýchodu Evropy, arabské dealery drog, věčně opilé bezdomovce a stejně tak i nepřizpůsobené Romy. Jde tedy především o kulturu. Jsme v Evropě, kde většina má a doufám, že i bude mít, jistý  - evropský způsob života, který by menšiny měly ctít. Nechtějí-li ho respektovat, musí počítat s negativními postoji většiny.

Je velmi jednoduché všechny diskutující, kteří nemají ten jediný správný multi-kulti postoj, zaškatulkovat pod nálepku rasisté, ale tato diskvalifikace diskutujících je právě ten rasistický přístup, proti němuž politicky korektní bojují.  

A ještě poznámku: za pár let bude hlavním problémem evropské politiky udržení evropsko-křesťanské kultury proti islámu. Už to začíná ve Francii, Německu, Nizozemí a Británii. Tamější muslimové jsou totiž jejich nepřizpůsobivou menšinou, která se programově ani přizpůsobit nechce (na rozdíl od našich Romů, jak doufám). To jsem zvědav, jak se budou tvářit multi-kulti, až se stanou menšinou ve vlastní zemi.

Informace 12.10.2009 7:51

Pane Adlere,

přečetl jsem si Váš vtip a taky jsem se mu zasmál. Jsem podle Vás taky rasista? Odpovím Vám na to hrdě: ano, jsem rasista! A dodám, že tak odpovídám všem těm multikulti, jak evropským tak zámořským, kteří tu "bojují" za multietnizaci Evropy, kteří nám tu kážou nové evangelium o krásném zítřku, kdy dojde k splynutí všech kultur Evropy, Afriky a Azie a kdy mým sousedem bude nějaký vyznavač islámu, který mě bude chtít soudit podle práva sharija, který navleče na zdejší ženy burku a třeba bude pálit evropské nebo židovské knihy na hranici jako kdysi jezuiti. Ano, považuji evropskou kulturu za kulturu značně vyspělou, tolerantní, svobodnou a nechci, aby se v tom nádherném "splynutí" zas dostala o století zpátky. Jsem rasista, i když nesnáším antisemitizmus a držím palce Izraeli, aby nepovolil, jsem rasista, protože to hrozby vymazání Izraele z mapy světa jsou pro vás multikulti docela zanedbatelná věc. Jsem rasista a na Vaše rozhořčení zvýšky seru, ten výraz existoval v češtině už když jsem odjížděl z ČSSR a vývoj jazyka na něm nic nezměnil.

Jsem rasista, pane Adlere!

Charlie 12.10.2009 8:01

Tohle můžu podepsat.

Jsem rasista, nikdy bych nepronajal byt cikánské rodině, nikdy bych nedovolil aby si dcera vzala černocha, (ona je ale tak dobře vychovyná, že by ji to nenapadlo).  Jsem hrdý na bílou civilizaci, a nesnáším odvěkého nepřítele naší bílé civilizace - islám.

Držím palce Israeli aby v něm NIKDY nezapustila kořeny zdegenerovaná debilní ideologie multikulturismu a fašistické politické korektnosti.

Charlie 12.10.2009 8:04

Re: Tohle můžu podepsat.

P.S. Už 40 let žiji mimo území ČR.

jízlivec 12.10.2009 8:33

Re: Tohle můžu podepsat.

Pojem "fašismus" ale původně NENÍ univerzální nadávka všemu, co se nám nelíbí - to už jste trochu načichl...

hh 12.10.2009 7:42

Jasný Adlere :)

;-D

Luboš Motl 12.10.2009 7:38

Diverzifikovaný přístup Česka je lepší

Já dostávám podobné vtipy - včetně tohohle - každý den. Nikdy jsem ho neposlal dál, ačkoliv posílám hodně jiných vtipů. Prostě mně to také připadá většinou nevkusné, ačkoliv jsem se také samozřejmě párkrát rozchechtal.

Ale jsem naprosto přesvědčen, že severoamerická politická korektnost je nesnesitelná. To říkám také po 10 letech zkušeností s americkým akademickým prostředím.

Rozdíl je hlavně v tom, že Češi už zažili, co to znamená omezovat svobodu slova a svobodu vtipů a vědí, kam to vede a že je to horší než jeden nebo dva brutální vtipy v hospodě.

Druhým rozdílem je, že Češi fakticky znají soužití se skupinami z každodenního života a nemohou si dovolit "popírání" jistých reálných problémů. Třetím rozdílem je, že zatím nemají nekonečně mnoho peněz, které jsou třeba, aby jisté skupiny dostaly bez práce úplně všechno, co chtějí, aniž by to poznali na svém vlastním životním standartu.

Z toho všeho plyne to, že máme realističtější vidění situace. Ve srovnání s jejich vlastní kriminální aktivitou se rómskému etniku v Česku nic neobvykle špatného neděje a bylo by dobré nepředstírat, že se mu to děje.

Ruda 12.10.2009 8:06

Re: Diverzifikovaný přístup Česka je lepší

Hmm, problemy jsou, ale Cesi o tech svych cikanech nic nevedi. Nechapou, ze prave vyraz "neprizpusobivy" je jadrem pudla. Sam dobre vite, ze jste jiny nez rodili Americani a ze se tech odlisnosti nemuzete uplne vzdat, abyste neprestal byt sam sebou. Viz Vase nelibost ohledne politicke korektnosti. Cikani v CR se take nemuzou 100% prizpusobit. Kolik zakladnich skol vyucuje v romstine? Proc jsou misto toho romske deti ve zvlastnich skolach? Jak to, ze Polabsti Slovane v Nemecku maji sve skoly? Cikani nemaji prava mensin? A videl jste ty katastrofalni bytovky, kde Romove ziji? Ze je sami znicili? Nektere ano, nektere ne. Atd atd. Nechci se rozepisovat, ale pristup Cechu k Romum povazuji za svinsky.

ja 12.10.2009 8:15

To je zajímavé

Nejlepší ta škola v romštině. Prosím pěkně uveďte nějaký příklad, že ji někdo zakázal. A pokud ne, tak doopravdy nechápu, proč ještě není.

občan 12.10.2009 8:29

Re: To je zajímavé

přesně tak. V Čechách jsou stovky škol, vzniklých na základě silného zájmu několika zakladatelů o určitou formu vzdělání a výchovy. Všechny se nějakým způsobem protlačily na světlo a fungují. Proč jsou u všech všudy ale bílé ? Že by někdo prostě neměl zájem ?

Lišák FOX 12.10.2009 10:04

Re: To je zajímavé

Ale romské školy tady přece postupně zakládá pan Ščuka. Tedy přesněji tak, že založí školu , pobere na ni příspěvky, dotace a sponzorské dary od dárců reprezentujících tak svůj tzv. korektní přístup , nezaplatí nájemné a po čase škola zkrachuje, je ponechaná zadlužená a pan Ščuka založí jinde školu novou (Kolín, Čáslav atd.).

Mila888 12.10.2009 8:50

Re: Diverzifikovaný přístup Česka je lepší

Jak chcete mít školu v romštině, když romsky nelze zformulovat ani Pythagorovu větu?

K. Babák 12.10.2009 9:12

Re: Diverzifikovaný přístup Česka je lepší

Polabští Slované vyhynuli. Asi se jedná o Lužické Srby. A jeden dobrý, slušný, korektní:

Učí starý žralok mladého.

"Tomu na hladině se říká člověk. Loví se takhle: Vynoříš se před ním, zacvakášm zubama, třikrát ho obeplaveš, zase se vynoříš, zacvakáš, zase ho obeplaveš..."

"To já bych ho sežral rovnou."

"I s hovnama?"

NevericiTomas 12.10.2009 10:28

Re: Diverzifikovaný přístup Česka je lepší

zkazils pointu...je to takhle: A nemuzu je sezrat hned? Muzes, ale vys*any chutnaji lip...

BuBu 12.10.2009 7:33

Svět se dělí na dvě skupiny obyvatel !

1. skupina - to jsou rasisti !

2. skupina - to jsou ti, kteří nemají žádnou vlastní zkušenost s cikánským etnikem !

Baghíra 12.10.2009 7:38

Re: Svět se dělí na dvě skupiny obyvatel !

R^

Honza z podhůří 12.10.2009 8:28

Re: Svět se dělí na dvě skupiny obyvatel !

to těžko - cikáni nejsou rasa - jsou to jen lidé s určitým způsobem života (mohou být i "bílí cikáni")

Kirken 12.10.2009 7:27

Dobře pane A., ...

....dozvěděli jsme se, že vy jako zasloužilý emigrouš jste mnohem mravnější, inteligentnější a vůbec všemi mastmi mazanější, než my, blbí čecháčci. A vaši američtí přátelé rovněž. O to tady šlo, že?

Paul Sulc 12.10.2009 17:44

Re: Dobře pane A., ...

Rozhodne sveta zkusenejsi, z  lepsim prehledem, nez pantatove Bezouskove , kteri nevytahli paty z rodneho mista.

j 12.10.2009 7:01

A co židovské vtipy? Zakázat

Jsem rád , že žiji v liberálním Česku a že zámořské manýry se tady nechytají. Ale jak dlouho to bude trvat než to láskopravdaři  nařídí zákonem

ranbow 12.10.2009 6:50

a jaký je v tom rozdíl

Poslat rasistický vtip 60 dalším protože se mi zdá vtipný, a poslat ho 60 "z vědeckých důvodů??

honzak 12.10.2009 6:35

Když něco nemůžu

změnit, tak si z toho dělám srandu. Pakliže toto pan Adler nechápe, tak by měl navštívit svého psychiatra.  Také by pomohla přímá konfrontace s multikulturně obohacujícím etnikem.

No a závěrem konstatování, že slušný Eskymák by Cikána nejedl.

Forstmeister 12.10.2009 7:03

Mluvíte mi z duše...

Jo, nejedl, ale jeho sádlem by impregnoval "spratky" (surová stažená vysušená kůže). Nevím čím to je, ale co vidím naše "etnické spoluobčany", ti jsou vyžraní tak, že ani liposukce by jim nepomohla k habitu průměrného pivaře v "české kotlině". Halt si nemohou dovolit biotickou stravu majority, neboť ona rasistická většina jim upírá zvyšování dávek. Dyškryminácia, "boli by inak také chudý (hubený), ako Tereza Maxová".

Forstmeister 12.10.2009 6:19

Analogie vztahovačnosti

Sv. Alois, když uslyšel muže, který s rachotem vypustil větry své, tu se dal do usedavého pláče a toliko modlitbou se upokojil. A tak je to pro nějaké jedince stejné, když je i vtípek spravedlivě rozněžní. "Sranda muší bejt, i kdyby tátu věšeli", citlivé duše si to vždy vyloží po svém, jako cynismus (...ismů lze dosadit přehršel a na cokoliv). Jeden k dobru (cikáni hrají karty): "István, nemakal na ten hrma Arance, nejde o ten morál, ale karta lepí".  

VL 12.10.2009 13:49

Re: Analogie vztahovačnosti

Citát nemáte česky, originál zní: "Sranda musí bejt, i kdyby fotra věšeli a mutra zdrhla s cirkusem".

HanaW 12.10.2009 6:14

hersvec, pane Adler

Vy to tady dneska zase schytate....Bohuzel s vama do znacne miry souhlasim.

Aniz bych sla do "hlubokomyslne" diskuse, uvedu jeden drobny priklad. Pred asi 15 lety jsme s manzelem prijeli zase jednou do Prahy a znami nas pozvali na koncert Spirirual Kvintetu. Kapela, kterou jsem vzdycky obdivovala a milovala. A tak oni v Mestske knihovne zpivali ty cernosske spiritualy, a zpivali je nadherne (Konecne kvuli tehle hudbe naucene z CSSR)jsem gravitovala k memu manzelovi - podotykam, ze je velmi bily.:-D) Ale jak to na koncertech chodi, tak mezi pisnickama se obcas povida. A tak ti Spritualove povidali o sve ceste do USA za korenama hudby, kterou zpivaj, ale ty kometnare, co meli, byly naprosto desive a, ano, rasisticke. Ale to by jste museli znat kontext, v kterem to bylo receno - naprosto urazlive. Manzelovi se moc libilo zpivani, a chtel, abych prekladala, co rikaji mezi hudbou. Jsem mu to rekla az po koncertu, protoze jinak bychom odkraceli a to by nepotesilo me kamarady, kteri nas pozvali. ALE, kdyz maji takove nizke mineni o lidech, jejichz hudbu zpivaji, tak proc ji zpivaji?

Forstmeister 12.10.2009 6:27

Re: hersvec, pane Adler

Naši "etničtí spoluobčané" také krásně zpívají a tančí. Ale to je vše. Blecha také krásně skáče, ale jinak dělá co? Saje z cizího. Blechy v kožiše (své hafuši) normálně pacifikuji nehumánním způsobem s nelichotivými průpovídkami. Nikdo ani nekecne. Ale v jiných kategoriích je to zváno "rásizmem a dyškrymináciou". A o tom to asi je. Můj názor. 

j 12.10.2009 7:05

Re: hersvec, pane Adler

a tomu se právě říká svoboda slova i kdyby se vám to nelíbilo. Dnes už nesmíte ani říkat afroameričan natož černoch:-)

Fafa 12.10.2009 10:02

Pani Hano

muzete nam sem nektery ten komentar ocitovat? Nez se zacneme vsichni pohorsovat, ze byly desive a rasisticke, tak by bylo dobre si ujasnit, jestli byly pravdive.

hudry 12.10.2009 6:08

... a pak že se z Ho Vna

nedá uplést bič ...