29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Není kamarád jako kamarád

Franta sedí s Karlem v hospodě a stěžuje si na svou ženu Milenu. Je to semetrika, která mu neustále něco vyčítá, kontroluje ho, hlídá peníze, hrozí mu rozvodem... Karel Frantu poslouchá a myslí si své.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Rechnovský 6.1.2015 14:54

Re: Opět obecná pravda zneužitá k manipulativní lži

Naopak. Pan Maleček to napsal velmi výstižně. Západ dlouhodobě sleduje, s ohledem na voliče svých politických reprezentací, pouze reaktivní politiku. Je tedy odsouzen řešit problémy pozdě, neefektivně nebo vůbec. Nejzoufalejším příkladem neschopnosti je právě EU, které autor zčista jasna přisoudil roli imperiální mocnosti...

V. Novák 6.1.2015 12:31

Jste dokonalou ilustrací článku.

...

K. Filek 6.1.2015 14:18

Re: Opět obecná pravda zneužitá k manipulativní lži

Pane Malečku máte pravdu.Z ruska se nikdy nic dobrého nepřišlo.Putin se chová jak Hitler Když zabral sudety.Úplně stejná retorika i jednání.

A. Alda 6.1.2015 7:50

Máte pravdu.

A napsal jste to velice dobře.

K. Frauknecht 6.1.2015 7:55

Re: Máte pravdu.

Je to tak.

A křiklounům to taky dojde. Stačí když se o tom bude tejden psát v Blesku a párkrát to proběhne v ČT :-))).

M. Martin 6.1.2015 16:00

Re: Máte pravdu.

https://www.youtube.com/watch?v=_ZsBa4mVafY#t=80

https://www.youtube.com/watch?v=yu-chfohWtk

https://www.youtube.com/watch?v=lVTixgK_LmM

J. Kočí 6.1.2015 7:49

Opět se ptám Qui bono?

Autorovi zřejmě unikl nezpochybnitelný fakt anexe Krymu. Asi to bude stářím.

A nebo nemá náhodou taky nějaké reminiscence z mládí? Pionýr a pod.

Že se jedná o mocenský boj, je přece jasné. Janukovyč byl zcela jasný kremelský agent. Ten přece odmítl podepsat žádost o přidružení k EU. Proto se začala Ukrajina bouřit. Majdan atd. To bylo lidové hnutí. Proto musela Moskva přitvrdit a urvat si aspoň něco, když už to s tou "neutralitou" nevyšlo.

Autor má pro tyto snahy zjevné pochopení. Proč asi a komu to slouží?

M. Zikmund 6.1.2015 8:50

Re: Opět se ptám Qui bono?

Všechno, co jsem napsal je nezpochybnitelně způsobené stářím. Holt se s tím mladíku budete muset nějak vyrovnat, že my starší si ještě dovolujeme ventilovat vlastní názory a pocity. V jedné věci Vás musím uklidnit - nebyl jsem ani v Pionýru, ani SSM natož KSČ. Nejsem zase tak stár, abych prožil padesátá léta, ale vědomě jsem zažil 68.rok a normalizaci. A z té doby jsem zvláště citlivý na jakoukoliv mediální manipulaci, na to vymývání mozků a na princip "musíš se soudruhu rozhodnout, na čí straně stojíš!". Ono to totiž zní i dnes, jen to oslovení soudruh se již nepoužívá. A pokud jste to nepochopil, tak ten můj text byl právě o tomto, nikoliv o Ukrajině. Ukrajina bylo především téma loňského roku, letos nebo příští rok bude zase jiné políčko na světové šachovnici, na které si najdeme dalšího nepřítele. A opět tu bude ono: "nesmíš kritizovat náš postup a naše chyby, jinak jsi zrádce". Takže ano, toto je reminiscence z mládí, protože vnímám, že tento způsob dialogu se zase až tak moc nezměnil.

Š. Hašek 6.1.2015 9:11

Re: Opět se ptám Qui bono?

Připojuji se, pane  Zikmunde. Přesná poznámka, jak stran mládí, tak Ukrajiny.

Ostatně, souhlas s článkem.

J. Brunner 6.1.2015 18:24

Re: Opět se ptám Qui bono?

Přidávám se.

B. Volarik 6.1.2015 8:57

Re: Opět se ptám Qui bono?

CUI BONO, CUI BONO, CUI BONO, CUI BONO!!!

B. Volarik 6.1.2015 8:59

Re: Opět se ptám Qui bono?

To Qui Bono máte blbě už v komentáři k "EVROPA: Začíná rozpad EU?"

A. Sekanina 6.1.2015 7:40

Rusko se vydalo na cestu konfrontace

a agrese nejen s Ukrajinou. Domnívám se, že Astonovy komentáře nazývají věci pravými

jmény, jsou přiměřené. Agresívní jsou naopak lidé v diskusích, to jsou ti Putinovi permoníci, 

je snadno rozpoznatelné, že je spousta příspěvků psána podle jednoho mustru a vše je odněkud řízeno, i na Psu, ale hl. EuroZprávách, Novinkách atd.

K. Frauknecht 6.1.2015 7:50

Re: :-)))

Máš pravdu Franto :-))).

P. Švejnoch 6.1.2015 12:13

Re: :-)))

Pane Frauknechte, skoro bych se vsadil, že smysl Vašeho příspěvku Frantovi nedojde... ;-)

B. Hamáček 6.1.2015 6:16

Vážený

Vážený pane Zikmunde , opravdu si nejsem plně jist , zda jste se postavil na správnou stranu. A jestli to máte ve svém věku zapotřebí. Samozřejmě nic není černobílé , až na pár výjimek. Zrovna včera jsem zhlédl dokument o Stalinovi , většinu jsem o něm věděl, z tohoto hlediska to pro mně nebylo nijak závratně nové, ale ta HRŮZA , která čišela z jeho konání , to byla opravdu síla. Ten dokument byl pouze slaboučkým odvarem skutečnosti. A Putin se k odkazu Stalina docela hlásí.

Š. Hašek 6.1.2015 9:29

Re: Vážený

O té "správné straně" je tady právě trefná poznámka pana Zikmunda.

Stran Stalina - někteří "televizní/spacákoví a další" si ještě nevšimli, že Stalin jest půlstoletí mrtvý, CCCP není, Rusko se vrací k "carskému, modifikovanému" a  Ukrajina, ta neví čí je. Evropa ostatně také. A nějaký Schultz (komunista jak poleno) se chtěl se svými komisaři nastěhovat carům až za humna. Vám to nepřipadá dětinsky hloupé? Pokud tím ovšem nesledoval "jiné" řešení současných problémů EUprostoru.

Do carů se totiž "montovali" vždy jen slavomanští evropští zoufalci. Na pozvání toho druhého nadčlověka pak ovšem měli stalinského bolševika (nikoliv ruského cara!!!!!!!!) až na Sprévě. Asi docela čučeli. Wirklich geniální. Že si ti Němci nedají pokoj. Inu dnes v politice i banderovští vrazi Židů dobří. Neplést Halič s celou Ukrajinou.

Už se jen těším, kdy někdo konečně zapáleně popíše agresivní chování ruských carů na předměstí Vídně, nebo u moravského Slavkova. Přeji příjemný den.

P. Hlosta 6.1.2015 6:10

Pan Zikmund to vystihl

Těší mně, že pan Zikmund popsal přesně i můj názor. A přisámbůh, kolem sebe slyším jen tento názor. Asi se nacházím v nějak výjimečné lokalitě, když běžní občané nekopírují názory z ČT a veřejnoprávního rádia. Můj odhad je, že tak kolem sedmdesáti procent lidí si myslí jinak, než je jim vnucováno veřejnoprávními médii!

A. Alda 6.1.2015 7:55

Re: Pan Zikmund to vystihl

Mám stejný názor jako Vy, jenom těch 70 % považuji za nadsazených. Kolaborantů s mainstreamem je víc než třetina.

Jinak ovšem zejména my starší, co si pamatujeme lži a demagogii tisku v dobách ústavně zakotvené absolutní moci jedné politické strany, jsme proti novinářským lžím a manipulacím přeci jen trochu odolnější než naše mládež, kterou jsme po roce 1989 začali vychovávat v omylu o pravdě a otevřenosti v demokratickém uspořádání. Byli jsme holt příliš naivní.

Š. Hašek 6.1.2015 9:33

Re: Pan Zikmund to vystihl

Rovněž souhlas.

Zřejmě (již potřetí) bude třeba táhnout na Moskvu. A čekat na hlášení "už hoří Kreml".

Nepoučitelní.

J. Kanioková 6.1.2015 19:26

I já velmi souhlasím..

A. Richter 6.1.2015 1:09

Ano

Palec nahoru.

.... *8-(