6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mapacorp 16.8.2006 8:22

Re: dotaz

Nekteri prispevatele nejsou na vyplatnich paskach Pentagonu, ale na vyplatnich paskach te zbrusu nove Homeland, takove obdoby nacisticke RSHA.

krang 15.8.2006 17:33

Re: Re: Mapacorp

To že USA nenesly v 2. sv. válce hlavní váhu bojů je velice diskutabilní, počet obětí a materiální škody ve vlastní zemi ještě nejsou vše svou roli hrají spíše náklady a jejich efektivita, efektivita bojů , velikost fronty, rozptyl vojsk a jejich logistika atd. To že Rusové nejdříve málem podlehli právě díky neefektivitě a špatnému vyzbrojení, Stalinovi a likvidací generálů apod. ještě neznamená, že mají větší zásluhu na vítězství než ostatní spojenci - konkrétně USA. Ano rusové měli více obětí a vyšší škody, ovšem bez USA a jejich boje proti Japonsku a bez druhé fronty v Evropě by boje trvaly mnohem déle a nebo by se rusové dokonce nemuseli ubránit. O tomto tématu vám ovšem doporučuji speciální weby jako např. www.valka.cz ad. Jaké prosímvás závody ve zbrojení? s kým bude USA závodit? Nebo jinak, jak by mohl ve výrobě zbraní někdo s USA závodit kromě jeho spojenců? A ještě jedna věc: s tím rusofilstvím jděte doprdele, v této zemi máme zkušeností s RUSKOU agresí mnoho, s agresí USA žádnou.

Jarda 15.8.2006 16:29

Re: Re: Zbytečný útok na zelené

Já Vám rozumím ech, a jak dobře, ech !!  Podobné nadšence znám, ale tenkráte fandili velkému SSSR.

jezevec 15.8.2006 14:20

Re: Jsem proti základně

Pokud si mám vybrat zda mít za humny protiraketovou základnu, nebo na humnech nepřátelskou raketu - beru první možnost. Legitimním vojenským cílem jsme pro všelijaké pošahance již nyní - na to není třeba hostit základnu, stačí být islámský bezvěrec nebo dokonce jen sekulární stát.

Nakolik je nebezpečné kladivo s tryskou, a trosky nepřátelské rakety shořelé v atmosféře - to nechť si každý porovná s nebezpečím rozsáhlého konfliktu. Jsme členem NATO - útok na USA znamená pro nás automaticky válku, i kdyby někdo napadl explicitně USA.

jezevec 15.8.2006 14:08

Re: Re: Mapacorp

Áha.

Malá kontroní otázka: pokud by islám vyzmizíkoval ameriku - kam by se asi tak vrhnul potom? Že by se spokojeně uhnízdili v NY a Evropu nechali na pokoji? Jo to si jistí pánové mysleli taky, když odepsali panu Hitlerovi Sudety.

Neodporovat zlu mělo vždy v dějinách jen jediný efekt: že zlo mělo čas nabrat sílu.

jezevec 15.8.2006 14:06

Re: Re: ja bych to generalizoval

děláte si srandu???

žádná sekta nechce ovládnout celý svět.

kdo by je potom darmožrouty živil???

to oni dobře vědí!

paja 15.8.2006 8:57

Re: Mapacorp

stále znovu a dokola: proč se tady rozšiřuje lež, že by ten systém bránil nás?? ten systém je namířen proti Rusům a má zajistit strategickou převahu jaderných sil USA, v případě konfliktu by jsme byly v pozici obětovaného pěšáka.

To, že USA zasáhly v I. i II. světové válce v prospěch demokracie nikdo nezpochybňuje (i když ani v jedné nenesly hlavní váhu bojů - v I. to byli evropané, v II. Rusové). Dnes je ale značně odlišná situace, USA je agresivní mocnost, která se nerozpakuje pro své ekonomické zájmy vraždit v Iráku, Afgánistánu a v brzké budoucnosti i na jiných místech. Kdo to nevidí ten strká hlavu do písku. Je otázkou zda je naším zájmem se stát vazaly této politiky účasnit se dalšího kola závodů ve zbrojení.

Jiri 14.8.2006 22:51

Re: Re: Zbytečný útok na zelené

Asi o poznani vic nez v Cechach - jejich stanovisko k podepsani Kyotskeho protokolu je, soude podle vaseho tonu, podobne vasemu.

Jiri 14.8.2006 22:49

Re: Re: zas jeden co to má jednoduchý - to ale mluvíte o sobě..

Ja sice obecne s principem referenda souhlasim, nicmene, jen takove upresneni. Obcane nevyhlasuji referenda - ta jsou vyhlasovana vetsinou vladou (treba pod natlakem verejnosti).

gruntorád 14.8.2006 22:31

Re: Re: Re: Re: ja bych to generalizoval

a já to opsal, také se omlouvám, jinak je to všechno pravda.chtěl jsem to jen trošku odlehčit.

Haf 14.8.2006 21:19

Profesor Patočka

by se asi podivil, jaký to má jmenovce. Ale Jura Patočka, poslanec ODS, už není(vůbec) se taky nepoved(Y)

Starý J. 14.8.2006 21:10

Mapacorp

Vynechám komentování spousty hloupých útoků, které tady předvádíte. O žoldu (přesně podle Jakeše), kolaborantství a podobných nesmyslech. Jedno si ale neodpustím:

Cituji:… Stejne jako vy americane nehnete ani brvou, kdyz se podobna alternativa stane u nas, jenom kdyby to akorat pasovalo do vasich svetovladnych planu a mohli byste pripadne dobre vyuzit naseho nestesti a nasich mrtvych…..

Již ve dvou světových válkách využili Američané „našeho neštěstí a našich mrtvých“. Již ve dvou světových válkách tahali za Evropany (především statečné frantíky) kaštany z ohně za cenu jejich mrtvých! To ty "SVĚTOVLÁDNÉ PLÁNY"? (MÁM POCIT, ŽE JSEM NA STRANICKÉM ŠKOLENÍ!) Že Vás hanba nefackuje! Nebo je to nedostatkem znalostí dějin? A je EU schopna nás chránit? Už nás Evropané někdy ZACHRÁNILI? Co Vás vede k takovému přesvědčení? Nebo se ubráníme sami? Už se nám to někdy podařilo? Jednoduché, prosté otázky!

Často zde kladete lidem s opačným názorem otázku typu:… Ze by vam to osobne k necemu vyhovovalo?…, mluvíte o žoldu! V jakém žoldu zde kvákáte své názory celou dobu Vy? Nebo jen Vy máte nárok na vlastní názor, nárok, který evidentně upíráte jiným?

Starý J. 14.8.2006 21:07

Vita

Cituji Vás:….ODS zatrhla všechny…

Ano, a jak??? Ona měla ODS někdy většinu v parlamentu? Navíc je 8 let v opozici! Levice měla celé poslední 4 roky v parlamentu většinu! Tak co to tady píšete za idiotské nesmysly? Asi ODS i kdyby s ní hlasovali  lidovci a US (jako že nehlasovali) NEMOHLA NIC ZATRHNOUT!!! To jen takoví plácalové jako VY zde vykřikují nesmyslné mantry, aniž trochu přemýšlí!

paja 14.8.2006 20:58

Re: zas jeden co to má jednoduchý - to ale mluvíte o sobě..

fakt jsem trochu přemýšlel. Proč se neustále opakuje lež, že by ten systém chránil nás, když je to technicky nemožné? Kdo to furt opakuje a proč? Když by na nás letěla jakákoliv raketa odkudkoliv (iránská nemůže - nemaj takové - oficiální informace Pentagonu!) tak ten systém nezareaguje - pouze poskytne čas našim bratrům v USA zareagovat na naše zničení drtivým protiútokem - což je taky smysl protiraket -strhnout na sebe strategickou jadernou převahu, přičemž my bychom byli pouze v roli pěšáka, kterého je možné obětovat.Ten systém je namířen proti Rusům(prostě nikdo jiný nemá balistické rakety)a chránil by dokonce jen strategické centra v USA (vzhledem k počtu balistických střel, jež jdou do tisíců, zatímco antiraket budou jen stovky a jejich efektivita je problematická).

Co se týče Vašich výtek k referendu, to jsou technické otázky, které lze legislativně vyřešit, a v mnoha zemích to už dávno funguje. Občané jsou suverénem a za určitých podmínek prostě vyhlašují referendum.

paja 14.8.2006 20:38

dotaz

moc často se mi nestává, že bych se účasnil internetových dišputací, jen občas mě nějaké téma vyburcuje sledovat žabomyší válečné diskuze na netu. Ale tohle by mě fakt zajímalo, dotaz pro příznivce základny: vy skutečně věříte (navzdory všem faktům), že by tato základna měla pro nás (tím myslím pro Čechy potažmo Evropany) pozitivní dopad?

Když tady tak čtu ty toužebné výkřiky po patronátu USA, začínám věřit, že někteří přispěvatelé těchto diskuzí jsou na výplatních páskách Pentagonu, anebo jsou úplně zblblí. Doufám v první možnost, jinak tenhle národ nemá šanci.

krang 14.8.2006 20:20

Re: Re: Zbytečný útok na zelené

základna zajišťující obranu území usa by musela být tomuto o něco blíž, nemyslíte?

ZW 14.8.2006 19:58

Re: Zbytečný útok na zelené

Ech, a můžete mi vysvětlit, co má základna zajišťující obranu území USA společného s naší bezpečností? Tedy přesněji řečeno, má a hodně. Ale trochu jinak, než si naivně myslíte.

pařez 14.8.2006 18:29

Že by pokus o vlastní psychoanalýzu?

Jak jinak chápat hlavně poslední odstavec plný paušalizujících a propagandistických tvrzení, které autor přikládá svému alter ego pod názvem Jakub Patočka.

signifer 14.8.2006 18:27

Re: Re: Opak je pravdou

Už jsem za ty léta na Internetu četl leccos, ale ty MAPACORPE jsi jeden z nejzamindrákovanějších pitomečků. Máš při těch výlevech alespoň erekci?

signifer 14.8.2006 18:18

Re: A proto ODS nechce referendum

Ivánku, už zase mluvíš jménem pracujícího lidu? Kolik takovejch pitomečků jsme tady museli přežít? A ještě furt plkají nesmysly.

BORG 14.8.2006 18:08

Re: Re: Re: Re: zas jeden co to má jednoduchý

MAPACORPE TY JSI ALE KOKOT.

Ivan 14.8.2006 18:06

A proto ODS nechce referendum

Aby nebylo možné zjistit, že zdrcující většina národa je - zcela správně - proti USA základnám na našem území, nechce ODS obecné referendum.  Aby si nejdříve ODS určila, co je "hodno" referenda a o čem "nesvéprávní" voliči smějí rozhodovat.

Pokud USA chtějí spojeneckou základnu, tak s českým personálem, pod českou legislativou, pouze s USA poradci podléhajícími plně českým zákonům. Rakety a školení personálu mohou dodat USA. O nasazení raket by rozhodovala česká vláda v konzultaci s vládou USA. V takovém případě by hrdí a nezávislí občané ČR asi se základnou souhlasili. Jedině za takových podmínek se dá mluvit o spojenectví. Jinak je to pouze o tom, že si z nás USA chtějí udělat kononenfutr. 

Někteří voliči ODS, jako občané nesvéprávní, potřebující mít nad sebou nějakého pána - otrokáře (v otroctví mají USA bohatou tradici, i jejich ústavu sepsal otrokář, jistý Jefferson)- lezou USA do zadku.

Dáša 14.8.2006 17:20

Mazej do stáda, vzkazuje Patočka.

Souhlasím s pisatelem článku. Vyjádření Patočky, stejně jako levičáků obecně, má za úkol ovlivnit ty, kteří se tu učili celý život, jak mají mašírovat ve stádu. Proto se přidají k mase, k davu, ke stádu!

Vít 14.8.2006 17:17

Re: Zbytečný útok na zelené

Souhlas. Kvůli tomu, že je Patočka vůl (to ví hodně lidí, abych neříkal "my všichni"), nemusí autor nadávat  všem ekologicky smýšlejícím. Já taky neříkám, že všichni v ODS jsou blbci, protože je Tlustý vůl.

krang 14.8.2006 16:57

Re: Re: Re: Re: to: mapacorp

Odhadoval bych to na ublíženost, neschopnost a závist. Občas asi i nějaká ta deprese z toho všeho, že? Pro vás diagnózu zadarmo :-)

VLK 14.8.2006 16:53

Re: Re: Re: Re: Re: Závěr článku

1. Je mozno pochybovat, nakolik by bolsevicke Rusko porazilo mocnosti Osy bez hospodarske pomoci Americanu a bez toho, ze Cinani, Anglicani a pozdeji Americani vazali japonske sily na Dalnem Vychode. A bez toho, ze Britove blokovali prisun ropy z Blizkeho vychodu. To, ze pod Moskvou na chvili dosel wermachtu dech, jeste nemuselo znamenat nic definitivniho.

2. Kdyby to dopadlo, jak naznacujete, neskoncili bychom v Patagonii, to mate pravdu, ale na Sibiri v podstatne horsich podminkach.

3. Pokud chcete obvinit Americany, ze sli do valky pozde, tak verte ze duvod pro to byl, ze videli, ze tehdejsi rezim v Nemecku a Rusku je jeden za dvacet bez dvou a druhy jen za osmnact. A pak chteli zachranit pro demokracii co nejvetsi cast Evropy. Dobre, reknete pro americkou a americany diktovanou demokracii. Ale je to desetkrat lepsi demokracie nez jakekoli jine reseni v povalecne Evrope.

4. To, ze se jim pred Stalinem nepovedlo zachranit i nas, to byla holt historicka smula. Mimochodem si tu odporujete - nebylo za co nas prodat. V "americkem" tabore bychom byli americanum honicim se jen za ziskem mnohem prospesnejsi nez cokoli, co by Rusko mohlo "zaplatit". Ale Roosvelt s Churchilem byli radi ze uhrali rozdeleni Rakouska, pul Berlina, Recko, Finsko, pul Koreje, Iran... Proste Praha uz byla nad jejich sily.

5. Pak jsme si to v 48 prohrali definitivne sami, i kdyz s pomoci ruskych agentu. Holt jsme byli blbi. Truman delal co mohl. I kdyz to byl dost mizerny president. Ale i to uz je ta historicka smula.

mapacorp 14.8.2006 16:49

Re: Re: Re: to: mapacorp

Na to se da odpovedet jenom jedno :

Kolik za to protezovani toho americkeho nesmylu dostanete zaplaceno ? Protoze takove pruhledne napadani musi mit nejakou vaznejsi a nejspis ekonomickou pricinu.

krang 14.8.2006 16:39

Re: Re: to: mapacorp

mimo téma diskuze k tomuto článku, který byl o Patočkovi a obrané raketové základně, milý blábolile. Váš příspěvek odkazuje na jakousi instituci, prvního muže státu, a samozřejmě americké imperialisty. howgh

mapacorp 14.8.2006 16:38

Re: Re: Re: zas jeden co to má jednoduchý

Vy toho nechapete zrejme plno, a zduvodnete mi ten " spatny smer " te me poznamky. Protoze jinak ten VAS PRISPEVEK NEDAVA ZADNY SMYSL.

A hlavne od vas sedi to vysvetleni jaky Cech jsem, nebo nejsem. Hlavne kdyz vy se spravnou diakritikou republiku podkopavate. Vy kolaborante.

krang 14.8.2006 16:33

Re: Re: zas jeden co to má jednoduchý

Výtku američanům směřujete špatným směrem, diskusi v češtině povedou povětšinou češi.  To zřejmě valná většina účastníků chápe, vy asi nikoli. Já ale například nechápu absenci diakritiky u vašich příspěvků...