2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. 6.5.2008 12:03

Re: Re: Re: Re: bez komentáře

Pozor: obchodní kontakty ano, přinejmenším než získáme plnohodnotnou náhradu za tu olejovitou kapalinu, co ji lejeme do nádrží aut, kdežto muslimáci by s ní mohli maximálně mazat kopyta velbloudům.

Vážněji. Islámský svět je natolik vědecky a kulturně nevýkonný, že by bez naší medicíny, médií, vědy,  komunikace, dopravních služeb... v krátké době padl na hubu. Ta zaostalost není nějakým postkoloniálním dědictvím (srovnejte Indii a Pákistán nebo koukněte do Íránu, ten nikdy ničí kolonií nebyl), plyne přímo z nastavení mysli, které vyvolává poslušnost fanatické sektě. Dokud je ale zasypáváme petrodolary a petroeury, posíláme jim "rozvojovou pomoc" a absorbujeme jejich populační přetlak, nemají šanci si svého úpadku všimnout. A zejména ne jejich elity, které své poddané udržují v područí islámem, ale zároveň studují na západních školách, léčí se v západních špitálech, investují v západních firmách a nakupují západní hadry, kosmetiku, poronografii a blondýnky.

Izolace ve stylu studené války ublíží zejména těm elitám - pastevec koz někde z Elbrozu to ani moc nepozná. A jsou to jejich elity, které se chovají nejpokrytečtěji a nejnebezpečněji.

miláno 6.5.2008 12:01

Diälog

 Pane Bárta velmi zajímavý článek a naprostý souhlas s jeho obsahemR^

EW 6.5.2008 11:57

Re: Re: Re: Není mírumilovný islám

Sexualni zivot sice nevedou, ale zdarne se mnozi. Kdezto my sice provozujeme sexualni revoluci a zadne tabu nezustane neporuseno, nicmene deti se nerodi dost ani na prostou reprodukci, takze se ubytek obyvatelstva nahrazuje imigraci prave z tech problemovych zemi.  To jsou paradoxy...

Tak nevim, kdo je na tom vlastne lip  :-(

gerontusinza 6.5.2008 11:56

pane Bárto móóc hezky napsáno ...... a jak jim to vychází, co....?

ani se nedivím, když půlka světa si platí svého islámského teroristu ze svých daních..... Vy to nevíte....? Tak se zeptejte kolik peněz z  tzv katolických zemí EU, USA , Ruska dokonce i Vatikán, i nekatolických (včetně Číny a atd.) jdou na to, aby měly tyto tlupy z čeho žít, cvičit a nakupovat zbraně na ty džaury co je udržují při životě i za naše prachy..... Zkuste se zamyslet pragmaticky např. Ani dolárekn mimo kolárek.... a zjistíte pak, jak se všem odlehčí.....;-):-/

Martin 6.5.2008 11:55

Re: Re: Čemu se divíme?

EU se neustále otevírá přistěhovalcům z asie,ale nemá pro ně připraveny zákony,kterými by se měli muslimové řídit. Když k nim přijde evropská žena,hned si musí zabalit celou hlavu a nosit hadry až na zem.Proč tedy ve Francii muslimky odmítají šátky zakrývající celou hlavu,odložit ? Proč jim stavíme kostely?Přece,chci-li někde v cizině bydlet, musím !!! počítat s tím,že se budu muset přizpůsobit pravidlům té země.

EW 6.5.2008 11:53

Re: Re: Re: bez komentáře

Uplne by stacilo zastaveni imigrace muslimu do zapadnich zemi a trvani na naprostem prizpusobeni vedouci kulture v te ktere evropske zemi.

Izolace a vyhrozovani je naprosta blbost - obchodovani a kulturni kontakty se v dnesnim propojenem svete nedaji zastavit a naopak by to posililo vliv tech jejich imamu a uzavreni tamnich spolecnosti.

janoryna 6.5.2008 11:52

tentokrát souhlasím do písmene.

ono soužití kultur, které vyznávají různé hodnoty není žádná legrace. To ovšem multikulti nevidí či nechtějí vědět. On i ten odkaz na středověk, kdy evropa byla k jiným vírám netolerantní a naopak muslimské státy poskytovaly židům asyl nebyl tak skvělý.  I tam byli vždy občany druhého řádu. a již středověká evropa včetně té netolerance byla z hlediska lidských a občanských práv a hlavně ochrany soukromého vlastnictví právní společností na rozdíl od orientálních despocií, které snad v evropě nikdy nebyly. to byl důvod, proč se evropa po 16. století tak prosadila. a také důvod k vzestupu USA, když polevila.

Honza 6.5.2008 11:50

Re: Nebýt rasitou a hlavně ne buranem.

Vzhledem k tomu, že judaismus i křesťanství jsou o pár století starší než Islám, tak to opisování probíhalo nejspíš jen jedním směrem. A pokud prohlásíte, že Islám a křesťanství jsou si rovny, pak o křesťanství (a taky o Islámu) nevíte vůbec nic (kromě toho, co vám řekla sodružka učitelka na základní škole).

EW 6.5.2008 11:49

Re: Ten poslední odstavec

Jsem jednou naslouchala na ZDF nejake debate o islamu v nemecke spolecnosti a meli tam toho jejich vrchniho Turka. Rec byla taky o tom, ze se rozmaha absence tureckych devcat z telocviku a plavani.

A vrchni Turek opacil, ze si za to muze nemecka vlada sama, protoze dovolila muslimskym rodicum, aby deti z TV stahli, kdyz to odporuje jejich nabozenskemu citeni. Tak tomu rikam drzost na kvadrat...

Honza 6.5.2008 11:45

Nejde o nový výklad Koránu,

jde o uznání faktu, že Korán obsahuje pouze výroky člověka, který si pro svou soukromou potřebu vytvořil náboženství a vydávaje se za mluvčího Boha manipuloval s těmi, kdo tomu uvěřili, v souladu se svými ryze materialistickými potřebami. Hledat v těchto textech cokoliv dalšího je naprostá ztráta času.

M. 6.5.2008 11:38

Re: Proc tedy muslimove poradali diskusi v Brne o propagandisticke Fitne?

Na tohle jsem - omylem - reagoval o příspěvek výš. Čili ani, muslimáci takové debaty pořádají, protože jsou to bes*yje vyčůrané.

Až budou Fitnu promítat v Islamabádu a veřejně o ní diskutovat v Rijádu, bude to něco znamenat.

EW 6.5.2008 11:32

Re: Jednou stejně dospějeme k tomu,

A jakpak by se to vyhubeni melo technicky provest? Jako tady v Evrope? Po vsech tech letech, kdy byt i jen poukazani na nemile moresy imigrantu se rovna zlocinu z nenavisti a je trestano bud soudne nebo aspon zostuzenim v tisku? 

Zapad provozuje naprosto absurdni politiku, kdy na jedne strane podporuje muslimskou imigraci a na strane druhe muslimy opruzuje v jejich vlastnich zemich pod zaminkou zavadeni demokracie, cimz je radikalizuje i tam, kde by na to sami od sebe nepomysleli.  To je jako stourat do vosiho hnizda na baraku  a nechat si otevrena vsechna okna...

M. 6.5.2008 11:29

Re: Re: To je teda xenofobní blábol!!!

Pane Dr.,

Slyšel jsem tahle  slova někdy po 11/9 přímo v České televizi (nebo to byla Nova?) přímo od brněnského šéfimáma. Do té doby jsem také "baštil" takovou tu verzi Respektů a Lidovek, jak je islám už jinej než v dobách janičárů ;-€. Čeští muslimáci od té doby zklidnili své vystupování, ale kdo se zajímá - já se tehdy začal - ten nemůže nevidět, jací to jsou vykukové.

Bylo by hrozně fajn, kdybyste ty výroky "předních učenců" zpracoval do článku.

M. 6.5.2008 11:23

Re: jak muslimy přeprogamovat pomocí psychedelik

Protože jsou zatím ve (velmi malé) menšině, a v takové situaci jim jejich Krákorán velí, v zájmu islámu, držet fekál a tajit skutečné úmysly. Říká se tomu takía (preventivní mlžení) a kitman (skrývání nepřátelských úmyslů), a 1400 let páchání zla ty lůzry naučilo, že je třeba být hodnej a přátelskej. dokud vás, v demoralizované domorodé populaci, není okolo deseti procent.

Pak nastane čas eskalujících požadavků, podřezaných novinářů a hořících městských čtvrtí.

Ve F a NL zvládli dosáhnout kritického množství za nějakých 40 let, a to prakticky z nuly. Dnes to jde rychleji, vinou vymírání, morální vykořeněnosti a kolaborace Evropanů, které jejich demografickou explozi urychlují. Čili, bude to trvat 20-30 let a ty auťáky budou hořet i v Brně. Toho se dožiju, kdybych se nebál (muslimů!), tak začnu přijímat sázky s dnešními "uklidňovači" - a na stará kolena koupím dceři saténovou burku.

recyklátor 6.5.2008 11:19

Re: Re: Re: Článek se hezky čte

Co to je mirumilovný islám? To je něco jako mokrý oheň , nebo kulatý čtverec. Pokud je v Koránu, že mě mají zabít, protože nebudu konvertovat na jejich víru, anebo že má být zabit ten kdo odchází od islámu a tato kniha (Korán) nemůže být reformovatelná, tak není o čem mluvit

M. 6.5.2008 11:15

jak muslimy přeprogamovat pomocí psychedelik

"Jak jsem opustil islám: LSD a lysohlávky".

http://www.eurabia.cz/Articles/1876-jak-jsem-opustil-islam-lsd-lysohlavky.aspx

M. 6.5.2008 11:13

Re: Re: Re: Není mírumilovný islám

Máte absolutní pravdu.

M. 6.5.2008 11:12

Re: Re: bez komentáře

A tím jako chcete říct CO? I kdyby se to týkalo "jen" ateistů, akvaristů a filatelistů, tak za takováhle "pravidla" měl být is. dávno postaven mimo zákon; m-ové neměli být pokud možno vůbec vpouštěni do civilizovaných zemí (=tk. těch, kde se ateisté, akvaristé a filatelisté nezabíjejí na potkání a dokonce si je ostantí mohou brát za přátele).

Dnes nás zachrání jen postavení islámu mimo zákon, tvrdý nátlak na odpadnutí těch muslimáků, kteří zde už jsou, a asistované repatriace těch, kteří se nepodrobí. Plus kulturní, vědecká, informační a společenská izolace veškerých muslimských zemí. Plus rakety namířené na Kaabu a jasně deklarované odhodlání je poujžít.

vegetarian 6.5.2008 11:11

Proc tedy muslimove poradali diskusi v Brne o propagandisticke Fitne?

Proc tedy muslimove poradali diskusi v Brne o propagandisticke Fitne??

Dovedete si predstavit, ze by treba ambasada USA v Praze poradala promitani fimu o udejnem spiknutni za utoky z 11.9.2001:-D Nebo si dovedete predstavit, ze by kardinal VLK poradal promitani Zivota Braina?:-D

Jura Jurax 6.5.2008 11:10

Re: Nebýt rasitou a hlavně ne buranem.

No a? Podstatné pro mne je, že existují fanatičtí blbové, co berou svatou knihu - libovolnou - natolik vážně, že proto chtějí zničit mou civilizaci.

No a židů je na to málo, křesťané byli za cenu nezměrných obětí už jakž takž pacifikováni, takže jsou jen okrajovým koloritem a autodafé a teokracie nám nehrozí, takže momentálně hrozí musulmani. Takže je třeba je zničit nebo přinejmenším odkázat do patřičných mezí dřív než zničí oni nás.

ceskej Honza 6.5.2008 11:04

Re: Re: Není mírumilovný islám

rekl bych ze je to jádro problému. Celá jejich spolecnost je postavená na hlavu uz jenom tím, ze nevedou sexuální zivot.  Kdyz si  jeden muze vzít az 4 zeny, zbývají logocky 3 muzi bez bab. Promiskuita  neexistuje, svatby bývají organizovány rodovými nácelníky a zení se stejne jenom bohatí.  Taková spolecnost je pernamentne vystresovaná a uchyluje se logicky k debilní víre. 

Pozorovatel 6.5.2008 10:58

Re: bez komentáře

To se ale křesťanů a židů netýká, ti nejsou podle koránu nevěřící.

Jura Jurax 6.5.2008 10:57

Re: Re: Jednou stejně dospějeme k tomu,

A v neposlední řadě pro ně pracují prosazovači multikulti doktrín, ve své podstatě záludně sebevražedných ... pravím, že kdo chce být moslemín, ať táhne tam, kde je moslemínovo a neleze do civilizované Evropy. Kdo chce zůstat, nechť moslemínskou víru odvrhne.

Jura Jurax 6.5.2008 10:55

Re: Re: Re: To je teda xenofobní blábol!!!

Kdo se zajímá, tohle dávno ví. Ovšem v novinách to nebude, je to politicky nekorektní.

Dnes nesmíte primtivní náboženské tmáře a militantní barbary nazvat primtivními náboženskými tmáři a militantními barbary, dotkli byste se jejích citů, svobod zaručených nějakou chartou, jakož i jejich víry. Oni ovšem totéž můžou, neboť je to svébytným projevem jejich kultury, kterou nelze potlačovat - naopak jest v duchu multikulti dotovat její podporu v cizím - našem - prostředí. A až zesílí, zakroutí nám krkem s pohrdlivým úsměškem nad hloupými ďaury, co díky úradku Alláhově neprohlédli tak primitivní lest a ve jménu všeobjímající humanity financovali vlastní zkázu. 

ceskej Honza 6.5.2008 10:54

Re: Re: Re: Re: Jiný kraj, jiný mrav

samozrejme ze to papají vedome!  Moc dobre vedí, ze je to veprové, ale optali se, dostali odpoved NO, tak at se Aláh trebas po. To je holt prolhanej a licomernej arabáckej pronárod.

dulcibelka 6.5.2008 10:50

Re: Jednou stejně dospějeme k tomu,

Pro ně pracuje nejen čas - ale i stejní (by't místní) frustráti, bohužel určitým procentem přítomní v každé "civilizované" společnosti. Ke kdejakému zakomplexovanému umaštěnci hovoří Korán libou řečí ...

Jura Jurax 6.5.2008 10:45

Re: Re: Re: Re: Článek se hezky čte

a pokud uznají svou druhořadost a bezvýhradně se podrobí pravověrným.

jm0 6.5.2008 10:45

Re: Re: Není mírumilovný islám

no, na pižlání hlav - a navíc v televizi - už musí být povaha!

Jura Jurax 6.5.2008 10:44

Re: Re: Článek se hezky čte

R^R^R^

jm0 6.5.2008 10:43

povyšovat se nad více než miliardu lidí je směšné

proč?

ostatně, ona miliarda si je zase naprosto jistá, že já (jakožto bezvěrec) jsem míň než pes. takže jsme si kvit.