17.6.2024 | Svátek má Adolf


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ludva 31.12.2009 11:58

To jsme si letos zašvejkovali

Příspěvek k novoročnímu projevu: Sněmovna - nedůvěra vládě uprostřed předsednictví EU - mimochodem první od roku 1918. Senát - čekání na ústavní stížnost proti LS. Topolánek - hambaté fotky plus štěrk do obličeje - ještě že ho přítel Berlusconi překonal. Osobně v sexu i větší ranou do ksichtu. Paroubek - vajíčka, kotrmelec a odložení předčasných voleb - nakonec se to ukázalo jako geniální tah - získal nadvládu nad sněmovnou i vládou - ten sexy mozek maká. Ústavní soud - aby se pozdvihl nad politiky obětoval i občanská práva na volby. Pan prezident odpor proti EU, LS i GO - Poslední husita, je to sympatické, ale jen pro Čechy.

Marat 31.12.2009 11:55

Re: Nechcete je mít v parlamentu?

Kiri i kdyby vy jste se dostal do parlamentu jako poslanec, tak hned druhý den se budete chovat a jednat jako všichni ostatní.

Marat 31.12.2009 11:53

Re: a jak je to jinde

Mě také né. Tím Honorarním konzulem nebyl a není v Německu. V Německu je jen obyčejný cestující a žádnou diplomatickou imunitu tam nemá. Měl se chovat tak jako ostatní cestující na nikoho neřvat a nemávat svým diplomatickým pasem.

Marat 31.12.2009 11:48

Re: Konečně řečeno jasně

Proboha, vůbec nespolehejte ma studenty a mládež. Už toho studenti a mládež zprasili v dějinách víc jak dost.. I o ten zhovadilý réžím v Iránu se zasloužili především studenti a pokroková mládež. Mládež je přece vždy pokroková a může vám zavést takový pokrokový réžím, že se vám vykroutí i oči. Ani na té změně před dvaceti léty neměli studenti takové zásluhy, jaké jím připisujete.

Jirka 31.12.2009 11:39

Konečně řečeno jasně

Pokud naše poslance a takzvané představitele konečně nevyprovodíme s ostudou, pak musíme spolehnout na naše studenty, kteří to za nás zase udělají. Je něco shnilého ve státě českém. Je třeba přijmout zákon, kde by byli poslanci odpovědni za přijaté zákony. Státní úředníci a zejména ministři za plnění úkolů a slibů. Z ministra třeba bezdomovec, pokud bude poslanec i ministr ručit veškerým svým majetkem. Dnes nemají odpovědnost žádnou, tu bych také chtěl mít.

občanka 31.12.2009 11:38

Také máme asi nejvyšší bankovní poplatky, takže "naše banky"

jsou jen drahá skladiště peněz, která ještě k tomu ty naše peníze posílají těm svým majitelkám v Belgii a Rakousku aj., jejichž klienti žádné poplatky neplatí.

karas 31.12.2009 11:19

Re: Děkuji

R^

V 31.12.2009 11:15

stekani na neprava vrata

"Důrazně říkám, že jako občan jsem si na státní dluh nepůjčil a nikomu nic nedlužím"

ale vzdyt on nikdo k obcanum ten dluh neprijde vymahat, budou se vymahat dane jako vzdy doposud, jen budou vetsi a bude za ne min, protoze pujdou z vetsi a vetsi casti na splaceni uroku a kdyz se vam tohle snizovani zivotni urovne nebude libit, nikdo vam nebude branit odejit zit nekam jinam, kde ten dluh je mensi, tak co se cilite

Tis 31.12.2009 11:14

Nevolit ty, co jsou v parlamentu

Jak se ukazuje, současní poslanci, až na nějaké vyjímky, jsou hloupí, nezodpovědní, líní a zkorumpovaní. K volbám jít musíme, volit současné strany musíme, ale máme možnost dát příležitost lidem, kteří ještě v parlamentu nejsou a známe je z regionální politiky. Zásadně nevolit ty, kteří v parlamentu jsou a dát preferenční hlasy jiným!

Véna 31.12.2009 10:50

Existuje řešení?

Snad ano. Jenže to "chce" změnu i nás samotných. A to je problém. Kolik z nás se bude chtít změnit??? Řešení se tak časově posouvá. Až kam?

lubošek 31.12.2009 10:48

Přání

Přeji všem lidem hodně zdraví ,štěstí, spokojenosti ,dobré nálady ,trefných komentářů,porozumění,klidu,objektivity a hlavně lásky.

michal 31.12.2009 10:40

Re: občanská neposlušnost

Souhlas. Jsme líní, bázliví a v posledku asi taky celkem spokojení.

Romana 31.12.2009 10:39

Re: díky

Souhlasím s Petrem, ale stejně  , při čtení mi šel fakt mráz po zádech!!

JH 31.12.2009 10:25

Nevolit je samozřejmě blbost

Protože "oni" se nebojí  -Pohrdání,nezájem,neovlivnitelnost-  ale bojí se jedině o moc a peníze (moc=peníze, peníze=moc)

fox 31.12.2009 9:53

Re: občanská neposlušnost

Výstižný článek,ale Váš recept je na dvě věci.Volit úplně neznámé ,mimoparlamentní recesisty?Proti nim mohou být melounisti úplně racionální.Snad užší styk s poslanci,tvrdě na ně naléhat.Doplním článek.Kdom znáte svého poslance a kolikrát jste s ním za volební období mluvili?Co jste požadovali?Nezbláznili jsme se?

lubošek 31.12.2009 9:52

Re: Děkuji

Já.Fšichni mně budete poslouchat a nebudete se na nic ptát.Co budu chtít říct řeknu.V rádiu.  Fidel.

lubošek 31.12.2009 9:49

Re: nevolit

To má" totalita" a "demokracie" společné,ale pokud budou mít směšnou volební účast,tak to beztak o něčem vypovídá.To je možná ten rozdíl,podle kterého se to pozná.

jd 31.12.2009 9:44

Děkuji

za výstižný článek. Snad by pomohlo houfně vyjít do ulic a lynčovat politiky. Kdo se ujme organizace tohoto hnutí?

janik 31.12.2009 9:39

občanská neposlušnost

Jediná šance, jak může uspět občanská neposlušnost je, aby všichni, kdo jsou nespokojení vyrazili k volbám a nevolili nikoho, kdo je dnes v parlamentu. Ideální by bylo shodnout se na volbě nějaké strany mimo parlament, která by získala cca 30% hlasů a tím odebrala moc a sílu čssd a ods (bohužel to se nepodaří). Lidovci jdou do kytek, zelení tam jsou a top09, tak to se uvidí. Komunisti jsou sólisté, ty k ničemu nepřesvědčíme.

Přesto tu šance je. Pokud ji promarníme, tak duo čssd a ksčm ovládne naši politickou scénu na dalších 50 let.

George 31.12.2009 9:23

Re: nevolit

Nevolit není řešení, neboť oni se zvolí sami.

pepazdepa 31.12.2009 9:21

Re: Nechcete je mít v parlamentu?

Ani to nebude nic platné.Viz poslední volby:starosta Jančík(ODS) totálně propadl,ale pražská ODS provedla jakousi rošádu,a ejhle,najednou byl starostou.

Petr 31.12.2009 9:19

Proč tolik zákonů?

FFFčera jsem se na toto téma rozčiloval dost-když tito pánové a i nějaké dámy kradou ve velkém,tak potřebují takové zákony,aby je dokázal u soudu ochránit i Pepa z Hornídolní.A protože ty paskvily už neumí rozebrat ani Vrchní soud,tak jsou za vodou.Dluh je mnohem,mnohem větší-kde jsou peníze za všechny podniky,které stačili prodat?A nakonec -proč hejří a přidávají v krizi i důchodcům?Protože v tom zmatku nikdy nezapomenou přidat sobě!Řvali-"Nejsme jako oni"mají pravdu-jsou mnohem horší--šakala na lumpy

Jenda Benda 31.12.2009 9:15

Musím říci,

že lépe bych to nenapsal. Ale co chcete po národu jehož 70% čerpá informace z Blesků a na nedělní výlety jezdí s dětmi do supermarketů !!!   

lubošek 31.12.2009 9:10

Re: Krásný článek!

Kdo dá signál?Zkuste ekologické demonstrace v Teplicích:-).

lubošek 31.12.2009 9:07

Re: nevolit

Nevolit samozřejmě blbost není.Je to volba jako každá jiná a navíc vyjadřuje to čeho se ta grupa bojí.Pohrdání,nezájem,neovlivnitelnost,zklamání a hlavně čím menší volební účast tím víc se všichni ptají "kdo za to může"?

Jindra 31.12.2009 8:45

Re: a jak je to jinde

Cim to, ze mi honorarniho konzula nejak neni lito...

ranbow 31.12.2009 8:10

Re: Nechcete je mít v parlamentu?

 nědělejte iluze že ti poslední na kandidátce jsou ti poslední spravedliví co  pří vstupu do parlamentu začnou okamžitě a střelhbitě bojovat o práva svých voličů. Kolik

tak může mít strana kandidátů? I kdyby 20-30? Ve krajském  měřítku dost

málo na to aby se už přešlo přes stranické vyžírky na ty co to s občany

myslí poctivě. Připomeňmež že v celé Sodomě nenašli těch spravedlivých a poctivých ani deset...

člověk 31.12.2009 7:48

Re: nevolit

chytrý a výstižný článek, i příspěvky. Ano, koho volit, když se téměř všichni představitelé stran chovají tak, že mám pocit, že se už dávno zbláznili? Přiznám se, že jako pravicový volič skutečně dnes nevím, komu dám svůj hlas. Protože ideje jsou jedna věc a chování a reakce politiků na konkretní události bohužel věc naprosto jiná. Navíc k tomu -   řada představitelů politickýxh stran se chová rak neuvěřitelně nadutě, arogantně, doslova slušně řečeno hloupě, že už pochybuji i o jejich byť minimálním IQ. Netušil jsem, že dvacet let po "sametu" bude mezi občany tolik netolerance, závisti...ani to, kdo je nejmíň špatný, se nedá spolehlivě určit...ale máme na tom podíl všichni. Necháme si všechno líbit.

petr 31.12.2009 7:32

díky

Díky za váš obdivuhodný příspěvek. Máte naprostou praqvdu a určitě většina diskutéru bude s vámi souhlsit. AQle jak začnete jít o činy,které by uvedenou situaci zlepšily,většina lidí na svuj předchozí názor zapomene. Jsem přesvědčen, že nejméně třičtvrtiny populace jsou levicový blázni a tupci a s tím opravdu nikdo nehne. těším se na vaše další stejně brilantní příspěvky:-D

honzak 31.12.2009 7:23

Re: Nechcete je mít v parlamentu?

Bohužel to je jen teorie. Ti "poslední dva" po nástupu do parlamentu buď ze zdravotních nebo pracovních důvodů přepustí svůj mandát těm správným, kteří se díky našemu nablblému volebnímu systému stejně dostanou.