23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Marta Semelová v Knihovně Václava Havla

Naše doba je plná paradoxů a absurdních dramat. Občan státu může často podléhat dojmu, že doba se již vymkla z kloubů a opravdu šílí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Drašner 19.9.2017 15:09

Bohužel

nejde mi to od srdce, ale s. Semelová tam měla plné právy být a bohužel i mluvit. Pokud ji někdo nedokázal odpálit argumenty, je to jeho problém. Zakázat jí vstup, to bychom se přiblížili "světovým" universitám, kde "studenti" brání vystupovat komukoli pozvanému, pokud to nekonvenuje jejich pokřivenému (levičáckému, multikulti a islamofilnímu) vnímání světa. A to přece nechceme, že?

V. Heidlerová 19.9.2017 14:45

Re: Školství nám evidentně upadá.

Váš příspěvek je taky blbý, ale od rudých hlav nelze nic jiného očekávat. Vy si nedáte pokoj. Snad se dočkáte vděku, že Vám na pohřbu zahrají "pochod padlého revolucionáře".

V. Heidlerová 19.9.2017 14:41

Re: Co vlastně říkala, ta Semelová?

Baba Semelová nemusí říkat nic, řekla toho již dostatečně, aby nebyla vpuštěna do slušné společnosti nebo na místa, která znehodnocuje už jen svou přítomností. A taky ne mezi děti, protože s takovým rypákem může dětem způsobit duševní trauma.

P. Rudolf 19.9.2017 14:38

Nemohu souhlasit

a kličky Žantovského jsem považoval za trapné.

Po Listopadu '89 jsme měli dost času a možností komunisty zakázat, stejně tak, jako jejich ideologii uzákonit jako trestnou, viz nacismus v Německu. Nic takového jsme ani náhodou neučinili, ba dokonce jsme prohlásili kontinuitu komunistických zákonů. Tím je KSČM stranou legitimní, úředně demokratickou a tudíž pokud se nedopustí nějakého závažného porušení zákonů, není možno ji ostrakizovat. A kdyžSemelová zpochybňuje vraždu Horákové a zpívá každoročně píseň práce nad hrobem vraha Gottwalda, tak je zjevné, že této společnosti komunisti nevadí. Nakonec je volí cca. 15% oprávněných voličů.

Nemuseli ji ovšem zvát, ale žřejmě jim bylo jedno, koho tam bolševici pošlou. A já to tak považuji za správné. Demokracie je především svoboda názoru a diskuze. Ať lidé slyší, co jsou komunisti za sebranka.

I. Novák 19.9.2017 14:20

Co vlastně říkala, ta Semelová?

Zatím už několik dnů čtu pouze jak přítomnost této paní tragicky znesvětila svatostánek nesoucí jméno blahoslaveného. Ještě jsem ale nezaznamenal jedinou polemiku s jejím příspěvkem k tématu, který se tam diskutoval. Nějak si připadám jako za dob Rudého práva a jeho komentátorů, blahé paměti.

J. Lepka 19.9.2017 14:04

Já to shrnu, pane Vodvářko,

kdyby ta rudá 3,14ča, vyblila své nitro jinde, pes by ní neštěk ́, takhle to rozvířilo hladinu veřejného mínění a snad o i někomu docvaklo, co je to ta bolševický relikt.

J. Lepka 19.9.2017 14:01

Re: No tohle?!

Hloupá propaganda je to jen od vás.

J. Lepka 19.9.2017 14:00

Re: Školství nám evidentně upadá.

Co myslíte Beránku, kdo to sedí na ministerstvu školství, resp. kdy a kde ti dnešní ouřadové vystudovali? No jo, ryba smrdí od hlavy.

J. Lepka 19.9.2017 13:58

Re: Ocelová zásadovost taje

Trefné!

P. Beránek 19.9.2017 13:56

Re: No tohle?!

President může nebo nemusí dávat milost. I tehdy. Ale ani tehdy president neschvaloval rozsudky smrti. President nebyl vrchní soudce ani tehdy.

To je jenom hloupá propaganda.

K. Křivan 19.9.2017 13:53

Re: Placeme dobre, ale na spatnem hrobe !!! Paklize ...

Zákaz nepomůže. Smrt ano.

K. Křivan 19.9.2017 13:52

Re: Semelová v knihovně V.K.

Když jde o komunisty nebo muslimy má právo na násilí každý slušný člověk.

K. Křivan 19.9.2017 13:50

Re: Semelová v knihovně V.K.

Vyhodil. Z okna, z pátého patra.

K. Křivan 19.9.2017 13:48

Re: No tohle?!

Teď ne. Tehdy ano.

J. Klepal 19.9.2017 13:23

v čem spočívá demokracie (mj.)

Demokracie nespočívá v tom, že nositelům nepohodlných názorů zavřeme hubu, vždyť na svobodu projevu máme dokonce ten nejvyšší zákon. Právě kvůli demokracii je potřeba, aby i s. Semelová měla možnost své názory předložit a na jiných, aby je svými argumenty zpochybnili.

P. Beránek 19.9.2017 12:58

Re: Školství nám evidentně upadá.

Ne, spíše tím, že vychovává hlupáky tvého kalibru, Prokůpku. Bohužel.

F. Navrátil 19.9.2017 12:40

Ocelová zásadovost taje

Pokud by Semelová byla skutečná komunistka, tak by odmítla byť jen vkročit do Knihovny Václava Havla, kterou si vydržuje kapitalistický vydřiduch Bakala. Tvrdé jádro by ji mělo upozornit, že to vypadá na pravicovou úchylku.

M. Prokop 19.9.2017 12:39

Re: Školství nám evidentně upadá.

Tím, že nevychovává hlupáky vašeho kalibru jako hlavní cíl?

P. Beránek 19.9.2017 12:16

Školství nám evidentně upadá.

"Komunistická poslankyně se diskuse zúčastnila dle vlastních slov proto, že „se dlouhodobě a systematicky věnuje školství“."

Narozdíl od autora tohoto hloupého článku si myslím, že se v tom případě Semelová nemá za co stydět. Je všeobecně známo, že současné školství, oproti školství před rokem 1989 evidentně upadá.

P. Beránek 19.9.2017 12:11

No tohle?!

"nad hrobem „dělnického“ presidenta Gottwalda (tedy člověka, který podepisoval rozsudky smrti nad svými bývalými přáteli)."

Fakt? No tohle. Nevěděl jsem, že rozsudky smrti podepisuje president.

Co se tady člověk nedozví.:-)

M. Valenta 19.9.2017 11:40

Re: Semelová v knihovně V.K.

Vy byste nevyhodil Semelovou z baráku?

J. Tachovský 19.9.2017 11:23

Re: Semelová v knihovně V.K.

A kdo ji mel vyhodit ? Policie ? Nikdo jiny nema patent na nasili. A proc ? To, ze blbe keca jeste neni zadny prestupek.

J. Tachovský 19.9.2017 11:20

Co znamena ten posledni odstavec ?

Rovnopravnost je nejaky omsely komunisticky termin ? Ja jsem mel za to, ze to je jeden z piliru demokraticke spolecnosti.

Z. Lapil 19.9.2017 11:19

Re: Placeme dobre, ale na spatnem hrobe !!! Paklize ...

Potěšil jste mne. Trochu jsem se bál, že mě osočíte z bolševického myšlení nebo něčeho takového. Pokazilo by mi to karmu :-).

S. Donát 19.9.2017 11:10

Re: pane Vodvářko

Souhlasím s vámi, pane Šejno. Není to často, ale dnes určitě ano :)

S. Donát 19.9.2017 11:10

Re: Placeme dobre, ale na spatnem hrobe !!! Paklize ...

Dobrá otázka. Já věřím, že nejsem.

M. Pivoda 19.9.2017 10:46

Nevím sice o čem hovořila Marta Semelová, ale ...

Než Marta Semelová na mne zapůsobila dnes ráno více někdejší členka KSČ, dnešní politoložka Dvořáková. Ta se také vyjadřovala k žalostnému stavu českého školství. Když ale končila svůj půlhodinový pořad "Jak to vidí", řekla tuto větu, která dobře odráží současný stav českého školství, cituji: "Já tomu sice nerozumím, ale odborníci říkají, že když ekonomika šlape, mělo by se investovat."

Toto je mnohem závažnější sdělení, než že se v knihovně Václava Havla objevila Marta Semelová. Výrok bývalé soudružky, dnešní politoložky Dvořákové svědčí o tom, že čelním představitelům našeho školství schází zdravý selský rozum. Dovolte mi parafrázovat dnešní výrok politoložky Dvořákové tak, aby tomu rozuměl i český Pepa z Depa: "Já tomu sice nerozumím, ale odborníci říkají, že zjara by zemědělci měli zaset".

M. Šejna 19.9.2017 10:42

pane Vodvářko

jestli považujete za ohrožení demokracie to, že nějaká komunistická poslankyně příjde debatovat do "mauzolea V.Havla", tak to tedy o demokracii máte dost podivné představy.

Moje představa demokracie je taková, že si každý může říkat co chce, i když s jeho názory bytostně nesouhlasím.

Z. Lapil 19.9.2017 10:28

Re: Placeme dobre, ale na spatnem hrobe !!! Paklize ...

A jsme jako oni? Co jsme - JSTE jako oni?

J. Mrázek 19.9.2017 10:25

Soros to už se světem zařídí ...

Jak praví klasická poučka: "Každý spontánní lidový protest musí někdo pečlivě vymyslet, naplánovat, zorganizovat a zaplatit."