24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Manželé homosexuálové

Poslanci projednávají návrh zákona o manželství homosexuálů. Proběhla první bouřlivá rozprava na toto téma a další se připravuje. O co v navrhovaném zákoně jde?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Církva 10.12.2018 17:07

Salámová metoda a Overtonova okna či Jezinky

https://cs.wikipedia.org/wiki/Overtonovo_okno

Zkrátka a dobře projděte si práva homosexuálů, práva migrantů jak probíhali v posledních 100 letech. Prostě Jezinky taky slibovaly že si ohřejí prstíček.

Jenomže dnešní debilové žijí v rozvrácených rodinách kde se o Jezinkách nevyprávělo, mají pak problém pochopit psaný text (takovým můj odkaz bude k ničemu) a jsou ignorantsky zavřeni doma u počítače.

A království Sodomy Gomory se šíří bez zábrany jako mor a země předků obsazuje Islám. Jinak i super idol homosexuálů zpěvák Conchita Wurst se nakazil AIDSem. Nepíšu to jako zadostiučení, je mi líto každého nemocného člověka. Má to být výstraha, že je něco hodně špatně. A na děti nikdo nebere ohled. Když si představím, že by mne v dětství adoptovali homosexuálové, navaluje se mi.

K. Janyška 10.12.2018 17:04

Re: Odporné nápady. Děsivé.

Za mnoho let skoro všichni. Ale většinou to tak nemyslí... Dzp.

A. Alda 10.12.2018 16:47

A proč vlastně má být

manželství jen svazkem dvou lidí.

Proč ne tří?

Proč ne čtyř?

Proč ne padesáti?

V. Braun 10.12.2018 16:30

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu

Všechno se vyvíjí.

V. Braun 10.12.2018 16:30

Re: Proč se dělají pochody hrdosti?

To jako že změnou definice manželství se z vaší ženy najednou stane "nějaký člověk"? Zajímavé. To má žena zůstane mojí ženou, tedy pokud mě nepošle do háje, i po změně zákona :-).

A. Alda 10.12.2018 16:17

Dokonale vyjádřeno.

Děkuji Vám, pane. Piště to všude, kam jen můžete. Je to fakt DOBRÉ.

A. Alda 10.12.2018 16:14

Úchyl je prostě úchyl.

Homosexuální aktivisté považují dítě za věc, jejímž primárním účelem je zprostředkovat jim pocit štěstí. A ještě mají tu drzost nazývat ostatní zrůdami.

M. Marek 10.12.2018 15:37

Re: Několik dotazů na autora.

Odpověděl jste si sám. Ze dvou červených resp. dvou modrých tradiční fialovou nezískáte.

M. Moravcová 10.12.2018 15:23

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu

Manželství je staletími prověřený svazek muže a ženy. Tečka.

V. Braun 10.12.2018 14:41

Re: Několik dotazů na autora.

Tak oni existují i normální Pražáci? No osobně to rád slyším, protože dobré a jiné typy lidí najdete všude.

J. Zaorálek 10.12.2018 14:40

Ámen.

V. Braun 10.12.2018 14:39

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu

Velmi pěkně a slušným způsobem dané video okomentoval Damián Koch, doporučuji přečíst jeho komentář.

V. Braun 10.12.2018 14:25

Re: k pedofilům

To jsou zdroje stejného ražení jako článek autora, to se rovnou můžou konspirátoři odkazovat na své články mezi sebou.

J. Kavalír 10.12.2018 13:57

Re: Odporné nápady. Děsivé.

No nevím, zda je sňatek přípustný i mezi lidmi, kteří jsou nesvéprávní, tudíž o nich rozhoduje zákonný zástupce.

J. Jančura 10.12.2018 13:36

Proč se dělají pochody hrdosti?

Homosexuálové a lesby pořádají pochody hrdosti asi proto, že jsou hrdí na to, že jsou odlišní. Tak nechápu proč chtějí uzavírat obyčejná manželství?

Proč se má 96% přizpůsobovat 4% společnosti - kde je demokracie? Manželství je "ochranná známka" pro svazek muže a ženy, pokud homosexuální a lesbické páry si vymyslely pro svůj svazek pojem "registrované partnerství" - mají tak co chtěli, mohou si vymyslet i jiný název, ale ne ten chráněný. Já jako muž jsem si vzal za partnerku ženu, ne nějakého člověka (např. pedofilního muže). Proč najednou ze zvůle 4% společnosti mi ten svazek najednou někdo změní na svazek s nějakým člověkem?

R. Gramblička 10.12.2018 12:50

k pedofilům

zákony v jejich prospěch se zatím neprojednávají, ale peďáci už slyšet jsou

http://affinitymagazine.us/2017/07/11/pedophiles-are-claiming-that-they-deserve-rights/

https://www.thenewamerican.com/culture/item/21664-shocking-times-movement-for-pedophkile-rights-marches-on

V. Pribyl 10.12.2018 12:41

Re: Odporné nápady. Děsivé.

A to je nějaká novota? Spousta žen vám řekne že se provdaly za prase, a spousta chlapů že žijí s krávou.

J. Lepka 10.12.2018 12:29

Re: Můj tchán říkával s tím typickým Sázavským

No jo, to by museli v padlamentě myslet a ne se zabývat úvahami, jak se to projeví v příští volební kampani.

J. Lepka 10.12.2018 12:27

Další z pokusů přehlasovat přírodní zákony v parlamentě.

Původní požadavek na uznání manželství, byl právní a týkal se zajištění nástupnictví, případně dědění majetku. Tomu odpovídá i starověký rituál při adopci, kdy musel adoptovaný rituálně projít mezi nohama oficiální manželky adoptujícího. Ergo prvotním impulsem bylo zplození oficiálního dědice, to je u stejnopohlavních párů přirozenou cestou neřešitelné, tudíž je nesmyslné, takový svazek nazývat manželstvím.

M. Moravcová 10.12.2018 12:22

Už jsem to psala moclrát, ale ještě jednou

Manželství je svazek muže a ženy. I lesby či homosexuálové se mohou oženit či provdat, pokud jsou mužem a ženou. Nikdo jim toto právo neupírá.

M. Moravcová 10.12.2018 12:19

Re: Několik dotazů na autora.

kruci to vůbec nenavrhujte, ještě se toho nějaký pitomec chytne a já a se mnou spousta normálních Pražáků se budeme muset odstěhovat. To by byla jen Praha buzíků a leseb. Ustupovat nebudeme.

M. Moravcová 10.12.2018 12:12

Re: Homosexuálům a jejich agresivnímu

Dětský psycholog, rodinná terapeutka, analytička, právník nebo ekonomka. Jak renomovaní odborníci vidí přijetí zákona o stejnopohlavních manželstvích? V tomto dokumentu zaznívají opravdu důležité věci. Ty v médiích bohužel většinou neuslyšíte. (Lipovská, Zlámalová, Joch, Křeček a další)

https://www.facebook.com/alianceprorodinu/videos/2003996613232822/UzpfSTgwOTAxMzI3MjQ2ODM4ODpWSzoyMDAzOTk2NjEzMjMyODIy/

Ś. Svobodová 10.12.2018 12:11

Proč nemohou mít manželství

Etymologicky pochází manželství ze slova malžena, což je duálový tvar znamenající muž a žena. Malžena jsou muž a žena dohromady, prostě manželé.

M. Moravcová 10.12.2018 12:10

Homosexuálům a jejich agresivnímu

nátlaku neustupovat. Chtějí vyvzdorovat právo, které neexistuje. jejich svazky nikdy nebudou plnohodnotným manželstvím, nikdy nebudou mít své biologické potomky. Jen duhové převlečky - barevné taškařice. A to je pro mne nehodné jakéhokoliv respektu.

V. Braun 10.12.2018 12:04

Re: Několik dotazů na autora.

Pro přípravi TRADIČNIHO pokrmu potřebujete tradiční suroviny. Jen se ptám, zda vám je někdo zakáže kupovat a zruší vám možnost tradiční pokrmy připravovat tím, že rozšíří nabídku surovin.

V. Braun 10.12.2018 12:00

Re: Několik dotazů na autora.

Vězte, že na rozdíl od objednávky bramboráku v hodpodě při výběru manželky to obvykle bývá jinak a je zcela na vás, jakou si vyberete a jaký manželský obřad si následně zařídíte.

V. Braun 10.12.2018 11:58

Re: Několik dotazů na autora.

Máte pravdu, že změna definice změní původní definici, tam naprosto souhlasím. Moje otázka, stále bez odpovědi, je ovšem jiná, a to jak změna definice zruší faktický stav tradičních manželství. Autor totiž nemluví o zrušení definice tradičního manželství ale přímo o zrušení tradičního manželství jako takového "Touto definicí manželství se nutně ruší manželství, jak jsme ho dosud

znali a jak ho znali naši předkové po celá staletí před námi."

Pokud trvání na odpovědi na otázku považujete za úpornost, tak v tomto smyslu jsem úporný a rád bych se dané odpovědi dočkal. Nejlépe od autora článku, nebo i od vás, pokud to vidíte stejně jako autor.

J. Jurax 10.12.2018 11:53

Souhlas.

Homosexuálové se jeví jak jezinky a mistři salámové taktiky. A naši volení zastupiči se jeví jako bloudi, že jim na to skáčou.

M. Koutný 10.12.2018 11:33

Re: Několik dotazů na autora.

tak trochu jinak, ale taky o jídle. když si v hospodě objednám bramborák, předpokládám, že dostanu pokrm z brambor, mouky, česneku a majoránky. Nikomu neberu jeho chutě, ať si třeba dělá podobné jídlo z cukety nebo ho ochucuje kečupem. Ale jestliže vydám zákon, že bramborák je jídlo z jakékoli nastrouhané zeleniny a ochucený čímkoliv, a já dostanu v hospodě bez varování něco takového a budu to muset zaplatit (nedajbože sníst), zničí se tím tradice voňavých a chutných bramboráků.

R. Langer 10.12.2018 11:32

Re: Několik dotazů na autora.

Přesně.