1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Lesk a bída homosexualismu

Sledování pornografického kanálu Man X, travesti show se sexy průvodcem, gay rychlo seznamka, kožená zóna, slibující "úchyláky" a fetišisty, mega pánský striptýz, "rozjetá party, která polibkem na rty nekončí", a abychom byli politicky "in", tak i Romské teplo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 14.8.2012 8:22

bigotní Semín

opravdu mě dokáže pobavit, jak je bigotní Semín rozčilenej z průvodu 4-procentní buzerantské menšiny. Já jsem před 2 roky náhodou byl zrovna na procházce v centru Prahy, když ten průvod procházel přes Příkopy. V podstatě to byl karneval. Nikdo nebyl nahej, nikdo neprováděl "veřejné pohoršení". Prostě tam jen procházela banda pomalovanejch chlapů společně s ženskými vypadajícími jako chlapi.

Proč Semína nepohoršují katolíci na svých poutích, kdy se plouží za církevním hodnostářem oblečeným v buzerantské sutaně, a nesou velký kříž se sochou mrtvoly přibité na kříž. Je to stejně ujeté a úchylné, jako pražský průvod buzerantů.

V. Vašek 14.8.2012 8:23

Re: bigotní Semín

Mně naopak ani jedno nepřijde úchylné. Ale Semín je kvintesence perverze.

M. Procházka 14.8.2012 9:38

Re: bigotní Semín

Pane Šejna,váš příspěvek svědčí o vaší vnitřní perverzitě,ubohosti a duševní bídě.Nejsem katolik ani cokoli podobného,ale pohoršuje mě stupidnost některých primitivů,kteří se chovají takovým zavržení hodném způsobem.

M. Šejna 14.8.2012 10:46

hulváte Procházko

a co kdybyste místo pohoršení napsal, v čem konkrétně jsem perverzní, ubohý, duševně bídný, stupidní a perverzní. Zatím jste nenapsal žádný  konkrétní protiargument. Jen mi nadáváte do stupidních primitivů.

J. Ryba 14.8.2012 11:14

Re: bigotní Semín

už v oslovení se projevujete jako primitiv....naučte se pády a pak přijďte diskutovat

J. Jurax 14.8.2012 18:10

Re: bigotní Semín

No, ač jsem neznaboh, bezvěrec a ateista, přece jen mi přijde srovnání průvodu jak pravíte buzerantů s katolickou poutí  dost přes čáru.

P. Urban 14.8.2012 7:47

Homosexualismus je mimořádně úspěšný

V Československu 70 let byli homosexuálové mimo medicínu prakticky tabu. Přesto se už tehdy v Praze rozvádělo každé třetí manželství.

Ve stejné době komunisté tvrdě potírali imperialistickou propagandu i její domácí klony v přesvědčení (aspoň navenek deklarovaném), že když ji potřou, lidé budou více věřit v komunismus.

J. Tínek 14.8.2012 8:43

Re: Homosexualismus je mimořádně úspěšný

Proč sem taháte politiku ?

V. Běhal 14.8.2012 7:19

Fakta o homosexuálech

Homosexuálům vděčíme za rozšíření AIDS a dnes šíří další pohlavní chorobu. 80 % pedofilů jsou homosexuálové. V knize D. Hamer a P. Copelland: Geny a osobnost, na kterou se homosexuálové odvolévají, autoři píší: lesbická nebo heterosexuální sexuální orientace u žen není dědičná, ale  "přenášená kulturně". (str. 154)..Opravdu mají být homosexuálové na co hrdí.

Z. Kulhánková 14.8.2012 7:25

Re: Fakta o homosexuálech

Tady je studie Mayo Clinic, podle které je mezi homosexuály zhruba 10x více pedofilů než mezi heterosexuály

http://focus.psychiatryonline.org/article.aspx?articleid=53036

V. Vašek 14.8.2012 8:04

Re: Fakta o homosexuálech

Přesto, že autoři vyvozují úplně jiné závěry, ukazujete, jak se dá perfektně překroutit výsledek studie. Nebo že by slabá znalost angličtiny?

Z. Kulhánková 14.8.2012 8:10

Re: Fakta o homosexuálech

A jaké závěry podle vás vyvozují?

Jinak gratuluju, že jste to prostudoval tak rychle.

V. Vašek 14.8.2012 8:17

Re: Fakta o homosexuálech

Tyto závěry: The percentage of homosexual pedophiles ranges from 9% to 40%, which is approximately 4 to 20 times higher than the rate of adult men attracted to other adult men (using a prevalence rate of adult homosexuality of 2%—4%). This finding does not imply that homosexuals are more likely to molest children, just that a larger percentage of pedophiles are homosexual or bisexual in orientation to children. A nestudoval jsem to celé, stačily přece pasáže o homosexuálech.

Z. Kulhánková 14.8.2012 8:23

Re: Fakta o homosexuálech

Tak ještě jednou a pomalu:

Různé studie zjistily, že výskyt pedofilie u homosexuálů je vyšší než u heterosexuálů. Kolikrát přesně, v tom se výsledky studií liší, nejméně je to 4x, nejvíc 20x.

Není tedy od věci shrnout, že výskyt pedofilie u homosexuálů je přibližně 10x vyšší než u heterosexuálů.

V. Vašek 14.8.2012 8:27

Re: Fakta o homosexuálech

Prdlajz. Mezi pedofily je méně homosexuálních než heterosexuálních. Homosexuálních je ve skupině pedofilů procentuálně 10× vyšší než homosexuálů v celé populaci. Dejte si to aspoň do nějakého googlího překladače, jinak se v diskuzi nehnem ;)

Z. Kulhánková 14.8.2012 8:43

Re: Fakta o homosexuálech

Jestliže jsou v celkové populaci 4 % homosexuálů a v populaci pedofilů je jejich procento 10x vyšší (tedy v populaci pedofilů je 40 % homosexuálů), znamená to, že podíl pedofilů mezi homosexuály je zhruba 10x vyšší než mezi heterosexuály - moje počáteční tvrzení, proti kterému tak vehementně prskáte.

Máte pravdu, že absolutní počet pedofilních homosexuálů je nižší než absolutní počet pedofilních heterosexuálů.

Současně ale platí, že u homosexuála je 10x vyšší pravděpodobnost, že je pedofil, než u heterosexuála.

V. Vašek 14.8.2012 8:55

Re: Fakta o homosexuálech

No, a to je právě ta demagogie. Zaměňujete příčinu a následek.

Z. Kulhánková 14.8.2012 9:03

Re: Fakta o homosexuálech

Jakou příčinu? Jaký následek?

P. Boublíková 14.8.2012 6:53

Jako člověk s přírodovědným vzděláním

vidím homosexuály podobně jako siamská dvojčata nebo osoby s IQ (abych neurazila) 160. Není to nemoc, je to odchylka (deviace) od normy (deviace = odchylka, termín úchylka od normy neexistuje - tolik jen ještě k loňským terminologickým sporům), abnormalita, hříčka přírody (nikoliv "proti přírodě", jak se někdy mylně označují).

Tyto osoby účastnící se průvodu trpí navíc ještě exhibicionismem, a účelem celého festivalu je nejpravděpodobněji ze všeho užít si při některé akci pěkný homosexuální grupáč. Co se týče adopcí dětí homosexuály, je Prague Pride medvědí služba a lidí ochotných kývnout na adopce opuštěných dětí do homorodin pravděpodobně spíše ubude.

Tláskání o normální rodině je však v souvislosti s homosexuály úplně mimo v situaci, kdy v zemi existují statisíce samoživitelek s dětmi. Tedy dětí, které mají doma jen maminku. Pak jsou v ústavech děti, které heterorodiny k adopci nechtějí, a tyto děti nemají nikoho. Mít dvě maminky mi ve srovnání s předchozím nepřipadá nijak tragické. To by ovšem homosexuální šašci nesměli dělat ostudu slušným homosexuálům.

Z. Kulhánková 14.8.2012 7:20

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Nesouhlasím. Děti vyrůstající bez otce samozřejmě mají spoustu problémů, o tom je hafo studií. Nicméně vědí, že nějakého tatínka někde měly a mají, případně za maminkou dochází nějaký strejda. Tudíž děti od malička vědí, že normální pár je muž a žena.

Děti vychovávané homosexuály mají všechny problémy těch, které vyrůstají bez jednoho rodiče (snížená schopnost vytvářet si vztahy k chybějícímu pohlaví atd.). Navíc mají v pubertě potíže se svou sexuální identitou, protože když je přitahuje opačné pohlaví, připadají si nenormální.

Na zdravé děti volné k adopci čekají prověřené páry velice dlouho, protože takových dětí moc není. V dětských domovech zůstávají většinou děti, které nejsou volné (rodiče o ně projevují jakýs takýs zájem) nebo jsou nějak postižené.

Opravdu si myslíte, že kdyby se homosexuálům povolily adopce, budou si brát jenom ty děti, které nikdo jiný nechce? Jak je znám, budou se drát před ostatní a kňouravým hlasem ječet o diskriminaci.

P. Boublíková 14.8.2012 8:03

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Odkud máte informace o dětech vychovávaných homosexuály? V ČR je takových homorodin velmi málo, např. rozvedené matky s dítětem, které začaly žít s přítelkyní - pochybuju, že by problémy dětí z takových rodin mapovala u nás nějaká studie. A v zahraničí?

Každé dítě, jakmile rozum bere, pochopí, že někde nějakého otce má, i když vyrůstá jen se ženami (např. matka a tetička), toho bych se nebála. Podle mého názoru jde jen o nezvyk - stejně tak exotické (a zavrženíhodné) byly kdysi svobodné matky, teď je pohled na ně jiný (což má hlavně ekonomické příčiny), i když je jasné, že ani svobodná matka není ideál (možná pro feministky).

Kromě toho - podle mého názoru má morální právo brojit proti adopcím dětí do homorodin jen ten,, kdo se sám nějakého opuštěného dítěte ujal nebo chce ujmout, ostatní ustaraní jen strkají nos do něčeho, co se jich vůbec netýká. Jejich vlastní děti jim homouši brát nebudou.

V. Vašek 14.8.2012 8:06

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Hezká argumentace. Souhlasím.

Z. Kulhánková 14.8.2012 8:15

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Ty informace mám z USA a z Nizozemského království, kde se toto praktikuje už drahně let.

Lesbické páry, které dítě adoptují, je obvykle mají k tomu, aby o svém otci mluvilo jako o "dárci spermatu". Ve vzácných případech, kdy se dítě s otcem smí stýkat, mu obvykle říká "strýčku" nebo jinak podobně, nikdy "tatínku".

Vlastní děti rodinám Gaystapo opravdu zatím neodebírá, zatím se dětem jenom ve školách vtlopuká do hlavy, že mít dvě maminky nebo dva tatínky je úplně stejně dobré jako mít normální rodinu.

P. Boublíková 14.8.2012 8:43

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Jste si jista, že "dárce spermatu" není v tomto případě opravdu dárce spermatu, že se do homorodiny nenarodilo dítě pomocí umělé inseminace nebo IVF? Že jde skutečně o adoptované dítě, které nemá v homorodině ani vlastní matku? Já tedy vůbec ne. Zvláště, když píšete o vzácných případech, kdy se dítě smí s otcem stýkat. Máte v tom dokonalý hokej, vážená :-)

A co se týká vtloukání dětem do hlavy, je to myslím docela dobrá věc - aby se ostatní děti těm z homorodin neposmívaly, opět analogie se svobodnými matkami, tam byla také nutná určitá osvěta...

No nic, rozum občas pláče na obou stranách, jedni běhají zahalení pouze do péřového boa po ulicích, druzí melou cosi o krizi rodiny, kterou zavinili homouši.

Mmch ani heterorodina není absolutní hodnota - viz otec násilník, alkoholik.. takových případů je.

Z. Kulhánková 14.8.2012 8:49

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Děvenko, rodina je jenom jedna: otec, matka a děti. Dvě ženy ani dva muži rodinu nevytvoří, ani kdyby se uš...y. Pojem "homorodina" je tedy nesmysl a pojem "heterorodina" je redundantní.

O těchto problémech jsem tady už psala dřív

http://neviditelnypes.lidovky.cz/pravo-mama-a-mama-maji-mimi-09x-/p_spolecnost.asp?c=A120321_221113_p_spolecnost_wag

http://neviditelnypes.lidovky.cz/kanada-maler-se-svatbami-homosexualu-dsi-/p_zahranici.asp?c=A120116_215131_p_zahranici_wag

P. Boublíková 14.8.2012 9:06

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

To je váš názor, na který máte právo - ale s těmi adopcemi tam, kde se mluví o dárci spermatu, jste se totálně sekla. Tudíž do problematiky nevidíte tak, jak se nám snažíte nakukat.

P. Boublíková 14.8.2012 9:09

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Kromě toho, v diskusi k prvnímu článku jsem s vámi také polemizovala, ale to jen na okraj.

Z. Kulhánková 14.8.2012 9:23

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

A podle vás dárce spermatu snad není otec? Nahoře píšete, že máte vzdělání v přírodních vědách. To jste asi zrovna měla spalničky.

P. Boublíková 14.8.2012 9:44

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Já rozporuju především adopci tam, kde se mluví o dárci spermatu.

Psala jsem o adopcích opuštěných dětí a vy do toho zamotáte jakousi studii dětí z homorodin (to je jen můj termín pro stručnost, nikam ho neprosazuju takže se nemusíte vášnit ohledně definice rodiny), o kterých nakonec vyjde najevo, že si je jedna se leseb nějakým způsobem pořídila jako vlastní. Jestli to bylo dárcovství spermatu nebo se s tím chlapem vyspala nám může být úplně jedno, do toho nemá co kdo strkat rypák už vůbec, což vy s chutí činíte.

Po dětech z ústavu je vám prd - nejsou vaše a jestliže si je nechcete přisvojit, a po vlastních dětech lesbiček je vám veleprd. Starejte se o svý a všem se jedině uleví...

J. Kombercová 14.8.2012 12:32

Re: Jako člověk s přírodovědným vzděláním

Tak tohle je úplně jiná diskuze (vaše komentáře) než pod úvodníky, paní Boublíková. Máte u mne palec nahoru... jen že někdy, pod tlakem oponentů, jedna just řekne něco, co až tak vážně nemyslí. :) Dík.