8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Klid na práci ve škole (a legraci k tomu)

Když se někteří naši žáci ve středu 14. 3. 2018 rozhodli, že se chtějí přidat ke čtvrteční stávce, tedy akci VyjdiVen, nezbylo mi než zpozornět. A nyní, ačkoli je tato záležitost již nepochybně stará jako sám pleistocén a např. na hlavní stránce Seznamu frčí spousta dalších parádně čerstvých Novinek, neodpustím si tenhle komentář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lenc 19.3.2018 10:14

Re: To je zase výblitků v diskuzi!

A tím jste chtěl říct co?

J. Schwarz 19.3.2018 12:05

Re: To je zase výblitků v diskuzi!

Pán chtěl naznačit, že státy by měli řídit nejlépe patnáctiletí, neb právě oni v tom budou nejdéle žít. Co nějakej čtyřicetiletej stařík, přece si od něho nenechají zkazit budoucnost!

M. Klas 19.3.2018 10:56

Re: To je zase výblitků v diskuzi!

Souhlasím, ti, co studentům nadávají a podsouvají nějaké "zmatení" si vůbec neuvědomují, že už to nejsou děti, ale studenti. Všichni, kteří ještě dnes nemají volební právo, je pro příští volby už budou mít. A jistě také budou volit podle toho, jak se o nich naši politici dnes vyjadřovali.

P. Aron 19.3.2018 12:32

Re: To je zase výblitků v diskuzi!

Ano podobné fráze o budoucnosti s mládeží říkali s oblibou také komunisté. Mysleli ovšem jen pokrokovou mládež. I dnes je to podobné. Jakoby jiní mladí s jinými názory neexistovali. A pokud ano budou ukřičeni. Nezlobte se, ale to co se děje připomíná právě praktiky levice a komunistů.

P. Vaňura 19.3.2018 10:07

Moje matka, žijící za WW2 v Brně si pamatuje, že daleko

nejfanatičtější stoupenci Hitlera byli 15-16 letí příslušníci Hitlerjugend...

Např. mlátili na ulici lidi, kteří nepozdravili jejich prapor.

J. Lepka 19.3.2018 10:12

Re: Moje matka, žijící za WW2 v Brně si pamatuje, že daleko

Jak případná analogie s tzv.Pohotovostním plukem VB, že?

I. Mertl 19.3.2018 10:13

Re: Moje matka, žijící za WW2 v Brně si pamatuje, že daleko

To je doopravdy k věci.

P. Vaňura 19.3.2018 12:24

Je to o tom, že mladí se dají nejsnáze zneužít, neboť

mají nejméně zkušeností. Další příklad představují "Soudruzi děti" za Pol Pota v Kambodži.

M. Klas 19.3.2018 10:58

Re: Moje matka, žijící za WW2 v Brně si pamatuje, že daleko

A co jste tím hodlal vyjádřit? Přidáte i vzpomínku na Pavlíka Morozova?

P. Vaňura 19.3.2018 13:05

Jako příklad mladého fanatika se ten Morozov docela hodí!

J. Plíva 19.3.2018 9:56

I studenti mohou být zmanipulovaní

Svého času, za hilsneriády, vyšli studenti ze škol do ulic, přímo do ulice, kde bydlel TGM,s nenávistnými projevy za to, že se TGM zastal nevinného člověka.

I. Mertl 19.3.2018 10:15

Re: I studenti mohou být zmanipulovaní

Ano, a husitský dorost znásilňoval jeptišky, že?

P. Han 19.3.2018 10:46

Re: I studenti mohou být zmanipulovaní

I to je možné. Odkud ty znalosti čerpáte?

R. Langer 19.3.2018 18:24

Re: I studenti mohou být zmanipulovaní

No, vypálili přes 160 klášterů, možná při tom i na nějaké to znásilňování došlo. :-P

Jak si představujete husitský dorost?

P. Vaňura 19.3.2018 9:49

Pokud ale organizuje akci VEDENÍ ŠKOLY, což více méně

přiznáváte, pak je to přinejmenším na ODVOLÁNÍ ŘEDITELE!

Jinak, mám zkušenosti, že třeba žáci 8 třídy nevědí, kdo to byli Hitler nebo Stalin (či třeba Julius Caesar), což je též na odvolání příslušných pedagogů.

A ještě zkušenosti jednoho normálního ředitele. On říká, že UKRAJINCI, hlásící se na střední školy u nás mají mnohem lepší znalosti technických předmětů, než absolventi našich základek. Kromě toho soudí, že JEDINÉ, co bylo třeba na školách změnit po r. 1989 byla výuka DĚJEPISU a OBČANSKÉ VÝCHOVY. Vše ostatní bylo na úrovni!

V. Student 19.3.2018 9:42

Já vám rozumím.

Ale mladí, co jsem viděl na netu záběry, mimo jiné protestovali proti rozdělování společnosti. Vzhledem k tomu, že Zemana volila většina voličů (pracovní název pro ty, kteří k volbám přišli, ostatní jsou voliči pouze de iure, nikoli de facto), pak společnost rozdělují ti, kteří proti němu protestují.

Víte, jestliže se většina demokraticky na něčem usnese, pak by to menšina měla demokraticky respektovat. A nebo přestat mlít o tom, že jí jde o demokracii...

P. Lenc 19.3.2018 9:32

Paní autorko,

když hodně, ale opravdu hodně přimhouřím oko, tak středoškoláci možná třetího-čtvrtého ročníku vědí něco o politice.A to jim asi hodně fandím.Ale o zneužití dvanáctiletých dětí jste asi neslyšel.To, čemu se říká "kavárna" se neštítí va svém "boji" opravdu zneužít jakýkoliv prostředek, včetně dětí.A nedělejme si iluze o nějaké "uvědomělosti" protestujících studentů a učňů, včetně těch dvanáctiletých.Odpadla nějaká ta hodina, hurá.A to píši já, který Zemana opravdu nemusí a o fízlu a superzloději Babišovi ani nemluvě.A zmínka o Štěpánovi a roku 89 je opravdu za hranou.

J. Lepka 19.3.2018 10:22

Re: Paní autorko,

Skutečně myslíte, že studenti střední školy, tedy mladí cca 16-20 let nepoznají zášť, lež a hloupost ve vyjádření současných politiků ??? To abyste inicioval změnu plnoletosti a nabytí volebního práva na 21, ale spíš na 24 let, ano i to už tu bylo.

Komentovat proslulý Štěpánův blábol, že je za hranou? Zvlášť pak zapomínat, že tato situace se tamté podobá jako vejce vejci.

M. Moravcová 19.3.2018 14:19

Re: Paní autorko,

většina těch studentů politiku vůbec nesleduje. Maximálně si před hodinou občanské nauky přečtou titulky novin

P. Han 19.3.2018 10:40

Re: Paní autorko,

Fandíte těm středoškolákům dost málo. Možná byste se divil, kolik toho o politice a nejen o ní vědí. A to nemluvím jen o tom lehce pomateném "aktivistovi" Jakubu Čechovi. Já jsem byl v prváku jedním z organizátorů studentské stávky na našem gymplu v lednu 1969 a měl jsem to celkem slušně srovnané. A zdaleka jsem nebyl sám. Ve 12 letech bych asi moc nevěděl, to máte pravdu. Ale v 15-16 letech? Stačí mít zájem, informace seženete a názor si uděláte. Obzvlášť pokud máte zázemí v rodině.

M. Klas 19.3.2018 11:01

Re: Paní autorko,

Zemanovo vyjádření je jako přes kopírák stejné jako to Štěpánovo. V žádném případě to není za hranou.

J. Václavíková 19.3.2018 9:27

Zeman a zemanoid má ve zvyku odklonit od reality

kouřovou clonou. Od lží na Barrandově diletantskou ,,analýzou" a jejími závěry, od zlodějů a podvodníků Babiše a Nejedlého poukazem na neobviněného Bakalu, od ruských lumpáren aspoň na uprchlíky.

A ejhle, stejný rukopis. Od nepříjemné skutečnosti, že studenti demonstrují proti Zemanovým nechutnostem (a nikoliv na podporu prezidenta a jeho názorů) je tu snaha podsunout, že nevědí nic o 15. březnu.

Elementary, my dear Watson!

Ś. Svobodová 19.3.2018 9:11

Někde tak, jinde jinak

Fajn, že v této Plzeňské škole je učitelka, která vede své žáky k politické uvědomělosti. Odvádí svou práci asi skvěle, zvlášť pokud jsou učitelé z jiných tříd té samé školy předvědčeni, že jejich žáci se chtěli ulít. Ale ne, teď vážně...Spontánní projev není nic proti ničemu. Bohužel dost žáků dostalo povel zúčastnit se povinně. Např. Střední škola pro administrativu EU. Dcera kamaráda měla značné problémy a byl na ní vyvíjen nátlak ze stran vyučujícího, protože se odmítla zúčastnit.

P. Harabaska 19.3.2018 8:58

Dívčina vylezla na kontejnér a přečetla provolání.

Ptala se na možnost působení bývalých členů NSDAP v současném německém establišmentu, jaké výročí s sebou nese kalendářní datum 15. března nevěděla. Co chtít od současné školy?

M. Klas 19.3.2018 11:07

Re: Dívčina vylezla na kontejnér a přečetla provolání.

Vy jste se jí na 15. března ptal? Že by neznala březnové idy, fuj!

P. Harabaska 19.3.2018 16:15

Re: Dívčina vylezla na kontejnér a přečetla provolání.

Neptal jsem nikoho na idy ani žádného Ida.

Š. Hašek 19.3.2018 8:45

Soudružka učitelka Vroblová

se bojí zveřejnit svoje foto.

Ale ta ruka, svírající (pochodeň/prapor budoucna) mně stačí. Zkr.

Co asi řekla/vysvětlila studentům, co se rozhodli v daný čas zůstat v učebně???

P. Han 19.3.2018 10:44

Re: Soudružka učitelka Vroblová

Předpokládám, že jim řekla, že každý má právo projevit svůj názor. Pokud je to dobrá učitelka.

M. Klas 19.3.2018 11:08

Re: Soudružka učitelka Vroblová

A kde je Vaše fotografie? Snad se nebojíte?

V. Braun 19.3.2018 11:18

Re: Soudružka učitelka Vroblová

Na té ikoně, to je mrkev nebo vaše foto?