23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nup 21.2.2007 17:38

No když je taková husa, jako autorka článku, pro radar a rakety,

tak inteligentním lidem nezbývá než být proti...

gábina 21.2.2007 17:37

pisatelce článku

Vážená Gabrielo Clemensová, mně by zajímalo, jak jste se vy ke studiu filozofické fakulty dostala, když se nyní prezentujete jako zarytá antikomunistka a navíc práskačka. Na tak prestižní školu -v té době -být přijat znamenalo mít velmi angažované rodiče a sám, jako minimálně svazák přiložit ruku k dílu. Takže se tím, co píšete zbytečně neshazujte a držte ústa a krok. Jsem o generaci starší než vy, takže vím, o čem hovořím.

demokrat 21.2.2007 17:37

Re: Re: A teď babo raď..

Já jen chci poukázat na absurdnost argumentace ve prospěch základny, které tady předvádí autorka.

Petr 21.2.2007 17:34

fůj

Autorka článku je nebezpečná osoba. Její projev je projev typického bolševika.

Jenom takovou slepici napadné takhle trapně napadat jinej názor

Křupan 21.2.2007 17:29

Re: A teď babo raď..

Vy už nevíte ja zamaskovat vaše sockomoušství, viďte? Tak brečíte nad tím, jací jsou Ševčík s Tlustým "bolševici". Rozdodně jsou menší bolševici, než vy a Zaorálek. Jinak byste tak nenaříkal.

dragon 21.2.2007 17:28

Re: Re: Re: nemám slov

hele, blbost opragdu kvete ...

hafan 21.2.2007 17:24

Re: No, milá autorko, ony na té škole byly katedry dvě:

zdá se, že jste se s. Zaorálkem spolužáci a tedy opravdu študovaní, že vy milujete jen KSČm a ne v době konání sjezdu.

demokrat 21.2.2007 17:21

A teď babo raď..

student marxismu-leninismu Zaorálek nesouhlasí se základnou USA na našem území a učitel marxismu-leninismu Ševčík toho času ředitel ĆSA dosazený komunistou z ODS Tlustým je určitě jako správný "pravičák" pro základnu. No není to absurdní ? Názor kterého marx-leninisty je ten správný ? To je ve hvězdách a může to rozlousknout jen nějaká senzibilka.

Martin Kovář 21.2.2007 17:16

Je fakt, že jsem na vlastní uši kdysi slyšel Zaorálka po jeho návratu ze Severní Koreje prohlásit, že severokorejský režim jistě žádné pokusné jaderné výbuchy neprovede.

Spletl se ... Jak takovému politikovi mám věřit jeho v argumentaci proti antiraketám a obrannému radiolokátoru ?

Malé zopakování:

Seismologické údaje naznačují, že severokorejský atomový výbuch byl velmi malý, okolo jedné kilotuny, tzn. že odpovídal výbuchu tisíce tun klasické trhaviny TNT. Pro srovnání hirošimská bomba explodovala silou 12,5 kilotuny. Jaderné pumy, které testovaly Indie a Pákistán v posledních letech se pohybovaly v desítkách kilotun. Pomocí jaderného štěpení lze teoreticky dosáhnout výbuchu o síle 500 kt, pro silnější explozi potřebujeme již bombu vodíkovou, založenou na jaderné syntéze. Vůbec největší jaderný výbuch o síle 50.000 kt provedl Sovětský svaz v roce 1961 (tzv. Car Bomba). Nevelká síla severokorejské exploze může znamenat dvě věci.

Buď jde o neúspěšný test, kdy zařízení nefunguje tak, jak by mělo, nebo prostře testují malou pumu pro teroristické účely. Pokud jde o neúspěšný test, jde skutečně o velký neúspěch a může to vysvětlovat momentální severokorejský slib ve věci zastavení (už cca čtvrtý) jaderného programu. Pokud jde o test malé pumy pro teroristické účely pak se mi ježí už dnes vlasy hrůzou co všechno můžeme od této militaristické diktatury očekávat.

Pro úplnost dodávám, že dle ruského ministra obrany byl provedený výbuch podstatně silnější přibližně 15 kt. Jak už tak v Rusku bývá zvykem, neuvedl, dle čeho tak soudí.

Mard 21.2.2007 17:13

Re: Re: Re: Příspěvek se mi líbí, je včasný, adresný, inteligentní

Pane, vy mi asi nerozumíte. Já neříkám, že se neučil marxák na VŠ, já jen píšu že je rozdíl mezi marxákem jako jedním z předmětů (což měl exkomunista Tlustý) a marxákem jako studijním oborem (kde měl spoustu předmětů od dějin dělnické třídy, teorie proletariátu, materialistické dialektiky, politické ekonomie, dějiny KSČ, dějiny Komunistické strany Sovětského svazu, až po ten slavný marxismus-leninismus). To nemohl normální člověk studovat, to co Zaorálek.

KOLEKTIV PRACUJÍCÍCH 21.2.2007 17:09

Re: Bravo, bravo

Jasně.Kolchozy - náš vzor! A tímto nahlašuji dědu kulaka .

fugas 21.2.2007 17:07

Re: je ubožáci......

koukám taky inteligent , že?

KOLEKTIV PRACUJÍCÍCH 21.2.2007 17:06

Re: Re: 100% souhlas

A kdo nesouhlasí - je proti nám! Ale s tím si už s.Berija poradí.

MFK 21.2.2007 17:03

Bravo, bravo

V karetní hře Mariáš je pravidlo: nevíš-li jak, tak si trumfni. Paní autorka to udělala a výsledek je prohra:-(. Vzpomeňme si na dobu minulou, kdy zemědělský ekonom vysvětloval, že zemědělská družstva těží z velikosti a jenom velkovýroba zajistí konkurenceschopnost našeho zemědělství. Pan Mašek z ODA tento výrok označil za komunistickou minulost. Dnes zemědělci - kalounáři přežívají pouze díky dotacím, které platíme všichni. 

Poučme se z minulosti, ale dívejme se na věci optikou dneška a budoucnosti. Hysterie je  stav mysli flustrovaných lidí, kteří na to nemají. :-)

BERIJA 21.2.2007 17:02

Re: 100% souhlas

Já také souhlasím.

fugas 21.2.2007 17:01

Re: Ať už dají amíci pokoj!!!

:-DKomouš nejsi ,ale vůl , určitě!

Josef Stojan 21.2.2007 17:00

Re: Ať už dají amíci pokoj!!!

komoš nejsi soudě podle Tvého příspěvku musím bohužel konstatovat,že komunisti byli hytřejší než si ty.Hezké odpoledne.

PROKOP BUBEN 21.2.2007 16:58

Re: NE Zaorálkovi, ANO záklaně !!!

 Úderné - výstižné- bolševické.....!!

Student Šmíd 21.2.2007 16:58

Re: OBNOVTE VARŠAVSKOU SMLOUVU

Říkám jednoznačně - obnovit.

Josef Stojan 21.2.2007 16:58

100% souhlas

dávám za jedna a mrzí mě,že nemám možnost dát i pusu.J.Stojan

PROKOP BUBEN 21.2.2007 16:56

Re: Re: Jasne!

 I já si dovoluji být pro radar, ovšem proč upírat socialistům právo na myšlenku, která nakonec korenspoduje i s mnohými významnými zahraničními názory, nehledě na to, že naši PODIVNĚ ZELENÍ, mají taky obdobný názor....Nejhorší je, že se tento problém opět stává předmětem předvolební propagandy, které se nezbavíme, pokud se asi nenaučíme principům přímé demokracie, které by v takových to situacích, mohly po kvalifikované diskuzi ROZHODOVAT......

červoněnko 21.2.2007 16:53

OBNOVTE VARŠAVSKOU SMLOUVU

  Ta je nejlepčí pojistkou pro českou bezpečnost.

Láďa štaidl 21.2.2007 16:42

HLAVNĚ KLID NA PRÁCI!!!

a to nám americký radar narušuje!

Gaston 21.2.2007 16:42

Re: Ať už dají amíci pokoj - naprostý souhlas!!

Che 21.2.2007 16:34

Ami go home

....a nikdy jinak!

AKIBUA 21.2.2007 16:33

Re: Re: Re: Re: S ohledem na průměrný věk členů vlády a parlamentu studovali marxismus povinně skoro všichni .

Ano státnice z M-L byly zavedeny v osmdesátých letech. Byl jsem spolužákem pana Topolánka a např. také Kasala. I oni dělali tyto státnice, takže nechápu proč jenom pan Zaorálek má být prohlášen za..... Na dnešní MU jsem se nedostal, ta byla pro vybranější a perspektivnější mládež. Dnes mám tu výhodu, že mohu něco vědět o technických možnostech při rozmisťování antiraket, což pro filozofy může být obtížnější. Autorce článku dávám za pravdu zmínku o vítání Kaddáfího, protože to na Lenince pamatujeme všichni. Jenom bych chtěl připomenout, že když pan doktor Benda pozval na večeři generála Augusto pinocheta, měl jsem pocit, že se svět nezměnil, jenom se změnila polarita znamének. Jsem rád, že diskuze už není o tom, že antirakety jsou proti teroristům a darebáckým státům. Prostě už je to jasnější, bude proti Rusům. Já se však budu svými postoji zasazovat o to, aby pracně vypocené smlouvy udržující rovnováhu nebyly vypovídány z žádné strany a dávat přednost budu dalším smlouvám snižujícím napětí. To co podporuje NP je opak těchto tendencí. Pro tyto názory nemusím být ani komunista ani imbecil ani Rusofil, ale snad jenom člověk. Dávat přednost dobrým vztahům v obchodě s Ruskem, které je perspektivním trhem nemusí být v dlouhodobé perspektivě debilita.

Petr 2 21.2.2007 16:33

Ať už dají amíci pokoj!!!

takový blábol jsem už dlouho nečetl.myslím,že by raději autorka měla jít na procházku.Já také tady nechci radar a jasně říkám,že Rusáci a Američani tady nemají co dělat.Jenom nechápu proč amíci pořád provokujou Rusáky.Kdyby jim rusáci na Kubě a nebo v Mexiku dělali totéž,tak se zblázní.copak už se nemůžou dohodnout?doufám,že mi zase nějaký blb napíše ,že jsem komouš.

Haile Mariam 21.2.2007 16:28

NO PASSARAN!!

A plány imperialistů zhatí,naší  zaorálci boubelatí ! Cuba si,yankee no!

mrak 21.2.2007 16:27

ja vim kdo je zaoralek, to je ten co si lita helikopterou

ale ze by delal neco uzitecnyho, to urcite ne akorat pucoval ctyri roky zidli predsedy parlamentu

malexx 21.2.2007 16:26

Re: Jasne!

a jenom tak na okraj, jsem pro radar...