5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!

Jak ten čas letí. Poté, co Václav Klaus podal přihlášku Česka do Evropské unie, jsme se na počátku nového tisíciletí na vstup do EU většinou těšili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kostelanský 7.6.2014 17:06

Re: "Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

Pani Baldová, mám dojem, že ste nakazená vysoko nákazlivou chorobou, ktorú som pracovne nazval EUstupídia. Prejavuje sa napr. vlezdobruselizmom, nenávisťou voči všetkému "protieurópskemu", ale jej hlavným príznakom je strata zdravého rozumu.

Či sa to dá liečiť, bohužiaľ neviem... :-)

J. Kostelanský 7.6.2014 17:00

Kritika Putina musí byť vo všetkom

S napätím očakávam, kedy sa kritika Putina objaví aj pri sťažovaní si na nekvalitné potraviny.

Pripomína mi to staré socialistické časy, kedy kritika kapitalizmu musela byť v každom článku - a bolo úplne jedno, o čom ten článok bol. VŽDY sa museli zdôrazniť prednosti socializmu pred zahnívajúcim kapitalizmom...

A to isté je aj v tomto článku. Síce hovorí o EÚ, ale musí skončiť kritikou Putina...

J. Kostelanský 7.6.2014 16:56

Re: Panu Putinovi uz tece do bot

Pani kádrováčka Baldová, do svojho zoznamu ste si zabudli pridať aj mňa, čím sa cítim dosť diskriminovaný... :-)

Z. Baldova 7.6.2014 16:05

Panu Putinovi uz tece do bot

A vsem tem proruskym zde placenym zradcum jako J Kaniokova    + Vyhnalik alias J.Hejna + Servat    uz  Vas nebudou Vasi soudruzi potrebovat uz nedostanete ani korunu za to Vase nesmyslne podporovani ruska a zrazovani nasi CR a i s tim vasim instituten  se muzete zbalit a odjet do ruska, ale jestli Vas tam ale vezmou tam maji takovejch pobudu za penize habadej

J. Kanioková 7.6.2014 14:42

Re: Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!

Pravda o ekonomice: Krize neskončila, Evropa je těsně před zhroucením -- http://jdem.cz/ba8yh4

J. Kanioková 7.6.2014 14:39

Ha ha ha ha ha

Referendum o přistoupení České republiky k Evropské unii proběhlo 13. a 14. června 2003

Voličská účast na hlasování byla 55,21%.

Z toho PRO vstup ... 77,33 procenta hlasů

PRO vstup ve skutečnosti hlasovalo 3,44 mil. občanů ČR = 32,826% občanů

A to se pravdoláskovní eurohujeři mohli samou propagací přetrhnout, a dost lidí jim to věřilo. DNES UŽ JE TO ZCELA JINAK ! A to v celé Evropě !

Z. Baldova 7.6.2014 14:29

Re: Paranoia

U Vas??  to me neprekvapuje..

Z. Baldova 7.6.2014 12:51

Re: Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!

Nikdo to nepocital kolik ,ale bylo a je 75 % naroda..

Z. Baldova 7.6.2014 12:50

Re: "Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

Jasne  J. Hejna Vyhnalik alias Pejcharka

Z. Baldova 7.6.2014 12:49

Re: Úplně mimo

Ani me to neprekvapuje ze mate dva profile  Hejna  = Vyhnalik tak ze ve zkratce Vy me zase pripadate jako ta Pejcharka co nosi ty jitrnice

J. Kanioková 7.6.2014 12:22

Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!

Hmm ... a kolik vás bylo ?

J. Kanioková 7.6.2014 12:02

Ano, EU to dotáhla k "dokonalosti",

její obliba v celé Evropě (mimo Německo, kterému se zatím ekonomicky docela jakž takž daří) klesla už na minimum.

Jistě za to může Klaus..

123 miliónů lidí v chudobě: konec civilizace v Evropě http://jdem.cz/bcbgn9

(čímž netvrdím, že za vše může EU, ale nebýt jí...)

Evrovolby neskončily dobře. Budu se muset opakovat - http://jdem.cz/bbcqj2

J. Kanioková 7.6.2014 11:47

Paranoia

.

Z. Lapil 7.6.2014 9:57

EU invazi nezabrání

Obávám se, že EU má ještě méně divizí, než papež. Ta vojenská síla, na kterou je jakýs takýs spoleh, že kope za nás a neschová se za kulatý stůl při prvním zadupání, se jmenuje NATO.

Z. Lapil 7.6.2014 9:53

Re: Úplně mimo

S panem Šejnohou s oblibou nesouhlasím, nicméně tady má naprostou pravdu.

Dnes je EU jiná, než v době referenda o vstupu, protože Lisabonská smlouva.

Masivní manipulace je dost přesný název toho, co se tu dělo. Důkaz: bez uzardění byly vyčleněny docela slušné paníze na propagaci vstupu, aniž se někdo obtěžoval aspoň předstírat veřejnou debatu. Jára Cimrman: A ještě to drze přiznává.

Dnes EU referendum nepovolí. Ten dojem mám taky, ale pro jistotu podotknu, že je sobota, tedy den nepracovní.

J. Schwarz 7.6.2014 8:32

Re: "Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

Opravdu to "referendum" muselo vypadat jak vypadalo? Bez  řádné nezávislé kontroly? A pokud 80% ukrajinské armády na Krymu přešlo na stranu separatistů, opravdu tam museli být neoznačení vojáci ke kterým se nikdo neznal a byli prohlašováni za "domobranu"? To dost smrdí a skoro to vypadá, že si samotné Rusko nebylo úspěchem "referenda" moc jisté. A ruští vojáci sice byli na Krymu legálně, nicméně pochybuji že součástí dohody byl volný pohyb se zbraněmi a bez vojenského označení. Tož tak, chasníku a bohatýre ruských stepí.

J. Hejna 7.6.2014 8:26

Re: "Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

Jasně Pepek Vyskoč.

J. Hejna 7.6.2014 8:23

Re: Úplně mimo

Mně zase váš příspěvek připomíná myšlenky Pepka Vyskoče. Možná, že se mu i podobáte.

Z. Baldova 7.6.2014 6:54

Re: Úplně mimo

Hodne Vasich prispevku me pripomina  myslenky V.K.  ze by jste byl V.K.?  a vite ze podle te fotecky co mate v profilu se mu podobate?

Z. Baldova 7.6.2014 6:49

Re: "Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

Pane Vyhnalik  zase jako vzdy obrance rusu

Kdyby se takto dokázali na situaci dívat politici EU,jako V.K, tak uz neni zadna EU,ale uz se vsade mluvi rusky a rusti vojaci by byli jak u nas tak v celem svete Dobre je ze se politici z EU ke vztahu k rusum divaji jinak jak ten Vas idol V.K a take dobre ze jeste mame  oporu v USA

P. Dvořák 7.6.2014 6:01

Co to je "národní egoismus" ?

Není to v našem případě desetimilionkrát povýšený osobní egoismus? Slovník cizích slov uvádí: egoismus - zdůrazňování sebe sama, stavění se do popředí. Nemá potom Německo náhodou osobní egoismus osmdesáti milionkrát povýšený?

A jme u toho zasraného multikulti a eurohujerství. Rozpliznout všechny jako hovno rozmázlé na chodníku. Tak dlouho rozplizávat až nikdo ani nepozná, jestli je to psí nebo lidské hovno.

Původně totiž vůbec nebylo těžké rozeznat, po kom je hovno.

J. Šejnoha 7.6.2014 3:13

Re: Úplně mimo

Přesně tak.

ČR podávala přihlýšku do úplně  jiné nstituce, než jakou je EU  dnes.

A před referendem byla  veřejnost jednostranně  manipulována.

Dnes už raději žádné referendum o EU politici nepovolí.

J. Vyhnalík 7.6.2014 1:01

Re: "Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

Důležité je, zda existovala nějaká lepší alternativa k přistoupení. Každopádně s Lisabonskou smlouvou se EU ještě více vzdálilo původnímu směřování.

Pokud jde o Krym, ten Rusko neobsadilo. Ruská armáda tam už byla a to legálně. Ukrajinská armáda přešla z 80 % na ruskou stranu. Podstatné je, Krym je už po téměř 100 let Autonomní republikou a její obyvatelé v referendu rozhodli, že se chtějí připojit k RSFR. To, že se VK dívá na věci realisticky mu slouží jenom ke cti. Kdyby se takto dokázali na situaci dívat politici EU, nejspíš by na Ukrajině, k žádnému krveprolití dojít nemuselo a Ukrajina by mohla zůstat jednotná, byť federalizovaná. Krym by se ovšem nejspíš odtrhl tak jako tak. To je logický důsledek volebního práva a práva na sebeurčení.

J. Vyhnalík 7.6.2014 0:49

Úplně mimo

Nejde o žádné vyzobávání rozinek. Jde o to, že celá stavba EU se zvrhla v masivní nedemokratickou mocenskou manipulaci. A EU místo toho, aby zajistila skutečný rozvoj a spolupráci, se utápí v nesmyslných projektech typu boje s CO2 a ekonomický rozvoj podkopala uspěchaným projektem eura a zejména ideologicky protlačovaným, ale ekonomicky nezdůvodnitelným rozšiřováním eurozóny.

Nakonec i ukrajinskou krizi iniciovala v lepším případě neobratnost, v horším případě ideologická zaslepenost EU a tlak amerických neokonů s jejich Project of the American Century. Představa unipolárního světa a snaha preventivně zlikvidovat potenciální konkurenty nemůže skončit jinak, než katastrofou.

J. Václavíková 7.6.2014 0:43

Naše děti mají i nadále.

.

Z. Baldova 7.6.2014 0:38

Re: "Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

Mate pravdu pochybny spolek a presto   vstup .K. podepsal a Vy jak sleduji diskuze jste jeho opevovatel . Tak stejne se stavite  a to si myslim zcela spravne k ruskemu obsazeni Krymu a presto k obsazeni  exprezident  V.K. souhlasil

M. Prokop 7.6.2014 0:15

"Kdysi jsme měli EU upřímně rádi!"

No, vy možná jo.

Jaký je to za pochybný spolek bylo vidět už v době vstupu.