26.5.2024 | Svátek má Filip


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pozorovatel 8.1.2010 13:15

Re: To současní, kteří jsou nahože, jsou ještě odpudivější

a jak jste se projevil Vy, hrdino.Co jste udělal a dokázal?Preosím jen doložitelné Vaše činy , žádné ř e č i.

diamant12@seznam.cz 9.1.2010 23:49

Re: To současní, kteří jsou nahože, jsou ještě odpudivější

pane Juro, žádná blbost !!!!!!!!  Nepřiposranost Vás nezachrání. Zachránějí Vás pouze peníze, né právo. A normální lidi takové peníze nemají. Je to přeci úmyslné, aby se nemohli bránit a domáhat se svých práv.

VL 8.1.2010 11:26

Re: To současní, kteří jsou nahože, jsou ještě odpudivější

Ovšem dnes už díky bývalým komoušům není nahoře ODS ale ČSSD a KSČM.

čm 8.1.2010 11:47

Re: To současní, kteří jsou nahože, jsou ještě odpudivější

To všechno je jistě pravda stejně jako to, že nám to bude po státním bankrotu houby platný

diaman12@seznam.cz 9.1.2010 23:41

Re: To současní, kteří jsou nahože, jsou ještě odpudivější

Ano, naprostá pravda. Souhlasím.

čm 8.1.2010 9:12

Svazácko - Vekslácko

Na skutečné  výsledky tohoto světově unikátního státního a společenského zřízení  ( ani fašismus, ani komunismus, ani diktatura ani demokracie) račte nahlédnout  na ty hodiny na Lidovkách  jak každou vteřinu narůstá veřejný dluh. Je to fascinující odpočítávání zjevně nevyhnutelného státního krachu. Doporučuji umístit na velkoplošnou obrazovku do poslanecké sněmovny a dále do každé putyky nad výčepní stolici.

Thutmose 8.1.2010 9:30

Re: Svazácko - Vekslácko

Má za takové situace občan právo na odpor vůči takovéímu systému ? Co myslíte a jak by to asi dopadlo ?

čm 8.1.2010 9:41

Re: Svazácko - Vekslácko

Přijde na to, jakej  druh odporu myslíte a co od něj osobně očekáváte.

koukám 8.1.2010 13:18

Re: Svazácko - Vekslácko

Určitě nemyslel volby jako já.

jirka.s. 8.1.2010 14:04

Re: Svazácko - Vekslácko

Ty ani tak nekoukáš, pozorovateli, jako spíš blbě čumíš!!!

diaman12@seznam.cz 8.1.2010 20:51

Re: Svazácko - Vekslácko

Mnozí lidé by asi vzali klacky a vypráskali by takové politiky. Ale asi nemají šanci, je přeci demokracie. Tady se musí udělat změny volbama. Jestli dopadnou pro tuto garnitůru špatně, demokraticky se sfalšují a jedeme zas v této bramboračce dál. Jen jí trochu jinak přichutí, aby  lidé zase chvilku mlaskali.

Astonova Vila 8.1.2010 8:40

jelínek je na klíček

Je úžasné, jak je za politologa považován člověk, který je jen schopný a ochotný vyprdnout x slov o ničem kdykoli a kdekoli.

cb 8.1.2010 9:17

Re: jelínek je na klíček

A neni prave to definice politologa?

historik 8.1.2010 10:10

Re: jelínek je na klíček

Co (kdo) je to politolog? Mimochodem, Jelínek pořádá už několik let semináře pro mladé politology. Nejsme třeba i my tady, diskutující o politice, politologové? Jak se pozná politolog dobrý a špatný?

cb 8.1.2010 10:12

Re: jelínek je na klíček

Politolog je clovek ktery se zivi zvanenim o politice bez toho, ze by byl schopny ji sam delat.

Kája 8.1.2010 11:33

Re: jelínek je na klíček

Zkrátka - politolog (a sociolog) je tvor, kterej zavře hubu a má uklizeno. A že jich je - a všichni se mají dobře.

jirka.s. 8.1.2010 14:07

Re: jelínek je na klíček

Zaplať pánbůh, alespoň jedna dobrá zpráva!

Palivec 8.1.2010 8:35

Skutečnou politiku ODS dělají "kmotři".

Topolánek funguje s jejich požehnáním , které  se lusknutím prstu může změnit v zapuzení. Věřím, že to je pravý důvod Topolánkova současného znechucení.

Kubík 8.1.2010 8:21

Bývalí komunisté a kolaboranti

Na věčné časy

Kubík 8.1.2010 8:20

Bývalí komunisté a kolaboranti

Tak jest

Kubík 8.1.2010 8:19

Bývalí komunisté a kolaboranti

akela 8.1.2010 7:50

proč tomu tak je

zklamala pravice a nechala se skorumpovat majetkem naivní zákon kdo už byl vjakékoliv straně nesmí přejít do jiné kdo je volen za jednu stranu do jakékolif funkce odejde ze strany musí odejít s funkcí ve státě kde se slušnost nenosí by tento zákon alespon trochu pomohl nastolit trošičku morálky kterou politici převlékači nemají

Thutmose 8.1.2010 9:35

Re: proč tomu tak je

Pravice nemohla zklamat, to je její podstatou. V celé slušné Evropě se oficiálně nikdo k pravici nehlásil, to byla nadávka rovná nacistovi, vřdy se toto slovo obcházelo např. konzervativismem . S parvicí si to vypořádala již revoluční Francie po poravě Dantona, následně nastoupila pravicová reakce po 9. thermidoru vedoucí až k diktatuře Napoleona a následně k restauraci předrevolučních poměrů ( návrat Ludvíka XVIII.). O krajní pravici, jako byli fašisté ani nemluvě.

berg 8.1.2010 10:21

Re: proč tomu tak je

nojo, když považujete fašisty za pravici, tak to asi budete stále v zajetí ideologických bludů bývalého režimu

Kubík 8.1.2010 7:36

Bývalí komunisté a kolaboranti

Vládnou nám bývalí komunist a kolaboranti mají obsazena ve vládě všechna rozhodující ministerská křeslá a mají též post evropského komisaře.V televizi se včera debatovalo o rovnání se s minulostí a ředitelem televize je bývalý komunistický propagandista.tak se věci mají pane Jelínku.

jonatan 8.1.2010 7:11

Jelínku,

a kde by se ta nová společnost, masírovaná šedesát let komunisty, vzala?

Pamětník 2 8.1.2010 12:57

Re: Jelínku,

Jonatane a za dalších 20 let se zase budete ptát,kde by se ta nová společnost masírovaná osmdesáti lety komunistů vzala?

pavpek 8.1.2010 7:04

Ano, Jelínku

lid by tě měl za tyhle tupé kecy podložené posbolševickou mentalitou tvého šéfa Pardoubkautopit v kaluži močůvky.Protože utopený a ještě navíc smrdu Jelínek, to by bylo něco.tý

Hlava v dlaních 8.1.2010 6:53

Výzva

Lide - zaraž mu, prosím, tyhle bláboly...

sociolog 8.1.2010 6:13

keci, keci, kecicky

To vse nevede k nicemu, pokd se nestaneme primou demokracii, kde lid dostane do ruky zbran proti jim zvolenym, lec nevernym  reprezentantum, kteri jeho starostem behem ctyr let po zvoleni odmitaji naslouchat, obklopeni duverniky a lobbysty: totiz jak referendum tak i iniciativu. Prvni lze vyhlasit dostatecnou vetsinou v ramci parlamentu, pokud se prijme zakon ci rozhodnuti, jez vyvolava na verejnosti pohyby. Druha zalezitost startuje mimoparlamentne, aby byla predlozena k vselidovemu hlasovani po nashromazdeni urciteho poctu overenych podpisu v dane lhute.

Tak funguje opravdova demokracie, jak ji definuje citovana pasaz NASI ustavy. Timto zpusobem byl ve Svycarsku proti nazoru vsech elit naposledy prosazen zakaz minaretu, nebo treba nekolik let predtim zakon o nepromlcitelnosti zneuzivani deti a mladistvych. Uvadim jen dva priklady, ktere "udrzitelne"  meni hodnotovy zebrik profesnich kromidelniku verejneho mineni, at tito chteji ci ne.

Druhou, opacnou moznost nabizi lichtenstensky model, ktery nedavno zavedl tamnejsi knize, potomek nasi slechty. Parlament jim byl na zaklade uspesneho, jim iniciovaneho   referenda pred nekolika lety omezen ve sve suverenite, 1) referendem, jako predtim  2) primym knizecim vetem, coz bylo novum.

I v tomto pripade, jako u zminenych minaretu,  se ozval pokrik po celem EU o prekroceni hranic konstitucni monarchie. Ovsem zcela zbytecne. Nebot i tady ochranci lidskych prav narazli na nezbochybnitelnou autoritu referendniho rozhodnuti. Knizete lze referendem kdykoliv prehlasovat hlasem lidu, hlasem boziho... 

Takze je na nas, abychom jednou rozhodli; bud pro primou demokracii anebo pro referendarni monarchii. Druha varianta  naleza v nasi zemi excelentni podminky. Lid je vzdelany, internet funguje a obyvatel Hradu poziva tradicne obzvlastni prizen. Jako kral. Toz, proc ho nenahradit kralem opravdovym? Jde jen o to, vysvetlit "lidu", ze se bez krale, navrhuji Schwarzenberga, budeme potacet v dzungli tvorene "kmotry" do nekonecna.