7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Xaver . 7.7.2009 11:54

Samozřejmě, hňupe.

Ale neřeknu ti proč, starej se...;-D

občan 7.7.2009 11:52

Re: Kličko

smrdí to strašně.Jsem nekuřák a za přáteli do hospody chodím rád.Mám velmi dlouhé vlasy a vousy.Po návratu z hospody nelze jinak než šaty svléci v předsíni a do pračky a celý člověk do sprchy a nešetřit šampónem.To je,řekl bych už jistá daň a jistý druh obtěžování druhých,ne ?Co myslíte,kuřáci ?

RomanL 7.7.2009 11:52

Re: kuřácký park

... ;-D tak dobrej vtip jsem už dlouho neslyšel...

Zofka 7.7.2009 11:51

Re: Reakce bývalého kuřáka

Jinými slovy, v Americe taky bijou černochy. Nebo také - protože existuje spousta strašnějších a účinějších jedů, přestane být proto strychnin méně jedovatý???? Já myslím, že ne. Smrady z chemických továren jsou hrozné (jsem z ÚL), ale smradu kuřákově se v pohodě vyrovnají. A to nemluvím jen o cigaretách, ale i o kuřákovi jako takovém. A vůbec nevadí, že se před svojí ranní cigaretkou vysprchovat - páchne pořád hnusně a dle mého názoru tím obtěžuje okolí stejně jako bezdomovec.

O.M. 7.7.2009 11:50

Re: Vzpomínám si na debaty o zákazu kouření

Ptáte se jako malé dítě. Ne jako dospělá osoba, která zná lidi a setrvačnost jejich chování.

Dokud bude na hospodských, aby si sami určili, jestli jejich podnik bude kuřácký nebo nekuřácký, nezmění se vůbec nic. Jakkoliv v Česku tvoří nekuřáci 74% dospělé (!)populace, tedy  naprosto drtivou většinu. Ke změně pomůže jedině kopernikiánský obrat, stavící realitu z hlavy opět na nohy, díky němuž se stanou veřejně přístupná pohostinská zařízení nekuřácká. 

Vy  osobně si samozřejmě budete moci založit soukromý klub, kde budete moci společně s ostatními kuřáky kouřit do holaj duša. Pokud je pro Vás tedy takový problém zapálit si doma a potřebujete k tomu nutně společnost.

občan 7.7.2009 11:47

Recept zadarmo-pro majitele zbytků ega

Kouřit jsem začal před vojnou a hlavně na vojně.patřilo to tak nějak k atmosféře.A taky jsem chtěl bejt správnej chlap.Pak jsem kouřil,protože mi to chutnalo.I jsme si balili,vybírali tabáčky a tak.Ale když jsem se o půlnoci přistihl na zápraží domu s třesavkou,že není co kouřit a po chvíli se rozjel 15 km k benzínce pro cigára....řekl jsem dost.Přestaneš to kupovat.A přestal.Kouřil jsem dál,ale musel jsem loudit.Nakonec dlužíte cigáro všem okolo sebe,loudíte i od cizích lidí,hanba vás fackuje.A pak skončíte......Nekouřím už 11 let a mám absolutní klid.Doporučuju...

Pert 7.7.2009 11:45

Re: Kličko

Smrdí a strašně. Sedím v práci vedle kuřáka. Chodí kouřit ven, ale když pak přijde zpět, vždy mě to udeří do nosu a dělá se mi nevolno. Každý kuřák, když vytahá tu svoji cigaretku, pak dobrých 10 minut vydechuje dehet, co do sebe naládoval. Není nic horšího, než jet ve výtahu s člověkem, který právě před vchodem dokouřil a přistoupil do výtahu. Nevydržím tak dlouho nedýchat, notabene když jsem se na to nemohl připravit. Zjistímo to obvykle až pozdě.

Mirek F. 7.7.2009 11:36

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

Stát.

Mirek F. 7.7.2009 11:34

Re: Vzpomínám si na debaty o zákazu kouření

ř

402 7.7.2009 11:33

Re: Jsem prilezitostny pasivni nekurak

pasivni nekurak - to jako ze Vam okolo cigarety profukuje do ust?

8-o

JJ 7.7.2009 11:30

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

Nahradu urcuje kdo?

Vaud 7.7.2009 11:28

Jsem prilezitostny pasivni nekurak

Fajn clanek! Diky za nej!

Chris Kelvin 7.7.2009 11:22

Re: Vzpomínám si na debaty o zákazu kouření

Naprostý souhlas R^

Mirek F. 7.7.2009 11:21

Re: Vzpomínám si na debaty o zákazu kouření

Nedá mi to a zeptal bych se: Když si od zítřka otevřu hospodu, kde se bude moci koučit, jak moc budou vaše práva oproti dnešku zkrácena?

Mirek F. 7.7.2009 11:19

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

Za náhradu. Konfiskace je ovšem, nemýlím-lůi se, možná také jakožto důsledek trestného činu.  

Klička 7.7.2009 11:14

Re: Reakce bývalého kuřáka

Chápu docela, že může někomu cigaretový kouř nevonět, ale nazývat jej smradem je poněkud přitažené za vlasy. Znám mnoho horších pachů, jež lze bez nadsázky nazývat smradem. Kouř z komínů chemických továren, zápach v okolí velkovýkrmen prasat, zplodiny, produkované auty a v neposlední řadě pachy všelijakých parfumerních výrobků, neustále inzerovaných ve sdělovacích prostředcích. Mnohem méně podle mne smrdí cigaretový kouř zředěný ovzduším, než všelijakými voňavkami a antiperspiranty naplácaní jedinci, jichž je dnes již více než kuřáků. To je ovšem věc názoru, který můžeme mít každý jiný. Chce to jen oboustrannou toleranci. Nic více.

Ondrej 7.7.2009 11:11

Re: Jsem

1. Kolik procent kuraku se leci?

2. Kolik stoji leceni kuraku v pomeru s usporou na duchodech?

Ondrej 7.7.2009 11:05

Ja bych pridal druhy dil na tema alkoholismu :-D

Take jsem vasnivy kurak a nebyt piva, tak nikdy kourit nezacnu.....

hh 7.7.2009 11:05

Jsem kuřák,

a navíc rád lidem chčiju do bazénů!! :-D

JJ 7.7.2009 11:02

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

Konfiskace majetku? Ano, institut vyvlastneni mame.

Klička 7.7.2009 11:01

Re: Docela dobrý článek, ikdyž

Vaše odpověď mi silně připomíná odpovědi mé dcery na tyto argumenty. Vrať se do jeskyně. Není přeci až tak vzdálená doba, kdy automobilová doprava a chemická výroba v současném měřítku neexistovaly. Lidé neprodukovali neuvěřitelné množství odpadů a odpadků (vč. vajglů) a vůbec se nedá říci, že by proto byli nešťastní nebo jakkoliv z těchto důvodů nespokojení. Nedá se ani říci, že by byli zdravější. Různé pachy, ba ani smrady jim nevadily (existují a existovaly mnohem horší smrady než cigaretový kouř). Nebyli totiž rozcapení, neměli na to čas. Z čeho myslíte, že vznikly různé alergie, jimž operujete? Ze zcela zničeného životního prostředí, na jehož stavu se sice tabákový kouř také podílí, ale pouze nevýznamně. Mnohem méně mi vadí kuřák v hospodě než nekuřák hnojící pole chemikáliemi, automobilista - nekuřák, jezdící zbytečně autem. Máte sice pravdu v tom, že emise aut a elektráren se snižují, ale na straně druhé obrovský nárůst automobilové dopravy a spotřeba el. energie to vše převyšuje. A to nemluvím o pokrytecké politice států, které na spotřební dani z výroby cigaret inkasují desítky miliard. Není přece nic jednoduššího, než zákonem zakázat výrobu, dovoz a distribuci cigaret. To by vše vyřešilo a podobné debaty by se staly zbytečnými. Ovšem státy by přišly o nemalé prostředky a proto o podobném řešení ani neuvažují.

O.M. 7.7.2009 10:58

Re: Reakce bývalého kuřáka

To je ovšem otřes. Ten příběh s novou kolegyní. Fajn je, že jste schopen to reflektovat, ale člověk si nad tím musí povzdechnout. Zvlášť když má vzpomínku jako já.

Když jsem přišla do Prahy a nastoupila do nové práce, posadili mě do kanceláře s velmi hezkou, velmi schopnou a očividně velmi důležitou kolegyní. Hned první den se mě zeptala, jestli mi bude vadit, když bude kouřit. SAMOZŘEJMĚ že mi to vadilo, ale... prostě jsem nebyla schopná to ze sebe vymáčknout. Tak jsem s úsměvem zavrtěla hlavou, že samozřejmě ne. Je to několik let, pracuji jinde, ona už dávno nekouří (mmch. jsou z nás kamarádky) ale tenhle moment si živě pamatuju.  Jak tam sedím jako venkovská trubka a lžu, jenom abych ji proti sobě nepopudila.

Vaše kolegyně má můj obdiv. Ona si udržela integritu, já jen to místo.

A.D. 7.7.2009 10:58

Re: Cynická poznámka

V to také doufám, protože to považuji za dobrý způsob, kterak si nikotinista může dopřát svůj požitek, aniž by mu kdokoli mohl nadávat - ale co těm militantním nekuřákům pak zbyde? :-)

Mirek F. 7.7.2009 10:55

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

což je o tom, že majetek někoho bohatšího může kvůli daním v nejhorším myslitelném případě klesnout na úroveň těch chudších, pořád to (ještě) je v intencích demokracie. Konfiskace majetku prostým rozhodnutím většiny už je totalita.

Prostě jsou principy, které se v demokracii nedají přehlasovat.

A.D. 7.7.2009 10:50

Re: SOUHLAS!!!

Žiju s kuřákem deset let a nevyměnila bych ho ani za nic! Určitě ne třeba za jednoho kamaráda, který sice nekouří, ovšem kouzlo ranní sprchy a zubního kartáčku jaksi stále neobjevil..

JJ 7.7.2009 10:49

Re: Je pozoruhodné, že náš parlament v tomto ohledu

Ale tak demokracie funguje a vetsina skutecne rozhoduje o tom, kolik majetku a koho majetek prerozdeli (nebo snad nemame dane?). V nasem pojeti demokracie dokonce davame referendum na uroven Ustavni vetsiny. A neurcuje nahodou referendum vuli vetsiny?

TovárekJ 7.7.2009 10:45

Jsem nekuřák!

TovárekJ 7.7.2009 10:44

Psí podrbání

Tx 7.7.2009 10:43

Re: SOUHLAS!!!

Ne tak zcela. Já jsem odjakživa nekuřák, moje žena od 16ti let kouří. Je ale velice ohleduplný kuřák. Jsme spolu už 53 let... A nesmrdí!

TovárekJ 7.7.2009 10:43

Jsem agresivbní nekuřák