3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: K průjezdu Nočních vlků

Jsem absolutně znechucený z mentálních komunistů, kteří jen momentálně propagují jakože „západní hodnoty“ a přitom si velkolepě vytírají zadek s Ústavou i základními principy demokratického, právního státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kolouch 29.4.2015 6:59

Tak nevím, jestli máme litovat, že americké motorkáře...

do Ruska Putin nepustí. Já bych si představoval něco docela jiného, co by nás tam reprezentovalo.

I. Hil 29.4.2015 6:43

Měli je prostě nechat

ať si jedou. A když něco budou vyvádět, potom zakročit. Daleko směšnější mi připadají plzeňské megaoslavy....

Š. Hašek 29.4.2015 15:09

Re: Měli je prostě nechat

Ale to nejde!!!!!!!

Je třeba stále psát, psát, kombinovat, fabulovat, komentovat!

10 motorek a pravda a láska bije na poplach!

S. Rehulka 29.4.2015 6:41

Rozhodně nemohu.....

....radit českým úřadům, jak se k Nočním Vlkům mají chovat, ale také nelze NIKOMU v České republice přikazovat, mají-li je vítat, nebo si jich pohrdavě nevšímat. Ty úřady (myslím ty na hranicích), kudy ti Vlci do Č.R. přijedou, by měli mít POVINNOST, zjistit, nemají-li ssebou zbraně, na které je v republice třeba povolení a budou-li je mít, zbraně zabavit a řádnou pokutou odměnit ! V případě, že by byly nalezeny drogy (měkké, nebo tvrdé, to je fuk) zasáhnout tak jako proti každému pašeráku drog, podle zákonů Č.R. ! No a na konec, na Internetu jsem viděl asi 35 obrázků z cesty Nočních Vlků, myslím že to byly snímky z Běloruska. Pakliže by v České republice mávali Sovětskými vlajkami (vlajky totožné s komunistickými), měli by být upozorněni, že KSČ byla prohlášena za zločineckou organizaci, i když "dceřiná" KSČM naneštěstí (a k ostudě Čechů) existuje. Pakliže by tyto mé názory někdo prohlásil za extrémní, budiž mu řečeno, že američtí Dragons jsou naši spojenci z NATO, kdežto Noční Vlci jsou Putinovi kluci !

P. Boublíková 29.4.2015 5:57

přesně....

Nemám co dodat.

I. Hil 29.4.2015 4:29

Míédia z nich dělají to co nejsou.

Viz http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/rozhovor-s-ideologem-nocnich-vlku/r~445351e4ea5211e4ad630025900fea04/

I. Teren 29.4.2015 4:59

Re: Míédia z nich dělají to co nejsou.

Slusny, informativny clanok. Nocni Jazci v porovnani s The Hells Angeles, Pagans, Outlaws vypadaju ako banda dobrosrdecnych Scoutov.)

29.4.2015 5:02

hihi

tak úpadkové židoburžoazní hodnoty západní společnosti versus moudrý ruský bohatýr timur a jeho parta. oslavování vojenské agrese a ochraňování soukmenovců, ve znaku symbol genocidy

je pro to slovo, a to slovo je nacismus

I. Teren 29.4.2015 5:24

Re: Well, hihi )

http://logo-kid.com/devil-symbols-666.htm

29.4.2015 5:38

bubu

BU!

P. Remeš 29.4.2015 8:07

Re: Míédia z nich dělají to co nejsou.

Také mě děsí ona zvláštně agresivní mentalita, která je zřejmě hodně mezi lidmi všeobecná. Připomíná mi to onu obecnou "protisrbskou" naštvanost v roce 1914, kdy nikdo naprosto netušil, že ono "Mým národům" a Švejkovo "Na Bělehrad" je přímou cestou k nejstrašnějším jatkám, které do té či oné doby lidstvo zažilo ... :o(

P. Sulc 29.4.2015 1:52

Souhlas.

Bohuzel, at uz se zpolitisuje cokoliv, motorkari, koureni, legalni zbrane, potraty, pak se toho chytnou media a politici a zacina se hystericit. Ze ma Cesko jen 12 stihacek, ze clenove Unie maji jen nepatrny prostor, kde si mohou sami rozhodovat, to nikomu nevadi, jen tech asi dvaCET motorkaru, to je ta prava tragedie. A autor ma pravdu, v lidech stale zustava bolsevicky duch, zakazovat, prikazovat, narizovat, dovolovat, to je ono, to se primitivove u moci vyradi.

T. Czernin 29.4.2015 2:16

Když on je to pro bolšány

tak slastný pocit něco zakazovat, přikazovat, nařizovat a milostivě dovolovat. Je to droga moci a rab z východu opět ohne hřbet...

S. Vaněček Šauerová 29.4.2015 4:01

Jasně. Ty zákony, to je problém. Měly by se zrušit. :-)

Btw., pane s ukradeným příjmením, ty Vaše nebolševické státy nemají zákony ? Mají, ale některé pro srandu králíkům, zatímco jiné jsou naplňovány mírou vrchovatou. Za (politický) přestupek či prostě jen jiný názor : na Sibiř, případně rovnou na hřbitov. Blahopřeji ale k vynikajícímu úsudku. :-)

29.4.2015 1:26

novinka pro autora

imigrační služba uděluje víza podle vlastního uvážení podle platných předpisů. Na vstupní vízum neexistuje nárok. Pouze jediná výjimka, pokud jde o žadatele o azyl, což ta obstarožní putinjugend prostě nebyla

P. Dvořák 29.4.2015 1:37

Re: novinka pro autora

Ovšem žádná novinka není, že u nás byly doby, kdy se výjezdní doložky také udělovaly " . . . podle vlastního uvážení podle platných předpisů. Na výjezdní doložku neexistoval nárok."

Dalekou cestu jsme od těch časů ušli.

29.4.2015 1:47

Re: novinka pro autora

takže nám jistě dohledáte nějakou zemi v moderní historii, ve které je na vstup nárok

Drzé porovnávání práv občana demokratické země s nároky jakési ruské nacistické tlupy dožadující se vstupu, to by vám šlo

P. Dvořák 29.4.2015 2:03

Re: Jak říkám.

Dalekou cestu jsme od těch časů ušli.

Jsme posraní z dvaceti chlápků na motorkách a děláme z toho důkaz naší neochvějné demokracie.

P. Sulc 29.4.2015 2:07

Re: Jak říkám.

Souhlas.Delat z komara velblouda, rozmaznot howno, at vice smrdi, to je ono.

29.4.2015 2:10

Re: Jak říkám.

jednoduše jim polsko neudělilo víza, což s posraností nemá co dělat, dokonce ani s demokracií, prostě a pouze se suverenitou. Když jsem jel na pracovní cestu do Ruska, také jsem musel vyplnit vízovou žádost a její výsledek nebyl jistý. Jakékoliv mečení na téma "pokud jste demokratická země tak mě pustíte" by zcela jistě mělo za následek zamítnutí žádosti

T. Czernin 29.4.2015 2:12

V tom aby se

čert vyznal...

P. Dvořák 29.4.2015 2:21

Re: Naše suverenita

projevující se se jejich nevpuštěním, se jistě zvýšila měrou neskonale větší, než nepatrnou :-))

29.4.2015 2:26

Re: Naše suverenita

nezvýšila se vůbec, stejně jako zatlučením hřebíku se nestane kladivo těžší

P. Dvořák 29.4.2015 2:37

Re: Naše suverenita

A jsem u toho. Polsko (jak ze zmiňujete o nějaký příspěvek dřív dřív) tak i my jsem jim prostě dokázali, že to dokážeme.

Tlesk. Tlesk. Tlesk.

29.4.2015 2:41

Re: Naše suverenita

Nebylo třeba vůbec nic dokazovat, vpuštění nebo nevpuštění je plně v pravomoci polské imigrační služby, která praktikováním svých pravomocí nikomu nic nedokazuje, ale pouze a jednoduše funguje

P. Dvořák 29.4.2015 2:47

Re: Kam jste to zabruslil?

Obhajovat polskou imigrační službu. Oni ti motorkáři chtěli imigrovat do Polska? Co já se ještě nedovím . . . . :-))

Opsáno z facebooku:

Podivuhodné! Petici za zákaz průjezdu ruských motorkářů podepsali převážně ti, kteří podepisují petice za svobodu slova.

29.4.2015 2:55

Re: Kam jste to zabruslil?

nepotřebuje žádnou obhajobu, prostě dělá jak rozumí v mezích zákona. Je zbytečné to hysterizovat, pár ruských nacistů se muselo předčasně vrátit z výletu, to je všechno

P. Dvořák 29.4.2015 3:06

Re: Kam jste to zabruslil?

Konečně jsme se shodli. Celá věc je jenom bouchnutím kladiva do prkna bez hřebíčků. Abych trošku použil váš předchozí příměr.

S. Vaněček Šauerová 29.4.2015 4:04

Nemluvíc o tom, že Rusové nepouštějí lidi (politiky)

s jiným názorem ani na pohřeb. Komici. Teď budou hulákat. Leč, nechť hulákají.

J. Kanioková 29.4.2015 1:09

Souhlas,

je to pokrytecká hysterie, fobie. Papouškující politici a média udělali z cesty motorkářů politickou událost a následně ji zakazují..

Demokracie? Fraška..

Orwellistán..