21.6.2024 | Svátek má Alois


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: K průjezdu Nočních vlků

Jsem absolutně znechucený z mentálních komunistů, kteří jen momentálně propagují jakože „západní hodnoty“ a přitom si velkolepě vytírají zadek s Ústavou i základními principy demokratického, právního státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 29.4.2015 9:39

Re: Za mnohé hovoří, když se nepolemizuje s názorem,

Ovšm magor také. Jak v kterém oboru.

M. Prokop 29.4.2015 9:38

Re: příklon Svobodných k velkému dubisku

Ten příklon je jen ve vaší fantazii.

J. Podešva 29.4.2015 9:36

ale no tak,pane Švejnochu,nechytejte se nedůležitých detailů

Psal jsem o skupině motorkářů, kteří se jmenují tuším Red Eyed cosi, přesný název si nepamatuji jelikož se o motorkářskou scénu nezajímám. Jestli svému šéfovi říkají šéf nebo mluvčí nebo třeba náčelník fakt nevím. Stejně tak nevím, jakým způsobem ho volí, nebo jestli se o vůdcovské místo třeba poperou. Podstata mého sdělení není v těchto detailech.

M. Malovec 29.4.2015 9:34

Proč

by se mu to mělo špatně zakazovat, nevíte, jaký je "demokrat"?

P. Švejnoch 29.4.2015 9:30

Re: no, pane Chaloupko, zeptejte se těch motorkářů

"Šéf českých motorkářů"...? To je nějaká oficiální funkce? Kdo ho zvolil, případně ustavil či jmenoval? A to mluví za všechny české motocyklisty?

V. Novák 29.4.2015 9:28

Vám ušlo, milá "svobodná" troubo,

že všichni motorkáři, které odbavovali na hraničním přechodu, schengenská víza měli.

Pšoni jim je - během odbavování - operativně zrušili.

Tak - a můžete si zase ublinknout...

V. Novák 29.4.2015 9:25

Žvaníte blbosti.

Omluvit vás mž pouze vaše neznalost - tu ovšem omluvit nelze. Při vašem stáří...

J. Podešva 29.4.2015 9:24

no, pane Chaloupko, zeptejte se těch motorkářů

Čeští motorkáři původně chtěli Noční Vlky doprovázet. Pak se ale od celé akce distancovali, protože to byla politická akce. Přečtěte si, pane Chaloupko, co šéf těch českých motorkářů vypověděl o své komunikaci s představiteli ruské ambasády. To nebyla ani náhodou normální motorkářská akce.

V. Novák 29.4.2015 9:24

Za mnohé hovoří, když se nepolemizuje s názorem,

ale s jeho autorem...

BTW - Chomsky je genius.

J. Podešva 29.4.2015 9:11

taky mám rád ironii, pokud je chytrá :-)

Paní Sedláčková. Jsem pravicový volič a levicová vláda není můj šálek kávy. Ale to je jiná diskuze. Jen k vaší předposlední větě ... v propagandistické válce nejsme kvůli 20 motorkářům. Ti jsou jen jedním z mnoha projevů té války. Pokud myslíte, že to s tou propagandistickou válkou (která ale má zcela prakticky definované cíle) přeháním, tak si prohlédněte obsah těch více než 40 propagandistických severů typu Aeronet, NWOO, Parlamentní listy a podobných. Prvními výsledky té propagandistické války jsou např. petice za naše vystoupení z NATO. Ohledně těch motorkářů, všimla jste si, že ta jejich jízda se jmenuje "na Berlín" ? Ne, jako když turisté jedo do Berlína. Je to jako když armáda táhne na Berlín. Podobně, jako když Němci táhli "nach Ost", tak tam taky netáhli jako turisté.

J. Chaloupka 29.4.2015 9:06

V rádiu jedna redaktorka zpovídala českého motorkáře,

který zjevně nerozuměl, proč je kolem toho takový humbuk? Prý sem jezdí několikrát ročně, projedou se s českými motorkáři, prý to nejsou Vlci, ale Ruskie motocyklisty, tak proč je kolem toho takový problém? No snažila se ta děvenka splnit úkol od nadřízených, ale bylo to celé legrační.

Z. Švrček 29.4.2015 9:00

Mají-li víza

ať si jedou. Je třeba jen koukat, zda netropí cokoliv protizákonného. Z primitivního antikomunismu a antirusismu, nebo i antiamerikanismu našich soudruhů je mi blivno stejně, jak z primitivního proevropského, proputinovského, či proamerického vlezdozadelismu. Proč se český člověk vždy musí k něčemu mohutnému přichýlit a pak si nechat olizovat mozek až do stavu fanatického odmítání jiných názorů? To nemůžeme mít ani vlastní svobodný názor, není-li zrovna pochuti některé z výše jmenovaných skupin rektálních alpinistů?

S. Netzer 29.4.2015 8:48

Re: příklon Svobodných k velkému dubisku

Vítáni být nemusí.

Trpěni.

P. Dvořáček 29.4.2015 8:37

Ještě, že je nepustili,

vždyť oni by ti ruští vlci zneuctili naše Karkulky.

M. Vondráček 29.4.2015 8:29

autorovi :-)

Mluvíte mi z duše :-)

J. Mannheim 29.4.2015 8:28

příklon Svobodných k velkému dubisku

když nenávidím Evropu, musím si najít spojence jinde, ber kde ber. Ještě by jim mohlo dojít, že jsou teď na stejné lodi s komunisty faktickými. A co se týká těch motorkářů - máš víza? Budeš dodržovat naše zákony? Naše silniční pravidla? Pak jsi vítán.

A. Sekanina 29.4.2015 8:27

Ohánět se Chomskym sice není zakázané,

ale hovoří to za mnohé.

V. Němec 29.4.2015 8:12

Propásla se situace.

Vlci měli projet Evropou. Tak by se vidělo nejlíp co jsou zač.

A. Sedláčková 29.4.2015 8:10

Re: autor mlží, buď z nepochopení, nebo záměrně

Proboha pane Podešvo, vy mne děsíte. Pořád jsem si myslela, jak jsme v pr...., když nám vládnou socani s podezřelým ANO v čele s podnikatelem KGB na postu ministra financí, se všemi těmi Marxovými, Dienstbiery, "skvělou" ombudsmankou Šabatovou. A vy k tomu všemu neštěstí přidáte ještě, že jsme v propagandistické válce kvůli 20 motorkářům! No to teda nevím, jestli si nehodit rovnou mašli...

P. Remeš 29.4.2015 8:07

Re: Míédia z nich dělají to co nejsou.

Také mě děsí ona zvláštně agresivní mentalita, která je zřejmě hodně mezi lidmi všeobecná. Připomíná mi to onu obecnou "protisrbskou" naštvanost v roce 1914, kdy nikdo naprosto netušil, že ono "Mým národům" a Švejkovo "Na Bělehrad" je přímou cestou k nejstrašnějším jatkám, které do té či oné doby lidstvo zažilo ... :o(

Š. Hašek 29.4.2015 8:06

Není co dodat.

Souhlas.

P. Švejnoch 29.4.2015 8:04

Re: Autore, milá "Svobodná" hlásná troubo Kremlu, nějak vám

Pane Houško, ve Vašem případě mi stačí, že jsem si ulevil. Nemám potřebu diskutovat úplně s každým, i když občas je to legrace.

Takže si poklepejte na rameno, ujistěte se, že na Vás argumentačně prostě nemám, a užijte si to... ;-)

P. Remeš 29.4.2015 8:01

Naprostý souhlas

Byl jsem velmi rád, že naší vlastí projela kolona amerických vojáků a byla vítána. Byl bych hrozně rád, kdyby naší vlastí mohla projet kolona ruských motorkářů (kteří se navíc distancují od běžných zločineckých motogangů Západu) a byli také vítáni. Tomu zakazovacímu třeštění, jeho analogie jsem zažíval dlouhá desetiletí za našeho slavného reálného "socíku", naprosto nerozumím.

Pokud je mně z polistopadového vývoje někde špatně, pak je to právě v této oblasti komunistických nařizovacích a zakazovacích manýrů ... :o(

L. Machala 29.4.2015 7:58

Úplně nejvíce se mýlíte

pane autore v post scriptum Vašeho textu. Omlouvá Vás mládí a zřejmě absence jakékoliv zkušenosti s Rusy. Není pak divu, že lidé jako Vy snadno podléhají demagogickému mámení. Rus nikdy nerespektuje zásady fair play a nikdy nedodrží slovo. Představa, že by putinovci povolili nějakou "reciproční" akci, jak řečnicky navrhujete Vy, je naprosto naivní; co se týče zákazu čehokoliv, jsou v Říši zla nepřekonatelní.

J. Podešva 29.4.2015 7:55

Jo tak autor je z IVK ? To vše vysvětluje :-)

P. Kmoníček 29.4.2015 7:48

Autore,

je zakázáno vstupovat na území státu,který má vízovou povinnost bez vstupního  víza?JE!! Na to jste vědomě zapomněl!

R. Houška 29.4.2015 7:45

Re: autor mlží, buď z nepochopení, nebo záměrně

Ono to spíš vypadá, že autor a jeho spolupartajníci budou "svobodní" i v okamžiku, kdy nám tu na silnicích budou provoz zase řídit ruští regulovčíci, a naše zákoná vláda bude odvlečena vojenským speciálem na "bratrské pěregavóry" do Kremlu. To se pak tihle Svobodní, pod korouhví hanspaulského careviče Amnesta Amnestoviče, vydají i na Hrad.

R. Houška 29.4.2015 7:41

Re: Autore, milá "Svobodná" hlásná troubo Kremlu, nějak vám

No, tak teď jste si ulevil, tak ještě prosím zapojte mozek, abychom si mohli přečíst i nějaký váš názor k diskutovanému tématu. Ublinknout si, to umí každé mimino.

P. Lenc 29.4.2015 7:36

Re: Není co dodat.

Ano, mohu se pouze přidat.

J. Podešva 29.4.2015 7:29

autor mlží, buď z nepochopení, nebo záměrně

Autor nám pobouřeně udělil lekci ze svobody. Budou-li se na naše území valit cizí tanky, bude autor obhajovat svobodu pohybu ? Asi sotva. A my jsme v propagandistické válce. Rusko má zcela jasný cíl. Oddělit Evropu od Ameriky. Tím se Evropa stane vůči Rusku téměř obrany neschopná. A rozdělit společnou EU na jednotlivé státy. Na ty pak bude mít daleko větší vliv a stane se hegemonem Evropy. A víme, co to znamená, měli jsme to 41 let. V této válce Rusko používá těžké zbraně. Stačí se podívat na internetové servery typu Aeronet, NWOO a podobné. No a ti slavní Vlci, to nejsou žádní svobodomyslní motorkáři. To jsou Putinovi SA mani. A jejich jízda "na Berlín" má (měla) jednoznačný propagandistický cíl. Demonstrovat sílu Ruska a jeho odhodlání znovu "dobýt" Evropu. A tomu dobývání je třeba se bránit. Takže ať nás pan autor nepoučuje o svobodách. Až nebude Rusko agresivní, nebude třeba se mu bránit.