4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: K průjezdu Nočních vlků

Jsem absolutně znechucený z mentálních komunistů, kteří jen momentálně propagují jakože „západní hodnoty“ a přitom si velkolepě vytírají zadek s Ústavou i základními principy demokratického, právního státu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Švejnoch 29.4.2015 14:42

Re: nu, pane Švejnochu, dokončete větu ... :-)

Vy jste velký vypravěč, pane Podešvo, rozený fabulátor. Trochu Vám ovšem uniká, že já jsem nezmínil ani Rusko a tím méně pak KLDR.

Víte vy vlastně, že existují i jiné státy než USA a Rusko? A, považte, i názory mohou být jiné než černobílé...!

Ale to by pro Vás byl asi příliš komplikovaný svět, viďte... :-)

J. Farda 29.4.2015 14:42

Svobodný pan Pajonk

Putin že by něco na revanš povolil? Jo geopolitický revanšismus v Putinově Rusku kvete, ale ne ve smyslu oplátky dobra dobrem. Svatá prostoto, voni Pajonku jsou ale (censored)!

J. Podešva 29.4.2015 14:36

nu, pane Švejnochu, dokončete větu ... :-)

Citát : "Za sebe Vás ujišťuji, že dnes už bych svobodu rozhodně nejel hledat do USA, tím méně pak do Velké Británie". Teď ještě dodejte, že ta svoboda je v Rusku, popř. rovnou v KLDR. Nu a já vám pak doporučím, abyste se do toho Ruska přestěhoval a už tam zůstal. A spolu s vámi všichni, co tak vehementně odsuzují Západ a vychvalují Rusko.

J. Kanioková 29.4.2015 14:28

:)))))))))

R. Hroza 29.4.2015 14:09

Jednoduché a jasné.

Souhlas.

Ś. Svobodová 29.4.2015 14:05

Re: Mají-li víza

Naprostý souhlas.

Myslím, že každý člověk (nejen český) má tendenci se "přichýlit" k nějakému názoru, k nějaké skupině. Ale lidé dlouhodobě žijící v demokracii jsou zvyklí na diskuze a na to, že každý má právo na svůj názor, se kterým se dá nesouhlasit, ale je třeba jej respektovat. U nás je respekt k jinému názoru věc nevídaná a stále v hlavách milion lidí zní: kdo nejde s námi, jde proti nám.

P. Švejnoch 29.4.2015 13:54

Re: Naši a polští motorkáři nemají v Rusku problém

Já bych jen podotkl, že tady básníte o naivních školáčcích, jimž někdo něco vložil do hlaviček, nicméně sám jste uvízl - jak sám píšete - v období po WW2.

Jenže, jak píše klasik: Čas oponou trhnul" a už se nepíše ani rok 1945, ani 1948, ani 1968 a už dávno ani 1989. Poměry v zemích jako je USA či GB se dramaticky změnily, a jejich dosud špičkové postavení v mnoha oblastech (které nikdo nezpochybňuje) je spíš záležitostí jakési setrvačnosti. Za sebe Vás ujišťuji, že dnes už bych svobodu rozhodně nejel hledat do USA, tím méně pak do Velké Británie.

J. Fridrich 29.4.2015 13:26

Re: Naši a polští motorkáři nemají v Rusku problém

Pane Frejlach byl jste v USA a Anglii ? Víte vůbec jaká je - hlavně v USA skladba obyvatelstva ? Víte vůbec, že tam žijí a pracují miliony lidí všech barev pleti, vyznání, národností, názorů - a že to všechno funguje - a že jsou na špici pokroku na této planetě ? Podobné to je v Británii. Zkuste si do těchto zemí zajet, projet je, poznat je. Stojí to za to. Lidé jsou tam až překvapivě přátelští. V naší zemi - a hlavně na těchto anonymních diskuzích to lidé ale nechtějí ani slyšet. Máme u nás přemnožené potížisty a ubrblance - a je to o nás ve světě známo..... Poláci mají rozum, vlastní zkušenost - a jak je vidět - i lepší znalosti historie. Naše soudruhy nenávratně poškodila komunistická vize světa - na Západě jsou lidé zlí - na Východě hodní. Toto zhoubné vidění a chápání světa vložili do hlaviček těchto naivních školáčků naše zdatné soužky učitelky na základkách - a jak je vidět, někteří mimozemšt'ané s tím vydrží do konce života..

Na ten " zlý " Západ odešli po II. svět. válce desetitisíce lidí, kteří chtěli normálně svobodně žít - a tady to nešlo, byl to zadrátovaný koncentrák.. Ano, je to pořád stejné - " supervelmoc " ve zbraních - chudá, zaostalá, nesvobodná země ve všem ostatním - pro život lidí v této zemi daleko důležitějším........... Ona to není jen Moskva a Petrohrad, kousek dál je úroveň života lidí podobná rozvojovým zemím v Africe a Asii - a o svobodě a demokracii se tam bude ještě dlouho jen mluvit.

V. Novák 29.4.2015 12:50

Do Katyně jezdí spolu s Nočními vlky.

Pšonští pasováci se po§rali a předvedli, pšionskou demokracii.

Jejich ostuda.

J. Podešva 29.4.2015 12:17

s vámi je sranda, pane Frejlachu :-D

Citát : "... v USA neexistuje demokracie". Musíte dokončit myšlenku. Přidejte, že druhou nejdemokratičtější zemí na světě je Rusko (tou první je samozřejmě KLDR). A taky musíte dodat, že USA chtějí zničit svět, ale Rusko, ochránce světového míru, jim v tom zabrání. Jo a abychom nezapomněli, v USA bijí černochy.

P. Švejnoch 29.4.2015 12:10

Re: Komu je svobodny stat primarne povinen

... už mi tam chybí jen "váleční štváči" a "vrazi z uólstrýtu"... :-)

P. Švejnoch 29.4.2015 12:08

Re: je tu malý, ale podstatný rozdíl, pane Švejnochu :-)

S Vámi, pane Podešvo, je vždycky sranda. Já to říkal už posledně... :-)

K věci: Já přeci nijak nezpochybňuji, že se kdesi jakýsi šéf (třeba dvou) českých motorkářů vyjádřil ve smyslu, že se distancují od ... čehokoli. Ale tato - Vámi vítězoslavně prezentovaná - informace je stejně validní jako ta moje - tedy nijak. Stejně jako ta moje nevypovídá nic o postojích majitelů vozů Volvo v ČR, tak ta Vaše nevypovídá nic o stavu mysli českých motocyklistů.

Už tomu rozumíte?

M. Urban 29.4.2015 12:06

Byl jste v Rusku?

Jseš host, tak si dej pivo a kecej si o čem chceš, říkal hostinský Palivec. Jenže Noční vlci nejedou na pivo a vykecali se už Rusku.

J. Kalina 29.4.2015 12:02

Re: Komu je svobodny stat primarne povinen

no tak těch 100 000 Rusů bych se tolik nebál jako 10 000 muslimů. a) kdyby ty Rusáky sem poslal Putin, asi by je i něco málo platil b) muslimy si tady budeme platit ze svého my c) je zkušenost kdy se do celé "demokratické" Evropy po roce 1917 úspěšně integrovali "bělogvardějci", mnoho z nich dokonce monarchistů a nikdo se z toho nepo....

Co se týká toho přílivu přes moře, přijal bych pár zákonů asi nějak takto: bude se hlídkovat a lodě s uprchlíky budou zastaveny na moři, zavolá se přepravní loď na kterou uprchlíci přestoupí a ta je odveze nazpět. Posádka lodi bude zajata a něco málo vyfásne. Jejich loď bude potopena na vhodném místě, abychom zvýšili počet mořských korálů. Až by se to rozkřiklo po Africe a okolí, ono by se to automaticky velmi redukovalo neb uprchlíci by mohli leda tak žalovat ty přepravce, aby jim vrátili co zaplatili a přepravci by přišli o plavidla, takže by je to přestalo bavit.

K. Frejlach 29.4.2015 11:50

Naši a polští motorkáři nemají v Rusku problém

Podle vyjádření našich a polských motorkářů se nesetkali při jízdách po Rusku s žádným problémem. A to tam jezdí i na velké akce, Poláci jezdí pravidelně uctít své mrtvé do ruské Chatyně. Američané už přišli na to, že v USA neexistuje demokracie (Princentonská univerzita). Vše je tam podřízeno zájmům úzké skupimy vládnoucích a těch, kteří ovládají finance. Polsko má k USA ve všem hodně blízko a tak je to tam podobné. Počínání polské vládnoucí vrstvy a její chování k ruským motorkářům, kteří chtěli uctít vítězství nad nacismem je totalitní, je necivilizované, není pro ně omluva a určitě na celá desetiletí či staletí vejde do dějin jako příklad počínání autoritativního státu. Polští motorkáři to vyřešili tak, že na hranicích převzali štafetu od svých ruských kolegů, kterým byl zakázán vstup do Polska. Je z toho vidět, že ti "dole" mají mnohem více rozumu, než ti "nahoře". Co ale ještě ti "nahoře", kteří přes svůj nerozum na svých funcích setrvávají, tam ještě dělají?

J. Podešva 29.4.2015 11:34

je tu malý, ale podstatný rozdíl, pane Švejnochu :-)

To, co jsem napsal já, je pravda a je to ověřitelná informace. To, co jste napsal vy, jste si právě vymyslel a jako informace to je zcela irelevantní.

M. Vondráček 29.4.2015 11:17

Re: Komu je svobodny stat primarne povinen

Doufám , že stát či jeho část jsem i já. A mě nějakých pár maníků na motorce nezajímá, ať si při dodržování dopravních předpisů jezdí , kde se jim líbí .

"Dost na tom, ze zarucujeme svobodu podryvat svobodu nasim vlastnim obcanum " To je trochu socialistické pojetí svobody, nezdá se Vám ??

J. Kavalír 29.4.2015 11:04

Re: Komu je svobodny stat primarne povinen

Člověče, kam na ty nesmysly chodíte? Oni tady mají plánované nějaké "protistátní" akce? Zatím se všude psalo pouze o tom, že tudy mají projet.

Mimochodem, už jste někdy slyšel o tom, co je to vstupní vízum? Právě to by mělo řešit, kdo k nám bude vpuštěn. Pokud ho mají, a to do jakékoli země Shengenu, pak není co řešit. Oni to klidně mohli vzít přes Litvu a do Polska projet již bez jakékoli kontroly.

V. Vaclavik 29.4.2015 10:57

Re: Komu je svobodny stat primarne povinen

To 'masove prijeti ciizincu' by mohlo byt treba deset, nebo treba i sto tisic a vice Rusu poplatnych svemu rezimu, vyslanych sem jejich vudcem za ucelem demonstrativni podopory ruske politiky u nas... a to vyslani by nemuselo byt priznane, stejne jako nebyla priznana ruska vojenska pritomnost na Ukrajine.

V. Vaclavik 29.4.2015 10:50

Komu je svobodny stat primarne povinen

zarucovat a ochranovat svobodu?? Snad svym obcanum, nikoli obcanum cizim!!

Cizi obcany si na sve uzemi muze, ale nemusi, svobodny stat pustit a v tom pripade budou automaticky pozivat svobod nasich obcanu, naseho svobodneho (svobodnejsiho) prostredi, ale pokud sem prichazi s umyslem podryvat nasi svobodu, nase svobodnejsi pomery, pak bychom byli hloupi, si je sem pustit.

Dost na tom, ze zarucujeme svobodu podryvat svobodu nasim vlastnim obcanum, nepotrebujeme chranit pravo tak cinit kazdemu cizinci, kteremu se sem zachce prijet demonstrovat proti nasi svobode. SVOBODA NENI ANARCHIE!! Neni to chlivek, do ktereho si kazdy muze zavitat s umyslem podryvat jeho svobodne zrizeni.

To by v posledku mohlo vyustit v masove prijeti cizincu do nasi zeme, za ucelem propagace nesvobody, za demonstrace za nesvobodu... a my bychom tomu meli podle tohoto clena Svobodnych jen prihlizet a chranit jejich pravo sem prijet a zajistovat jim svobodu hlasat tady nesvobodu... najme pokud jde prakticky o vyslance, byt mozna samozvane, cizi velmoci, ktera nas, nasi zem ctyricet let nasilim drzela pod krkem.

Takhle ja si pane Pajonku, clene Svobodnych, tu svobodu nepredstavuji. Ode dneska Svobodni uz nedostanou zadny muj politicky hlas, ani ideovou podporu.

J. Mannheim 29.4.2015 10:34

Re: příklon Svobodných k velkému dubisku

komentovat neznamená zakazovat ani přikazovat

J. Kalina 29.4.2015 10:19

jak tak pozoruji, co děje kolem Ruska, Ukrajiny a nepatrného

co děje kolem Ruska, Ukrajiny a nepatrného problémku s motocyklisty, udělal bych pár poznámek:

- Rusko je na pranýři, protože zastavilo svůj ústup z mezinárodních pozic a párkrát se postavilo v mezinárodních problémech USA

- Ukrajina je jen jedním z problémů a nejspíš má hlavní úkol vázat síly Ruska (menší než dříve), aby se nesr.lo amíkům do cesty jinde ve světě

- okrajově bych poznamenal, že je "velké štěstí", že sem nechtěli vjet na kolech. Jen si pomysleme, jak dlouho by jim to trvalo do Berlína a ještě by možná řekli něco hanlivého o našich cyklostezkách.

Suma sumárum, jak se to u nás a v EU vyvíjí, tak asi tak za pět let se tady nikdo ani neuprdne s názorem, který není oficiální a kdyby Putin udělal cokoliv (mimo sebevraždy), tak všechno bude blbě neb nejde o Putina, ale o to, že Rusko se zastavilo a nechce dále couvat. A i kdyby to Rusko s Putinem nebo bez něj nakonec všechno odkývalo dle přání USA a EU, tak ta naše cenzura a nástup totality a její posilování tady už zůstane. Blahopřeji všem kdo se podílejí na dobrovolném pochodu do područí on už se nakonec někdo vyloupne, kdo z toho opravdu bude něco mít.

R. Gramblička 29.4.2015 10:09

Re: "...jeden z mála dobrých postřehů Chomského

jaj,  beru zpět, na konci máte "souhlasili"

Tak nic ;-)

R. Gramblička 29.4.2015 10:08

Re: "...jeden z mála dobrých postřehů Chomského

by mně zajímalo, jak na to Chomský s tím Stalinem a Goebbelsem přišel. Zda popravy oponentů patří ke svobodě projevu... ;-)

R. Gramblička 29.4.2015 10:06

tohle je typický mediální pseudoproblém

který má odvádět pozornost odjinud a má dvě jednoduchá řešení:

Buď je pustit, ať se tady projedou a nechat je sledovat tajnou službou

anebo neudělit jim víza a tím ani vjezd a dál to nekomentovat. Tečka. Závisí to na ministerstvu zahraničních věcí resp min. vnitra, jak se rozhodnou

Ale rozebírat to ze všech stran a vzrušovat se nad tím? Proč?

R. Brzák 29.4.2015 9:54

Re: příklon Svobodných k velkému dubisku

Co prokáže čas? Že ve strachu z Ruska a jeho téměř totalitního vládce vidíte nepřítele všude tak často, že si je svým přístupem (případnou snahou zakazovat či přikazovat) sám vytvoříte...

P. Švejnoch 29.4.2015 9:53

Re: ale no tak,pane Švejnochu,nechytejte se nedůležitých detailů

Já si, pane Podešvo, myslím, že podstata je právě v těchto technikáliích (nikoli detailech).

Protože já mám kamaráda, který má - stejně jako já - modré Volvo. Naše (dvojčlenná) skupina českých volvistů se jmenuje Kuří Voko, a já jsem šéfem této organizace (zatímco můj kamarád je jejím mluvčím, pokladníkem a nástěnkářem). A já, jakožto šéf českých majitelů vozů Volvo říkám, že naše organizace průjezd motorek podporuje.

Taky se Vám zdá, že v tom něco nehraje?

J. Matuška 29.4.2015 9:48

"...jeden z mála dobrých postřehů Chomského

Svoboda projevu znamená svobodu těch projevů, se kterými nesouhlasíme a které se nám HNUSÍ. I Stalin nebo Goebbels poskytovali svobodu názorům, s nimiž SOUHLASILI." !!!

J. Mannheim 29.4.2015 9:46

Re: příklon Svobodných k velkému dubisku

čas prokáže

S. Netzer 29.4.2015 9:40

Re: Za mnohé hovoří, když se nepolemizuje s názorem,

Jednostranný.