27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Kadlec 9.9.2011 13:44

Re: Autore, děkuji, dobrý článek

No dobře tak si pindej, Štroble. Ty seš tak profláklej že seš tu pro zábavu.

J. Štrobl 9.9.2011 13:47

Re: Autore, děkuji, dobrý článek

Bezmocný vztek Vás rudých bratrů mne vždycky bavil. Nejhezčí je na tom, když vypadnete z role slušných lidí. No na pány, Kadlec, ještě dlouho nedorostete.

J. Kanioková 9.9.2011 13:13

Byla a vám je po tom hluby..

J. Kanioková 9.9.2011 13:14

opr. ... houby

O. Kadlec 9.9.2011 13:41

Re: opr. ... houby

Děkuji. I vy jste nejspíš "antikomunista", který se jím stal až když to bylo bezpečné. Dneska máte pré - ale na internetu. Ve skutečnosti jste nedůvěryhodní.

J. Štrobl 9.9.2011 13:43

Re: opr. ... houby

Hlavně, že ty jsi Kadlec důvěryhodný bolševik.

J. Štrobl 9.9.2011 13:50

Re: opr. ... houby

Přece jenom tedy jistotu nějakou máme.

V. Dostál 9.9.2011 15:40

Re: Autore, děkuji, dobrý článek

Odporujete si. Osobní postoje v minulosti nejsou relevantní s dnešní zkušeností

J. Kanioková 9.9.2011 13:09

Myslíte snad, že u nás to bylo jinak? A že volby 46 byly "svobodné" a že r. 48 spadl s nebe a přičiněním všech Čechů?

Kdepak, vše bylo pečlivě aranžované, připravované, a naivní část lidí, hlavně těch ne zrovna prozíravých, tomu podlehla.. Byl to zločin a ten režim zrůdný.. proto budu vždycky ctít ti, kteří se mu postavili, aby si zachovali rovnou páteř. R. 38 a 48 tomuto národu zlomil páteř.. a těch 41 let to potuplovalo absolutně. Teď by různí razantní psavci chtěli, aby to bylo za jednu generaci za námi... kdepak.... četla jsem, že takový marasmus se léčí nejméně stejně dlouhou dobu, po jakou trval..

http://www.sinagl.cz/domaci-zpravodajstvi/dokument-jak-zachazet-s-domorodci-podle-ruskeho-vzoru-a-navodu.html

J. Kombercová 9.9.2011 12:46

Mluvíme stále dokola

o "vraždách" nebo vraždách v šílené době padesátých let.

Vzpomenete si, prosím, na vraždu mladého děvčete, kterou zastřelil ožralý milicionář při protestech v srpnu 1969!! v Brně? Neznámý pachatel nikdy nevyšetřené vraždy, o kterém se vědělo, nikdy potrestán nebyl a když zemřel, ti vědoucí konečně mohli říct, ať táhne do pekel?

To děvče mu nic neudělalo... neměl motiv, na rozdíl od Mašínů.

O. Kadlec 9.9.2011 13:02

Re: Mluvíme stále dokola

Slyšel jsem o ní, ačkoli nejsem z Brna. Ostatně si myslím, že léta 68/9 byla šílenější než 50.tá.

J. Kanioková 9.9.2011 13:21

ježišmarja

J. Štrobl 9.9.2011 13:28

Re: ježišmarja

No jo, buď je to hlupák nebo provokatér. Spíš bych ale řekl, že obojí.

Ž. Halabudová 9.9.2011 13:27

Re: Mluvíme stále dokola

Kadleci, ty jseš ale vůl! A korunovanej. No , jak se říká : Nejhorší je srážka s blbcem.

O. Kadlec 9.9.2011 13:42

Re: Mluvíme stále dokola

Tak se mi vyhni, krávo.

J. Štrobl 9.9.2011 13:44

Re: Mluvíme stále dokola

Hezké, Kadlec nám říká, ze které stáje pochází.

K. Křivan 9.9.2011 12:42

Souhlas. Opravil bych jen jedno slovo:

"Stříleli bohužel hůře než bratři Mašínové"  na  "Stříleli bohudík hůře než bratři Mašínové".

J. Štrobl 9.9.2011 12:34

Výlevy zde přítomných soudruhů opět ukazují,

že pro ně svoboda neznamená nic. Opakují pouze stokrát opakované lži komunistické propagandy a nyní extrémistické organizace "Klub českého pohraničí". A pokud by se čas vrátil, opět by požadovali vraždu Horákové a dalších. Je to na ně opravdu pěkný pohled, jak si tady notují.

L. Orlita 9.9.2011 12:41

Re: Výlevy zde přítomných soudruhů opět ukazují,

až nato, že řada z nich má nepochybně dobré vzdělání a slušnou paměť, takže v kombinaci s až přehnaně umělou kultivovaností, vytvářejí elaboráty, ve kterých umně maskují své sympatie s komunisty nebo je minimálně nejsou schopni jednoduše odsoudit. Ale nad Mašíny se pohoršují, jak nejvíc můžou. Jejich obvyklá reakce na nesouhlas s jejich jemnou demagogickou konstrukcí, je gobelsovsky omílané- nějaký argument by byl? :))

M. Trhlík 9.9.2011 15:05

Re: Výlevy zde přítomných soudruhů opět ukazují,

Pane Štroble,myslím,že si tu dobu politických procesů ještě trochu pamatujete. Ano komunisté řádili i ve vlastních řadách /Slánský,Reicin a další/ Bohužel nebylo málo těch,co v KSČ nebyli a vehementně žádali tresty smrti i pro ty,kteří je nedostali.To není vlastnost nějakého řádu,ale obyčejná lidská.A ti,kteří tvrdí,že k nápravě dojde až po minimálně stejné době jakou trvala totalita,zjistí,že to budou jiné formy,ale myslet si,že někdy bude vše podle představ,tak to si nejsem jistý.Proč se dnes po 22 letech mluví o fašizujících pravdoláskařích? A proč se  označují lidé i na těchto stránkách jako soudruzi?Jen proto,že mají jiný názor? To se zase začínáme přibližovat ke komunistické totalitě.Samozřejmě se teď dostane i na mne,i když jsem toho až tolik neřekl.

J. Kanioková 9.9.2011 17:28

No, já myslím, že se tu dělíme pouze na levičáky, pravičáka a PL

to, že k tomu někdo přidá další flastr, to nedělám a moc se mi to nelíbí. Určitě nebude nikdy vše OK, to je realita, lidi jsme různí.. Ale že levicové myšlení "zmizí" (asi nikdy) až nejmíň za dvě generace, což už kdysi uváděl Masaryk jen v jiné souvislosti, o tom nepochybuji. Protože každá generace je "postižená" názorem svých předků.  V mládí se často "vymknou", ale čím jsou starší, tím se víc přiklánějí "ke starým pravdám" svých rodičů. Ale i to je různé

K. Luboš 9.9.2011 12:14

Jako staří Germáni!

Dejme tomu, klidně můžeme přijmout tezi, že „když oni vraždí, tak my můžeme taky“.  Není to nic nového, např. je to v souladu se starým germánským právem i se Starým zákonem. Proti gustu prostě žádný dišputát.  Ale rozhodně jsem rád, že nikdo z mé rodiny na Mašíny nenarazil. Kdyby se totiž rozhodli, že peníze ukradnou v prodejně obuvi v Ústí nad Orlicí, tak by tam klidně mohli zabít moji matku. A já bych se vůbec nenarodil, což by mě mrzelo. Prostě se intuitivně bojím mladých kluků, kteří prodchnuti spravedlivou vírou pobíhají po republice a střílí kolem sebe.

Doporučení pro autora: Příspěvek je příliš dlouhý, zkuste formulovat své názory na menším prostoru. Rozhodně nejsem schopen toto z obrazovky přečíst a na tisk jsem příliš líný. Děkuji

O. Kadlec 9.9.2011 12:17

Re: Jako staří Germáni!

Omyl, je to v naprostém rozporu se i Starým zákonem.

L. Orlita 9.9.2011 12:26

Re: Jako staří Germáni!

Starý zákon nevylučuje boj. To by se židé, pokud mohli, nesnažili bojovat. Ale no jasně, ona nebyla válka, komunistické řádění nebylo vyhlášením války proti všem, kdo se jim nechtěl podřídit, nebo se jim nehodil do konceptu. To se pak vytváří snadný názor na Mašíny, že? :)))

B. Brousková 9.9.2011 12:23

Re: Jako staří Germáni!

Takže stručně. Vaše matka prodávala obuv s pistolí v kapse? A kde jí vzala? Komunisti dávali zbrojní průkaz jen obzvláště spolehlivým a vybraným jedincům. Jako byl pan pokladník, či účetní Rošický, Proč ti vrahové nezastřelili i ty ostatní, kteří převáželi peníze?

K. Luboš 9.9.2011 13:21

Re: Jako staří Germáni!

To ne, ale jistotu u mladíka s pistolí, který chce dokázat, že to, co dokázal jeho otec, dokáže taky, prostě nemáte nikdy. Když mám pistoli, tak si z ní musím taky vystřelit. k čemu bych si ji taky jinak, proboha, pořizoval. Prostě by se mu ta pokladní  nějak nelíbila..., třeba by udělala nějaký nesprávný pohyb..., třeba by ho něčím popudila...

Vše je jednoduché: Mašínové chtěli být hrdinové jako jejich otec, ale udělali to prostě blbě. Ušlechtilé pohnutky - a to bezesporu - ale zpackané provedení. Nic víc, nic míň. Rozumím těm, kdo je považují za hrdiny. Rozumím těm, kdo je považují za vrahy. Obě skupiny prostě chápu.

A proč nezastřelili i ostatní?

A proč nacisté nevyvraždili v Osvětimi všechny Židy?

B. Brousková 9.9.2011 13:38

Re: Jako staří Germáni!

Nacisti to jenom nestihli. To je ten hlavní a také jediný důvod. Mašín měl v ruce  pistoli pana Rošického , určitě nabitou a funkční a zastřelit poloautomatickou pistolí dva lidi je otázka několika vteřin. Nikdy nezastřelili neozbrojeného člověka. To byl ten důvod.

L. Orlita 9.9.2011 12:24

Re: Jako staří Germáni!

jenže to je ten klasický argument- cosi o spravedlivé víře.... ale o tom příkoří, kterým si Mašíni prošli, o tom nikdo nechce slyšet. Co to bylo za divnou dobu, když se všude musely podepisovat souhlasy s popravou M. Horákové? Větišna jednoznačných odsuzovačů si prostě vůbec neláme hlavu s tím, že to byla velmi, velmi nechutná odporná doba.

K. Křivan 9.9.2011 12:47

Pane Luboši, vaše matka by vytáhla na Mašíny pistoli ?

Ne ?   Pak by ji nezastřelili.  Můžete se uklidnit.

Ano ? Pak by jim nezbylo nic jiného než ji zastřelit.

L. Orlita 9.9.2011 12:10

vy, kteří máte tak obrovský morální problém s Mašíny

máte nějaký morální problém se zločiny komunistů? Dle toho jako často argumentujete vám to vůbec, ale vůbec nevadí. Jistě, ti mrtví jsou totiž anonymní, to je pak strašně jednoduché. A pokud jde o Horákovou a Píku, tam velice často obhajujete tehdější soudní proces- byly to přece tehdější platné zákony a ti dva západní špioni, že? To vypovídá o vašem pokřiveném morálním kreditu, který se snažíte maskovat složitými slovními konstrukcemi, jenže ty opravdu normální lidy nikdy nezmatou.