29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Luis 30.5.2006 19:27

Re: Re: Re: klidek,

On to nejakej arab brzo nazorne predvede, jak se hazi atomove granaty. Nechte Irancum jeste par mesicu a neutronovy rucni granat bude na svete.

Adam 30.5.2006 19:26

Re: Re: Re: Re: A už je to tady.

Harpyje, nemyslite ze komunismus uzce prave souvisi s tou vasi vlasti a stale souvisi?? Nehrajte si tu na vlastenku, nemate bejt na co hrda.

Luis 30.5.2006 19:23

Re: Obávám se, že amalgán se používá stále a že jedovatý není.

Soucasti amalganu je rtut- tou se ten stribrny prasek rozdelava. Zda-li je rtut jedovata, ponecham k diskusi, nekdo ma asi rozdilne staveny metabolismus.

Princip uziti amalganu je, ze clovek, zrovna tak jako potkan, nebo prase snesou uplne vsechno.

Luis 30.5.2006 19:18

Re: Velmi zajímavé.

Sebevrazdy byly v CSLA beznou zalezitosti. O mnohych napsala i Obrana lidu. K te sebevrazde v Babicich doslo v roce 1977 . Stalo se to ve strazni sluzbe na straznici a vysel k tomu rozkaz ministra narodni obrany  jako zevseobecneni (jestli si to dobre pamatuji).

Jestli mate moznost hrabat se ve starych Obranach lidu, asi to lze i dohledat.

Harpyje 30.5.2006 19:17

Re: Re: Re: Re: A už je to tady.

Například v článku "Zmrtvýchvstání u benzínové pumpy...", se dozvídáme, že v Česku se zrcátka nastavují ručně (!), ó jaká hrůza! Našinec se musí pocákat močí, aby byl cítit jako správný domorodec. Květná Zahrada a Podzámecká Zahrada v Kroměříži, které jsou od roku 1998 součástí světového kulturního dědictví, stojí jenom za zmínku v uvozovkách: "tak si Češi představují Versailles" (Květná Zahrada). To je jenom trapné.

Luis 30.5.2006 19:12

Re: Re: Re: Re: A už je to tady.

Pan buh vam urcite da moznost poznat, jak to Rosta mysli. Tak jako me.

Luis 30.5.2006 19:10

Re: Re: Re: Re: Re: A už je to tady.

Rostovu tvorbu sleduji od roku 2001. S mnohymi podrobnostmi  nemusim souhlasit, autor neni technicky specialista, do tech situaci spadnul vzdy nepripraven a nevarovan.

Ja jsem v te dobe technicky specialista byl. Kdyz vezmu jim uvadena fakta a porovnam je se svymi zkusenostmi , -technickymi, tak jeho tvrzeni jsou vysvetlitelna a mozna. Urcite prehaneni je dano casovym odstupem, se kterym pise o udalostech s tim , ze detailum on nepriklada nejak vazny vyznam. Dale po strance psychologicke , kdyz jeho vypraveni porovnam s jinymi lidmi, kteri na vojenske zakladni sluzbe byli, Rosta v prehaneni nijak od standartu nevybocuje.

Jeho vypraveni je charakteristicke pro cloveka, ktery do situaci spadnul naprosto nahodne a nepripraven a v te dobe jeste nemohl tusit, ze o tom nekdy zacne psat.

Lze mu vytknout jen to, ze sve clanky nedava korigovat specialistum na uvedenou problematiku, takze jeho kritici maji na nepodstatnych detailech volne pole pusobnosti.

Rekl bych, ze jeho tvrzeni je realne a je jej nutne pripustit. To je prvni krok pro badani na tomto poli a teprve badani je schopno prinest dukazy. Vse bylo tehdy velmi dusledne utajovano a rusove i cesti vojaci byli mistri v konspiraci, takze jen vul se muze domnivat, ze existuji nejake volne dukazy. Zanaseni pochybnosti a schovivave pousmavani se jsou ideologicke prostredky kontrapropagandy.akze si dovolim za sebe rici, ze Ross Hedvicek duveruhodny autor je.

Luis 30.5.2006 18:54

Re: nesmysl, pane Hedvíčku

Vyzkumy se na Americanech delaly ,jak v Koreji, tak ve Stresovicke nemocnici. Vim o tom od rodinneho prislusnika, ktery byl do toho castecne zasvedcen. Osobne jsem nekolikrat videl ty autobusy, kterymi byli vezni prevazeni.

Ze se delaly pruzkumy na Americanech a ne na ceskych politickych veznich je proto, ze tehdy v socialistickych armadach vladly teorie o rozdilnosti odolnosti ras v boji a proto bylo pry treba ucinky bojovych metod a latek zkouset primo na realnych objektech. Videl jsem nekolik vyukovych filmu z produkce CSLA a i ruske, kde se o rozdilnosti odolnosti a chovani v boji mluvilo.

Ostatne Rusove meli z WW2 sve zkusenosti z nasazeni do boje a psychicke odolnosti vlastnich narodu a pak do boje nasazenych cizich jednotek a byly zde k dispozici i nemecke zkusenosti v ukoristenych materialech, takze dalsimu vyzkumu v tomto smeru nic nestalo v ceste.

Za zminku stoji i cinnost Praporu zvlastnich bojovych prostredku dislokovanemu v centru Olomouce.

Je to hnusny poznatek, ktery bude jeste asi hodne dlouho pekne utajovan.

Harpyje 30.5.2006 18:51

Re: Re: Re: Re: A už je to tady.

Má to být důkaz autorovy věrohodnosti?

Luis 30.5.2006 18:43

Re: Re: Re: A už je to tady.

Zapomel jsi k tomu pripocitat dalsi tezkou hlaven, o ktere Rosta pise, dobre 7 kg a dva -tri  zasobniky na munici , ktere tam  musel tahat take. A vubec bych se nedivil, kdyby mu ty zasobniky dali naplnene slepymi patronami (kvuli vycviku se to bezne delelo). Takze tam musel vytahnout kulomet s prislusenstvim neco nad ctyricet kg. Takze Rosta nekecal.

Vsimej si toho co pise a nestourej se do detailu, kterym vubec nerozumis.

Harpyje 30.5.2006 18:40

Re: Re: Re: A už je to tady.

Špatně mi rozumíte, nebo jsem se nesprávně vyjádřila. Tento člověk znevažuje všechno, co souvisí s jeho bývalou vlastí, to nemá s kritikou komunistů nic společného. Některé výroky jsou jenom trapné.

Adam 30.5.2006 18:22

Re: rostik trimalchion=> http://www.cs-magazin.com/ klepnete na fotogalerie 'ross hedvicek' groteskni vulgarite vas urcite potesi

Kviku, ty pomateny trdlo, radsi nam napis neco o ty Kube, kterou tu neustale vychvalujes. ;-P

kvik adresa znovu 30.5.2006 17:34

http://www.cs-magazin.com "kdys jsem tu kytici vazala"

kvik s pocitem hnusu 30.5.2006 17:32

rostik trimalchion=> http://www.cs-magazin.com/ klepnete na fotogalerie 'ross hedvicek' groteskni vulgarite vas urcite potesi

Adam 30.5.2006 17:10

Re: Re: A už je to tady.

Harpyje, ctete spatne. Nebo si myslite ze ten kdo kritizuje nacisty ma tez zast vuci Nemecku?? 8-o

Adam 30.5.2006 17:07

Re: nesmysl, pane Hedvíčku

Nevim zda se da verit tomu ze jste nekurak, muzete nam to nejak dokazat??? ;-P

Pro nezasvecence muze lecos byt blabol, ovsem pro mnohe to muze znamenat, ze na kazdem sprochu je pravdy trochu. ;-P

Harpyje 30.5.2006 17:04

Re: A už je to tady.

Kdo ten člověk vlastně je? Je to novinář? Pokud je žurnalista, tak je neseriózní. Přečetla jsem několik jeho článků a mám dojem, že má zášť ke všemu co souvisí s jeho byvalou vlastí.

Adam 30.5.2006 17:00

Re: Re: To ta prognoza vitezstvi ODSS musi byt chaba

Strejdo Pedro, ten stav blazna kterym trpi nas soudruh ze Seatlu se da dobre zamaskovat jen jednou a provali se az kdyz nam tu Janecek zacne psat svoje "uvahy". ;-P

Jura Jurax 30.5.2006 16:40

Re: Re: A už je to tady.

No právě -  a hmotnost v nejtěžší konfiguraci s těžkou hlavní a podstavcem je 19,24 kg; munici prý neměl

http://www.volny.cz/weapon/cs/kulomet-59.htm

Ledaže by tam táhl na hrbu vodou chlazeného Maxima vz. 1910 po chrabré Rudé armádě - ale ten zas neměl vyměnitelnou hlaveň ... :-D

almg 30.5.2006 15:35

amalgam

kazdy kdo mel v hube amalgamovou a bilou plombu MUSI ZNAT ROZDIL, vse ostatni sou nepochopitelne kecy; amalgam je SVINSTVO

Nekuřák 30.5.2006 15:03

nesmysl, pane Hedvíčku

Proč by se KGB namáhalo s dovozem američanů na pokusy do Prahy, když mělo politických vězňů plné kriminály ? I kdyby už z nějakých důvodů potřebovali, aby to byl ausgerechnet Amík, proč by je Rusové vozili komplikovaně a se stálým rizikem do Prahy a ne do Svazu (kde by se za nimi zavřela voda) ? V padesátých letech bylo sice možné všechno, ale svěřit tak citlivé informace jeko Mengelovské pokusy na zajatých Američanech českému doktůrkovi, kterého pak pustíte zpátky do (z hlediska Rusů) téměř "Západní" Evropy, to je nesmysl i v těch padesátých. Součka by domů nepustili ani za nic ! Riziko, že něco plácne je ze zpravodajského hlediska tak obrovské (představte si kdyby se dostal tenkrát ven a dosvědčil to !), že by to snad i destabilizovalo tehdejší křehoučkou rovnováhu mezi supervelmocemi... Podle mne se něco takového určitě odehrávalo, ale těžko za účasti Součka a těžko ve Střešovicích. V Koreji to Rusové dávali určitě Amíkům sežrat, pokud je zajali, to Rusové dovedou. Ať už kvůli výslechu nebo snad i pro ty pokusy...Ale p. Hedviček myslím blábolí...

Petr. L. 30.5.2006 15:02

Re: A už je to tady.

Jo, ten padesátikilovej kulomet mě taky zarazil. Jestli na ten komín Mr. Hedvitzeck tahal standartní kvér vz. 59, tak ten váží bez munice 8,7 kg... je to mluvka;-D

Paul Stanislav 30.5.2006 14:52

Re: Velmi zajímavé.

Moc zajimave, snad nejbizarnejsi ze vsech nasich (kolektivnich) zkusenosti s Lidovou armadou. Taky by mne zajimalo kdy se to stalo.

Jeste podivnejsi je reakce vselijakych kritiku, kteri vylezaji z pod kamenu a dreva (woodwork, jak se tady rika). Jeste nevyhnili, naopak, zvedaji hrde hlavy.

Pavel Pávek 30.5.2006 13:25

Re: Re: Ludvík

Věřim každému slovu. Pro kumunisty nebylo a není nic nemožné . . .

Synkretik 30.5.2006 13:14

Re: Re: Re: Re: Tydlety atomovy granaty, co o nich Hedvicek pise, to je vam vobrovska vec. Kdyz ho spravne hodite, tak v okruhu 8 km je vsechno do mrte vymydleny !!!

Viděl jsem kdysi v TV dokument, jak armáda USA experimentovala s něčím jako "atomová ručnice" (nevím už, jak tomu přesně říkali). Vypadalo to jako panzerfaust s velkou hlavicí, dostřel cca 1 km, letální poloměr dvakrát větší. Vtip byl v tom se po odpalu rychle schovat do nějaké díry pár metrů pod zem. Nějak se to neujalo...

dsben 30.5.2006 13:02

Jurax, presné

Jurax, presné

mojmír 30.5.2006 12:54

Re: Re: Re: Tydlety atomovy granaty, co o nich Hedvicek pise, to je vam vobrovska vec. Kdyz ho spravne hodite, tak v okruhu 8 km je vsechno do mrte vymydleny !!!

A každý vyfasujete dva !;-D

Jura Jurax 30.5.2006 12:24

Zapomněl jsem odkaz na NP ze 7.3.2002

Odkaz http://www.hyena.cz/02/03/020307pes.html

Jura Jurax 30.5.2006 12:23

Pozoruhodné

Aston píše 7.3.2002 v NP o nařčení dr. Součka, že konal v Koreji pokusy na lidech - cituji "Příliš mnoho otazníků. Nicméně, přiznám, mentalitu člověka, který je schopen takto závažné obvinění pustit do světa bez špetky důkazů, to přesahuje moje chápání." - konec citátu.

No a dnes zveřejní Rossu Hedvíčkovi podobný žvást. A já jsem nucen opakovat - mentalitu člověka, který je schopen takto závažné obvinění pustit do světa bez špetky důkazů, to přesahuje moje chápání. Nebo že by byly nové důkazy? Tak proč tu nejsou zveřejněny?

Jura Jurax 30.5.2006 12:15

A už je to tady.

Který kulomet puškové ráže zavedený v ČSLA v době vojenské služby Rosse Hedvíčka vážil 50 kilo?

A Souček sám byl zavražděn sovětským KGB 26. prosince 1978 v Praze ve věku 52 let. Jojo - a Ross byl u toho, že, nebo aspoň jeho nehmotné ka ;-D

Jojo, v Americe tomuhle možná věří - tak jako my věříme vyprávěnkám o Americe, ač jsme tam nikdy nebyli. Četl jsem toho od Hedvíčka dost, ale věrohodnost byla sakra nízká - aspoň u věcí, které jsem znal nebo byl schopen zkontrolovat.

A s tím amalgámem - holt Ross vyhodil 5000 dolarů; ale má šikovného a přičinlivého zubaře.:-D

Věřte Rossu Hedvíčkovi cokoliv, co máte ověřeno dvěma nezávislými svědky a pro sichr co jste navíc viděli na vlastní oči. Jinak radši opatrně ...8-o Suma sumárum autor je obdařen bujnou fantazií - diplomaticky řečeno.Rv