26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Intelektuálové přitvrzují

Když na konci ledna studentští radikálové na univerzitě v Berkeley násilím zabránili Milo Yiannopoulovi, aby zde proslovil přednášku, bralo se to většinou jako místní folklor. Berkeley je vyhlášená jako centrum levicového radikalismu a Milo Yiannopoulovis je redaktorem pro-trumpovského serveru Breitbart.com.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 9.3.2017 20:01

Re: Přečtěte si

Dobrý, díky. Nejlepší je poslední odstavec....

J. Brunner 9.3.2017 20:15

Re: Přečtěte si

Pěkné. Projev jako z jiného světa, ale Kubera je, bohužel, jen jeden.

I. Mertl 9.3.2017 13:05

Re: Samozřejmě, za našich časů už střední škola byla

A jak jste dopadl Vy, pane Vyšato? Jistě dobře. Ale, jinak, na Berkeley se dělá věda nejrůznějších oborů - 22 nobelistů, z toho 15 přírodní vědy, 7 humanita.

P. Švejnoch 9.3.2017 13:25

Re: Samozřejmě, za našich časů už střední škola byla

... Vaňura jako Vyšata, kdo by hleděl na nepodstatné maličkosti... :-)

Z. Čábelka 9.3.2017 13:43

Re: Samozřejmě, za našich časů už střední škola byla

Soudruzi jednotlivce neuznávají, jen zelený socialismus. Člověk to je jen jedna posekaná tříska v sežraném lese či číslo mukla. :o)

J. Jurax 9.3.2017 23:10

Re: Samozřejmě, za našich časů už střední škola byla

A toho profesora napadli studenti z humanitních věd nebo ti z přírodovědy?

Jestli i ti z přírodních, tak už těch nobelovek za vědu už z Berkeley moc nebude ...

J. Vintr 9.3.2017 18:21

Re: Samozřejmě, za našich časů už střední škola byla

Jenže tehdy vysoké školy nebyly soukromý kšeft, který dojí prachy z erární kasy podle počtu "studentů" ...

A. Alda 9.3.2017 11:43

Ano.

Máte pravdu. Ale je to k nasr...

P. Vaňura 9.3.2017 11:43

Pokud jsou u nás univerzity hrazeny z veřejných peněz,

pak by takovýto incident měl vést v případě nedostatečného potrestání viníků k OKAMŽITÉMU ZASTAVENÍ FINANCOVÁNÍ!

Jinak se dostaneme na úroveň Německa Výmarské republiky, kdy každá politická strana měla své paramilitantní oddíly a např. o bezpečnost profesora fyziky P. Lenarda se starali jemu přidělení příslušníci SA!

Vzorem pro vznik SA byla komunistická Rotfrot. Komunisté se "vyznamenali" např. vraždou 15 letého příslušníka Hitlerjugend, který roznášel letáky, zvoucí na sportovní akci, pořádanou NSDAP (pachatelé následně utekli do SSSR, nicméně komunisté toto považovali za normální způsob "politického boje").

A. Alda 9.3.2017 11:44

Jo, to je pravda.

SA opravdu vznikly jen jako obrana, pod tlakem komunistů.

V. Novák 9.3.2017 13:30

Re: Pokud jsou u nás univerzity hrazeny z veřejných peněz,

A Rotfront vznikla jako reakce na oficírské vraždění socialistických předáků, které považovali za zrádce, kteří stosovali Vždy Vítěznému Deutschlandu über Alles die Dolche do zad. Zdaleka nebyli jen Luxemburgová s Liebknechtem.

Prostě v Německu se to mlátilo každý s každým a kdo neměl vlastní spolehlivou ochranku mlátiček, dopad zle.

Docela bych chtěl vidět xichty těch, co se snažili rozvrátit Rusko revolucí a poslali tam Lenina jako spěšninu, když se jim revoluce vrátila a dělníci začali vytvářet sovětské republiky přímo v císařství...

P. Vaňura 9.3.2017 13:40

Tak pozor, to nebylo "oficírské vraždění" ale občanská

válka. "Bavorská sovětská republika," resp. zmařený pokus ji ustavit byla realita, a to, že v čele stáli z velké části Židé rovněž. Na toto by se nemělo zapomínat, zejména pokud víme, že na druhé straně stál mimo jiné fanatický nacionalista a poddůstojník politického oddělení Reichwehru Adolf Hitler!

V. Novák 9.3.2017 14:00

Re: Tak pozor, to nebylo "oficírské vraždění" ale občanská

Občanská válka nebo vraždění... jaký rozdíl?

Na jedné straně dělníci a spousta Židů, na druhé demobilizovaní vojáci (tedy zase dělníci) a oficíři. No a jeden untroficír s posláním špicla, kterému se názory špiclovaných tak zalíbily, že se k nim přidal.

P. Vaňura 9.3.2017 15:58

Válka, i občanská, je zase něco v jiné rovině,

než když se politika10 let po válce provádí jako pouliční bitky, či dokonce vražedné útoky, paramilitantních oddílů soupeřících politických stran. Někdy ty kauzy měly soudní dohru a pachatelé násilných činů byli odsouzeni, někteří pro vraždu.

P. Zinga 9.3.2017 11:28

Řeknu to nekorektně,

ale správně: pane Mertl, Vy jste nebetyčný blb. To, prosím, není urážka, ale diagnóza. Sociolog CH. Murray je spoluautoremje knihy " The Bell Curve" , kde konstatuje, že (vrozená) inteligence je lepším předpokladem např. vyšších příjmů, pracovních úspěchů a naopak menším sklonům ke zločinnosti:

1/Schopnosti dětí jsou různé

2/Schopnosti poloviny dětí nedosahují průměru

3/Příliš mnoho žáků postupuje na VŠ

4/Budoucnost národů závisí na vysokoškolském vzdělání těch, kteří k tomu mají akademické předpoklady a ne na absolutním počtu absolventů VŠ.

P. Zinga 9.3.2017 11:45

Re: Řeknu to nekorektně,

Samozřejmě "menších sklonů ke zločinnosti".

A. Alda 9.3.2017 11:45

Na tato zjištění není třeba sociologa.

To je elementární matematika, kterou má zvládnou absolvent šesté třídy základní školy.

P. Zinga 9.3.2017 13:06

Re: Na tato zjištění není třeba sociologa.

Teď jste trefil hřebík na hlavičku: "měl by", ale jak je vidět, nezvládá a proto horuje pro gender.

K. Křivan 9.3.2017 18:53

Re: Na tato zjištění není třeba sociologa.

No, Gaussova křivka a její integrace, to bych viděl na půl roku před maturitou. Nejpozději.

I. Mertl 9.3.2017 13:18

Re: Řeknu to nekorektně,

Dovolte, abych se zasmál, Vy diagnózo špatného vychování. Murray je mi lhostejný, objektem byl nahnědlý takysociolog Hampl. A je mi fuk, že je Vám blízký.

P. Zinga 9.3.2017 13:31

Re: Řeknu to nekorektně,

Není mi blízký, ale ani mi není fuk. A Vám asi taky ne, když ho čtete. Už jsem zde několikrát uvedl, jak vzniká hnědá: kombinací rudé se zelenou. Předpokládám, že žádnou z těch barev Hampla natřít nelze.

Co se Vám nelíbí na mém vychování? Byl jsem vulgární? A proč Vám je Murray lhostejný? Že má jiné názory anebo Vás nezajímá téma jeho studií?

I. Mertl 9.3.2017 14:00

Re: Řeknu to nekorektně,

Když to nestačilo slušně, pak tedy Vaší mluvou: Nezajímáte mne Vy, dobytku!

P. Han 9.3.2017 15:46

Re: Řeknu to nekorektně,

Takže k článku pořád nic, jen napadat diskutující. Co se taky od vás dá čekat, nic jiného neumíte.

M. Sedláček 9.3.2017 17:29

Re: Řeknu to nekorektně,

Sám jsi dobytek.

J. Vlk 9.3.2017 15:19

Re: Řeknu to nekorektně,

Souhlas. A my jsme důkazem toho, jak to vypadá když tomu tak není.

1/4 absolventů schopných a 3/4 absolventů schopných všeho.

I. Mertl 9.3.2017 10:20

Skutečná posila IVK:

Nahnědlý sociolog, co ho ani Svobodní nechtěli. Diskuze k předmětu zbytečná - žádný skutečný předmět než autorova náklonnost k Breitbartu neexistuje. Studenti jistě mají právo vypískat jakéhokoli přednášejícího hosta! Mimochodem, kvalitu University of Berkeley těžko zpochybňovat.

Z. Čábelka 9.3.2017 10:25

Re: Skutečná posila IVK:

Ani jste nepřekvapil, zelený soudruhu! Demokrat, jak od cara, jste každým slovem! :o)))

I. Mertl 9.3.2017 12:58

Re: Skutečná posila IVK:

Ani Vy, za čárky patří mezera.

Z. Čábelka 9.3.2017 13:23

Re: Skutečná posila IVK:

Zelený demokrate, :o) ale já je tam mám :o)

xxxx,x, x

Něco k diskuzi tam máte :o)?

Pozdravujte Pol Pota.

M. Vondráček 9.3.2017 10:26

Re: Skutečná posila IVK:

Studenti mají právo ?? Z čeho ono právo odvozujete ??