27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Hradu chybí už jenom šašek

To je ta naše lido-demo demokracie (odborný protimluv z časů komunismu) v praxi. V normálních slušně zavedených královských rodinách se o následníku trůnu nikdy nediskutuje, natož mezi lidem, tomu je dovoleno jenom jásat a přinášet dary.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Čermák 14.7.2019 11:17

Re: Šašek Hradu nechybí,

Ale ale, hned Pod vlivem? Já mám svůj názor a žádné vlivy k němu nepotřebuji. A kdo je dobrý a kdo né si také rozhoduji sám. Toš tak....

J. Lepka 14.7.2019 14:58

Re: Šašek Hradu nechybí,

Ale jistě 376tko a docela rád. Je to celkem 10% Zemanova elektorátu z posledních voleb. Pokud vezmete v potaz, že pro většinu to znamenalo jednak více času a energie, než prostá návštěva volební místnosti a jednak nemalé osobní náklady, je to pro vás důvod ke stažení půlek.

P. Grigar 14.7.2019 13:55

Re: Šašek Hradu nechybí,

.. a proto se tam předváděl i Zelený fanatik Piňos. Lepko, neblbněte, chovejte se adekvátně věku. Chápu, dožitím nezískáváte automaticky patent na rozum, ale přece jenom..

J. Lepka 14.7.2019 15:03

Re: Šašek Hradu nechybí,

Protože na Letné exhiboval nějaký magor mám odsoudit víc jak čtvrt miliónu zúčastněných? A chovat se adekvátně věku znamená připažit pysky a zařadit se do Zemanova elektorátu? Obvykle se neuchyluji k podobným přirovnáním, ale jste "pod vlivem"?

P. Grigar 14.7.2019 16:57

Re: Šašek Hradu nechybí,

.. ó nikoliv, milý princi. Jako střelecký instruktor můžete či dokonce máte vědět, že primární je identifikace cíle, poté může následovat výstřel. V přeneseném smyslu tedy nejdříve myslet a potom mluvit. Nikdo vás nenutí milovat Zemana láskou převelikou, ale pokud pliváte na někoho jen pro odlišnost názorů, pasujete se sám na netolerantního blba. A to vaše slovní spojení "jste pod vlivem"? Nedokážete-li obstojně myslet za střízliva, nepokoušejte se o to ani za nestřízliva.. a když už přece jenom se něčeho takového dopustíte, zkuste si to nechat pro sebe. Bude líp. Vám i jiným.

P. Lenc 13.7.2019 10:38

Osvěžující

a veskrze pravdivé.Je ale divné, že při tom množství šašků které naše politická scéna generuje se nějaký šašek nevyskytuje, možná proto, že tam zaskakuje jako šašek amatér Ovčáček.I když, Miloš si to opravdu užívá a do toho hradního varieté profesionálního šaška nepotřebuje.

F. Houžňák 13.7.2019 11:00

Ale Ovčáček vůbec nezaskakuje za šaška,

jednou jsem ho viděl v nějaké televizní debatě, mluvil věcně, srozumitelně, s přehledem, vtipně, ostatní účastníky diskusně převyšoval. Chápu, že ho mnozí označují za blba a šaška, ovšem obávám se, že se v těch případech jedná buďto o závist, nebo zpracovávání oprávněného komplexu méněcennosti. To se ovšem vás netýká, dodávám explicitně po německém způsobu.

J. Lepka 13.7.2019 11:06

Re: Ale Ovčáček vůbec nezaskakuje za šaška,

re: ...mluvil věcně, srozumitelně, s přehledem, vtipně...

Ano, většinou to takhle na posluchače, řekněme intelektuálně nesmělé, působí, oni totiž nejsou schopni dohlédnout dál než k včerejšímu večeru a nad budoucností si nelámou hlavu, takže v nadšení nad jeho "srozumitelností" již přehlédnou, že se jedná o primitivní žvásty, zhusta vylhané a nemající s realitou nic společného.

F. Houžňák 13.7.2019 11:13

No ale to nebyly primitivní žvásty, ty by mohly

možná ovlivnit vás (znáte to, podle sebe soudím tebe), leč živá, z Ovčáčkovy strany dobře a inteligentně vedená diskuse. Neměl byste posuzovat věci, které jste neviděl a o kterých nic nevíte, to dělají jenom takoví ti chytří jako tři vopice, co všechno znají a všude byli třikrát. Pokud se v tom poznáváte, je to váš problém. No a když tak nesměle naznačujete, že jsem primitivní blbec, no, znáte to, podle sebe soudím tebe ... Když z vás vypadne vždycky jenom to samé, už jste únavný. Zkuste nějaký jiný Ansatz.

F. Houžňák 13.7.2019 11:16

Jo a dejte si pozor,

aby vás nenafilmovali na hajzlíku, jak podvádíte. Jednomu se to už stalo.

J. Lepka 13.7.2019 11:20

Re: Jo a dejte si pozor,

Ano, tento příspěvek o vás vyjadřuje více, než jste ochoten připustit.

F. Houžňák 13.7.2019 15:39

Vám už se to taky stalo?

A kdy? A jak jste podváděl? Povídejte, rozhovořte se, nestyďte se.

J. Lepka 13.7.2019 16:29

Re: Vám už se to taky stalo?

A ještě nerozumíte psanému textu.

V. Čermák 13.7.2019 16:55

Re: Vám už se to taky stalo?

Ale rozumí, jen Vy zase, zahnán do rohu, Omarujete....

J. Lepka 14.7.2019 15:10

Re: Vám už se to taky stalo?

Myslíte, že jsou všichni jako vy, pro které je jakékoliv podvádění přípustné, pokud ho samozřejmě někdo neodhalí? Zřejmě je mimo dosah vašeho chápání, že jsou mezi námi lidé nepodvádějící ze zásady, třeba podle hesla : Co nemáš rád, nečiň druhému.

Ovšem chápu, že někomu odkojenému bolševickou výchovou je něco podobného zcela nepochopitelné.

F. Houžňák 14.7.2019 20:23

No ale vy se zásadně podle hesla

"Co nemáš rád, nečiň druhému" nechováte, tak co ho doporučujete druhým, vy podvlivovče.

P. Grigar 14.7.2019 13:52

Re: Vám už se to taky stalo?

.. vidno, že na porozumění psanému textu se považujete být odborníkem nad jiné povolaným. Mohu z toho odvodit, že už jste si udělal jasno v §28 a §29(Železniční přejezd) Zákona 361/2000 Sb.; nebo se stále v dotčené oblasti chováte nebezpečně pro sebe i ostatní účastníky silničního provozu?

J. Lepka 14.7.2019 15:17

Re: Vám už se to taky stalo?

Pokud jste doposud nepochopil, že jako řidiče auta, tedy účastníka silničního (!) provozu mě pravidla určená ajznboňákům vůbec nezajímají, stejně jako jejich jakýsi postup pro nefunkční signalizaci na přejezdu. Prostě a jasně, pokud nesvítí výstražné světlo, na přejezd klidně vjedu a o to horší je, že se na mě hrne vlak a je mi úplně fuk, že mašinfíra má nějaké papíry. Ovšem pro šotouše vašeho ražení je to důkaz setrvalého tvrzení drážních úřadů a PČR o provozuschopnosti signalizačního zařízení. Mimochodem, nazvat vás volem, je urážka užitečného domácího zvířete.

P. Grigar 14.7.2019 17:07

Re: Vám už se to taky stalo?

..Lepko, jsou to jen dva paragrafy, několik odstavců, ale pro vás bude snadnější k pochopení najít si verzi s kometářem dopravních odborníků. Polemizovat s ignorantem vašeho ražení je mimo můj zájem. Klidně dál jezděte, jak jste po léta zvyklý, o jednoho troubu míň. Předpisy provozovatele drážní dopravy, obsahující několika tisíc ustanovení, nejsou určeny pro lidi se sníženou chápavostí. Vám je určen zákon 361/2000Sb; §8 a §29.. a i zde je veškerá snaha autorů marná.

M. Prokop 13.7.2019 17:54

Re: Ale Ovčáček vůbec nezaskakuje za šaška,

Taky mne napadlo, že u pana Houžňáka se jedná o závadu na přijímači.

F. Houžňák 13.7.2019 22:00

Ábr nikoliv,

jen zkuste sledovat logickou linku komentářů a uvidíte, že komentuji lucidně a - jak by řekl Němec - sachbezogen. Nějak vám došla šťáva, zkuste se vzpamatovat. Domluvte se s Lepkou a jděte si zacvičit nebo tak nějank.

J. Lepka 14.7.2019 15:19

Re: Ábr nikoliv,

Chápu, jste s Ovčáčkem "jedné krve".

F. Houžňák 14.7.2019 20:24

Ale ano, já to beru jako

pochvalu. Děkuji.

P. Zinga 13.7.2019 10:20

Autore,

a co tvé zdraví? V pořádku?

S. Ševeček 13.7.2019 9:25

Hradu chybí šašek ...

kdepak - tady jste!

K. Janyška 13.7.2019 9:03

Můj zájem je, aby Zeman Hrad opustil co možná nejdříve.

A to mu smrt nepřeji.... Dzp.

V. Čermák 13.7.2019 16:58

Re: Můj zájem je, aby Zeman Hrad opustil co možná nejdříve.

Hned po volbách.....

F. Houžňák 13.7.2019 8:38

Pěkně napsané. Já bych řekl, že by se měla zavést

taková funkce, co si ji pamatuju z jedné pohádky, kde si kdosi za nějakou službu panovníkovi vymínil privilegium, že si bude moci kdykoliv přivonět k panovníkovu uchu. A vždycky když státní rada zasedala a něco rozhodovala, tak tam vtancoval a přivoněl si k panovníkovu uchu, a pytle zlata se sypaly ze všech zúčastněných stran.

J. Skála 13.7.2019 7:33

Rádoby vtipný text zakrývá podstatu problému.

Problém vězí v tom, že si stále pleteme presidenta s králem a necháváme ho sídlit na Hradě. President je úředník a měl by mít slušnou kancelář se sekretářkou a uklízečkou. Navrhuji nějaký větší byt v prvním patře činžovního domu. Někde v okolí Florence, tam je dobré spojení MHD.

T. Kočí 13.7.2019 10:58

Re: Rádoby vtipný text zakrývá podstatu problému.

souhlas-hodně by to pomohlo