27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kot 27.4.2009 6:29

Kdo je extrémista? Člověk, který chce aspoň trochu pořádek nebo cikán, který

parazituje a páchá trestnou činnost? ;-D

Karel K 24.4.2009 22:05

Ano, pomsta, ale

je zajímavé, že zatímco manžel byl zavřený, v době ůtoku pobýval v domku s jeho amnželkou i její druh. Proč by to nemohla být pomsta manžela? Na takovou věc stačí najmout někoho jiného . . .

elvik 24.4.2009 14:35

A co Joschka Fischer

ten take hazel zapalne lahve a dokonce po policistech. A podivejte kam az to dotahl.  

Kot 27.4.2009 6:31

Re: A co Joschka Fischer

R^R^R^ Ona Katuška také mlátila násadou od lopaty těhotnou ženu a nikomu to nevadí! ;-D;-D

Marat 24.4.2009 13:30

Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Není ten exstremismus plodem zoufalsví lidí, kteří nechtějí být obtěžovaní tvory kteří nic jiného nedělají jak jen každého obtěžují a okrádají.

Nechť stát koná povinost a chrání slušné občany kteří nikoho neobtežují a jen chtějí slušně žít bez obtěžování jinými.

Že cikání jsou barevní, tak jím má být vše přehlíženo? Měl by stát takové ohledy k bílím ničemum kdyby ti se tak chovali jako ti cikáni?.

Petr 24.4.2009 13:36

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Vžijte se do romské rodiny která pracuje,děti má ve škole,nájemné platí.Otce této rodiny už jednou neonacisti zbili a jednou jim utek,dětem se pošklebují ve škole a jediná matka měla štěstí že se jí ještě od té spořádané většiny nic nestalo až na prodavačku která jí podezřívala že něco ukradla ač to tak nebylo.

Ps.nejsem rom ale takovou rodinu znám a jsou oba středoškolsky vzdělaní.

Teď mudruj rozumbrado,co mají dělat aby mohli žít jako ty.

Marat 24.4.2009 13:43

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Petře, nežijí v ČR, ale to co jsem o té rodině četl, vůbec neodpovidá vaší fabulaci. Tatík a manžel té ženštiny právě dlí v krimu a dýchá vzduch filtrovaný přes mříže. Právě jsem četl, že starostliví báťuška Klaus tatíčkovi toho dítka urychleně uděli aminu.

Petr 24.4.2009 13:47

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

To znamená pokud někdo krade a jezdí autem na černo můžeme mu vypálit dům a zavraždit dceru?

Nebo jinak pokud někomu neonacisti téměř zavraždí dítě tak pokud otec toho dítěte je grázl tak to ty nácky omlouvá?

Vy máte fakt divný uvažování.

Sid 24.4.2009 13:55

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Nevite, co vsechno delali. Treba toho meli na svedomi daleko vic. To, ze kradli, jezdili autem na cerno a obyvali cizi dum mohlo byt uz jen posledni kapkou...

Rejčka 25.4.2009 0:16

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Když už chcete přispívat, tak čtěte pozorně. Dům koupila jejich babička před téměř 30 lety, jen to nedali od rejstříku, tak to formálně není jejich.

Will 24.4.2009 13:55

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Podsouváte autorům něco, co vůbec netvrdí.

Petr 24.4.2009 19:30

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Tak si tu jeho reakci přečtěte ještě jednou.

Sid 24.4.2009 22:11

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Ale my nevime, kdo to udelal! Je mozne, ze to udelali i jejich veritele, Cikani stejne jako poskozena rodina. Pockejte se soudy, abyste nebyli prekvapeni...

Will 24.4.2009 14:00

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Co mají slušní Romové dělat? Totéž co slušný běloch v romské enklávě. Buď vzdorovat, nebo se vystěhovat. U nás v ČR je velmi mnoho míst, kde slušný Rom nebude napadán. Ale chápu, že má-li byt v Teplicích, za moc ho neprodá. Ale v těch Teplicích je na tom úplně stejně i ten bílý.

(P. S. Ta "slušná" místa najdete téměř všude tam, kde nežije moc Romů.

P.P.S Ale já bych stejně nechtěl prodávat Romům byt. Jak mám vědět, že budou slušní? A copak se to dělá, nastěhovat sousedům cikány do baráku?)

Kot 27.4.2009 6:31

Re: Nechť stát koná svou povinost ke slušným občanum a nebude toho exstremismu..

Máš pravdu Marate, děláš mi radost. ;-DR^

Dušan Streit 24.4.2009 13:20

Extrémismus si tady pěstují politické elity

Jde o atomizaci většinové společnosti:

http://streit.blog.idnes.cz/c/80701/Extremismus-mensin-nastroj-mensiny-vyvolene.html

Rozděl a panuj:

http://streit.blog.idnes.cz/c/80421/Pravou-prapricinou-rasovych-excesu-je-politicka-korektnost.html

Teď politici bijí na poplach, ale problém sami pomáhali eskalovat.

Pavel 24.4.2009 12:26

V čí prospěch ...?

Zmrzačení malé holčičky je tragedie. Myslím, že není možné to vidět jinak a doufám, že ani pachatel útoku prvoplánově nezamýšlel ublížit právě jí. Někdo tu zmínil, že útok byl profesionální. Já si to nemyslím. Možná se jednalo o zbabělou akci nějakého novodobého KuKluxKlanu, který nevybral cíl podle významu, ale protože byl snadný, nebo sousedský spor, který takto vyvrcholil? V tomto případě by ovšem poškození měli aspoň nějaké podezření. Aktuální změna vlastníka domu je také trochu podezřelá, nicméně v článku se autor zabývá myšlenkou, komu teno čin vlastně prospěl.

Novodobé ultrapravicové strany s politickými ambicemi nejsou idioti a rozhodně pochybuji, že by se uchylovali k těmto útokům. V dnešní době, kdy se otázka radikalismu, případně neonacismu často omílá, právě v souvislosti s krajní pravicí a ekonomická krize se více promítá do života nízkopříjmových menšin, které přestávají být šetřeny - viz exekuce dávek. Tento útok výrazně změní poměr sil v uvažování národa. Menšina se opět ocitne v centru zájmu. Podmínky pro získání azylu v Kanadě se zlepší. Radní, který nechá zabavovat dávky bude za ještě většího zloducha než doposud. Odsouzenec dostane šanci na milost (prozatím pouze odložení) a pozornost médií se kriticky opře do všech, kteří neprojeví dostatečnou účast nad hrozným osudem diskriminované menšiny. Tak komu to tedy prospěje? Myslíte, že by třeba cigáni takto mohli uvažovat? Skoro se děsím, co jsem to vlastně napsal...

Sid 24.4.2009 13:57

Re: V čí prospěch ...?

Zapominate, ze zabavovane davky jsou pokuty za prestupky a vytrznictvi. To preci nebylo nutne aby delali! Kdyz uz ziji na davkach, at neotravuji.

Ypsilon 24.4.2009 22:46

Re: V čí prospěch ...?

Jasně, když má někdo narvanou kešeň tak si může dovolit prakticky všechno, socka na dávkách může akorát šoupat nohama a držet hubu ;-€

"Kdyz uz ziji na davkach, at neotravuji. "Tak TOHLE jsou ta stejná práva a stejné povinnosti pro všechny.?8-o Zákony sice platí pro všechny stejné, ale máš-li na pokuty, úplatky, případně v nejhorším případě na dobrého advokáta, nemusejí tě zajímat. Tak z toho  se mi chce fakt blejt(Y)

Rejčka 25.4.2009 0:19

Re: V čí prospěch ...?

Komu to prospěje? No přece té nevinné většině, která se jich chce zbavit!

I-Worm 24.4.2009 11:26

Já si myslím, že pachatel bude odhalen

krátce před volbami. (Možná i nový) Kubice již čeká na svou životní roli...

Press 24.4.2009 10:28

policajti nic nevyšetří

policajti nic nevyšetří, leda tak nás tady budou popotahovat za politicky nekorektní příspěvky :-)))

fox 24.4.2009 10:16

Extrémisté a trocha logiky

Základní problém je v tom,že v Česku se nedodržují zákony.Nedodržují je ani romové ani bílí a ani politici.Co třeba takový Rath?Ten nedělá nic jiného(kromě toho,že hrabe),že vymýšlí,jak obejít zákon.A to je zákonodárce!

Tak co chcete?

Petr 24.4.2009 10:35

Re: Extrémisté a trocha logiky

Souhlas

TBB 24.4.2009 9:37

Paralela s Říšským sněmem

Zapálili to komunisti, ne?;-)

Kecal. 24.4.2009 12:15

Re: Paralela s Říšským sněmem

Ano?

Schumacher 24.4.2009 14:11

Jo. Nějaký Dimitrov.

Učili jsme se to ve škole. Prý ho soud osvobodil. Jenže dá se tomu věřit ? Lenin se jmenoval  Uljanov, Stalin se jmenoval Džugašvili, říjnová revoluce byla v listopadu, nacisti si prý Sněm zapálili sami, ve skutečnosti ho zapálil nějaký Van den Lubbe, Masaryk napřed nechal střílet do dělníků, pak zase ne. Po Črnobylu nenaměřili žádnou radioaktivitu, která pak klesla na minimum...A tak je to u nich se vším.  Mladej Mlynář se prohlásil za Roma po incidentu v Ústí, jenže ta cikánka se utopila jak zdrhala před týpky, který před tím obrala a neuměla plavat, takže nic rasového, Danihel se v Písku utopil tam kde bylo po pás vody proto, že byl sfetovanej toluenem, jeho famílie pak chtěla lynčoval hasiče, který ho po hodině a půl  hodině prohledávání dna našel  tak, že mu šlápl na hlavu a odmítl ho oživovat, nějaká  rodina Červeňákových dostala majlant za vystěhování z bytu a za chvíli zas byla na mizině a nemá kde bydlet, Nějaký Vishnawatan z Indie tady dělá osvětu a učí "správným hodnotám" zatím co  v Indii děti umírají v bahně ulic od hladu a nemocí vedle žebrajících "svatých" parazitů s táákhle dlouhými vlasy, fousy a nehty...Teď se Kocáb nechá fotit v zelenémm lajntuchu s pugétem a mele něco o něčem co zatím nebylo vyšetřeno. Chvíli se otepluje, chvíli neotepluje, pak otepluje ale málo a stejně se stím nedá nic dělat. Chvíli je to že moc topíme, chvíli sluníčkem, chvíli, že moc prdíme. A tohle všechno platíme a platíme a platíme...

knihovnik 24.4.2009 15:06

Re: Jo. Nějaký Dimitrov.

a tak me napada, ze kdybysme z pravniku vyskvarili tuk, z nej udelali mejdlo, to mejdlo rozdali chudejm romum,  a zbytek v kafilerce premenili na masokostni moucku, tak by mohlo byt o neco lepe na svete.

Ti 24.4.2009 9:35

Doporučuji předcházející komentář V.Hučína

Předcházející komentář bývalého politického vězně a důstojníka BIS V.Hučína "Topolánek se snad probudil" je naprosto výstižný a navíc se v daném případě jedná o člověka, který na problematice extrémismu řadu let v BIS úspěšně pracoval. Tedy já dávám v tomto přednost Hučínovi a doporučuji panu Husákovi čerpat spíše z tohoto pramene.

Petr 24.4.2009 9:01

No to je zajímavé

To že pan Husák má snahu očistit neonacisty a hodit to na postižené mě nepřekvapuje jeho články jsou skrytě xenofóbní často.Nevidím jediný důvod proč by se předem nemohl tento zločin připsat neonacistů když svou nenávist proti všem odlišným lidem než jsou oni prezentují veřejně.To jaký byl motiv vyšetřuje policie a ta se jistě zabývá všemi alternativami.