1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jarda 8.9.2006 12:56

Re: Vazeny pane

Krásné R^

gogo 8.9.2006 6:49

Výhoda je,

že to razítko může být i naprosto neplatné,případně platné,ale od úplně jiné firmy. Bez razítka nedostanete na poště balík a nutí vás pro výpis z OR, pokud obtisknete jakékoliv razítko,je klid

razitko 8.9.2006 6:57

razitko

Jednou jsem urednici vyvedl z miry kdyz chtela mermomoci razitko ktere jsem samozrejme zapomel, a cekala s usmevem co budu delat. Sahnul jsem u okenka na postarek s razitkovaci barvou ktery ji tam lezel, nabarvil palec a otiskl jsem jej na formular s tim, ze TOHLE je pani nase nove firemni razitko. Prosim tedy okamzite vydani zasilky :) No bylo to jeste dloouhe povidani ... Zasilku jsem si ale odnesl. ;-D

honzak 8.9.2006 6:30

pošta je zejména

ÚŘAD. Doručování zásilek je jen činnost, vykonávaná ze setrvačnosti. Proto jsem služeb pošty přestal využívat (s výjimkou nutných doporučených dopisů). Zajímavou skutečností je, že zaplňování schránky reklamami na úžasné a zaručené pí....ny jí jde docela dobře.

Brock 8.9.2006 8:10

Re: pošta je zejména

- No jo, ale reklamní pí**viny nedoručuje pošta...

Evíček 8.9.2006 8:22

Re: Re: pošta je zejména

že ne??? A proč jsem nedávno viděla pošťačku jak je vyndavá ze své tašky a vkládá je do schránky?? Ž by se mi to snad jen zdálo??

I-Worm 8.9.2006 9:26

Re: Re: Re: pošta je zejména

no, spíše to ta pošt'ačka dělá jako vedlejší džob.

Dick 8.9.2006 11:15

Re: Re: Re: Re: pošta je zejména

Ne. Vím od naší doručovatelky, že roznáší v rámci své práce letáky a že mi je vhodit MUSÍ. To mi řekla, když jsem ji chtěl zabránit ve vhození Praoubackova letáku BUDU PRO VÁS PRACOVAT... A má i vlastní "poštovní" inzertní noviny - kosmidisků, ovčího houna a pérových siličů svalů plné! Nešť! Mě spíš vytočí, když mi zpupně vhodí do kastlíku lísteček ADRESÁT NEZASTIŽEN, aby se nemusela tahat s větší zásilkou, ačkoli ví, že jsem vždycky dopoledne doma...

honzak 8.9.2006 8:22

Re: Re: pošta je zejména

jak kde. Když mám dovolenou, tak vidím, jak pošťačka rve do kaslíků ty "tiskoviny". Máme ale zamykací schránky před barákem, takže je to asi výjimka

Evíček 8.9.2006 8:28

Re: Re: Re: pošta je zejména

Nezbývá mi než knstatovat, že nikoliv.

jarstd 8.9.2006 10:40

Re: Re: pošta je zejména

ale doručuje, stačí objednat, zaplatit a dodat materiály s rozpisem podle doručovacích pošt

kanuk 8.9.2006 6:29

Problémy s poštou

Na jedné straně chápu stížnosti postižených osob, oprávněných k přijímání podnikové pošty, na druhé straně se té Poště tak moc nedivím při všeobecné znalosti šikulínů. čímanů a tunelářů. A není vyloučeno, že Pošta si uvedené postupy nevycucala z prstu ale byla k nim přinucena tlakem bank, soudů a jánevím koho, koho se zmínění šikulíni snažili obžunknout (nebo dokonce obžunkli) tvrzením, že pošta jim dotyčný spis nedoručila.

Evíček 8.9.2006 8:24

Re: Problémy s poštou

A k tomu aby nám zásilku objednaných novoročenek doručila v polovině ledna, k tomu ji taky někdo nutí???To se mi ani nechce věřit...;-€

Evíček 8.9.2006 8:25

Re: Re: Problémy s poštou

Zapomněla jsem dodat, že byly prokazatelně odeslané začátkem prosince.

Jiřik 8.9.2006 15:15

Re: Re: Re: Problémy s poštou

A stěžovala sis vedoucímu pošty nebo jen tady na netu?

Evíček 18.9.2006 15:51

Re: Re: Re: Re: Problémy s poštou

Nejsem retardovaná...jistěže jsem si stěžovala, nicméně příště to dopadlo obdobně...

kanuk 8.9.2006 20:45

Re: Re: Re: Problémy s poštou

Jo. Ale asi za nejlevnější balíkovou sazbu, u které pošta nezaručuje dodací lhůtu.

Evíček 18.9.2006 15:55

Re: Re: Re: Re: Problémy s poštou

Mám tomu rozumět tak, že kdyby je dodala ns desetiletým zpožděním, tak by vše bylo v pořádku? to nemyslíte vážně...i pošta, přestože "česká", má nějaké doručovací lhůty.

PPP 8.9.2006 6:16

připojuji se

Naprosto souhlasím s autorem příspěvku. Jsem také zmocněncem pro příjem pošty a znám každodenní praxi. Převzetí rpošty razítkuji a podepisuji psacím písmem, tiskacím písmem, jménem i příjmením , vypisuji datum a číslo občanského průkazu.  Pošta všechny tyto údaje o mě má, poskytnul jsem je při získání průkazu zmocněnce, přesto je vyžaduje stále znovu. Ve frontě na výdej dopisů stojí často asijští obchodníci, s pasy místo občanských průkazů. Nešťastná úřednice opisuje dvakrát až třikrát jejich exotická jména a data. Prosté předložení průkazu totožnosti rozhodně nestačí. Výpočetní technika způsobuje, že kromě vyplňování papírů propiskou, je nutno ještě tytéž údaje vypisovat na klávesnici. Pro dopisy se chodí postavit do fronty i zmocnění vojáci z akademie. Průkaz, který jim stačí pro vstup do nejtajnějších prostor obranného systému NATO, rozhodně nestačí poště.  Podobných absurdit se děje na poště mnohem víc a stačily by na slušně dlouhý samostatný článek.

Hasan 8.9.2006 6:13

Není to všude stejné.

Bydlím na vesnici,lidé se tu vzájemně znají a tak poštovní úřednice došly k závěru,že je vlastně jedno komu moji došlou poštu dají.Nikoho nezastupuji,ale i tak mi občas přijdou třeba výpisy z banky,platební karta,karta zdravotního pojištění a podobně.I přes to,že na těch zásilkách bylo napsáno,že jsou určeny jen do vlastních rukou a to hned ve třech řečech,tak je doručovatelky dávaly klidně sousedům,nebo mým příbuzným.Několik takových dopisů se do mých rukou nedostalo vůbec a já se potom dohadoval s bankou,že mi něco neposlala.Kdyby se jednalo o nějaké pozdravy z dovolené,tak by to bylo jedno,ale díky poště jsem měl spoustu problémů.Musil jsem jim na poště pořádně vynadat a od té doby už problémy nejsou,ale proč to nešlo hned je mi záhadou.

jkotek 8.9.2006 9:06

Re: Není to všude stejné.

Hned to neslo, protoze mnohem vice lidi kafra ze musi na postu protoze jim dorucovatelka nenechala dopisy u sousedu. A ted babo rad - je to o vyvazeni bezpeznosti a lenosti zakazniku.

Saša 8.9.2006 9:55

To není pravda.

Nejde o lenost zákazníků, ale o lenost doručovatelek.

jkotek 8.9.2006 10:05

Re: To není pravda.

No ja jsem se setkal spise s tim, ze adresati prudili, ze musi na postu i kdyz byl soused doma.

Hasan 8.9.2006 10:18

Re: Re: Není to všude stejné.

Tak to by mi ty dopisy mohla doručovatelka rovnou hodit do schránky a byl bych na tom lépe,než zjišťovat po celé vesnici komu je vlastně dala.

jkotek 8.9.2006 9:07

Re: Není to všude stejné.

Hned to neslo, protoze mnohem vice lidi kafra ze musi na postu protoze jim dorucovatelka nenechala dopisy u sousedu. A ted babo rad - je to o vyvazeni bezpecnosti a lenosti zakazniku.

Standa Klecandr 8.9.2006 5:53

byrokracie

Rád bych se pod tento dopis také podepsal; možná se tím spustí nějaká řetězová reakce a pod dopisem bude podpisů víc, než si Pošta dovolí ignorovat.

Snad jen ještě jeden pohled na tutéž záležitost: Pošta mě nutí udělovat sobě samému plnou moc (navíc bez nutnosti předložit výpis z OR - to jste asi dělal jen kvůli tomu, že to dává smysl, ale ne z nutnosti :-) ), takže na místě sám sebe identifikuji svým podpisem, což je opravdu právně zajímavé a navíc jako potvrzení musím použít razítko, které si může vyrobit kdokoli na cokoli. Takže je to tu znovu: pro poctivé a opravněné je to nesmyslná komplikace a pro lumpa či neoprávněného jednoduše zdolatelná překážka. Nějak se tím neumím ztotožnit Rv