24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Blbí voliči levice

Jak dobře víme, voličům povětšinou nestály za námahu. A ti, co přišli, ukázali nedůvěryhodné skrumáži napravo řiť (nabízí se dodat, že holou – to když budeme uvažovat dlouhodobě nepříznivou finanční situaci mnoha z nich).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 31.10.2012 20:57

Proboha!!!

"Arogantní klientelismus, zažraný v přebujelé a neschopné státní správě, se jim (levicovým voličům!!!) jednoduše přejedl." To raději komentovat nebudu.

Korupční aféry nevyhřezávaly z tisku dost důrazně, když šlo o korupci pánů Grose, Palase, Tvrdíka, Paroubka, ... ačkoliv se na rozdíl např. od žvástů pana Michálka jednalo o nepochybnou korupci. Dokonce se ani nemluví o levicových politicích u nichž se to ani přes jejich EU-hujerství ututlat nedalo ("kakaový" Kraus) a skončili v kriminálu (ministr financí Ivo Svoboda).

Pravicoví voliči k volbám do znovu (vynuceně) obnovených krajů nechodí, protože jsou natolik vzdálené od občanů i od centra, že jsou nenapravitelně neužitečným semeništěm korupce, podvodů a byrokratických komplikací pro občany.

A. Novák 31.10.2012 11:06

komunisti vyhráli jen tím, že přišli.

nebylo jich o moc víc než obvykle, prostě půl milionu, nenalovili u jiných stran. Málo se o tom píše, ale i ČSSD zásadně ubylo voličů. Nicméně ten, kdo volil dosud napravo, volí i nadále, SSO dostala přes dvě procenta... O nějakém nástupu komunistů do Sněmovny si zatím nechme jen zdát, zas tak hloupý volič není.

J. Mannheim 31.10.2012 7:44

Re: A který jste ročník dámo !

současný ministr možná, ale až dva roky poté, co tam řádili bachař s náckem, a s takovým bojem proti korupci, kdy se ze symbolu korupce ve vládě stane volební manažer, mi běžte k šípku.

M. Trhlík 31.10.2012 6:35

Re: Kdyby skandály nelezly na povrch

A pár "chytrých", jako jste Vy to nezachrání. Tak jsme národ blbců, nebo chytrých?

M. Trhlík 31.10.2012 6:28

Re: A který jste ročník dámo !

Pane Boleslave, jste strašně zapšklý a nenávidíte vše, co bylo před rokem1989. Žil jste v té době a měl se až tak špatně? Či důchod, který pobíráte byste si neměl zasloužit, protože naše generace nic nedělala, jen si chodila pro peníze.Já si to "svinstvo" představit dovedu, ale museli jsme se s tím vyrovnat.Nebuďte zase tak jednostraný a podívejte se , co se všechno děje dnes a co se dít bude.Nějaké řeči o nablýskaných autech a plných nákupních košících, jsou jen  výsledkem politiky, která umožňuje sice někomu vydělat,ale na druhou stranu, když mají někteří důchodci příjem, který jim sotva stačí na zaplacení nájmu, tak asi těžko je vidíte tak, jak jste to barvitě napsal.Ještě to zakončete Putinem a Leninem a už budu spokojen.A proč pravice nevítězí, když levice dělá všechno špatně? Protože sedí doma a nevolí.

B. Hudzieczek 30.10.2012 22:02

Autorka má zčásti pravdu, ale

pojďme se podívat, kolik voličů dalo hlas levici a najmě komunistům. 

Od roku 2000, kdy se poprvé volilo do krajských zastupitelstev, dostali komunisté pokaždé přes 400.000 hlasů; letos 538.953 hlasů, cca o 100.000 více než v roce 2008.

Počet hlasů pro ČSSD v letech 2000 a 2004 kolísá kolem 300.000, nebývale prudce vyskočil v roce 2008 - 1.044.719 hlasů (že by 30korunové poplatky?). Letos obdrželi 621.961 hlasů, což je o 400.000 méně než před čtyřmi lety. Letos volilo asi o 225.000 voličů méně. Odečteme-li z volebního zisku ČSSD 2008 225.000, dojdeme k číslu 819.719 voličů. ČSSD ale dostala letos ještě asi o 200.000 hlasů méně. Pokud připustíme, že stotisícový nárůst hlasů pro KSČM se rekrutuje z bývalých voličů ČSSD, dospějeme k závěru, že dalších asi 100.000 někdejších voličů ČSSD volilo jinou stranu.

(zdroj: www.volby.cz) Jaksi v tom nevidím nárůst příznivců levice. Vychází mi, že vzrostl počet potenciálních voličů ODS a  TOP 09, kteří zůstali doma. Takže plácání domácích a zahraničních médií, včetně některých zde umístěných příspěvků, o zapomnětlivosti a blbosti, lze zařadit do kategorie babských dřistů.  Komunisté mají početně velmi vyrovnaný elektorát, ke kterému se občas připojí někteří voliči ČSSD.

Málo se ovšem mluví o tom, že jedna z nejvíce znechucených skupin obyvatelstva jsou drobní živnostníci, které rádoby pravicový parlament  nejenže nepodpoří, ale podráží jim nohy v jejich podnikání. Tito lidé komunisty volit nepůjdou, a protože nevidí alternativu, nejdou k volbám vůbec. To není zásluha "mediokracie", ti lidé nepotřebují novináře, oni vidí ve své každodenní praxi korupci, nerovnost obchodních vztahů, neschopnost finančních úřadů vytáhnout z některých ponikatelů daně - ta je ovšem dána jalovostí existujících zákonů. Proto je jim proti srsti neustálé zvyšování daňové zátěže, když vidí, jak je stát zoufale neschopný pořádně vybrat daně při stávajícím výměru daní.

I. Hil 30.10.2012 21:47

Pan Payeur (ová)

neví, která bije....

P. Skřivan 30.10.2012 21:25

Řekl bych, že autorka je trochu vedle.

Tvrdit, že KSČM=KSČ je účelová manipulace. Není, protože ti opravdu nebezpeční jsou dávno v jiných stranách.

Další manipulace spočívá v předpokladu, že tu existuje levice a pravice. Kdepak ? Existuje tu jen jedna banda zlodějů, kteří se rozkrádáním SR drží u moci tím, že z takto nakradených peněž financují své kampaně. To je celé, není to nic úžasného a v podstatě ani nic nového. Volit tu jednu stranu, tu druhou a současně jim nedat úplnou majoritu + kroužkovat, to je jediná obrana kterou volič reálně má. Tím jim to totiž alespoň trošku komplikuje.

Celá bezradnost spočívá jen v tom, že mnoho schopných už prostě s politikou nechce nic mít - politika jim nemá co nabídnout, tak zbývají jen méně schopní, kteří jsou současně schopní všeho. Čeho, to pak čteme denně v novinách ... .

S. Ševeček 30.10.2012 20:46

Re: Hlavní příčinou porážky pravice jsou

;-)

Pane Langere, to byla moje řečnická otázka.

Co z toho plyne - vůbec nic ... naše názory jsou jim uprdele.

Hezký večer Vám.

Š. Hašek 30.10.2012 19:02

Re: Kdo je blbej?

Asi tak.

Nevím ani , co dodat. Snad jen - pouze těžký idealista očekával, že vláda držená NOVÁkem Johnem a pragmatikem Bártou bude soudržná a schopná nečeho dosáhnout.

Kdo volí bolševika jest poněkud mdlého rozumu.

M. Kosejk 30.10.2012 17:28

Kdo je blbej?

Blbej je ten, kdo by ve jménu boje proti korupci obětoval principy demokracie. A v tomto světle je blbá autorka tohoto článku - a všichni, kdo tyhle hemzy berou vážně. Autorka má pochopení pro voliče komunistů - má tedy za to, že nedokonalou demokracii je lépe rovnou zničit, když hned není vše na 100% v pořádku. Tahle vláda je prý nebývale špatná - autorka asi ztratila paměť a nevzpomíná si, že stejnou míru skandálů měly i všechny předchozí vlády - akorát, že předchozí vlády držely státní zástupce a policii pod krkem, takže si trestní orgány k papalášům nic nedovolily. A Nečasova vláda je první vládu, za které se trestní orgány začaly emancipovat.

S jedním ale souhlasím - nelevicoví voliči jsou úplně blbí. Jedině blbec vydává veškerou energii na to, aby tady co nejdříve vládly strany, které reprezentují opak jejich politického názoru.

V. Linhart 30.10.2012 16:27

Re: Vloudila se chybička?

Přiznám se, že vám poněkud nerozumím. Myslíte snad, že pravicovou stranu poznáte podle její dokonalosti? Nedejte se vysmát...  Ovšem pravdu máte v tom že pravicové strany jsou u nás populisticky konjunkturalistické  a tím se podobají extémistickým stranám, nalevo či napravo padni.

R. Misák st. 30.10.2012 16:24

Re: Dáma je

pane Pavlis, je to tvrdý ale je to bohužel tak. 

E. Heusinger 30.10.2012 16:11

Re: :)))))) A jste zaměstnancem daňových poplatníků, pane Heusingere

Snažíte se z toho vykecat, ale dost trapně.

V. Ondys 30.10.2012 16:07

:))))))))) Stejně jako pravicoví extrémisti

z řad radikálních dělníků v podání našich :)))))) společensky příkladných intošů podle mustru :))))))) Stalina!

V. Ondys 30.10.2012 15:53

:)))))))))))))))))))))))) Pane Prokope

ale tam se chlastá :)))))))))))) vodka!

R. Langer 30.10.2012 15:48

Re: pánum Polanskému, Sejnovi a Heusingerovi

Ale že se tady zrovna skoro všichni sešli... :-D

R. Langer 30.10.2012 15:45

Re: Vloudila se chybička?

Problém je v tom, že žádná "pravá strana spektra" tady není. Pokud si někdo myslí o straně, která někoho žaluje za čmárání po jejích prolhaných předvolebních plakátech, že je pravicová, tak je nesmírně naivní a vrátí se mu to v plné palbě. Vlastně - už se mu to vrátilo. Takže současné justiční vraždy ano, ale nic to nemění na věci, že jsou stále levicové... :-(

R. Langer 30.10.2012 15:42

Re: Tož

Tomu snad ani nevěřím, kdo studoval logiku, prostě nemůže být z principu levičák... :-P

R. Langer 30.10.2012 15:39

Re: A co seznamy těch informátorů?

Ano, evidentně s tím máte své dobré osobní zkušenosti... :-D

V. Linhart 30.10.2012 15:39

Re: Vloudila se chybička?

Problém je v tom, že padesátá léta jsou hrozbou toliko hypotetickou, dávno ztracenou v čase. Realita společenské stagnace, státního zadlužení a státem tolerované zlodějiny z ideologických důvodů (za každou cenu vytvořit loajální střední třídu, oporu demokratických systémů)je ohrožením samotných principů, na kterých je vytvořen náš stát a smyslu jeho existence.

Ostatně, domnívám se, že pokud naší společnosti hrozí někdy justiční vraždy, tak je míček na pravé straně spektra. Poslechněte si, s jakou nenávistí a nepokorou se vyjadřují o svých protivnících její hlavouni... O voličích ani nemluvím.

R. Langer 30.10.2012 15:38

Re: Hlavní příčinou porážky pravice jsou

Ne, není? Vidíte snad nějaké pravicové kroky (zjednodušování podmínek podnikání, zjednodušování daňového přiznání, snižování daní, omezování státního aparátu)? Já tedy ne. Vidím pravý opak. Co z toho logicky plyne?

R. Langer 30.10.2012 15:35

Re: Kontrolní otázka

Jednoduše, je tam POUZE levice, fištróne...

R. Langer 30.10.2012 15:35

Re: Takže konečně pořádný článek

Ano, pravice zkrachovala, protože se už nedá od levice odlišit ani důkladným studiem... :-P

R. Langer 30.10.2012 15:33

Re: Dnes jak před 10 lety.

No vidíte, a to máte jenom za jeden den... :-D

R. Langer 30.10.2012 15:32

Re: Dnes jak před 10 lety.

No jo, to ale bolševik nechce slyšet... :-D

J. Kratochvíl 30.10.2012 15:29

Voliče je nutno za racionální volbu pochválit

Způsob, jakým česká média o volbách referovala lze stěží označit za profesionální.

Ze záplavy komentářů varujících před rudým nebezpečím a ztrátou paměti český občanů jasně plyne, jak daleko máme k pochopení toho co demokracie vlastně je. Volby vystavily politické reprezentaci účet, a to je také jejich bytostným posláním. Je zcela nemístné za to voliče kritizovat. Spíš je třeba snažit se pochopit, co se ve společnosti děje. Odpovědnost za politickou situaci a její vyhodnocení voliči má přece především vládnoucí garnitura. Podíváme-li se na výsledky voleb střízlivě, zjistíme, že se suverén nerozhodoval nelogicky. Z vládní koalice obstál jenom ten politik, který se mohl vykázat hmatatelným zájmem o potlačení korupce. Voličům kupodivu nevadilo, že se také podílel na reformách

V boji proti korupci platí: prevence je vše. I zde vláda selhává. Alfou a omegou fungujícího státu je solidní státní správa. Vláda nejen neuvedla v platnost zákon o státní službě, ale plánuje jeho nahrazení paskvilem, který by pouze legalizoval současné korupční prostředí. Takzvané manažerské pojetí státní správy je ve skutečnosti synonymem pro korupční odměňování úředníků za bílého dne. Strategické záměry vlády nejenže nesměřují proti korupci, ale naopak pro ni vytvářejí ideální prostředí. Příklad? Nasazení informačních technologií nevede k racionalizaci a omezení korupce, spíš se stalo zdrojem měkkých peněz pro její financování.

Sečteno a podtrženo. Rozčarovaní voliči zůstali doma, čímž došlo k posunům v preferencích. Voliči nedali hlasy uskupením jako je Suverenita Jany Bobošíkové, Paroubkův LEV, dokonce ani Zemanovu trucpodniku. Neuspěla ani Dělnická strana sociální spravedlnosti. V senátních volbách uspěli kandidáti, které občané nepovažují za zkorumpované. Platí to i pro senátora Čunka. Voliči na Vsetínsku ho za zkorumpovaného nepovažují. Není to spíš důvod voliče za racionální volbu pochválit?

R. Langer 30.10.2012 15:26

Re: A proč neznárodňovat?

Ty nadnárodní společnosti jsou podporovány pouze levicovým fašismem socialistických vlád Evropy... :-P

P. Čech 30.10.2012 15:25

Re: :)))))) A jste zaměstnancem daňových poplatníků, pane Heusingere

Jednoduše. Většina lidí, včetně mne, považuje senát za zbytečnou a příliš drahou instituci. Jediný možný způsob, jak proti tomu protestovat, je nevolit do senátu. A voliči toho využívají. Až to pochopí i ovčané, kteří volí, až budou muset politici přiznat, že Jan Novák byl zvolen do senátu většinou dvou hlasů voličů, přičemž 7 999 997 voličů nevolilo, potom bude jasně vidět nesmyslnost celého systému. Systému, proti němuž je možno protestovat pouze a jedině neúčastí ve volbách.

R. Langer 30.10.2012 15:24

Vloudila se chybička?

Ano, hlavně v tom, že vás nijak neděsí "... nezanedbatelné množství lidí, kterým hypoteticky(!) ona padesátá léta, znárodňování a justiční vraždy připadají lákavější než dvacetiletí v české tržní demokracii."

Ano, tito lidé odjakživa byli a jsou připraveni krást a vraždit ve jménu velkého Marxe a Lenina. Inu, po 40 letech komunismu (prakticky po 3 generacích) je samozřejmé, že takoví lidé stále existují, a ještě dlouho existovat budou. Ale legraci jako vy bych si z toho dělat nedovolil. :-P