8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Umělci Milionu chvilek jsou nuly

Sledovali jsme to v Austrálii všechno velice pozorně, ale zůstávali jsme při tom trochu skeptičtí, protože jsme poměry v domovině až příliš dobře znali. Z českých a slovenských imigrantů měl většinou každý svůj pádný politický důvod, proč zvolil radikální odchod z vlasti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Imr 14.11.2019 18:27

"Příznivci Milionu chvilek chtějí v podstatě zrušit zastupitelskou demokracii"

Nejsem priznivcem MC ani jsem nemluvil se vsemi jejimi priznivci, abych vedel co presne chteji, ale myslim ze nemate pravdu. Z jejich prohlaseni to zatim vypada, ze pozaduji aby Babis odstoupil. A to je jeden z ustavnich zpusobu, jak muze premier skoncit. Dalsim je odhlasovani neduvery vlade a jeji rozpusteni, pripadne dalsi volby. To jsou vsechno principy nasi zastuplitelske demokracie a kazdy ma pravo jit volit, zadat po zastupitelech aby hlasovali o neduvere vlade nebo zadat po vladnich cinitelech aby odstoupili.

Pokud by chteli jakykoliv jiny zpusob vymeny vlady (treba zminovanou defenestraci), pak by se jednalo o pozadavek zrusit zastupitelskou demokracii a nahradit ji demokracii defenestracni :) Ale i to je mozne a pokud si to odhlasuje dostatecny pocet poslancu, ze takto zmeni ustavu, tak se to stane ustavnim principem a stat podle toho bude demokraticky fungovat ;)

D. Mach 14.11.2019 20:41

Pak ještě existují "neužiteční idioti".

P. Grigar 15.11.2019 10:31

..a stále jich přibývá díky "reformám" našeho vzdělávacího systému.

L. Kubeš 14.11.2019 14:15

Nechat si radit od nějakých celebrit jaký politický názor zastávat, mě připomíná dobu, Kdy Helenka Vondráčková a oštěpař Železný v televizi radili, kam vložit své body v kuponové privatizaci. Pana Havelku mám rád jako zpěváka, ale jeho politické názory mě naprosto nezajímají.

P. Grigar 14.11.2019 14:38

.. musíte brát v potaz, že to nedělali zadarmo. Ani pan Havelka nehraje gratis..

L. Zach 15.11.2019 0:39

Pane Grigare, viděl jste faktury, co umělci poslali spolku Milionu chvilek anebo prostě a jednoduše svou domněnku vydáváte za skutečnost?

https://m.youtube.com/watch?v=Im7bMNJFVzU

P. Grigar 15.11.2019 10:59

..pane Zachu, moje připomínka se týkala hudebních produkcí pana Havelky obecně, nikoli jeho vstoupení pro Milion chvilek. Takže se domnívejte sám za sebe a nepodsouvejte své dojmy jiným.

Příliš často se uchylujete k účelovému výkladu/přihýbání cizích vyjádření, z čehož posléze vychází vaše argumentace.

Vadné premisy vedou k chybným závěrům. © naše babi

V. Podracký 14.11.2019 13:14

Pan Chrastina to vyjádřil převážně dobře.

Š. Hašek 14.11.2019 20:29

Genau.

J. Vlček 14.11.2019 10:51

Pane Chrastino, ne, nepletete se v ničem, máte naprostou pravdu. Díky za vaše slova. [>-]

Š. Hašek 14.11.2019 11:01

R^ Určitě.

J. Kouřil 14.11.2019 9:52

Jsou tu většinou reakce zabedněných levičáků. A jak vidět, nemusejí zřejmě pracovat, nudí se a těší na stádní vzrůšo na Letné. Těm se otevřená a pravdivá slova pana Chrastiny opravdu nemohou líbit.[>-]

L. Kubeš 14.11.2019 13:24

Naprostý souhlas !

A. Hrbek 14.11.2019 9:48

U pana Chrastiny se stále více projevuje demence nebo zášť. Petici Milion chvilek podepsaly stovky významných umělců a osobností, jako například Jiří Suchý, Viktor Dyk, Jan Svěrák, Jiří Grygar, Ivan Štampach, Václav Malý, Děpold Czernin, Olga Sommerová, Petr Malásek, Dalibor Janda, Tomáš Hanák, atd. Jejich seznam lze nalézt na milionchvilek.cz/osobnosti.

F. Ogáv 14.11.2019 10:05

No já nevím jak Oni došli k takovému závěru. V tom článku žádná zášť není. On jen hodnotil úroveň textu a na to on má Recht. To nemá s podpisem všech významných lidí nic společného. Proti Milionchvilek tam není ani slovo. Jedná se čistě o úroveň textu. A když něco vypadá jako upachtěné, tak je to upachtěné. Ostatně divil bych se kdyby P.Chrastina byl obdivovatel Bureše. "Čest práci".

O. Musil 14.11.2019 10:29

Cituji "S výjimkou Basikové jsou ti ostatní více méně nuly". Míněno učinkující v klipu.

No, když se tak podívám, kdo tam například drží ceduli Mluvme spolu a kdo stojí kolem něj, nepřipadají mi být jako nuly. Ale pan Chrastina má očividně jiné nároky. Nebo se spíš nedíval pořádně.

P. Grigar 14.11.2019 14:13

..když oni si pod výzvou Mluvme spolu představují, že budou mluvit a ostatní budou souznít a kývat.. a kdo by snad ne, ten je: venkovský nevzdělanec vyššího věku, xenofob, fašista, koblihář.... atd.

Š. Hašek 14.11.2019 18:06

Pokud Halík kritizuje jednu část "rozdělené" společnosti ...... to je fakt vždy láskyplná výzva MLUVME SPOLU!

Ti "spojovači", to je fakt sešlost nadutců.

M. Krátký 14.11.2019 10:31

ještě tam dopište Michaela Kocába - včera jsem četl, že bude kandidovat na prezidenta ČR a postará se o zrušení V4 - taky pěknej politickej magor - jako hudebníka ho miluji ale jako současný taky "politik" - hrůza mě jímá R^R^R^

P. Grigar 14.11.2019 14:19

.. Míša Hrdina se namlsal při vyhánění Rusáků. Sklopili laufy a odtáhli.. ani rozkazu generálního štábu Sovětské armády nebylo třeba. Můžeme jenom litovat, že se do nich nepustil dřív, třeba hned po absolutoriu na konzervatoři v roce 1979, mohli jsme mít 10 let k dobru.

Š. Hašek 14.11.2019 20:34

Jen připomenu, že armáda jedné velmoci opustila místní území.

Recipročně neopustila místní území armáda jiné velmoci.

Pro retardované/láskou k pravdě prodchnuté, poznamenám - místní území neopustila armáda USA.

Kocáb jest ůl. Zkráceno.

Š. Hašek 14.11.2019 10:46

Mám neurčitý dojem, pane Hrbku, že i kdyby miliarda duší podepsala "petici", že Pythagorova věta neplatí, tak to s tou větou nehne .....

Učil jsem se to.

Možná si ti petičníci a petičnice měli vyhrnout rukávy, vygenerovat desítky politiků, vyhrát volby. Malinko se smířit s dělným lidem, který jim z daní platí granty ........ . Udělat na ANO a stávajícího presidenta dlouhý nos ...... .

Víte, poslouchat "politické" rozbory Svěráka, Kocába, profesionální rozvedenky - ukřivděnky Sommerové ..... nevím, jak Vám, ale mně to dává zabrat. A to už jsem zažil dost. I Novotného/souzi zemedělci, Vitnamci, Jakeše/boilery, ........ Havla/nepolitická politika, ......

P. Grigar 14.11.2019 14:26

.. no, s to Pythagorovou větou bych si zas až tak jistý nebyl, současná věda se díky klimaalarmistům posouvá od vědecké pravdy potvrzené experimenty k vědeckému konsensu, potvrzenému politickým rozhodnutím.

https://www.geoterra.eu/sociologicke-a-politicke-duvody-prijeti-a-udrzovani-deskove-tektoniky/veda-a-vedecky-konsensus-souhlas-vetsiny/

Š. Hašek 14.11.2019 17:37

Mně už dneska stačí, že jsem si jistej .....

Když jsem chodil do školy, byl rozdíl mezi teorií a "betonem", který se potvrdil pokusem a všedním životem za tisíce let. Bylo to vlastně za Husáka!

U nás na chalupě, mimo Prahu, tam podobným moderním pochybovačům (třeba jestli jsou jen dvě věcičky mezi nohama) ........... já už se bojím fakt něco napsat.

Nechci bejt zejtra bez styku s veřejností přes počitadlo.

P. Grigar 14.11.2019 17:54

..spoléhat na to, že se blbost nějak přirozeně neprosadí, se nám může šeredně vymstít. Je nutno proti blbosti bojovat přinejmenším tak intenzivně, jako ona útočí proti rozumu.

Š. Hašek 14.11.2019 18:07

Zcela určitě!!!!

J. Sušeň 14.11.2019 13:44

No já nevím, ale to, že je někdo (bez)významný umělec, anebo jakási "osobnost" ještě neznamená, že to co prosazuje je správné, rozumné a jediné pravdivé. Jejich názor je stejně dobrý (a také špatný) jako názor traktoristy Franty, nebo zedníka Pepy, nebo můj, anebo Váš. Že někdo slavný má na něco nějaký názor, ještě zdaleka neznamená, že s ním musím souhlasit, anebo jej napodobovat, takže bych to s tou důležitostí podpisu jakýchsi osobností až tak moc nepřeháněl. Koneckonců spousta bývalých "osobností" podporovala socialismus a Sovětský svaz a vedoucí úlohu Strany. Totéž platí o údajně nezávislé veřjnoprávní ČT a ČRo. Kde byla jejich nezávislost do roku 1989 s výjimkou let 1968-1969?

P. Grigar 14.11.2019 14:31

.. není to tak dávno, když se jednoho slovenského herce ptali, proč není tak často vidět mezi celebritami všeho druhu. Odpověděl stručně..."lebo nevarím!"

V. Mokrý 14.11.2019 15:03

Některá jména na seznamu mě udivují, mnohá ne. Každý svého štěstí strůjcem. Kolik z nich je schopno uživit se bez sponzorů, dotací ?

P. Grigar 14.11.2019 16:49

..ze školy si pamatuji, že s tím uživením se bez podpory a dotací měl problémy už kdysi v historii Matěj Kopecký.. a to většinu jeho divadelního souboru tvořily loutky- dřevěné, nikoli živé!!!