18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Měli bychom se bát o svobodu

„Celou záležitost vnímám jako velmi nebezpečný útok na svobodu slova,“ říká v rozhovoru ParlamentníchListů.cz novinář a spisovatel Ondřej Neff na konto mediální štvanice proti televizi Prima.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Schlägel 10.6.2016 11:31

Trefné.

..."Je to alarmující a já doufám, že se rozhodující politické elity brzy vrátí z Marsu a začnou situaci vidět a posuzovat reálně."... Někdy mám pocit, že na Mars se prodávají pouze jednosměrné letenky...

K. Janyška 10.6.2016 8:40

Bát se o svobodu ? Ano, ale jak na to, abychom ji ubránili

a přitom si neublížili ? Jen relevantním a vysokým vzděláním kompozitivní teorií, o které nikdo z vás nevíte nic, vůbec nic. Včetně Ondřeje Neffa... Dzp.

P. Rudolf 10.6.2016 8:17

Tak nás pan " demokrat" Neff

poučuje o svobodě slova, aby vzápětí tuto možnost přiznává Samkové a Renčovi, ale Hlídacímu psu už ne. Že však pan novinář není shopen rozlišovat mezi zprávami a komentářem je šokující. Navíc věta "ParlamentníListy.cz jsou nezávislé médium a dávají prostor všem relevantním skupinám a směrům v této zemi." je známkou toho, že tento pán už je úplně mimo. Nebo že by v tom byl nějaký jiný, nám panem Neffem svobodně nesdělený záměr? A to, když tvrdí, že bezdomovství "je spíše duševní porucha nežli sociální problém" už zavání totální nevzdělaností.

Mimochodem, způsob vedení rozhovoru paní Boehmovou je čítankovou ukázkou toho, jak dobrý rozhovor vypadat nemá (styl PRIMA).

R. Langer 10.6.2016 8:56

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

A věříte, že já to vidím úplně opačně? To je ale zvláštní... :-)

P. Lenc 10.6.2016 9:56

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

A nejen vy!To bude asi tím, že nejsme Rudolfové.

J. Lepka 10.6.2016 11:35

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

Nedivte se. Měl jsem souseda, ročník 1894, a jeho krédem bylo : Kdyby to nebyla pravda, tak to přeci nenapíšou. Bohužel na takto prostomyslné jedince cílí většina mediálních výstupů, jak zpravodajských, tak politicky motivovaných. Ostatně i proto jsme v situaci v jaké jsme. Docela se těším, jak Babiš okomentuje nenaplněné naděje s EET, jestli to bude ono klasické : Naše ekonomické úvahy nebyly zasazené do reálného rámce nebo bude bezostyšně tvrdit, že je přece už líp !

A s problematikou migrantů je to to samé. Kdokoliv vysloví nahlas obavy z budoucího vývoje je preventivně napadán a ostrakizován, protože "zpochybňovat růžovou budoucnost si přece nedáme"! Už dnes je celoevropský problém nikoliv začlenění přistěhovalců, ale protože se to prakticky nikde a nikomu nepovedlo, druhá až třetí generace žijící v rozporném světě a zcela neschopná pochopit, že středověká ideologie se se současnou společností nedá propojit a zároveň neochota smířit se s životem rodičů, obvykle na okraji společnosti.

R. Gramblička 10.6.2016 13:39

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

:-))))

J. Vlček 10.6.2016 13:25

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

Pane Rudolfe, pokud je tu někdo mimo, pak jste to především vy sám. Pro vás je totiž pojem demokrat sprosté slovo. Vy ke svému životu potřebujete ty všelijaké hlídací ratlíky, kteří ňafají na každý svobodně vyjádřený názor, lišící se od toho vašeho. Z vás čpí zatuchlost pražské kavárny na hon cesty.

I. Mertl 10.6.2016 13:39

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

Demokrat Neff zastává tyto pozice již dlouho, jeho Neviditelný pes se stylem Parlamentním listům již velice blíží. Jeho i paní Samkové obecenstvo mu to schvaluje, reakce na Váš příspěvek jsou toho důkazem. S tím nic nenaděláme, pane Rudolfe, chce to jen čas a trpělivost - nebo se zbavit zlozvyku sledovat Psa.

J. Vlček 10.6.2016 14:31

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

Pane Mertle, jistě jste potěšil vašeho kavárenského kolegu Rudolfa. Ale řeknu vám, že ten nápad zbavit se zlozvyku číst Neviditelného psa je veskrze vynikající. Vy oba byste se ho měli chytit a držet se ho.

I. Mertl 10.6.2016 16:08

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

Bylo by to individuálně, tedy sobecky rozumné, ano, ale to by ten Pes pak už byl úplně jednohlasný - a býval to takový pěkný diskuzní server. A když bychom odešli úplně všichni, co s Vámi a s Neffem nesouhlasíme, pak byste si neprávem mysleli, že máte pravdu a že jste celý národ. Nemáte a nejste, pánové a dámy, takže cesta do Andrejova a Milošova ráje není úplně otevřená.

J. Vlček 10.6.2016 16:32

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

Celý národ, pane Mertle, rozhodně nejsme, stačí že vy s vašimi škarohlídskými názory jste v menšině. A co se pravdy týče, na tu si přisvojujete monopol jen vy.

P. Rudolf 10.6.2016 15:53

Re: Tak nás pan " demokrat" Neff

Trpělivosi pane Mertle mám na rozdávání, času už bohužel tolik ne. A na tom třetím už delší dobu docela úspěšně pracuji. Vaše příspěvky jsou ovšem tím ovocem, které mne tady na Psu ještě drží.

P. Vaňura 10.6.2016 14:30

Problém s bezdomovci byl komunismem

vyřešen téměř dokonale, poslali je do kriminálů pro příživnictví!

PROTO se jedná o duševní poruchu, oni se VŽDYCKY nakonec stanou bezdomovci a aby jimi nebyli, musí být zbaveni osobní svobody.

Ve středověku by dílem skončili mezi lupiči a konečná by pro ně byla šibenice!

K. Kovář 10.6.2016 6:45

Já puknu!

Tak ono je bezdomovectví duševní porucha? Nemá náhodou duševní poruchu autor/ka ?

J. Lepka 10.6.2016 11:41

Re: Já puknu!

Bezdomovectvi se zhusta pojí s alkoholismem. Jistě i vy uznáte, že alkoholem vymytý mozek se od duševní poruchy neliší. Ostatně našem hyperkorektním světě je mnoho příjemců sociální pomoci, kteří pochopili, že i tuto hrozbu lze snadno obejít.

J. Novak 10.6.2016 12:28

To je problematicke, zalezi na poradi, zda byl dotycny napred bezdomovcem a potom alkoholikem ci tomu bylo naopak. A u druhe varianty i na pricine alkoholismu.

P. Švejnoch 10.6.2016 13:27

Re: Já puknu!

Už jste puknul? Od 6:45 už se to dalo stihnout... ;-)

Ano - i já jsem názoru, že bezdomovectví je v mnoha případech (nechci to kvantifikovat, ale řekl bych, že ve většině případů) spíš "stav mysli" (tedy nedostatek vůle a kázně k tomu, aby dotyčný žil "normálně") než důsledek 100% vnějších příčin. Jistě jsou i takové případy, kdy člověk ať dělá, co dělá, přes úpornou snahu tomu zabránit, stejně skončí jako bezdomovec, ale většina jich takových nebude.

P. Sulc 10.6.2016 4:13

A svobodu naroda se nebojte, mila damo .

Narod to vetsinou nezajima, stejne tradicne drzsi hubu. Nejdulezitejsi je, jak se hral hokej ci fotbal. A pokud nezdrazi pivo a vurty, narod zadnou ujmu nepociti. To zname "Chleb a hry" plati stejne dobre dnes jako prede dvema tisici lety.

J. Lepka 10.6.2016 11:11

Re: A svobodu naroda se nebojte, mila damo .

Však ! Jak dopadli Římani !!!

P. Dvořák 10.6.2016 3:47

Po slovech Kláry Samkové prý odešel turecký velvyslanec.

Dá se tím považovat za uprchlíka?

Z. Čábelka 10.6.2016 1:17

Hlídací pes peskuje

....... vedení stanice TV Prima z pokusů o manipulaci zpráv, vytváření jednostranných informací a celkové ovlivňování názorů. Prosím o doložení, že tak nečíní i nezisková organizace (z daní pracujících občanů republiky) Hlídací pes. Snažil jsem se najít novinářsky vyvážené korektní informace ale bez úspěchu. Našel jsem jen články úrovně kolaborace stanice Vltava z podzimu roku 68.

H. Lukešová 10.6.2016 0:39

Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

ale o ekonomické migranty, teroristy, vrahy, násilníky, zloděje a vyžírače sociálního systému. Důchodci, invalidní a starobní, suší ústa, aby se té přistěhovalé živelné verbeži jejich krky nacpávaly. Masové zločiny znásilnění, zlodějen, hrubého napadání evropských žen ze strany migrantů, někdy i vraždy volají do nebes. Zločiny teroristických migrantů dopadají na hlavy těch, kdo je sem pozval. Nikdo z nás Čechů tady takové zločince nechce.

K. Kovář 10.6.2016 6:51

Re: Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

Kdo by taky stál o to být podřadným tvorem a otročit přivandrovalcům? Na pranýř s těmi hovady co nám mažou med okolo huby, nejspíš se budou tvrdě trestat, soudce lynč ještě žije!

S. Netzer 10.6.2016 9:42

Re: Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

Do nebes volající je spíš vaše omezenost.

J. Lepka 10.6.2016 11:14

Re: Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

Věř ( Tante Merkel ) a víra tvá tě uzdraví !

S. Netzer 10.6.2016 11:49

Re: Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

Věř (Parlamentním listům a TV Prima) a víra tvá tě uzdraví !

Slečnu Lukešovou už její víra očividně spasila.

Z. Čábelka 10.6.2016 12:14

Re: Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

K potěšení si Vás Alláh vezme jako hurisku "o)

S. Netzer 10.6.2016 12:40

Re: Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

Stejný primitiv jako slečna.

P. Švejnoch 10.6.2016 13:31

Re: Ale houby s octem, nejedná se o žádné "chudáky",

Jo, jo, primitiv vedle primitiva - to jen Vy, paní Netzer, jste tak kromobyčejně složitá... :-)