9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Borek@exil 16.7.2007 6:22

Re: jakou spojitost

A nebylo nutno?

Laco 16.7.2007 9:32

Re: Re: jakou spojitost

Jak pro koho. Americkej zbrojni prumysl potreboval odbytiste pro svoje vyrobky, dale byl v planu plynovod vedouci pres Afganistan, Izrael potreboval dalsi zdroje pitne vody z Iraku a taky kourovou clonu pro dalsi genocidu palestincu atd. atd.

   Obycenej clovek to k zivotu vazne nepotrebuje, protoze povidkam o teroristech veri jenom ovecky a naivkove jako je pan Borek.

BM 16.7.2007 10:13

Re: Re: Re: jakou spojitost

Svata pravda, napriklad skutocnym dovodom pre plan Barbarossa bola posadnutnost Hitlera zhliadnut Labutie jazero v Bolsom Teatre, kam sa mu nikdy nepodrilo zohnat listky.

Peter Stoličný 16.7.2007 17:29

Re: Re: Re: jakou spojitost

Tak si pozorně pročítám tu diskusi a je taková, jak jsem očekával. Za i Proti, asi jedna jedna. Remíza. Akurát mne vylekal názor, že "povidkam o teroristech veri jenom ovecky" Oj, oj, milý Laco. Jseš jako ten Kohn, co jdouc nahatý do plynové komory říká: To jejich mýdlo ve sprše bude určitě nekvalitní, Sáro. To je teda patálie..."Ach jak bych byl rád, milý Laco, kdyby byla tvá slova pravdivá. Bohužel je to trochu jinak. Ernst Hemingway ve svém románu píše: "Neptej se, komu zvoní hrana...To zvoní i tobě." Ale tomu, bohužel, milý Laco nerozumíš. Santa Simplicita....:-/

Laco 17.7.2007 4:37

Re: Re: Re: Re: jakou spojitost

Zajimavy citace, ale kloudnej argument nikde. Uz vidim jak na Evropu utocej hordy afganckejch a irackejch teroristu v pripade, ze by nedoslo k utoku USA a oni by teda meli volnou ruku. Na druhou stranu je evropa plna muslimu (potencialnich "teroristu"), ktery se sem hrnou po milionech a nikomu z politiku to nevadi.

   Bachorkam o teroristech neverim protoze k utokum dochazi podle toho jak se to amikum (nebo spis jejich zbrojarskymu a petrochemickymu prumyslu) zrovna hodi, kdyz potrebujou zustat delsi dobu, nastane peklo, kdyz dorazi dalsi jednotky je pomerne klid. Bin ladin vypousti svoje nahravky zrovna kdyz se to hodi jeho partakovi v bilem dome. Proste jedna velka komedie podporovana lzi v masmediich a propagandou na spratelenejch webech jako je tenhle paskvil.

divana 16.7.2007 3:17

opět se opakuji

celá ta mini referenda spočívají v dotazu: chcete mít za humny NĚCO? a může být napsáno radar, domov důchodců, léčebnu, dětský domov, spalovnu, krematorium... na všechno bude odpověď ne. reakce některých dotazovaných (ve zprávách čt) byly: ať si to postaví tam v tej praze! takže jinde ano, jen u nás ne.

zk 16.7.2007 7:17

Re: opět se opakuji

Přesně, těm dotazovaným nešlo a nejde o radar jako takový, protože o tom nic nevědí, ale o to, aby to nebylo u nich. Když to bude stát na druhém konci republiky nebo ještě lépe v jiném státě, je jim to fuk. Stejně jako se vyjadřují k tomu, že v jejich obci nechtějí domov pro staré, případně nemocné lidi. Jako by oni nikdy nemohli onemocnět nebo zestárnoutRv

kacir 16.7.2007 2:16

REFERENDUM ZA 100 LET

Aby se vsichni, i posledni babicka na samote u lesa, mohli odpovedne rozhodnout v referendu, museli by dostat vsechny informace, coz obnasi prinejmensim vysokoskolske studium fyziky, mezinarodnich vztahu etc. Navic cast info je jiste TOP SECRET, abysme nahodou neohrozili sebe nebo spojence , vzdyt znate Cechy - vsechno vykecaj, takze by bylo nutne proverit vsechny volice Narodnim bezpecnostnim uradem, coz by zabralo urcite 100 let :-D .........takze z nasich hrobu a uren v roce 2107 muzeme hlasovat

Jiří K. 16.7.2007 1:25

Další takový

Hmm, sofistika je, jak vidno, tuze oblíbenou metodou práce našich radarových Hujerů.Rv

jezevec 16.7.2007 0:53

to je chytrý, to je chytrý

to se hlupcum nebude líbit . . . . .

Dag Badman 16.7.2007 0:16

Zase další umělá konstrukce

referendum není o radaru, ale o trvalé základně cizí armády na našem území. Taky jste souhlasil se vstupem?

Mard 16.7.2007 0:40

Re: Zase další umělá konstrukce

Milý pane, referendum je akcí pro aktivizaci blbů mezi občany. Obvykle v referendu jde o rozdíl dvou názorů. Propagátoři obou názorů se zaměří zejména na blbce, protože chytrých je jednak málo a za druhé mají svůj názor učiněný na základě dostupných údajů. tedy efektivnější je ovlivnit blbce (je jich více a jsou manipulativní). Ve skutečnosti tedy vyhraje v referendu ten názor, pro který se rozhodne většina hloupých lidí a obvykle tato většina může převážit chytrou skupinu (pokud hlupáci mají většinově odlišný názor). Tedy v referendu může vyhrát názor PRO radar, pokud se šikovně navrhne například nějaký jednorázový dar z americké strany (třeba rádio či televize). Zkrátka, referendum není kritériem pravdivosti či efektivity. Bohužel.

Dag Badman 16.7.2007 0:45

Re: Re: Zase další umělá konstrukce

Chudáci Švýcaři, doufám, že se od toho území držíte dostatečně daleko...

jezevec 16.7.2007 0:55

Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

kdy švýcaři naposledy rozhodovali v referendu o něčem srovnatelném? vždyt referendují o samých prkotinách - zásadní věci rozhodují volení a za to placení odborníci.

Dag Badman 16.7.2007 1:14

Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

Volný pohyb osob mezi EU a Švýcarskem?

Martin 16.7.2007 1:32

Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

nakup stihacek je dost podstatny ? :-D

Martin 16.7.2007 1:33

Re: Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

ted se mozna dozvime, ze svycari jsou od narozeni leteckymi specialisty proto mohli tak rozhodovat :-D

Borek@exil 16.7.2007 6:20

Re: Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

Však taky o Gripenech bylo referendum.....nebo nebylo?

Martin 16.7.2007 6:25

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

rec je o svycarsku a o jejich referendu z roku 1993 o nakupu stihacek

Q 16.7.2007 7:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

odkaz by byl?

Martin 16.7.2007 20:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce

podal jsem dost informaci aby to bylo jednoduse nalezitelne

tak zkuste treba google a v nem switzerland referendum f18

kirast 16.7.2007 7:50

Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce - Chudáci Švýcaři

Naprostý souhlas. Nechtěl bych být Švýcarem. Představa, že příjdu večer domů, utahaný jako čuba ze svého zaměstnání, ponesu si ještě učivo o novinkách ve svém oboru a navíc ještě budu studovat podklady pro nějaké referendum, abych se nemusel stydět před vlastními dětmi, jak blbě jsem rozhodnul, mi dělá skutečně šoufl okolo žaludku. Zlatá zastupitelská demokracie. A komu se nelíbí, ať se stane Švýcarem. Nic lepšího mu nemůžu doporučit. Já bojuji za zastupitelskou demokracii.

Martin 16.7.2007 20:09

Re: Re: Re: Re: Zase další umělá konstrukce - Chudáci Švýcaři

och a proc se vubec obtezujes k volbam, to cteni programu analyza ekonomickych a socialnich dopadu, lustrace profilu politiku, psychologicky rozbor a tisice dalsich drobnosti ti zabiraj tolik casu, ze vlastne ani nemuzes tak pul roku kolem voleb pracovat. co kdybys navrhl diktaturu, tam ti hodny strycek vse vysvetli a urci a tebe to vubec obtezovat nebude :-D

pepe 16.7.2007 1:43

Re: Re: Zase další umělá konstrukce

Souhlas.Možná,že by bylo zajímavé,kdyby se na ulici ptali lidí,co je to radar,,jak funguje kolik lidí z deseti by to vědělo?

jirka.s. 16.7.2007 10:44

Re: Re: Marde !

Já osobně bych byl pro to, aby k referendu byl připuštěn pouze ten, který projde úspěšně nováckou soutěží "Jsi chytřejší než páťák?" To by pak absolutně nehrozilo, že by se ho mohly zúčastnit existence podobné martinovi, gerontosaurovi, septikovi, zwratkovi a spoustě dalších! Nakonec by se zjistilo, že referenda se v podstatě mohou zúčastnit pouze asi tak tři občané, kterým bych to já osobně s klidem svěřil, protože bych měl záruku, že se mezi nimi nemůže v žádném případě objevit někdo z výše jmenovaných!

Stoličný 19.7.2007 11:01

Re: Re: Zase další umělá konstrukce

Svatá pravda. Ale obávám se, že v referendu o radaru by vyhrálo PROTI. Vždyť se nedáme okupovat těmi zlými Američany ;-(